- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Muzeme polemizovat o vsem moznem a je jiste, ze Hyundai (byt pod jinou značkou) to bude mit v segmentu luxusních aut tezke (ale nejak se zacit musí, buhvi, jak to bude za 30 let), ale nerozumim tomu, proc by toto mela byt konkurence BMW rady 3. To snad spis konkurence rade 5, ne?
jenomže v USA je ten Hyundai na tom úplně jinak než v Evropě, taky tam modely co jezdí tady vůbec neznají
Interiér je hnusnej, stejně jako u všech konceptů, a stejně jako u všech konceptů, takový nakonec naštěstí nebude. Exteriér je moc povedený, tak doufejme, že většina z něj zůstane zachována. Zatímco starší Genesis je jen kopií Mercedesu, tohle je paráda. Jinak ten předek by skvěle pasoval nějakému dvoumístnému kupátku ;)
brečet nad něčím, co je určeno pro nenáročný trh USA, šádelovers nemusí a ani nebudou.....
Hezký, ale nic proti značce, sám mám jako 2. auto o rodiny i20, ale pořád to bude jenom Hyundai, s touto nálepkou to bude mít těžké v konkurenci s premiovými značkami jako BMW.
ale tohle bude Genesis, úplně něco jiného. to je jako tvrdit, hele Bentley, ale furt je to jenom VW