- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bezklíčové systémy mají jako všechny dálkové ovladače plovoucí kód, který se každým signálem mění. A mimochodem, i u mého keyless se musí zmáčknout tlačítko v madle dveří, jinak se do vozu nedostanu.....takže jediná pravda v článku je, že s opuštěním nastartovaného vozu nezhasne motor. Jen při každém otevření a zavření dveří upozorňuje na tuto skutečnost pípáním.....
Nic z toho nevylučuje popisovanou možnost, se do auta dostat.
Pojišťovna potíže dělat nemůže. Když uzavíráte pojistnou smlouvu, chtějí přesně vědět jakou výbavu v autě máte. Pokud se jim něco nelíbí, nemusí vám auto pojistit, případně vám dají vyšší cenu. Pokud vám ale auto pojistí s tím, že o tomto systému vědí, nemohou proti tomu později protestovat.
Pes je zakopaný v pojistných podmínkách. Třeba v případě vykradení vozidla není pojištěna prostá krádež, ale "krádež vloupáním". Pokud policie do protokolu napíše, že do auta bylo vniknuto nezjištěným způsobem, nejedná se o krádež vloupáním a nejde tedy o pojistnou událost.
A proč tedy v autě není záznamník odemykání a zamykání? Stačí cca 100 řádků. Auto ví na které straně je klíč, může měřit sílu signálu klíče. A třeba i čas otevření dveří. Pak není složité prokázat, že odemykání číslo XY bylo z jiné strany, signál 100% atd.
Další stupeň může být snímání otisku prstu ... :-)
při použití zesilovače nemůže být průkazný vliv síly signálu a jeho souvislost s pozicí skutečného klíčku... ta metoda je v podstatě o zachycení signálu klíčku a jeho nové odvisílání někde jinde (dělají vlastně retranslaci signálu). Tudíž stojíli zloděj u auta a zachycuje zesílený signál klíčku autu se to jeví jako by skutečný klíček byl přímo u vozu.
To by mě zajímalo, kdo tyhle blbosti vymýšlí. Stejně nejdýl trvá narvat do auta nákup a malou do sedačku.
Bezklíčové odemykání nesnáším. Jsem jeden z těch co se občas chce přesvědčit, že vše je zamčeno, což jaksi u bezklíčového odemykání nejde.
Nevím jakou značku vozu máte, ale u Škody s tím počítají a po zamčení je čas tahem za kliku ověřit zamčení. Jasně, nesmíte váhat, neboť pak dotek na vnitřní část kliky odemyká. A zadní kliky lze testovat bez jakýkoliv omezení. Stačí číst návod...
...tato blbina zahyne na vlastní nedostatky...a to je dobře...
Klasickej repeater signalu :-D Boze kdo vymejsli ty systemy v aute?!
Proč by měly být potíže s pojišťovnou? Pokud mi někdo ukradne klíče z kapsy kabátu a s nimi potom odemkne a nastartuje auto, také nepřekoná překážku a přesto mi to auto ukradnul. Tohle je to samé, jen nekradou fyzicky klíč, ale nějakou informaci z něj.
Pokud se podari policii vuz dohledat ve stavu kdy na nem pojistovna nenajde znamky poskozeni tak nevim proc by to pojistovna mela resit. Vetsinou uz ale policie najde auto ve stavu nahradnich dilu. A tam tedy nevim co chce pojistovna zkoumat.
A proč stačí pro jízdu jen to aby klíč byl v "okolí" v době startování? kamarád má navaru má tam tuhle vychytavku a auto po zhruba 100metrech začne hlasit, že klíč tam není a po 200 už prostě nejede
Nevim no, je to bezpecne vzhledem k silnicnimu provozu? A kdyz vam dojdou nahle baterie pri jizde? Rychle zacnete za jizdy hledat mechanicky klic?
Me se toto jako dobry napad nezda...