- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Napřed jsem se musel smát tomu "velkému motoru" 1,5 litru. Ale když jsem si pak vzpomněl, že do o třetinu těžší Oktávky se chystá litrový přeplňovaný tříválec, tak jsem úsměv zrušil.
jenže ten "litr" v o třetinu těžší Oktě má o polovinu větší výkon....
Rodiče měli předchozí generaci Mazdy 2 novou naprosto spokojený. Po 6 letech vyměnili za Hyundai ix20 a taky spokojený.
mě padla do ruky i 626 2litr 136hp kamarádka měla 323 a taky super teď mám mazdu 6 kombi a sedí mě lépe jak Vw passat (tdi)kam jsem na pár let přeskočil...no a pokud mazda neuhne od atmosfery tak není důvod měnit značku
Tak nový benzínový Passat je taky někde jinde než x let starý dieselový Passat
Fascinuje mě, jak u Mazdy všichni chválí motor s 55kW a u Škodovky je 70kW slaboučký motor bez výkonu. Zdejší "odborníci" tomu zjevně dobře rozumí
U jakého atmosférického motoru má škodovka výkon 70 kW? Nějak to nemůžu najít......
Dvojka byla vždycky skvělá. Filozofii Mazdy fandím.
ve srovnani s Tesla model 3 to je jako parni stroj vs. formule 1 :)
Srovnání mimo mísu. Tesla 3 bude v Evropě stát přes milion, takže tyto Mazdy můžeš mít tři, možná i čtyři.
těch 2800 otáček při 130 se mi jaksi nezdá. Atmo 1.8 v Civicu s mnohem větším krouťákem točí na šestku přes 3300. Nemělo by to být 3800????
Vždyť by to auto při vytočení na 5600 otáček už muselo jet 260, což samozřejmě nemůže, takže by se pětka nedala vytočit výš jak na nějakých 4000 otáček a tomu by se zase nedalo říci "dobře odstupňovaná převodovka".
dobre odstupnovana prevodovka nedosahuje maximalni ryclosti na nejvyssi rychlost, to je prave ta finta.
"Auto hlavně padne řidiči nedefinovatelným způsobem do ruky." to se netyka jen tohoto modelu, ale vetsiny modelu teto znacky...
Dobrá by mohla být ta 85kw varianta s LPG místo rezervy. Auto vypadá dobře .
Tohle auto rezervu nemá. Jen kompresor a pěnu v bombičce.