Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Japonské ferrari Honda NSX se bude vyrábět v Americe

Legendární Honda NSX, kterou proslavil Ayrton Senna, se po deseti letech od ukončení produkce dočkává nástupce. Japonská značka oznámila, že sériová výroba hybridního stroje bude probíhat v Americe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97i37ř80í 87H12r78a42d98e38c 9268547820184

Tak ještě Supru MKV!!!

0/0
27.3.2016 20:21

R27a32d68e87k 47V37i45n97š 2600263841

Tohle auto nemá s původní NSX dle testů a recenzí nic společného, od filosofie přes jízdní vlastnosti, apod. Takže bych se Supry v nové interpretaci celkem bál.

0/0
27.3.2016 20:54

M83i18l35a94n 49V41o55t89a74v69a 5464886731942

A jejda. Vyrobeno v americe nevesti nic dobreho. Tajne jsem doufal, ze alespon modelz pro Evropu budou vyrobeny v Japonsku.

+2/−1
27.3.2016 10:18


D26e18n38i21s 95W69i19t34z77k82u 3703361199277

štestí,že to nedělají v evropě,to by dopadlo přímo hrozně,jako všechny evropské křápy ;-D

+1/−4
27.3.2016 15:37

M40i93l51a59n 10V45o89t51a61v57a 5254306901592

Ale porad je to cesta menšího zla než Amerika. Uz z fabriky vyjizdi zmetek, jako ostatně cokoli z jejich produkce

+1/−1
27.3.2016 18:22

D43a75v71i42d 92H28u10r47k71a 3130433181551

Kde se vyrabi BMW X5 a X6 a dalsi velke bavoraky a pak se exportuji do Evropy asi vite. Stejne tak jak nektere SUVeckove Mercedesy. Nejsem fanda teto nemecke znacky, ale myslim, ze jistou kvalitu asi tito "americani" maji.

+1/0
27.3.2016 20:05

R71a21d64e84k 24V63i71n28š 2480603291

Vždyť to jsou zaměstnanci školení těmito německými značkami, které využívají výrobní know how, materiály a postupy BMW či M-B. To, že se německé auto vyrábí v USA neznamená, že je americké přeci. To samé když se vyrábí Nissan v UK, tak také není britský...trochu logiky by to chtělo.

+1/0
27.3.2016 20:52

D58a78v52i66d 17H92u31r54k17a 3610193571911

Ale to ja prave vim a proto to pisu. A to same si myslim i o NSX a pro mne to je Honda i kdyz z USA

0/0
27.3.2016 21:48

P21e92t42r 55M96a10r33e59č61e72k 1853181539118

No zrovna X5 spolehlivostí moc neoplývají..

+1/0
27.3.2016 23:16

D52e18n35i73s 28W22i98t23z54k67u 3803881919597

fakt? mám Chrysler Vision rv 1995, najeto 560k km a měnil jsem vodní pumpu + když jsem ho před 12ti lety koupil represe automatu, ale dělal jsem si jí sám, takže materiál mě vyšel na 10k, loni mi po 20ti letech provozu prorezly brzdové trubky, udělal jsem si nové materiál vyšel na 1500, hrozný zmetek :-D

0/0
27.3.2016 22:36

D75e10n62i50s 65W57i33t14z15k79u 3173541279737

*repase

0/0
27.3.2016 22:37

M60i78l29a17n 55V29o44t46a63v60a 5664486651462

a tím se chlubíte, nebo je veřejně litujete?

0/0
28.3.2016 13:12

D73e30n55i83s 55W65i77t72z80k35u 3413521479127

proč bych měl litovat,že jsem za 12 let provozu a ujetí 340tis km,narval do oprav nad běžnou údržbu 13tis kč?kdo umí,ten umí-kdo je mimo,jezdí v evropský plečce;-Djasně dneska už je jenom na víkendové ježdění,ale na denní jsem tentokrát koupil Hondu,nejsem blázen abych si pořídil nějakej šunt z evropy;-D

0/0
28.3.2016 21:49

M52i77l50a23n 16V29o16t98a49v17a 5374226401682

pokud byla vyrobena v Japonsku. A nejsem blázen, abych si kupoval vrak, co má 500 tis. a ještě se špinil s jeho servisem byť "levným".

0/0
28.3.2016 21:58

D54e43n15i29s 93W72i47t65z24k69u 3803961279767

já ti nic neprodávám a už vůbec ne svojí luxusní limuzínu.accordy se vyráběli jenom v japonsku

0/0
28.3.2016 22:26

J33i62ř38í 81S47c18h14w20a22c64h 8958864958596

evropské verze Accordů od 5.G (1993) se vyrábějí v Evropě ;-)

0/0
29.3.2016 22:31

D23e35n77i55s 25W70i45t67z94k71u 3973131959327

tak ta moje je japonská, ať to hodím kamkoliv, tak podle VINu mám assembly Japan

0/0
29.3.2016 23:33

J83i77ř75í 50S14c45h27w52a88c59h 8888764408716

OK, jak jsem upřesnil jinde, od 7G výrobu vrátili do Japonska.....

0/0
30.3.2016 1:02

J95i95ř24í 83S59c81h69w37a72c30h 8828904978766

na jednu strany jsi ušetřil za opravy (hlavně taky díky tomu, že jsi automechanik, takže sis započítal jen náklady na materiál) na druhou stranu jsi utratil v palivu asi tak 160 tisíc navic oproti evropské "plečce" ;-)

0/0
29.3.2016 16:17

D47e66n46i78s 23W42i21t19z68k72u 3133281839727

každý luxus něco stojí a tady je spotřeba někde jinde, ale já zase benzín kupuji vždycky levněji než se prodává u pump

0/0
29.3.2016 18:15

P31e41t37r 72M81a84r78š27á41l35e17k 9985182104279

V Evropě se vyrábí a vždy vyráběla ta nejlepší auta.

+1/−2
27.3.2016 19:43

D92e79n76i72s 96W69i96t61z21k39u 3723351269827

to jsem si taky myslel než jsem si pořídil první ameriku, pak jsem zjistil, co dělá Evropa za plečky

0/−1
27.3.2016 22:26

J81i71ř50í 23S95c34h54w46a19c69h 8668494748846

evropské prémiovky jsou v USA o dost dražší, než místní "konkurence", kdyby to byly "plečky" tak by tam byly neprodejné....takže nemáš pravdu....;-)

0/0
30.3.2016 1:06

R61a10d94e10k 84V11i68n64š 2120103891

Nikdo nikdy nestavěl, nekonstruoval, nedesignoval a neinženýroval lepší auta než Evropa. Nikdy. Už od počátků automobilového průmyslu.

+1/−2
27.3.2016 20:04

D91e53n68i40s 13W83i33t66z87k68u 3103891269357

blbost, amíkům vděčíš za skoro všechny vychytávky v autě co máš, nehledě na to, že dělají všechno kvalitněji, malý příklad: brzdové hadice-Evropa standardně 13 klíč, USA 17 klíč, to už se lehce povoluje i u 20 let starého auta

0/−1
27.3.2016 22:30

R37a76d78e83k 52V27i59n59š 2360933711

Držák na nápoje vážně nepovažuju za nezbytnou vychytávku a udělátko ;-D Z Evropy přišlo jak auto jako takové, tak všechny druhy spalovacích motorů, všechny druhy motorů od Včkových (V2, V4, V6, V8, V10, V12, V16), řadových, přes ploché boxery až k rotačním. Ostatní prvotiny byly špičkové, revoluční a high end postupy, řešení a konstrukce na podvozcích, karoseriích, aerodynamice, technice a technologiích, přes inženýrství, materiály, designová studia (Pininfarina, Bertone, Giugaro, Touring, Zagato, Ghia,...), konstruktérské společnosti (Dallara, Lola, Ligier, BR Engineering, Gibson,...), nejvíce nejúspěšnějších automobilek co se týče ocenění, úspěchů v motorsportu, nejvíce tratí, nejvíce výrobců komponent,...prostě všechno podstatné a zlomové měla Evropa jako první a je v tom dodnes nejlepší. Zbytek světa si Evropa maže ve všech kategoriích na chleba.

0/0
28.3.2016 0:45

D64e87n72i25s 86W81i85t48z54k40u 3313541559277

máš tam chybu, s více válcovým motorem jako první na světě přišel Cadillac, stejně tak třeba jako první měli startér atd. ne, Evropa fakt není žádný vývojově konstrukční tahoun, ta se jenom veze a že znáš jenom evropská designová studia, za to já nemůžu

0/−1
28.3.2016 1:39

P26e96t18r 70M10a38r43š16á41l84e21k 9525392744329

Většinu zásadních inovací přinesla Evropa. Amerika byla vepředu je v oblasti komfortní výbavy, ale ani to už teď neplatí.

+1/0
28.3.2016 15:37

D21e17n11i51s 79W53i57t38z93k33u 3803361739387

víc snad ani nemusím hledat

http://american.blog.auto.cz/2013/01/vime-kdo-byl-opravdu-prvni/

0/−1
28.3.2016 22:36

R53a50d38e34k 53V31i72n13š 2410203961

Vy jste si pořídil zjevně olítanou americkou rachotinu a rázem je z vás nekritický a zaujatý obdivovatel americké produkce, která vždycky hrála a hraje dodnes až třetí housle za Evropou a Japonskem. Vše co jsem vypsal jsou fakta a položky, které jsou základními stavebními kameny a modifikacemi automobilového průmyslu. Americký držák na nápoje a samočinná převodovka vážně není něco, co by vyprodukoval tahoun. Amíci jsou pohodlná, líná prasátka, která kašlala vždy na vývoj technologií, jízdních schopností auta a požitků z jízdy, přes aerodynamiku, jízdní vlastnosti, inženýrství, konstruktérství, designérství a všechny nejdůležitější, esenciální faktory aut. Jejich vývoj je jen o prvcích bezpečnostní výbavy a o aspektech, které z auta dělají amorfní věc pro pasažéry, nikoliv pro nadšené řidiče. Evropa je plná automobilových nadšenců a petrolheadů a je to na jejích vynálezech, invencích, autech a filosofii sakra znát. Protože byla VŽDY na prvním místě v automobilovém průmyslu, v každé dekádě, v každém segmentu. V produkci silničních spotřebních, sportovních i závodních aut. Evropa má nejprestižnější a nejatraktivnější série motorsportu. Nejvíce značek s nejvíce vítězstvími v motorsportu má Evropa. Evropa je kolébkou motorsportu i automobilismu, je zde nejvíce vývojových center, které pracují s nejmodernějšími technologiemi, postupy a materiály.

A první víceválcové motory měla Evropa. Od dvanáctiválců přes šestiválce, osmiválce, čtyřválce a dvouválce, všechno měla první Evropa. Svět jen kopíroval a šoupal nohama.

0/0
29.3.2016 12:50

D63e92n86i44s 81W79i50t11z37k12u 3113551319447

první víceválec měl cadillac a na tom tvůj argument s držákem nápojů nic nezmění a navíc tenhle názor jsem nedávno četl na auto.cz. koukám jak ti to kopírování jde, stejně jako výrobcům evropských šuntů

0/0
29.3.2016 14:58

R19a25d55e37k 27V52i10n49š 2820593571

Jen hromada výkrutek a výmluv a argumenty žádné ;-D Protože proti tomu ani nemůžete nic namítat, je to jako kdyby jste tvrdil, že voda není mokrá.

0/0
29.3.2016 16:31

D46e23n84i34s 93W85i63t78z77k76u 3213461409407

moje argumenty máš o kousek výš a na to, kdo měl první víceválec se můžeš podívat přímo na stránky cadillacu, stejně jako na první startér, první synchronizovanou převodovku a to jsme jenom u cadillacu. běž okopírovat nějaký názor, ať nám ho tady můžeš prezentovat :-D

0/0
29.3.2016 18:20

P40e92t90r 91M57a13r49š11á31l51e74k 9505672314949

Přesně.R^

+1/0
28.3.2016 15:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.