- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A počkejte na technické kontroly od července. To bude lahůdka
Svou dlouhodobou neschopnost MD demonstruje mmj. i systémem výstavby dálnic, o opravách nemluvě. Chaos a diletantizmus je asi tak to nejlepší co se o tom dá říct. I jako nadřízená složka ŘSD je totálně neschopné a tedy zbytečné.
navrhuji změnu názvu na ministerstvo popravy.
Výmysly ministerstvy dopravy v posledních měsících se stále stupňují. Nejlepší je ovšem jejich mluvčí, který žádné problémy nechce vidět a vždy je vinen někdo jiný. Za značky obce, za výcvik motocyklů autoškoly, které se včas nepřipravily atd.
Veškeré připomínky snad házejí do koše, nebo tam snad neumí číst.
Není to ale neschopnost, spíše arogance.
Na bsech ministerstvech je to podobne. Darmozrouti, krerym jde o sebe a ne o lidi. Vcera u Jilkove mluvila Marxova a to je takova trhovnice, to je strašný.
Nejde ani tolik o vlastní ministerstva ale o ty "vzdělance" a odborníky jež na těchto institucích berou plat. Souhlasím s tím, že řízení státu v budoucnu půjde do kopru. A bude nás muset zachránit cizinec! Německá kvalita díky uprchlíkům už nebude vzorem a EU edenem. Je otázkou, zda aspoň Oxford a Cambridge budou majáky vzdělanosti když ČVUT a UK nikoli
Ono jde o to, ze na ty ministerstva slusny a chytry lidi nejdou a pokud jdou, tak je ti hloupi vystipou. Prece si tam nevemou nikoho chytreho, aby bylo videt, jaci jsou hlupaci a tupci.
Ono už jim nejde jen o to aby dostali ze silnic starší auta,oni by byli nejradši,kdyby bylo málo i řidičů,proto vymýšlí všechny ty kraviny..Důvod?Jednoduchý - méně dopravy,méně práce...
Ministerstvo dopravy nedokaze pracovat koncepcne. Srotovne a podobne blbosti byly k nicemu. Vse je jen o tom, zvysit prodeje novych aut a vybrat vic na danich.
Článek je kupodivu docela trefný. Ten d***l na ministerstvu je schopný akorát zvyšovat pokuty a vymýšlet takovéto paskvily a přitom má obrovský průser s mýtem a pozastavenými desítkami staveb kvůli neplatné EIA. A je to jeho chyba.
Měl bych tip na další paskvil: Od února také platí, že cyklisté mají přednost na přejezdu pro cyklisty. Bohužel, tento přejezd má vodorovné značení velmi podobné místu pro přecházení chodců, kde ale chodci (ani cyklisté) přednost nemají. Za deště nebo v noci to lze velmi snadno zaměnit a může se stát neštěstí.
A ještě jeden: Značka povinná zimní výbava nyní platí celoročně. Takže až pojedete slavit letní slunovrat na Vysočinu, tak pozor. Policista v košili s krátkým rukávem může kontrolovat, zda máte sněžné řetězy a zimní pneu.
Vcelku trefnej komentář. Jakej ministr, takoví spolupracovníci. Ťok jednoznačně aspiruje na nejhoršího polistopadového ministra dopravy. Že dokonce překoná Řebíčka, Prachaře nebo Žáka čekal asi málokdo.
Bártu bude těžké překonat, ale daří se mu to.