Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Limuzína pro hogo-fogo škodovkáře, stopětka má 7 metrů

Sedmimetrová limuzína ze stopětky je nóbl svezení ve stylu škodovek sedmdesátých let. Nechybí bar ani stylové osvětlení. Jen přihlašování trvalo dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42a42r38e62k 77Š70i37m95o33n 2784437808328

Tohle auto opravdu nepotřebuje značku na přání.

0/0
30.3.2016 1:43

M69a73r66e41k 42H95e69n98c 3756456130348

motofoko yeahR^

0/0
29.3.2016 21:09

A29l42e63š 17L28i23p15o83w64s26k59ý 6312611472673

TO MUSELO DÁT PRÁCE....a přitom taková blbost....;-D

+11/0
29.3.2016 19:19


J41i50ř75í 71K86r11á43t62k72ý 3660132424

Nemohu se zbavit dojmu, že je to takové nedodělané. U fotky s motorem je vidět nedokončený lak vnitřních částí. Taky se mi zdá, že bílá barva na té vestavbě má trochu jiný odstín a ta karoserie nekopíruje přesně tvar těch původních dveří, je to sice pár mm, ale je to škoda. Kazí to celkový dojem. Když už si s tím někdo dal tolik práce, tak mohl dotáhnout i ty zdánlivě neviditelné či nepodstatné detajly. A ten kolotočářskej interiér je teda taky bod dolů. Celkově nápad dobrý, provedení slabší.

+1/0
29.3.2016 17:59

V94ě43r66a 91F58o52l51t94ý42n25o60v30á 1758476497499

Pokud mně paměť slouží, Škodovkám se říkávalo DO DO - dodělej doma.

Takže i tento bourák vystihuje originál.;-D

+2/0
29.3.2016 19:37

J19i52ř15í 92K73o63c28u33r13e57k 6125904665688

Teda tohle procpat přes úředního šimla, to musí mít člověk nervy z materiálu pro Golden Gate.

Mazec! A teda čumím na ten motor z Feldy. Jako ne že by se tam nevešel V8, místa je tam dost, ale tohle je takové stylové. Diferák je kratší, z MBéčka? Co výztuhy podvozku, zavěšení? Na to musel jít člověk fištrónem.

0/0
29.3.2016 14:53

M95i14r84o28s70l27a71v 66S16i79n65d15e52l80a29r 2985347474602

Motor "z feldy" jsem moc nepochopil... teda pochopil bych, kdyby pouzili jen holy (a upraveny) motor, ale tohle je tam cely vcetne vstrikovani, feldich svodu, ktery tam delaj akorat problemy jak u vyfuku tak u sani....

Jednodussi by bylo vzit feldi motor, dat tam vanu a sani oleje, ktere je k tehle zastavbe potreba (jestlipak to vubec resili...?), pouzit svody a karbec z 742.135/6, upravit kliku pro pripojeni prevodovky rady 742, vse by krasne sedelo a bylo by.... Eventuelne misto feldiho motoru pouzit 1.4 8V ze stary fabky.

0/0
29.3.2016 23:35

J20a67r73o38s77l75a20v 62J44a56n61s83a 9367453203748

Akou rečou ste to hovorili? Amerikánsky?

0/0
30.3.2016 11:44

K12a15r29e76l 82J13a71n48k86ů 1314826987334

Tak to je hukot, holky budou cubrnet ;-D Jen s/Skoda toho prilis kolotocarskeho interieru, vypada to tam jako v bor.........

+1/0
29.3.2016 14:28

M78i20c50h66a56l 10F32r75ý17d51a 1602649373202

Filip Dvořák RvRvRv to auto nemá motor nad nápravou, ale za nápravou.

0/0
29.3.2016 14:26

D54e95n39i69s 41W15i27t93z14k69u 3773301479287

furt lepší než ten maník co tunil 20 let warťase a pak zjistíš, že to byl klasickej tesco tuzing

+2/0
29.3.2016 11:10

M85i16l93a76n 85Č82e33r15n94ý 5373359239442

Proč dělat luxusní limuzínu zrovna ze Škody 105, všeobecné považované za jedno z nejošklivějších aut z jejich produkce? Dovedu si docela dobře představit třeba starou Felicii či MB 1000 v tomto provedení, z ostatních československých aut určitě Tatru 603 nebo 613. Takový Trabant, Brouk či Mini jsou docela kultovní auta se stovkami různých úprav, ale zrovna stopětka? To mi připadá jako solidní úlet...

+1/−1
29.3.2016 10:23

J66i59ř53í 64Z49ý71k57a 9759183271890

třeba právě pro ten úlet. Navíc Š105 jsou levné (kolem 10t Kč za kus v slušném stavu, někdy i zadarmo), kdyby se to nepovedlo, tak to prostě rozeberou na díly a zbytek hodí do hutí a hotovo.

Dovedete si představit, že koupíte T603 (což vyjde tak na 150-200t Kč ve vraku), nejenže musíte vymyslet ono prodloužení, ale ještě i opravit prohnilou karoserii.

A nakonec by Vám úředníci řekli, že tudy cesta nevede? Vyhodit skoro 300t Kč oknem?

+8/0
29.3.2016 10:30
Foto

M77i80c39h74a49l 72N45a18j80m45a69n 7229743736800

Přesně. A Pěkných T603. T613, Š felicia je žalostně málo a jbylo by obrovská škoda je takto "zničit". Ale Š105/120 je tuctové auto, kterých je ještě relativně dost.

Za mne je to dobrý nápad. Autorům šlo o to udělat retro limuzínu ve stylu, v kterém by byla vyrobena v roce cca 1980. A to se povedlo. To, že to dokázali homologovat a dostat do provozu je velké +.

+11/0
29.3.2016 10:46

J13i15ř58í 67E13r55b95e47n 1663494486297

Už jich není dost, už jich je dost málo a užovek obzvlášť. Bursíkovné poslalo do šrotu i spoustu zachvoalých aut, za která nikdo nechtěl platit úřadu 10.000 Kč + další stovky za přepis a nové registrační značky.

+1/0
29.3.2016 12:42
Foto

M16i71c71h20a68l 25N26a94j55m18a83n 7429583286540

V roce 2004 - 2007 kdy toto auto vznikalo, bylo určitě Š105/120 minimálně o jeden řád (spíše o dva řády )více než T603. T613, Š felicia......

0/0
29.3.2016 13:32

A77d73a54m 83H78o83u46b66a97ř 2179158705937

spis jeste vic, potrebovali by totiz dve ty t603 :(

+1/0
29.3.2016 10:52

J39i24ř88í 35E29r66b73e45n 1703764546947

Prosím o odkaz na to "všeobecně považované za jedno z nejošklivějších". On to auto totiž karosoval Giugiaro (typ 727 původně s předním náhonem) a pouze do něj byly vsazeny agregáty pro motor vzadu, čímž vznikl typ 742 neboli Š 105/120.

Na těchto škodovkách je alespoň nějaká designérská čistota, základem jsou asymetrické ovály, přední maska má stejný tvar jako přístrojový štít, ovalizované jsou i vnitřní kliky a madla, konkávní výběžek C-sloupku dotahuje linie bočního pontonu atd. Z designérského hlediska jsou větším průšvihem ocumlané bonbóny Š 100/110.

+2/−2
29.3.2016 12:40

M79i28c71h29a71l 10F48r58ý77d31a 1922819693632

zkuste to znovu, takto je na tom pravdy tak 1/3

0/0
29.3.2016 14:23

J82i48ř72í 64E14r96b31e86n 1803664816637

Co konkretne se vam nezda?

0/0
31.3.2016 21:14

T75o84m82á82š 10H29r58a14d60i21l 7271937973675

Čekal jsem, že ve videu to auto pojede. Takhle vůbec nevíme, jestli se to vůbec dokáže pohnout. :-(

+2/−1
29.3.2016 9:00
Foto

M55i92c71h46a41l 28N70a46j27m10a80n 7659783336180

Delší video i s jedoucím vozidlem je tady:

https://www.youtube.com/watch?v=JwI4mePsvOQ

+1/0
29.3.2016 9:34

M98i61l89a64n 95Č25e65r75n76ý 5123439779192

Když to má technickou plus veškeré další papíry, tak předpokládáme, že to zřejmě umí jezdit.:-P

0/0
29.3.2016 10:10

R52o65b53i74n 95Ž58i14ž58k50a 2488474206276

stačí umět číst:)

0/0
29.3.2016 11:34

M57i83r11e26k 31G95a49j14e98r 5311626979820

Kvuli tomu zadnimu pohonu to nejspis nepojede, kdyz trochu vic zatocite v male rychlosti volantem. Take se divim, ze nepisou nic o vymene casti jako je perovani a tlumice. Puvodni tezko muzou na 7 metrove auto stacit.

0/0
29.3.2016 14:28

J11i79ř25í 69K12o62c19u28r79e72k 6355834175748

Na sněhu to problémy mít bude. Na asfaltu to bude mít síly dost. Jen s tím nesmíte šplhat po obrubníku s plným rejdem.

0/0
29.3.2016 14:47

M73i67l59a24n 78Č46e47r40n63ý 5583559159932

Škodověnka ide...;-)

+2/0
29.3.2016 8:25

M72a19r30t13i55n 91K93u77ř88í88t48k84a 6377906468835

Existuje i prodloužená Š100 v černé barvě, ale ta je poněkud zbastlovaná. Ta 105 je proti tomu nádherné dílko.

http://www.auto.cz/skoda-1001000100-vladni-prototyp-11-2003-346

+4/0
29.3.2016 7:35

J58a26n 19N56e32b81e54s84k51ý 8250595512476

To ale muselo dát práce... ;-)

+13/0
29.3.2016 7:33

M31a69r63e17k 89S10l96a76b27i43h89o38u84d83e28k 7738851872983

S přitom je to taková blbost!

+4/−6
29.3.2016 7:54

P62e80t47r 49T97. 81D21v28o33ř78á86k 4944498563

Mám rád nevyřčené vtipy.

+6/−1
29.3.2016 8:30

M56a29r35e40k 94S37l92a69b66i25h36o79u70d48e62k 7798971632253

Já ne.

0/−4
29.3.2016 8:45

M96i69c98h81a70l 80H95a70c75k 9284886315

Nojo 5U1, ústečák, ti sednou do všeho a pak to na těch silnicích vypadá..

0/−5
29.3.2016 7:26

M93i42c81h65a58l 87R78a58t93h39o95u65s20k68ý 8370432572487

1)tyto škodovky v normální velikosti tradičně netopily a zamrzaly s motorem vzadu a chladičem v předu-co teprve verze jezevčík.. 2)Tyto Škodovky se lámaly v prahu(kor pokud tradičně prorezl) protože neměly vyřešenou konstrukci samonosné karosérie.Toto prodloužené cosi,musí mít v prazích min traverzu 80 3)Toto je vrchol nevkusu,udělat z jednoho nejméně propracovaného auta limuzínu a ještě nechat pro,,smetánku ́ ́vzadu okýnka stahovat tradičně kličkou 8-o jediné plus je,že se tomu kutilovi povedlo to protlačit přes razítka Rv

+1/−31
29.3.2016 6:31

J35i24ř70í 97E78r56b74e57n 1533434336607

1) ono stačilo dodržovat pokyny výrobce a kontrolovat fridex, pak jste neměl problém ani při -30 °C

2) nelámaly - podélník držel normálně, to mnohem dřív prorezla podlaha a výztuhy pod zadními dveřmi

3) to byl záměr tvůrců, je to totiž recesistická limuzína

+7/0
29.3.2016 12:46

M74i79r44o31s93l97a14v 88S74i10n49d68e85l10a14r 2885227424462

ktere vyztuhy?

0/0
29.3.2016 23:40

M47i32r50o13s28l33a24v 84S16i18n15d53e54l96a29r 2585607444262

On to proti "zlomeni" nedrzi jen prah a tunel, ale take obe bocnice... coz je i duvod, proc se to samo nezlomi ani kdyz jsou vnejsi casti prahu a jejich vyztuhy shnile na prach.

0/0
30.3.2016 0:59

T70o33m54á82š 47B84u54r84a 1969736

Mé uznání autorově umu. Jak řemeslnému, tak i praktickému - ono protlačit takhle technicky náročnou věc přes Úřad(y) a získat technickou licenci, není nic snadného. Ovšem udělat udělat "luxury car" zrovna ze Škody 105/120, to je trochu mimo. Tak trochu šaškárna.

+21/0
29.3.2016 6:17

V67ě61r25a 16F94o11l20t70ý61n21o16v18á 1908956837309

Šaškárna? Spíš velký smysl pro humor, nebo aby se to i rýmovalo

- velký smysl pro nesmysl. Mně se to MOC líbí.:-)

+7/−1
29.3.2016 9:02

V55á51c49l36a48v 69S72v51o19b91o64d84a 3641579420350

to o to asi šlo ne, udělat to ze 105 a né z mercedesu

+7/0
29.3.2016 9:06

T49o27m54á91š 97B57u53r86a 1589966

Myslíte něco jako recese? To ano, ale v tomto případě dvousečná. Lze to totiž brát i jako oprávněný poukaz na tehdejší nekvalitní produkci AZNP.

0/0
29.3.2016 18:02

J49i37ř18í 78V36a69v61ř90í43k 7154579575140

Kdo umí ten umí, kdo neumí ten........R^

+10/0
29.3.2016 5:42

P94e20t15r 23B40a25r55t22ů28n84ě65k 9891464139849

Smekám především za porážku úředního šimla;-)

+41/0
29.3.2016 3:55

D72a12v64i90d 38T98o41m63a71n 9815327132927

Nejdriv se mi zdal ten motor slaby ale kdyz jsem se pak docetl, ze to auto ma jen 1450 kg tak to jeste ujde. Krasna ilustrace toho, jak auta casem nabiraji dalsi a dalsi kg. Muj osobak je sam o sobe jeste o vic nez 200kg tezsi a to je to normalni kombik.

+5/0
29.3.2016 1:30

T30o52m83á76š 45T32a43t85í84č27e37k 5400452780648

Když jsem začal jezdit, tak na tuně a půl začínaly papalášský auta.

+5/0
29.3.2016 2:51

V70l27a42d33i83s88l88a78v 23N29o58h72e40j47l 7338907368321

mel sem Renaulta 21 Nevadu (kombik) z '92 a vazil 1040kg, cili taky mam etalon ke kterymu srovnavam navysovani hmotnosti u novych aut.

0/0
29.3.2016 3:21

J34i68ř43í 17S30c67h12w26a10c54h 8738334558596

ten "etalon" je trochu idealizovaný.....

Když připočteš dnes obvykle udávanou hmotnost řidiče (75 kg), jsi na 1115 kg. Ano (například )přibližně stejně dlouhá Octavia kombi je o cca 150-200 kg těžší.... ale je v tom o 10 cm širší karosérie, nutnost dimenzovat spoustu dílů na mnohem vyšší výkony motorů a mnohem bezpečnější karosérii a taky nějaká výbava navíc. To vše při neustále klesajících cenách.....to se prostě do stejné hmotnosti nevejde....;-)

+1/0
29.3.2016 12:41
Foto

P43e69t46r 39K58l47e24i13n 4510390648285

Nelíbí se mi ani trochu.

Na druhou stranu je to povedené dílko.

+11/−1
29.3.2016 1:28

D72a91v95i62d 93T89o15m15a75n 9445567502597

Fandove do techto starych skodovek maji svuj svet, na druhou stranu, radeji potkam neco podobneho (opravenou starou 120ku apod), nez "tunera" v 20+letem BMW..

+9/−1
29.3.2016 1:31
Foto

J39a16n 83D43o25č54e67k68a25l 1124926171745

Super koníček, auto se povedlo a R^ palec hore za přežití toho papírování kolem.

+27/0
29.3.2016 0:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.