Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Japonské ferrari Honda NSX se bude vyrábět v Americe

Legendární Honda NSX, kterou proslavil Ayrton Senna, se po deseti letech od ukončení produkce dočkává nástupce. Japonská značka oznámila, že sériová výroba hybridního stroje bude probíhat v Americe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68i94l37a10n 63V86o71t56a16v90a 5514386711422

A jejda. Vyrobeno v americe nevesti nic dobreho. Tajne jsem doufal, ze alespon modelz pro Evropu budou vyrobeny v Japonsku.

+2/−1
27.3.2016 10:18

D18e41n86i79s 56W54i82t45z63k39u 3603621909867

štestí,že to nedělají v evropě,to by dopadlo přímo hrozně,jako všechny evropské křápy ;-D

+1/−4
27.3.2016 15:37

M22i24l35a84n 71V47o75t68a90v86a 5974316421552

Ale porad je to cesta menšího zla než Amerika. Uz z fabriky vyjizdi zmetek, jako ostatně cokoli z jejich produkce

+1/−1
27.3.2016 18:22

D81a64v27i45d 91H34u26r38k48a 3760153381361

Kde se vyrabi BMW X5 a X6 a dalsi velke bavoraky a pak se exportuji do Evropy asi vite. Stejne tak jak nektere SUVeckove Mercedesy. Nejsem fanda teto nemecke znacky, ale myslim, ze jistou kvalitu asi tito "americani" maji.

+1/0
27.3.2016 20:05

R32a41d97e49k 10V94i83n43š 2900653661

Vždyť to jsou zaměstnanci školení těmito německými značkami, které využívají výrobní know how, materiály a postupy BMW či M-B. To, že se německé auto vyrábí v USA neznamená, že je americké přeci. To samé když se vyrábí Nissan v UK, tak také není britský...trochu logiky by to chtělo.

+1/0
27.3.2016 20:52

D66a33v65i48d 49H10u80r35k22a 3360633971221

Ale to ja prave vim a proto to pisu. A to same si myslim i o NSX a pro mne to je Honda i kdyz z USA

0/0
27.3.2016 21:48

P24e70t65r 70M82a75r57e79č42e21k 1523371929478

No zrovna X5 spolehlivostí moc neoplývají..

+1/0
27.3.2016 23:16

D96e36n57i22s 89W98i59t78z67k67u 3763881489947

fakt? mám Chrysler Vision rv 1995, najeto 560k km a měnil jsem vodní pumpu + když jsem ho před 12ti lety koupil represe automatu, ale dělal jsem si jí sám, takže materiál mě vyšel na 10k, loni mi po 20ti letech provozu prorezly brzdové trubky, udělal jsem si nové materiál vyšel na 1500, hrozný zmetek :-D

0/0
27.3.2016 22:36

D79e26n98i68s 42W84i34t39z38k23u 3593251179857

*repase

0/0
27.3.2016 22:37

M33i22l22a21n 55V61o82t97a63v24a 5724986611452

a tím se chlubíte, nebo je veřejně litujete?

0/0
28.3.2016 13:12

D13e96n92i93s 36W61i10t25z21k82u 3933171239677

proč bych měl litovat,že jsem za 12 let provozu a ujetí 340tis km,narval do oprav nad běžnou údržbu 13tis kč?kdo umí,ten umí-kdo je mimo,jezdí v evropský plečce;-Djasně dneska už je jenom na víkendové ježdění,ale na denní jsem tentokrát koupil Hondu,nejsem blázen abych si pořídil nějakej šunt z evropy;-D

0/0
28.3.2016 21:49

M96i44l61a73n 90V72o54t55a54v65a 5424856221802

pokud byla vyrobena v Japonsku. A nejsem blázen, abych si kupoval vrak, co má 500 tis. a ještě se špinil s jeho servisem byť "levným".

0/0
28.3.2016 21:58

D62e84n95i42s 33W87i35t41z29k65u 3883541859187

já ti nic neprodávám a už vůbec ne svojí luxusní limuzínu.accordy se vyráběli jenom v japonsku

0/0
28.3.2016 22:26

J10i38ř26í 48S48c25h11w29a62c97h 8188874908576

evropské verze Accordů od 5.G (1993) se vyrábějí v Evropě ;-)

0/0
29.3.2016 22:31

D51e37n61i49s 49W29i62t36z86k61u 3833341419657

tak ta moje je japonská, ať to hodím kamkoliv, tak podle VINu mám assembly Japan

0/0
29.3.2016 23:33

J24i94ř84í 45S86c45h54w26a49c93h 8478964788426

OK, jak jsem upřesnil jinde, od 7G výrobu vrátili do Japonska.....

0/0
30.3.2016 1:02

J32i97ř34í 44S95c77h88w90a13c48h 8158654558736

na jednu strany jsi ušetřil za opravy (hlavně taky díky tomu, že jsi automechanik, takže sis započítal jen náklady na materiál) na druhou stranu jsi utratil v palivu asi tak 160 tisíc navic oproti evropské "plečce" ;-)

0/0
29.3.2016 16:17

D51e64n63i23s 82W45i14t66z22k71u 3113541129357

každý luxus něco stojí a tady je spotřeba někde jinde, ale já zase benzín kupuji vždycky levněji než se prodává u pump

0/0
29.3.2016 18:15

P87e66t12r 52M50a29r13š88á36l48e38k 9625762324919

V Evropě se vyrábí a vždy vyráběla ta nejlepší auta.

+1/−2
27.3.2016 19:43

D46e40n30i89s 80W73i84t39z34k23u 3423381659847

to jsem si taky myslel než jsem si pořídil první ameriku, pak jsem zjistil, co dělá Evropa za plečky

0/−1
27.3.2016 22:26

J61i43ř51í 75S62c13h46w45a61c25h 8358694628376

evropské prémiovky jsou v USA o dost dražší, než místní "konkurence", kdyby to byly "plečky" tak by tam byly neprodejné....takže nemáš pravdu....;-)

0/0
30.3.2016 1:06

R24a84d29e68k 80V74i74n41š 2790633311

Nikdo nikdy nestavěl, nekonstruoval, nedesignoval a neinženýroval lepší auta než Evropa. Nikdy. Už od počátků automobilového průmyslu.

+1/−2
27.3.2016 20:04

D61e13n36i76s 38W17i90t47z13k74u 3153861869237

blbost, amíkům vděčíš za skoro všechny vychytávky v autě co máš, nehledě na to, že dělají všechno kvalitněji, malý příklad: brzdové hadice-Evropa standardně 13 klíč, USA 17 klíč, to už se lehce povoluje i u 20 let starého auta

0/−1
27.3.2016 22:30

R29a54d10e77k 14V64i21n21š 2560253491

Držák na nápoje vážně nepovažuju za nezbytnou vychytávku a udělátko ;-D Z Evropy přišlo jak auto jako takové, tak všechny druhy spalovacích motorů, všechny druhy motorů od Včkových (V2, V4, V6, V8, V10, V12, V16), řadových, přes ploché boxery až k rotačním. Ostatní prvotiny byly špičkové, revoluční a high end postupy, řešení a konstrukce na podvozcích, karoseriích, aerodynamice, technice a technologiích, přes inženýrství, materiály, designová studia (Pininfarina, Bertone, Giugaro, Touring, Zagato, Ghia,...), konstruktérské společnosti (Dallara, Lola, Ligier, BR Engineering, Gibson,...), nejvíce nejúspěšnějších automobilek co se týče ocenění, úspěchů v motorsportu, nejvíce tratí, nejvíce výrobců komponent,...prostě všechno podstatné a zlomové měla Evropa jako první a je v tom dodnes nejlepší. Zbytek světa si Evropa maže ve všech kategoriích na chleba.

0/0
28.3.2016 0:45

D92e73n56i90s 19W30i62t86z53k10u 3103191679337

máš tam chybu, s více válcovým motorem jako první na světě přišel Cadillac, stejně tak třeba jako první měli startér atd. ne, Evropa fakt není žádný vývojově konstrukční tahoun, ta se jenom veze a že znáš jenom evropská designová studia, za to já nemůžu

0/−1
28.3.2016 1:39

P18e44t31r 58M62a19r97š41á54l61e29k 9735632754989

Většinu zásadních inovací přinesla Evropa. Amerika byla vepředu je v oblasti komfortní výbavy, ale ani to už teď neplatí.

+1/0
28.3.2016 15:37

D19e50n55i21s 37W44i43t44z56k92u 3533511989437

víc snad ani nemusím hledat

http://american.blog.auto.cz/2013/01/vime-kdo-byl-opravdu-prvni/

0/−1
28.3.2016 22:36

R23a28d45e41k 54V95i30n88š 2610933151

Vy jste si pořídil zjevně olítanou americkou rachotinu a rázem je z vás nekritický a zaujatý obdivovatel americké produkce, která vždycky hrála a hraje dodnes až třetí housle za Evropou a Japonskem. Vše co jsem vypsal jsou fakta a položky, které jsou základními stavebními kameny a modifikacemi automobilového průmyslu. Americký držák na nápoje a samočinná převodovka vážně není něco, co by vyprodukoval tahoun. Amíci jsou pohodlná, líná prasátka, která kašlala vždy na vývoj technologií, jízdních schopností auta a požitků z jízdy, přes aerodynamiku, jízdní vlastnosti, inženýrství, konstruktérství, designérství a všechny nejdůležitější, esenciální faktory aut. Jejich vývoj je jen o prvcích bezpečnostní výbavy a o aspektech, které z auta dělají amorfní věc pro pasažéry, nikoliv pro nadšené řidiče. Evropa je plná automobilových nadšenců a petrolheadů a je to na jejích vynálezech, invencích, autech a filosofii sakra znát. Protože byla VŽDY na prvním místě v automobilovém průmyslu, v každé dekádě, v každém segmentu. V produkci silničních spotřebních, sportovních i závodních aut. Evropa má nejprestižnější a nejatraktivnější série motorsportu. Nejvíce značek s nejvíce vítězstvími v motorsportu má Evropa. Evropa je kolébkou motorsportu i automobilismu, je zde nejvíce vývojových center, které pracují s nejmodernějšími technologiemi, postupy a materiály.

A první víceválcové motory měla Evropa. Od dvanáctiválců přes šestiválce, osmiválce, čtyřválce a dvouválce, všechno měla první Evropa. Svět jen kopíroval a šoupal nohama.

0/0
29.3.2016 12:50

D50e61n28i93s 70W44i65t86z86k43u 3593541969397

první víceválec měl cadillac a na tom tvůj argument s držákem nápojů nic nezmění a navíc tenhle názor jsem nedávno četl na auto.cz. koukám jak ti to kopírování jde, stejně jako výrobcům evropských šuntů

0/0
29.3.2016 14:58

R87a74d98e74k 64V18i66n97š 2970413421

Jen hromada výkrutek a výmluv a argumenty žádné ;-D Protože proti tomu ani nemůžete nic namítat, je to jako kdyby jste tvrdil, že voda není mokrá.

0/0
29.3.2016 16:31

D82e42n19i78s 78W30i87t60z16k86u 3823241499847

moje argumenty máš o kousek výš a na to, kdo měl první víceválec se můžeš podívat přímo na stránky cadillacu, stejně jako na první startér, první synchronizovanou převodovku a to jsme jenom u cadillacu. běž okopírovat nějaký názor, ať nám ho tady můžeš prezentovat :-D

0/0
29.3.2016 18:20

P57e87t63r 22M98a62r73š48á11l66e30k 9305242954859

Přesně.R^

+1/0
28.3.2016 15:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.