Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Žádný obyčejný hyundai, ale parádní Genesis s pohonem zadních kol

V Americe začalo před více než pětadvaceti lety úspěšné tažení Lexusu jako prémiové značky Toyoty. Korejský Hyundai se úspěšným receptem inspiruje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Muzeme polemizovat o vsem moznem a je jiste, ze Hyundai (byt pod jinou značkou) to bude mit v segmentu luxusních aut tezke (ale nejak se zacit musí, buhvi, jak to bude za 30 let), ale nerozumim tomu, proc by toto mela byt konkurence BMW rady 3. To snad spis konkurence rade 5, ne?

3 0
možnosti
DW

jenomže v USA je ten Hyundai na tom úplně jinak než v Evropě, taky tam modely co jezdí tady vůbec neznají

1 0
možnosti
PU

Interiér je hnusnej, stejně jako u všech konceptů, a stejně jako u všech konceptů, takový nakonec naštěstí nebude. Exteriér je moc povedený, tak doufejme, že většina z něj zůstane zachována. Zatímco starší Genesis je jen kopií Mercedesu, tohle je paráda. Jinak ten předek by skvěle pasoval nějakému dvoumístnému kupátku ;)

3 0
možnosti
DW

už tu byli šádelovers brečet?

5 5
možnosti
JS

brečet nad něčím, co je určeno pro nenáročný trh USA, šádelovers nemusí a ani nebudou.....;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký, ale nic proti značce, sám mám jako 2. auto o rodiny i20, ale pořád to bude jenom Hyundai, s touto nálepkou to bude mít těžké v konkurenci s premiovými značkami jako BMW.

4 0
možnosti
DW

ale tohle bude Genesis, úplně něco jiného. to je jako tvrdit, hele Bentley, ale furt je to jenom VW

2 3
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...