Diskuze

VIDEO: Podívejte se, jak se dlouhatánský náklad stěhuje po silnici

Přeprava nadměrných nákladů je věda. Stěhování obřích věcí vyžaduje propočty, studium terénu, jednání s úřady a chápavé řidiče ostatních aut. Podívejte se na převoz dílu větrné elektrárny v podání dánské firmy Vamdrup.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J78i91ř14í 55U33r88b53a76n

30. 3. 2016 23:11

Kdyby nevymýšleli tyhle giganticjý renaultoviny, tak by je pak nemuseli nikam tahat

0 0
možnosti

U nás se to jmenuje SPDB a jediný rozdíl je v tom, že ten borec na tom nemusí stát a má tam vlastní kabinu. Odkaz sem na to nedám, protože by mi to smázli jako spam. Dá se to najít na google. Zrovna vidím inzerát s fotkou za 190 000,- Kč.

2 0
možnosti

třebas něco jako Felbrmayr Group ? :-)

0 0
možnosti

Pozitivní je absence povinné debilní reklamy před vlastním videem.

8 0
možnosti

ale negativní je to přepínání, před pár minutama jsem pod jiným článkem vzteky napsal:

teda tím přesměrováváním videí už mě ale fakt štvete...

to xakru není normální, že po přehrátí videa to člověka přepne na úplně jinou stránku a spustí se tam jiný video, když rychle nezareaguje a nestopne odpočet, himlhergotdonrvetrkruncajselement!

6 0
možnosti

L90a54d25a 55N52o38v29a92k

26. 3. 2016 20:53

úžasný, takže řešením nakonec bylo vytočit to..., super...R^

7 1
možnosti

Přesně. Aneb spolu s klasikem ...jak jinak byste to chtěl projet...?

2 0
možnosti

L39i34b63o87r 71F57i93l63á62k

26. 3. 2016 18:24

Na našich pidi kruhácích by byl v řiti.

9 0
možnosti

jo tohle tu pres město jezdi pravidelne taky. Prevazeji "velkou trubku" (casti stozaru vetrne elektrarny.)

I když toto na videu je proti tomu drobecek.

Ten co jezdi tu, tak musí mit kvůli vaze daleko vice naprav. Je i zvedaci (aby si třeba neskrtl nakladem o obrubnik) a zadek taky ridi clovek samostatne... Hlavne na kruháku...

A pany na radnici bych tam poslal to s hmotnou odpovednosti ridit...

Protože při rekonstrukci silnic, jim jen na ceste mestem postavili 5 kruhacu (+ nyní navíc i jeden "docasny"), které tomu prevozu prizpusobili snad jen 2. Tu prevazejici firmu vzdycky lituju, co s tim mají práce a ještě furt buzerace, ze tu prejeli (a bohužel jasne že rozdrtili) obrubnik u kruhace.....

5 1
možnosti

jinak ještě doplnim o tom nadzvedavani. vzhledem k velikosti kruhového objezdu tady (to kolo na videu je malem jak cely mestsky okruh ;) ), musí odmontovat znacky u najezdu a pak tim ruzne kroutit. Vetsinou to musí naopak "vzit" protisměrem, ne dokolečka. Taky tahac vyjizdi pak třeba klasicky, ale zadek uz protisměrem, a tedy naklad jde přes ostrůvky mezi najezd a vyjezd... asi to taky nekdy natocim :-D

Jinak na videu je videt, že se tam s tou dopravou počítalo, protože krajnice na vyjezdu vpravo, kam si mohl tahac zajet, rozhodne nebude bezne reseni vyjezdu kruhace. Jo u nich někdo premysli....

9 0
možnosti

Ano Františku Jeřábku máte pravdu!!!!!! Je předokurková sezona a redaktoři namají temata. Přeprava nadměrných nákladů je věcí machýrků! A ty máme i v ČR. Staří se podívat na transport nadměrného nákladu z ČKD Hradec Králové do Mělnického přístavu!! A těch světových příkladů je na YouTube nespočet.

0 0
možnosti

Možná by bylo dobré, aby si autor článku našel české řidiče, kteří vozili dlouhé klády z lesů na pily po českých lesních, polních, místních silnicích, plné zatáček, plotů, průčelí domů apod.

Dřevo vozily V3S-ky. Jednoosé přívěsy s tažným autem byly prakticky spojeny jen nákladem (tyče do závěsu po kterých se přívěs posunoval přišly až v sedmdesátých letech, ale zároveň tím se musely výřezy dřev zkrátit jen na 12 m).

Než se vyjelo z lesa na nějakou kvalitnější silnici, tak závozník měl utočené ruce, protože přívěs do zatáček musel navádět "ručním pohonem".

A přesto - bývali mistři, kteří dokázali z lesa na dřevozpracující pilu odvézt i stromy prakticky v celé délce základního výřezu - myslím i kolo 25 m.

Dneska - vánoční strom se veze super tahačem, s policejním doprovodem a velkou mediální slávou. A ještě k tomu strom nesmí být daleko od silnic s velkým poloměrem zatáček.

19 1
možnosti

J17a37n 94U64l16r66i87c44h

26. 3. 2016 15:40

A počet aut na tehdejších silnicích?

0 1
možnosti
Foto

J77i14ř45í 85V89a88c73e90k

26. 3. 2016 8:20

Autor zřejmě nechápe rozdíl mezi samostatně naváděný a samonaváděcí. I kdyby byl ředitelný samostatně z kabiny, bylo by to prd platné, protože řidič neví vůbec nic o situaci 50 metrů za sebou. Proto v takových situacích je na konci druhý řidič z ovladačem, který komunikuje s řidičem v kabině pomocí vysílačky.

11 0
možnosti

K63a65r84e53l 34M70e73n92c11l

27. 3. 2016 14:04

Napred slovíckaríš a potom napíšeš "reditelný". Mistre :-) asi jsi malír pokoju :-)

0 0
možnosti