Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda: Honda všeumělka s geniálním automatem

Navzdory škarohlídům, kteří poukazují na to, že je Honda NC750X „rozpočtovka“, jež má motor z auta, nebo prostě není zajímavá, nabízí docela dost dobrých a zejména praktických vlastností. Vyzkoušeli jsme ji v redakčním testu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z20d36e73n43ě97k 43M27o96r15á97v96e84k 5597678708813

Moc hezký stroječek. Je fajn, že i "rozumná volba" se dá udělat hezky a dobře.

0/0
5.5.2016 20:10

P68e55t92r 49L12u14k97e89š 8234560769755

Moc pěkná tahle nová verze.

Mám doma tu starší NC700X a nemám žádný problém. Maximální spokojenost.

Ty kecy ohledně "skútru s půlmotorem z auta" bych vypustil - motor funguje skvěle, božsky od spodu a že nejede přes 200km/h to mě nevadí (sice bych to párkát asi využil, ale často to na našich silnicích stejně není možné).

A s tou spotřebou je to blábol. Nejsem střelec a nejezdím pomalu, ale pod 4litry mi to nejede.

+1/0
31.3.2016 23:23

P49e61t52r 41D65o32u19p52a53l 5561768235669

Na Sprint monitor je průměr 3,6 u 700, 3,7 u 750, a přes 4 litry tam spadá jen 15 % motorek, takže jezdit za 3,5 je rozhodně reálné, spíš nevím, co děláš se 4 litry, ale dám vědět za rok, až si přesně tuhle bílou DCT koupím ;-)

+1/0
1.4.2016 14:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.