Diskuze

Bazarová ruleta: Nevěřte pohádkám a prověřujte, radí odborník

Nezáleží na tom, kolik má auto najeto, ale musíte to vědět. Proto je přetáčení takový průšvih, říká poradce pro nákup ojetých aut. A přidává další rady. Nevěřte na zázraky, vše důkladně prověřte.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P57e50t80r 97M42i58c54h50a54l

30. 3. 2016 17:54

Trh reaguje na poptávku. Kdyby byli lidi rozumní a netrvali houfně na autě do 10 let a 100 tisíc km, tak by i toho stáčení ubylo.

Já najedu cca 15 tisíc ročně, takže v 10 letech, když to budu prodávat, tak tam bude 150 tisíc, na autě pravidelný servis. Je to nafta, koupil jsem ji novou za cenu benzínu (akce automobilky), nejkratší cesta je 15 až 20 km, ale často delší. Buď mi pak utrhnou ruce, nebo tomu nebude nikdo věřit. :-)

0 0
možnosti

omlouvat zlodějinu poptávkou je alibismus podvodníků.

Když budu chtít novou škodovku za 100 000 Kč, tak se mi prodejce taky vysměje. Nic mu proto nebrání chovat se tak i v případě, že někdo chce 10 let starou oktávku s max. 100 000 km

0 0
možnosti

J66o28s91e92f 28N48o82v33a20k

30. 3. 2016 15:48

V Auto Esa: Auto s vycíděným motorem mě nezajímá. Jiný s neumytým motorem nemáte? Nemáme. Aha. Tak čest práci.

A šel jsem. To bylo povyku. ;-D

1 0
možnosti

P70e68t47r 18M96i52c97h45a46l

30. 3. 2016 18:06

Já před pár lety prodával a na inzerát reagovali z Áček. Jak prý mají strašný zájem a jak respektují cenu. Druhý den jsem se tam po cestě do kina stavil - nikdo o mě nevěděl, nechali mě tam čekat asi čtvrt hodiny, až jsem jim oznámil, že odjíždím. V tu ránu tam byl jejich technik. Auto se mu moc líbilo, i se s tím kousek svezl. A nabídl mi cenu o třetinu nižší. Poslal jsem ho do pedele a jel pryč. Za další týden jsem auto prodal, nový majitel je spokojený a jezdí s tím dodnes.

0 0
možnosti

A dalším problémem je, že český kupující touží po dieselu. I když najede jen 10 - 15 tis. km za rok, tak musí mít nafťáka, protože ten má přeci spotřebu jen 4,5868 l/100km. A nechtějí slyšet, že opravy čehokoli na motoru jdou do desetisíců.

Sice si pak každý tahá triko, že jezdí skoro pod 4l/100 km, ale už neřekne, že do oprav narval třeba 50 000,-.

10 0
možnosti

to jednak a pak ještě nemluvě o tom, že 80% řidičů těch naftových neví co to je filtr pevných částic a jeho funkce v autě případě co pro takový filtr znamená, když bude jezdit tak málo a krátké pojížďky....ale jak říkáte..bijou se jak mají super levný náklady na provoz.

3 0
možnosti

T42o50m14a76s 80P89e60k

30. 3. 2016 12:16

Mám auto staré 10 let a najeto 75 K. Teoreticky by 7 let staré auto mohlo mít 80K km. Kupoval jsem ho přímo od majitele - důchodce staré 5 let - najeto 24K km.

0 0
možnosti

J91a32n 44N94o97v43á69k

30. 3. 2016 12:21

Přímo od 1. majitele tomu lze věřit.

Stejné auto v bazaru by bylo hodně podezřelé - taková se volně na plac ani nedostávají.

2 0
možnosti

Bazary jsou na podobné úrovni jako zastavárny. Občas se tam mrknu, ale většina super zboží bývá podpultových.

Od člověka bych si v životě nic tak drahýho jako je auto nekoupil. Inzeráty typu bazoš, člověk to prodává za nevím kolik. Když to má v super stavu, tak chce za to minimálně stejnou, ne-li vyšší cenu než v bazarech. A když se toho chce zbavit, tak je tam cena naopak podhodnocena. Případy jsou, ale spíše tak pro znalce.

Pak tu máme dražby- jelikož se o ně zajímá čím dál více lidí, tak ty jsou dobré tak akurát ze zahraničí a spíše na stroje, než na soukromé.

No a nejlepší volba je nové auto. Bohužel člověk si musí ubrat na tom co chce a volit mezi levnějšími značkami. Není pravda o tom, že je lepší 10let starý meďour, nebo Báwo, než nová "dacia" apod. Doba se hodně změnila, dneska je to všechno ČÍNA. Kupujete si jen výbavu navíc. Stejně jak u PC-herní notebook za 100 tisíc prodáte po 8 letech za 30 tisíc, ale za 30 tisíc koupíte srovnatelný notebook, jenže s novou baterkou, s novými nezaprášenými díly a nezahřátý nenataktovaný atd. atd.;-)

1 0
možnosti

to záleží jak dlouho to auto chcete mít, jestli ho chcete dojezdit až dokud nechcípne, tak je lepší ten 10 let starý meďour než nová dacia, vydrží stejně, možná i déle a ještě jezdí člověk v luxusu

0 0
možnosti

Nejhorší je, že ceny ojetin určují velké bazary pomocí vymyšlených aut. Když se podíváte třeba do áček na nějaký konkrétní typ auta, tak je tam vždy nějaké velmi dobré za výbornou cenu. To ale neexistuje a inzerát slouží pouze pro nalákání zájemce do bazaru kde se mu pokouší vnutit nějaké jiné a pro výkup, aby mohli majiteli ukázat jak je jeho auto levné a vykoupit ho levně.

0 0
možnosti
Foto

J45i17ř47í 35E63r36b49e81n

30. 3. 2016 11:56

Ceny ojetiny určuje zákazník - a cena je vždy nejvyšší možná, jakou je kdo ochoten zaplatit.

Dneska bych taky áčkám za takové auto, jako jsem u nich koupil sám, tolik peněz nedal - požadoval bych dost slevit nebo sadu pneumatik navíc atd. Auto je dobré, ale ta cena prostě neodpovídala.

0 0
možnosti

Lepší je koupit mladé auto s nájezdem 200t km a ušetřené peníze odložit na opravy, než koupit stočené drahé auto :-). Mladá auta jsou servisovaná a opravovaná lépe než starší, kde se šetří často na všem

0 0
možnosti

Pár let zpět jsem prodával přes soukromej inzerát kombíkovou octu v LPG v dosti dobrém stavu v plné výbavě určené pro německý trh a měla najeto lehce přes 200tkm. Na podzim, ani v zimě to nemělo význam, zájem byl nulový. Pak jsem inzerát dal na jaro a málem se o ní 2 zájemci ještě poprali, protože měla i veškerou dokumentaci. Jen tak ze srandy jsem před tím navštívil 3 autobazary, abych si udělal nějakou představu o jejich výkupní ceně, ale tam člověka berou neskutečně na hůl, vymýšlejí a hledají závady, které na voze ani nebyly, aby naivní majitel dostal za vůz co nejméně. Ideální je se mrknout na internet za kolik podobný vůz prodávají jiní a tomu cenu přizpůsobit a nechat si samozřejmě i rezervu na případné smlouvání ceny. Slušná ojetina se dá stále koupit i dnes, ale člověk musí mít zkušenosti a být trpělivý a nenechat se hned odradit u prvního prodejce a rezignovat. To, že některé zajímá pouze nízký nájezd km je pak jejich problém. O to rizikovější jsou pak stočenky v dieselu, které si jako novky většina kupuje kvůli předpokládanému vysokému nájezdu, ale pak jsou v prodeji se směšným nájezdem km a i tady naivové požadují nízké nájezdy km a věří tomu :-)

2 0
možnosti

V89í60t 33K55o93u53b93a

30. 3. 2016 11:15

Lidé, probuďte se. Vžijte se do pozice prodávajícího. Máte auto 5, 6 let má ke 180 tisícům a začíná být nespolehlivé. Tu upadne tohle, tam tohle, tu to vrže, tam to vydává zvuk, který tam dříve nebyl. Pokud se rozhodnu auto prodat tak do něj přeci nebudu vrážet peníze. Načančám, promažu co jde, dotáhnu co jde, proženu ho technickou a hurá do světa. Mámo kdo vymění olej, nebo dokonce rozvody a palivový filtr před prodejem, i když už jsou přejeté. Po koupi ojetiny musíte počítat s okamžitou investicí v řádu 10 až 25 tis do každého vozu. Už jen pro to aby jste věděli co máte.

A pokud se mi někdo snaží vnutit, že Pasát kombi z Německa má po 5-ti letech 170, tak to klidně může, ale těžko mu uvěřím, když sám nalítám 200 po Praze a okolí. Tyto auta mají běžně 300 až 350, ale ani to není na závadu. Golf 1,9TDi jsme ve firmě prodávali na 420 (měli jsme ho od nového vozu) a jelikož znám kupce, vím že on na něm dal dalších 140 bez jediné závady na motoru. Jen to chce olej a rozvody podle předpisu. Pak chudinka auto úplně shnilo a neprošlo na totální korozi, motor byl ale zcela OK

0 0
možnosti

Já prodával své původně nové auto po necelých třech letech provozu, najeto 30tis. km. Moc jsem nejezdil, hodně jsem služebně cestoval, tak jsem byl o víkendech rád, že nikam jezdit nemusím. Pak jsem dostal služební auto a soukromé jsem se rozhodl dát pryč. Prostě jsem měl smůlu a vlastní auto jsem si ani neužil.

To jen takový malý protiargument k Vašemu prvnímu odstavci. Ne vždy je to tak, jak tvrdíte.

0 0
možnosti