Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bazarová ruleta: Nevěřte pohádkám a prověřujte, radí odborník

Nezáleží na tom, kolik má auto najeto, ale musíte to vědět. Proto je přetáčení takový průšvih, říká poradce pro nákup ojetých aut. A přidává další rady. Nevěřte na zázraky, vše důkladně prověřte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P22e37t96r 51M55i82c84h25a86l 2720314721702

Trh reaguje na poptávku. Kdyby byli lidi rozumní a netrvali houfně na autě do 10 let a 100 tisíc km, tak by i toho stáčení ubylo.

Já najedu cca 15 tisíc ročně, takže v 10 letech, když to budu prodávat, tak tam bude 150 tisíc, na autě pravidelný servis. Je to nafta, koupil jsem ji novou za cenu benzínu (akce automobilky), nejkratší cesta je 15 až 20 km, ale často delší. Buď mi pak utrhnou ruce, nebo tomu nebude nikdo věřit. :-)

0/0
30.3.2016 17:54

J34i18n24d67ř52i36c58h 47Š10k44o80p60e13k 4325691760925

omlouvat zlodějinu poptávkou je alibismus podvodníků.

Když budu chtít novou škodovku za 100 000 Kč, tak se mi prodejce taky vysměje. Nic mu proto nebrání chovat se tak i v případě, že někdo chce 10 let starou oktávku s max. 100 000 km

0/0
30.3.2016 19:56

P37e33t61r 64M74i27c20h29a52l 2250294681382

To nebyla omluva, ale konstatování.

Na druhou stranu je pravda, že mnohdy je cílem stáčení ne poptávka, ale snaha vydělat víc peněz na autě, které deklarovanou hodnotu právě díky podstatně vyššímu nájezdu před stočením tachometru nemá.

0/0
30.3.2016 22:48

M94a31r78e65k 11M66a58l81ý 1602868841840

VŽDY je cílem stáčení "snaha vydělat víc peněz na autě, které deklarovanou hodnotu právě díky podstatně vyššímu nájezdu před stočením tachometru nemá."

0/0
31.3.2016 13:15

P78e59t50r 21M12i34c21h64a12l 2540784481952

Slovo vždy bych nepoužil. Některá auta by byla bez stočení tachometru neprodejná, protože lidi jsou zmasírovaní. Nakonec i tam je ten finanční profit, ale asi nebyl původním cílem.

0/0
31.3.2016 16:03

M83a61r12e76k 19M47a28l56ý 1292608911740

Ale to je přeci hloupost :-) Každé auto je prodejné, záleží za jakou cenu. Vždyť i to podle vás neprodejné auto musel bazarník nejdřív vykoupit, aby ho pak následně nabízel k prodeji. A jelikož ho koupil, tak asi prodejné je, ne? A vzhledem k vysokému nájezdu to patrně koupil za levno, takže bez stočení by to taky za levno (ale pořád se ziskem) prodal. Jenže tomu zmr.ovi bazarnickému je ten malý zisk málo, tak stočí, oje.e zákazníka a prodá za dráž. Takže co jsem napsal, platí, VŽDY!

+2/0
31.3.2016 16:35

L36u47d97v37í31k 70G74a79j14d87o41š35í50k 2925733184652

Jenže Nová Škodka za 100 000 Kč neexistuje.

10 let stará ojetina s nájezdem do 100 000 je zcela reálná. Sám jsem před časem prodával 11 let staré auto s poctivým nájezdem necelých 90 tisíc.

+1/0
30.3.2016 23:32

J13i82n66d75ř21i32c28h 61Š96k97o83p17e74k 4405411920915

nová škodovka za 100 000 Kč existuje s pravděpodobností 0,0001 %, tvé auto s tímto nájezdem s pravděpodobností o trošku větší (kolik takkových je ? 1 ročně, 2 ?)

0/−1
31.3.2016 10:44

V51l42a46d38i63s56l50a27v 35B19u81r97y88š76e22k 3763636542514

nemyslím, že vám někdo něco utrhne, já prodávám auta většinou po 4 letech, jsou to dražší auta s silným naftovým motorem v perfektním stavu a v záruce, najeto kolem 80 tisíc, snažím se jít pod cenu stejně starých stočenek, ale lidi raději koupí v áčkách šunku o stopadesát tisíc dražší, nevím proč to tak je, ale je to tak, v áčkách by mě třeba dali 200 tisíc a prodávali by ho za 380, tak to raději prodávám sám za 250, nakonec se to prodá, když ještě slevím

0/0
31.3.2016 7:58

P35e70t52r 80M31i26c97h52a22l 2810154131342

Proto píšu, že nevím. Jinak v těch 10 letech budu na ceně cca do 100 tisíc, podle vývoje trhu a cen.

0/0
31.3.2016 9:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.