Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Limuzína pro hogo-fogo škodovkáře, stopětka má 7 metrů

Sedmimetrová limuzína ze stopětky je nóbl svezení ve stylu škodovek sedmdesátých let. Nechybí bar ani stylové osvětlení. Jen přihlašování trvalo dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98a26r42e35k 29Š95i57m69o84n 2144637628948

Tohle auto opravdu nepotřebuje značku na přání.

0/0
30.3.2016 1:43

M89a89r11e25k 32H28e94n12c 3676386250698

motofoko yeahR^

0/0
29.3.2016 21:09

A64l80e27š 36L88i28p42o37w89s32k52ý 6202471882443

TO MUSELO DÁT PRÁCE....a přitom taková blbost....;-D

+11/0
29.3.2016 19:19

J57i33ř85í 17K67r55á75t27k80ý 3540512464

Nemohu se zbavit dojmu, že je to takové nedodělané. U fotky s motorem je vidět nedokončený lak vnitřních částí. Taky se mi zdá, že bílá barva na té vestavbě má trochu jiný odstín a ta karoserie nekopíruje přesně tvar těch původních dveří, je to sice pár mm, ale je to škoda. Kazí to celkový dojem. Když už si s tím někdo dal tolik práce, tak mohl dotáhnout i ty zdánlivě neviditelné či nepodstatné detajly. A ten kolotočářskej interiér je teda taky bod dolů. Celkově nápad dobrý, provedení slabší.

+1/0
29.3.2016 17:59

V49ě96r57a 41F86o27l65t64ý24n39o42v95á 1858306357149

Pokud mně paměť slouží, Škodovkám se říkávalo DO DO - dodělej doma.

Takže i tento bourák vystihuje originál.;-D

+2/0
29.3.2016 19:37

J67i46ř89í 76K43o82c47u78r80e31k 6575234875628

Teda tohle procpat přes úředního šimla, to musí mít člověk nervy z materiálu pro Golden Gate.

Mazec! A teda čumím na ten motor z Feldy. Jako ne že by se tam nevešel V8, místa je tam dost, ale tohle je takové stylové. Diferák je kratší, z MBéčka? Co výztuhy podvozku, zavěšení? Na to musel jít člověk fištrónem.

0/0
29.3.2016 14:53

M46i80r47o81s92l39a41v 89S64i92n80d34e30l27a89r 2885307464292

Motor "z feldy" jsem moc nepochopil... teda pochopil bych, kdyby pouzili jen holy (a upraveny) motor, ale tohle je tam cely vcetne vstrikovani, feldich svodu, ktery tam delaj akorat problemy jak u vyfuku tak u sani....

Jednodussi by bylo vzit feldi motor, dat tam vanu a sani oleje, ktere je k tehle zastavbe potreba (jestlipak to vubec resili...?), pouzit svody a karbec z 742.135/6, upravit kliku pro pripojeni prevodovky rady 742, vse by krasne sedelo a bylo by.... Eventuelne misto feldiho motoru pouzit 1.4 8V ze stary fabky.

0/0
29.3.2016 23:35

J71a59r43o64s73l13a65v 59J78a60n65s69a 9517753603928

Akou rečou ste to hovorili? Amerikánsky?

0/0
30.3.2016 11:44

K60a58r14e37l 94J71a76n80k96ů 1954186627294

Tak to je hukot, holky budou cubrnet ;-D Jen s/Skoda toho prilis kolotocarskeho interieru, vypada to tam jako v bor.........

+1/0
29.3.2016 14:28

M87i90c10h21a92l 26F13r12ý26d72a 1782379793622

Filip Dvořák RvRvRv to auto nemá motor nad nápravou, ale za nápravou.

0/0
29.3.2016 14:26

D39e98n33i38s 57W68i34t38z40k25u 3193341989827

furt lepší než ten maník co tunil 20 let warťase a pak zjistíš, že to byl klasickej tesco tuzing

+2/0
29.3.2016 11:10

M61i67l77a93n 12Č39e89r68n65ý 5573579599572

Proč dělat luxusní limuzínu zrovna ze Škody 105, všeobecné považované za jedno z nejošklivějších aut z jejich produkce? Dovedu si docela dobře představit třeba starou Felicii či MB 1000 v tomto provedení, z ostatních československých aut určitě Tatru 603 nebo 613. Takový Trabant, Brouk či Mini jsou docela kultovní auta se stovkami různých úprav, ale zrovna stopětka? To mi připadá jako solidní úlet...

+1/−1
29.3.2016 10:23

J89i44ř84í 35Z98ý24k19a 9469813721660

třeba právě pro ten úlet. Navíc Š105 jsou levné (kolem 10t Kč za kus v slušném stavu, někdy i zadarmo), kdyby se to nepovedlo, tak to prostě rozeberou na díly a zbytek hodí do hutí a hotovo.

Dovedete si představit, že koupíte T603 (což vyjde tak na 150-200t Kč ve vraku), nejenže musíte vymyslet ono prodloužení, ale ještě i opravit prohnilou karoserii.

A nakonec by Vám úředníci řekli, že tudy cesta nevede? Vyhodit skoro 300t Kč oknem?

+8/0
29.3.2016 10:30
Foto

M60i93c94h59a60l 83N12a68j26m29a50n 7589943836350

Přesně. A Pěkných T603. T613, Š felicia je žalostně málo a jbylo by obrovská škoda je takto "zničit". Ale Š105/120 je tuctové auto, kterých je ještě relativně dost.

Za mne je to dobrý nápad. Autorům šlo o to udělat retro limuzínu ve stylu, v kterém by byla vyrobena v roce cca 1980. A to se povedlo. To, že to dokázali homologovat a dostat do provozu je velké +.

+11/0
29.3.2016 10:46

J49i72ř70í 43E74r79b96e20n 1433934556887

Už jich není dost, už jich je dost málo a užovek obzvlášť. Bursíkovné poslalo do šrotu i spoustu zachvoalých aut, za která nikdo nechtěl platit úřadu 10.000 Kč + další stovky za přepis a nové registrační značky.

+1/0
29.3.2016 12:42
Foto

M19i19c89h46a78l 93N20a43j17m44a40n 7189803556880

V roce 2004 - 2007 kdy toto auto vznikalo, bylo určitě Š105/120 minimálně o jeden řád (spíše o dva řády )více než T603. T613, Š felicia......

0/0
29.3.2016 13:32

A42d37a49m 85H88o51u73b74a46ř 2749488975857

spis jeste vic, potrebovali by totiz dve ty t603 :(

+1/0
29.3.2016 10:52

J62i83ř60í 64E15r93b91e58n 1363824706637

Prosím o odkaz na to "všeobecně považované za jedno z nejošklivějších". On to auto totiž karosoval Giugiaro (typ 727 původně s předním náhonem) a pouze do něj byly vsazeny agregáty pro motor vzadu, čímž vznikl typ 742 neboli Š 105/120.

Na těchto škodovkách je alespoň nějaká designérská čistota, základem jsou asymetrické ovály, přední maska má stejný tvar jako přístrojový štít, ovalizované jsou i vnitřní kliky a madla, konkávní výběžek C-sloupku dotahuje linie bočního pontonu atd. Z designérského hlediska jsou větším průšvihem ocumlané bonbóny Š 100/110.

+2/−2
29.3.2016 12:40

M83i50c27h14a41l 61F62r28ý90d63a 1812939183652

zkuste to znovu, takto je na tom pravdy tak 1/3

0/0
29.3.2016 14:23

J47i45ř44í 52E70r40b95e34n 1793334836747

Co konkretne se vam nezda?

0/0
31.3.2016 21:14

T13o85m63á40š 16H54r77a31d14i10l 7551697143225

Čekal jsem, že ve videu to auto pojede. Takhle vůbec nevíme, jestli se to vůbec dokáže pohnout. :-(

+2/−1
29.3.2016 9:00
Foto

M85i78c93h97a11l 65N56a48j55m56a24n 7829223396660

Delší video i s jedoucím vozidlem je tady:

https://www.youtube.com/watch?v=JwI4mePsvOQ

+1/0
29.3.2016 9:34

M59i69l93a30n 65Č58e75r64n60ý 5573379259852

Když to má technickou plus veškeré další papíry, tak předpokládáme, že to zřejmě umí jezdit.:-P

0/0
29.3.2016 10:10

R60o47b88i73n 48Ž57i54ž26k39a 2808314276286

stačí umět číst:)

0/0
29.3.2016 11:34

M63i39r17e26k 32G42a48j63e54r 5391606499480

Kvuli tomu zadnimu pohonu to nejspis nepojede, kdyz trochu vic zatocite v male rychlosti volantem. Take se divim, ze nepisou nic o vymene casti jako je perovani a tlumice. Puvodni tezko muzou na 7 metrove auto stacit.

0/0
29.3.2016 14:28

J63i19ř24í 43K50o73c50u70r86e18k 6665494445638

Na sněhu to problémy mít bude. Na asfaltu to bude mít síly dost. Jen s tím nesmíte šplhat po obrubníku s plným rejdem.

0/0
29.3.2016 14:47

M84i50l29a88n 72Č12e47r94n45ý 5563439359932

Škodověnka ide...;-)

+2/0
29.3.2016 8:25

M76a31r16t17i38n 34K10u93ř44í12t94k40a 6567766578755

Existuje i prodloužená Š100 v černé barvě, ale ta je poněkud zbastlovaná. Ta 105 je proti tomu nádherné dílko.

http://www.auto.cz/skoda-1001000100-vladni-prototyp-11-2003-346

+4/0
29.3.2016 7:35

J30a50n 76N86e77b62e23s34k50ý 8870475102686

To ale muselo dát práce... ;-)

+13/0
29.3.2016 7:33

M72a66r10e25k 78S72l48a80b11i37h24o44u68d50e47k 7348571252343

S přitom je to taková blbost!

+4/−6
29.3.2016 7:54

P88e28t25r 16T66. 47D25v23o18ř80á65k 4494868983

Mám rád nevyřčené vtipy.

+6/−1
29.3.2016 8:30

M35a70r45e94k 25S77l13a19b94i29h22o61u52d19e22k 7758101922713

Já ne.

0/−4
29.3.2016 8:45

M22i20c49h57a59l 42H76a62c59k 9404986445

Nojo 5U1, ústečák, ti sednou do všeho a pak to na těch silnicích vypadá..

0/−5
29.3.2016 7:26

M87i37c45h43a78l 12R38a41t47h30o79u33s94k93ý 8150942162117

1)tyto škodovky v normální velikosti tradičně netopily a zamrzaly s motorem vzadu a chladičem v předu-co teprve verze jezevčík.. 2)Tyto Škodovky se lámaly v prahu(kor pokud tradičně prorezl) protože neměly vyřešenou konstrukci samonosné karosérie.Toto prodloužené cosi,musí mít v prazích min traverzu 80 3)Toto je vrchol nevkusu,udělat z jednoho nejméně propracovaného auta limuzínu a ještě nechat pro,,smetánku ́ ́vzadu okýnka stahovat tradičně kličkou 8-o jediné plus je,že se tomu kutilovi povedlo to protlačit přes razítka Rv

+1/−31
29.3.2016 6:31

J41i80ř72í 76E73r87b84e22n 1843624486247

1) ono stačilo dodržovat pokyny výrobce a kontrolovat fridex, pak jste neměl problém ani při -30 °C

2) nelámaly - podélník držel normálně, to mnohem dřív prorezla podlaha a výztuhy pod zadními dveřmi

3) to byl záměr tvůrců, je to totiž recesistická limuzína

+7/0
29.3.2016 12:46

M53i77r94o83s33l33a16v 74S42i72n71d60e34l90a40r 2265617644362

ktere vyztuhy?

0/0
29.3.2016 23:40

M81i55r57o97s28l70a20v 63S57i57n65d26e75l92a33r 2765117374212

On to proti "zlomeni" nedrzi jen prah a tunel, ale take obe bocnice... coz je i duvod, proc se to samo nezlomi ani kdyz jsou vnejsi casti prahu a jejich vyztuhy shnile na prach.

0/0
30.3.2016 0:59

T69o80m87á40š 67B68u19r22a 4522816564

Mé uznání autorově umu. Jak řemeslnému, tak i praktickému - ono protlačit takhle technicky náročnou věc přes Úřad(y) a získat technickou licenci, není nic snadného. Ovšem udělat udělat "luxury car" zrovna ze Škody 105/120, to je trochu mimo. Tak trochu šaškárna.

+21/0
29.3.2016 6:17

V68ě59r29a 35F66o67l94t79ý75n22o23v69á 1588276757559

Šaškárna? Spíš velký smysl pro humor, nebo aby se to i rýmovalo

- velký smysl pro nesmysl. Mně se to MOC líbí.:-)

+7/−1
29.3.2016 9:02

V94á66c11l24a38v 87S50v93o54b92o25d89a 3391199580670

to o to asi šlo ne, udělat to ze 105 a né z mercedesu

+7/0
29.3.2016 9:06

T81o10m87á15š 96B49u36r64a 4802316614

Myslíte něco jako recese? To ano, ale v tomto případě dvousečná. Lze to totiž brát i jako oprávněný poukaz na tehdejší nekvalitní produkci AZNP.

0/0
29.3.2016 18:02

J97i56ř21í 39V23a90v22ř23í55k 7504669285800

Kdo umí ten umí, kdo neumí ten........R^

+10/0
29.3.2016 5:42

P19e35t79r 72B52a15r50t66ů63n55ě86k 9581384699589

Smekám především za porážku úředního šimla;-)

+41/0
29.3.2016 3:55

D55a39v45i43d 16T36o52m47a43n 9625117972267

Nejdriv se mi zdal ten motor slaby ale kdyz jsem se pak docetl, ze to auto ma jen 1450 kg tak to jeste ujde. Krasna ilustrace toho, jak auta casem nabiraji dalsi a dalsi kg. Muj osobak je sam o sobe jeste o vic nez 200kg tezsi a to je to normalni kombik.

+5/0
29.3.2016 1:30

T95o12m26á24š 80T17a95t71í69č62e22k 5740802930438

Když jsem začal jezdit, tak na tuně a půl začínaly papalášský auta.

+5/0
29.3.2016 2:51

V10l34a80d83i30s63l66a26v 15N32o21h54e65j86l 7468207508161

mel sem Renaulta 21 Nevadu (kombik) z '92 a vazil 1040kg, cili taky mam etalon ke kterymu srovnavam navysovani hmotnosti u novych aut.

0/0
29.3.2016 3:21

J33i70ř60í 39S71c76h31w73a86c84h 8758334688356

ten "etalon" je trochu idealizovaný.....

Když připočteš dnes obvykle udávanou hmotnost řidiče (75 kg), jsi na 1115 kg. Ano (například )přibližně stejně dlouhá Octavia kombi je o cca 150-200 kg těžší.... ale je v tom o 10 cm širší karosérie, nutnost dimenzovat spoustu dílů na mnohem vyšší výkony motorů a mnohem bezpečnější karosérii a taky nějaká výbava navíc. To vše při neustále klesajících cenách.....to se prostě do stejné hmotnosti nevejde....;-)

+1/0
29.3.2016 12:41

P41e19t46r 18K81l26e77i62n 4380850208915

Nelíbí se mi ani trochu.

Na druhou stranu je to povedené dílko.

+11/−1
29.3.2016 1:28

D68a62v40i83d 33T52o70m67a56n 9335817702617

Fandove do techto starych skodovek maji svuj svet, na druhou stranu, radeji potkam neco podobneho (opravenou starou 120ku apod), nez "tunera" v 20+letem BMW..

+9/−1
29.3.2016 1:31
Foto

J13a62n 56D75o81č49e80k63a85l 1224566501375

Super koníček, auto se povedlo a R^ palec hore za přežití toho papírování kolem.

+27/0
29.3.2016 0:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.