Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VIDEO: Podívejte se, jak se dlouhatánský náklad stěhuje po silnici

Přeprava nadměrných nákladů je věda. Stěhování obřích věcí vyžaduje propočty, studium terénu, jednání s úřady a chápavé řidiče ostatních aut. Podívejte se na převoz dílu větrné elektrárny v podání dánské firmy Vamdrup.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

J51i54ř15í 67U39r73b88a94n

30. 3. 2016 23:11

Kdyby nevymýšleli tyhle giganticjý renaultoviny, tak by je pak nemuseli nikam tahat

0 0
možnosti
KV

U nás se to jmenuje SPDB a jediný rozdíl je v tom, že ten borec na tom nemusí stát a má tam vlastní kabinu. Odkaz sem na to nedám, protože by mi to smázli jako spam. Dá se to najít na google. Zrovna vidím inzerát s fotkou za 190 000,- Kč.

2 0
možnosti
MP

třebas něco jako Felbrmayr Group ? :-)

0 0
možnosti
AL

Pozitivní je absence povinné debilní reklamy před vlastním videem.

8 0
možnosti
PJ

ale negativní je to přepínání, před pár minutama jsem pod jiným článkem vzteky napsal:

teda tím přesměrováváním videí už mě ale fakt štvete...

to xakru není normální, že po přehrátí videa to člověka přepne na úplně jinou stránku a spustí se tam jiný video, když rychle nezareaguje a nestopne odpočet, himlhergotdonrvetrkruncajselement!

6 0
možnosti
LN

L15a30d47a 38N37o22v83a48k

26. 3. 2016 20:53

úžasný, takže řešením nakonec bylo vytočit to..., super...R^

7 1
možnosti
KN

Přesně. Aneb spolu s klasikem ...jak jinak byste to chtěl projet...?

2 0
možnosti
LF

L71i93b72o55r 63F77i84l18á80k

26. 3. 2016 18:24

Na našich pidi kruhácích by byl v řiti.

9 0
možnosti
PM

jo tohle tu pres město jezdi pravidelne taky. Prevazeji "velkou trubku" (casti stozaru vetrne elektrarny.)

I když toto na videu je proti tomu drobecek.

Ten co jezdi tu, tak musí mit kvůli vaze daleko vice naprav. Je i zvedaci (aby si třeba neskrtl nakladem o obrubnik) a zadek taky ridi clovek samostatne... Hlavne na kruháku...

A pany na radnici bych tam poslal to s hmotnou odpovednosti ridit...

Protože při rekonstrukci silnic, jim jen na ceste mestem postavili 5 kruhacu (+ nyní navíc i jeden "docasny"), které tomu prevozu prizpusobili snad jen 2. Tu prevazejici firmu vzdycky lituju, co s tim mají práce a ještě furt buzerace, ze tu prejeli (a bohužel jasne že rozdrtili) obrubnik u kruhace.....

5 1
možnosti
PM

jinak ještě doplnim o tom nadzvedavani. vzhledem k velikosti kruhového objezdu tady (to kolo na videu je malem jak cely mestsky okruh ;) ), musí odmontovat znacky u najezdu a pak tim ruzne kroutit. Vetsinou to musí naopak "vzit" protisměrem, ne dokolečka. Taky tahac vyjizdi pak třeba klasicky, ale zadek uz protisměrem, a tedy naklad jde přes ostrůvky mezi najezd a vyjezd... asi to taky nekdy natocim :-D

Jinak na videu je videt, že se tam s tou dopravou počítalo, protože krajnice na vyjezdu vpravo, kam si mohl tahac zajet, rozhodne nebude bezne reseni vyjezdu kruhace. Jo u nich někdo premysli....

9 0
možnosti
SK

Ano Františku Jeřábku máte pravdu!!!!!! Je předokurková sezona a redaktoři namají temata. Přeprava nadměrných nákladů je věcí machýrků! A ty máme i v ČR. Staří se podívat na transport nadměrného nákladu z ČKD Hradec Králové do Mělnického přístavu!! A těch světových příkladů je na YouTube nespočet.

0 0
možnosti
PJ

Možná by bylo dobré, aby si autor článku našel české řidiče, kteří vozili dlouhé klády z lesů na pily po českých lesních, polních, místních silnicích, plné zatáček, plotů, průčelí domů apod.

Dřevo vozily V3S-ky. Jednoosé přívěsy s tažným autem byly prakticky spojeny jen nákladem (tyče do závěsu po kterých se přívěs posunoval přišly až v sedmdesátých letech, ale zároveň tím se musely výřezy dřev zkrátit jen na 12 m).

Než se vyjelo z lesa na nějakou kvalitnější silnici, tak závozník měl utočené ruce, protože přívěs do zatáček musel navádět "ručním pohonem".

A přesto - bývali mistři, kteří dokázali z lesa na dřevozpracující pilu odvézt i stromy prakticky v celé délce základního výřezu - myslím i kolo 25 m.

Dneska - vánoční strom se veze super tahačem, s policejním doprovodem a velkou mediální slávou. A ještě k tomu strom nesmí být daleko od silnic s velkým poloměrem zatáček.

19 1
možnosti
JU

J53a76n 37U58l98r44i36c23h

26. 3. 2016 15:40

A počet aut na tehdejších silnicích?

0 1
možnosti
Foto

J23i57ř86í 11V45a89c56e86k

26. 3. 2016 8:20

Autor zřejmě nechápe rozdíl mezi samostatně naváděný a samonaváděcí. I kdyby byl ředitelný samostatně z kabiny, bylo by to prd platné, protože řidič neví vůbec nic o situaci 50 metrů za sebou. Proto v takových situacích je na konci druhý řidič z ovladačem, který komunikuje s řidičem v kabině pomocí vysílačky.

11 0
možnosti
KM

K66a83r60e90l 57M65e14n32c78l

27. 3. 2016 14:04

Napred slovíckaríš a potom napíšeš "reditelný". Mistre :-) asi jsi malír pokoju :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...