Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Japonské ferrari Honda NSX se bude vyrábět v Americe

Legendární Honda NSX, kterou proslavil Ayrton Senna, se po deseti letech od ukončení produkce dočkává nástupce. Japonská značka oznámila, že sériová výroba hybridního stroje bude probíhat v Americe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30i56ř95í 30H18r42a34d56e92c 9978147720604

Tak ještě Supru MKV!!!

0/0
27.3.2016 20:21

R33a49d42e50k 87V94i85n65š 2270233831

Tohle auto nemá s původní NSX dle testů a recenzí nic společného, od filosofie přes jízdní vlastnosti, apod. Takže bych se Supry v nové interpretaci celkem bál.

0/0
27.3.2016 20:54

M60i57l54a26n 43V16o41t50a39v46a 5174586311202

A jejda. Vyrobeno v americe nevesti nic dobreho. Tajne jsem doufal, ze alespon modelz pro Evropu budou vyrobeny v Japonsku.

+2/−1
27.3.2016 10:18

D35e56n95i24s 16W81i89t76z29k49u 3743961779847

štestí,že to nedělají v evropě,to by dopadlo přímo hrozně,jako všechny evropské křápy ;-D

+1/−4
27.3.2016 15:37

M94i89l19a69n 98V51o13t74a36v92a 5164636611962

Ale porad je to cesta menšího zla než Amerika. Uz z fabriky vyjizdi zmetek, jako ostatně cokoli z jejich produkce

+1/−1
27.3.2016 18:22

D24a39v22i24d 84H53u72r87k14a 3750503931431

Kde se vyrabi BMW X5 a X6 a dalsi velke bavoraky a pak se exportuji do Evropy asi vite. Stejne tak jak nektere SUVeckove Mercedesy. Nejsem fanda teto nemecke znacky, ale myslim, ze jistou kvalitu asi tito "americani" maji.

+1/0
27.3.2016 20:05

R84a59d75e41k 47V25i31n79š 2400933131

Vždyť to jsou zaměstnanci školení těmito německými značkami, které využívají výrobní know how, materiály a postupy BMW či M-B. To, že se německé auto vyrábí v USA neznamená, že je americké přeci. To samé když se vyrábí Nissan v UK, tak také není britský...trochu logiky by to chtělo.

+1/0
27.3.2016 20:52

D83a93v27i29d 92H44u27r91k52a 3770613441941

Ale to ja prave vim a proto to pisu. A to same si myslim i o NSX a pro mne to je Honda i kdyz z USA

0/0
27.3.2016 21:48

P11e19t73r 18M54a94r75e83č48e74k 1713371209718

No zrovna X5 spolehlivostí moc neoplývají..

+1/0
27.3.2016 23:16

D35e33n66i92s 40W44i94t93z91k19u 3543941609967

fakt? mám Chrysler Vision rv 1995, najeto 560k km a měnil jsem vodní pumpu + když jsem ho před 12ti lety koupil represe automatu, ale dělal jsem si jí sám, takže materiál mě vyšel na 10k, loni mi po 20ti letech provozu prorezly brzdové trubky, udělal jsem si nové materiál vyšel na 1500, hrozný zmetek :-D

0/0
27.3.2016 22:36

D87e59n47i83s 50W12i32t91z29k54u 3953911299417

*repase

0/0
27.3.2016 22:37

M55i82l54a92n 68V76o34t60a17v82a 5664516851562

a tím se chlubíte, nebo je veřejně litujete?

0/0
28.3.2016 13:12

D23e22n20i66s 45W37i10t96z71k48u 3443891269397

proč bych měl litovat,že jsem za 12 let provozu a ujetí 340tis km,narval do oprav nad běžnou údržbu 13tis kč?kdo umí,ten umí-kdo je mimo,jezdí v evropský plečce;-Djasně dneska už je jenom na víkendové ježdění,ale na denní jsem tentokrát koupil Hondu,nejsem blázen abych si pořídil nějakej šunt z evropy;-D

0/0
28.3.2016 21:49

M41i47l61a83n 60V49o11t32a41v30a 5444536241302

pokud byla vyrobena v Japonsku. A nejsem blázen, abych si kupoval vrak, co má 500 tis. a ještě se špinil s jeho servisem byť "levným".

0/0
28.3.2016 21:58

D17e61n36i37s 89W21i34t83z27k94u 3933561919217

já ti nic neprodávám a už vůbec ne svojí luxusní limuzínu.accordy se vyráběli jenom v japonsku

0/0
28.3.2016 22:26

J91i37ř63í 37S39c72h76w55a42c65h 8298534368786

evropské verze Accordů od 5.G (1993) se vyrábějí v Evropě ;-)

0/0
29.3.2016 22:31

D67e95n45i38s 74W73i69t80z37k19u 3163981449467

tak ta moje je japonská, ať to hodím kamkoliv, tak podle VINu mám assembly Japan

0/0
29.3.2016 23:33

J89i68ř72í 67S22c46h93w12a57c66h 8968814638876

OK, jak jsem upřesnil jinde, od 7G výrobu vrátili do Japonska.....

0/0
30.3.2016 1:02

J17i10ř57í 32S25c87h55w51a31c34h 8748644118856

na jednu strany jsi ušetřil za opravy (hlavně taky díky tomu, že jsi automechanik, takže sis započítal jen náklady na materiál) na druhou stranu jsi utratil v palivu asi tak 160 tisíc navic oproti evropské "plečce" ;-)

0/0
29.3.2016 16:17

D38e29n90i48s 13W13i87t30z29k34u 3513781219697

každý luxus něco stojí a tady je spotřeba někde jinde, ale já zase benzín kupuji vždycky levněji než se prodává u pump

0/0
29.3.2016 18:15

P24e81t50r 67M73a21r58š22á31l60e56k 9225222244149

V Evropě se vyrábí a vždy vyráběla ta nejlepší auta.

+1/−2
27.3.2016 19:43

D71e81n83i27s 13W62i53t62z19k61u 3443621649307

to jsem si taky myslel než jsem si pořídil první ameriku, pak jsem zjistil, co dělá Evropa za plečky

0/−1
27.3.2016 22:26

J46i61ř11í 16S15c83h56w22a26c52h 8788344808166

evropské prémiovky jsou v USA o dost dražší, než místní "konkurence", kdyby to byly "plečky" tak by tam byly neprodejné....takže nemáš pravdu....;-)

0/0
30.3.2016 1:06

R77a33d97e41k 15V45i12n31š 2870343571

Nikdo nikdy nestavěl, nekonstruoval, nedesignoval a neinženýroval lepší auta než Evropa. Nikdy. Už od počátků automobilového průmyslu.

+1/−2
27.3.2016 20:04

D60e61n46i86s 12W52i74t96z20k24u 3553721649987

blbost, amíkům vděčíš za skoro všechny vychytávky v autě co máš, nehledě na to, že dělají všechno kvalitněji, malý příklad: brzdové hadice-Evropa standardně 13 klíč, USA 17 klíč, to už se lehce povoluje i u 20 let starého auta

0/−1
27.3.2016 22:30

R97a61d91e56k 13V20i34n38š 2550313141

Držák na nápoje vážně nepovažuju za nezbytnou vychytávku a udělátko ;-D Z Evropy přišlo jak auto jako takové, tak všechny druhy spalovacích motorů, všechny druhy motorů od Včkových (V2, V4, V6, V8, V10, V12, V16), řadových, přes ploché boxery až k rotačním. Ostatní prvotiny byly špičkové, revoluční a high end postupy, řešení a konstrukce na podvozcích, karoseriích, aerodynamice, technice a technologiích, přes inženýrství, materiály, designová studia (Pininfarina, Bertone, Giugaro, Touring, Zagato, Ghia,...), konstruktérské společnosti (Dallara, Lola, Ligier, BR Engineering, Gibson,...), nejvíce nejúspěšnějších automobilek co se týče ocenění, úspěchů v motorsportu, nejvíce tratí, nejvíce výrobců komponent,...prostě všechno podstatné a zlomové měla Evropa jako první a je v tom dodnes nejlepší. Zbytek světa si Evropa maže ve všech kategoriích na chleba.

0/0
28.3.2016 0:45

D25e42n40i76s 95W87i10t48z69k27u 3803141469287

máš tam chybu, s více válcovým motorem jako první na světě přišel Cadillac, stejně tak třeba jako první měli startér atd. ne, Evropa fakt není žádný vývojově konstrukční tahoun, ta se jenom veze a že znáš jenom evropská designová studia, za to já nemůžu

0/−1
28.3.2016 1:39

P41e64t78r 17M50a78r35š45á49l58e42k 9905962584789

Většinu zásadních inovací přinesla Evropa. Amerika byla vepředu je v oblasti komfortní výbavy, ale ani to už teď neplatí.

+1/0
28.3.2016 15:37

D36e56n46i13s 56W35i56t86z95k71u 3543381919607

víc snad ani nemusím hledat

http://american.blog.auto.cz/2013/01/vime-kdo-byl-opravdu-prvni/

0/−1
28.3.2016 22:36

R61a78d30e36k 77V94i68n55š 2130193801

Vy jste si pořídil zjevně olítanou americkou rachotinu a rázem je z vás nekritický a zaujatý obdivovatel americké produkce, která vždycky hrála a hraje dodnes až třetí housle za Evropou a Japonskem. Vše co jsem vypsal jsou fakta a položky, které jsou základními stavebními kameny a modifikacemi automobilového průmyslu. Americký držák na nápoje a samočinná převodovka vážně není něco, co by vyprodukoval tahoun. Amíci jsou pohodlná, líná prasátka, která kašlala vždy na vývoj technologií, jízdních schopností auta a požitků z jízdy, přes aerodynamiku, jízdní vlastnosti, inženýrství, konstruktérství, designérství a všechny nejdůležitější, esenciální faktory aut. Jejich vývoj je jen o prvcích bezpečnostní výbavy a o aspektech, které z auta dělají amorfní věc pro pasažéry, nikoliv pro nadšené řidiče. Evropa je plná automobilových nadšenců a petrolheadů a je to na jejích vynálezech, invencích, autech a filosofii sakra znát. Protože byla VŽDY na prvním místě v automobilovém průmyslu, v každé dekádě, v každém segmentu. V produkci silničních spotřebních, sportovních i závodních aut. Evropa má nejprestižnější a nejatraktivnější série motorsportu. Nejvíce značek s nejvíce vítězstvími v motorsportu má Evropa. Evropa je kolébkou motorsportu i automobilismu, je zde nejvíce vývojových center, které pracují s nejmodernějšími technologiemi, postupy a materiály.

A první víceválcové motory měla Evropa. Od dvanáctiválců přes šestiválce, osmiválce, čtyřválce a dvouválce, všechno měla první Evropa. Svět jen kopíroval a šoupal nohama.

0/0
29.3.2016 12:50

D55e82n51i43s 27W26i60t53z12k65u 3703551579597

první víceválec měl cadillac a na tom tvůj argument s držákem nápojů nic nezmění a navíc tenhle názor jsem nedávno četl na auto.cz. koukám jak ti to kopírování jde, stejně jako výrobcům evropských šuntů

0/0
29.3.2016 14:58

R31a68d19e49k 25V89i26n55š 2250223791

Jen hromada výkrutek a výmluv a argumenty žádné ;-D Protože proti tomu ani nemůžete nic namítat, je to jako kdyby jste tvrdil, že voda není mokrá.

0/0
29.3.2016 16:31

D47e31n50i55s 69W55i11t63z61k22u 3183391359527

moje argumenty máš o kousek výš a na to, kdo měl první víceválec se můžeš podívat přímo na stránky cadillacu, stejně jako na první startér, první synchronizovanou převodovku a to jsme jenom u cadillacu. běž okopírovat nějaký názor, ať nám ho tady můžeš prezentovat :-D

0/0
29.3.2016 18:20

P69e88t67r 46M12a12r57š60á27l37e78k 9785392564929

Přesně.R^

+1/0
28.3.2016 15:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.