- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby nevymýšleli tyhle giganticjý renaultoviny, tak by je pak nemuseli nikam tahat
U nás se to jmenuje SPDB a jediný rozdíl je v tom, že ten borec na tom nemusí stát a má tam vlastní kabinu. Odkaz sem na to nedám, protože by mi to smázli jako spam. Dá se to najít na google. Zrovna vidím inzerát s fotkou za 190 000,- Kč.
třebas něco jako Felbrmayr Group ? :-)
Pozitivní je absence povinné debilní reklamy před vlastním videem.
ale negativní je to přepínání, před pár minutama jsem pod jiným článkem vzteky napsal:
teda tím přesměrováváním videí už mě ale fakt štvete...
to xakru není normální, že po přehrátí videa to člověka přepne na úplně jinou stránku a spustí se tam jiný video, když rychle nezareaguje a nestopne odpočet, himlhergotdonrvetrkruncajselement!
úžasný, takže řešením nakonec bylo vytočit to..., super...
Přesně. Aneb spolu s klasikem ...jak jinak byste to chtěl projet...?
Na našich pidi kruhácích by byl v řiti.
jo tohle tu pres město jezdi pravidelne taky. Prevazeji "velkou trubku" (casti stozaru vetrne elektrarny.)
I když toto na videu je proti tomu drobecek.
Ten co jezdi tu, tak musí mit kvůli vaze daleko vice naprav. Je i zvedaci (aby si třeba neskrtl nakladem o obrubnik) a zadek taky ridi clovek samostatne... Hlavne na kruháku...
A pany na radnici bych tam poslal to s hmotnou odpovednosti ridit...
Protože při rekonstrukci silnic, jim jen na ceste mestem postavili 5 kruhacu (+ nyní navíc i jeden "docasny"), které tomu prevozu prizpusobili snad jen 2. Tu prevazejici firmu vzdycky lituju, co s tim mají práce a ještě furt buzerace, ze tu prejeli (a bohužel jasne že rozdrtili) obrubnik u kruhace.....
jinak ještě doplnim o tom nadzvedavani. vzhledem k velikosti kruhového objezdu tady (to kolo na videu je malem jak cely mestsky okruh ;) ), musí odmontovat znacky u najezdu a pak tim ruzne kroutit. Vetsinou to musí naopak "vzit" protisměrem, ne dokolečka. Taky tahac vyjizdi pak třeba klasicky, ale zadek uz protisměrem, a tedy naklad jde přes ostrůvky mezi najezd a vyjezd... asi to taky nekdy natocim :-D
Jinak na videu je videt, že se tam s tou dopravou počítalo, protože krajnice na vyjezdu vpravo, kam si mohl tahac zajet, rozhodne nebude bezne reseni vyjezdu kruhace. Jo u nich někdo premysli....
Ano Františku Jeřábku máte pravdu Je předokurková sezona a redaktoři namají temata. Přeprava nadměrných nákladů je věcí machýrků! A ty máme i v ČR. Staří se podívat na transport nadměrného nákladu z ČKD Hradec Králové do Mělnického přístavu A těch světových příkladů je na YouTube nespočet.
Možná by bylo dobré, aby si autor článku našel české řidiče, kteří vozili dlouhé klády z lesů na pily po českých lesních, polních, místních silnicích, plné zatáček, plotů, průčelí domů apod.
Dřevo vozily V3S-ky. Jednoosé přívěsy s tažným autem byly prakticky spojeny jen nákladem (tyče do závěsu po kterých se přívěs posunoval přišly až v sedmdesátých letech, ale zároveň tím se musely výřezy dřev zkrátit jen na 12 m).
Než se vyjelo z lesa na nějakou kvalitnější silnici, tak závozník měl utočené ruce, protože přívěs do zatáček musel navádět "ručním pohonem".
A přesto - bývali mistři, kteří dokázali z lesa na dřevozpracující pilu odvézt i stromy prakticky v celé délce základního výřezu - myslím i kolo 25 m.
Dneska - vánoční strom se veze super tahačem, s policejním doprovodem a velkou mediální slávou. A ještě k tomu strom nesmí být daleko od silnic s velkým poloměrem zatáček.
Autor zřejmě nechápe rozdíl mezi samostatně naváděný a samonaváděcí. I kdyby byl ředitelný samostatně z kabiny, bylo by to prd platné, protože řidič neví vůbec nic o situaci 50 metrů za sebou. Proto v takových situacích je na konci druhý řidič z ovladačem, který komunikuje s řidičem v kabině pomocí vysílačky.
Napred slovíckaríš a potom napíšeš "reditelný". Mistre :-) asi jsi malír pokoju :-)