Diskuze

Strašák dvouhmotový setrvačník: drahým opravám se nevyhnete

Strašák jménem dvouhmotový setrvačník doprovází moderní turbodiesely. Zničit ho je vcelku lehké, opravit drahé.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P78e89t86r 49K93u59b37á92t

13. 4. 2016 13:50

Je zajímavé se podívat, jak jednotlivý výrobci dvouhmotu řeší. Někdo udělá dva disky a mezi ně dá gumu. Jiný tam dá dvě pružiny. Někdo mraky pružin. Je tedy otázkou, jak to udělat, aby se dvouhmota neopotřebovala. Proč se pružiny unaví a guma rozdrbe? Vyměňoval jsem dvouhmotu u KIA Sportage ve 140tis. a byla tam vůle 2cm na každou stranu. Ty pružinky prostě přestaly pružit.

0 0
možnosti

P40e24t52r 17K36u56b20á46t

13. 4. 2016 10:20

Vše je o tom, že se zvyšuje komfort, ale také náklady na provoz. Diesel je výborný pro dlouhé tratě. Měl jsem Mondeo 2.2TDCI a velmi příjemné auto se spotřebou 5,5litru. Předtím Mondeo 1.8 benzín. Provozní náklady na obě auta skoro stejné. Spotřeba benzínu 9,5 litru. Naftové motory jsou vhodné pro dlouhé jízdy větších vozů. Ne pro popojíždění po městě. A po nástupu benzínových motorů s turbem se výrazně zvýší i náklady na benzínová auta. I do těch se začínají instalovat dvouhmotáky. Problémy vyřeší až hybridní pohony bez manuální převodovky.

0 0
možnosti

To ani ne, ten rozdíl je v nájezdu km, tam je schopná nafta od určité výše skutečně umořit ty vyšší náklady na pořízení i servis. Na dlouhé tratě se naopak moc nehodí, to je právě doména benzínů, kdy spotřeba při ustálených otáčkách je přijatelná, a přitom tomu nevadí vyšší otáčky.

Hybridní pohon toho zas tak moc nevyřeší, protože dvouhmotu používají i některé automaty.

0 0
možnosti

diesel na malé auto je prostě nesmysl. Diesel od dodávky výš.

0 0
možnosti

Souhlasím. Ty opravy jsou katastrofa. Mám benzín Mondeo V6 a je to o svíčkách a oleji, Diesel s náběhem 1/3 proti V6 si spotřebu nechá zaplatit na opravách. A to nemluvím o rozdílu mezi syčením a kašláním.

1 0
možnosti

Ford Mondeo 2.0 TDI 232 tisíc km

0 0
možnosti

25 tisíc originál, 15 tisíc neoriginál

0 0
možnosti

P43a45v81e22l 65Ř40a37p78e66k

10. 4. 2016 16:32

Masový automobilismus je postaven na technicky a morálně zastaralé pohonné jednotce, smradlavém spalovacím motoru, který je krokem zpět i proti parnímu stroji, neboť se sám neumí roztočit, neumí vyvinou sílu již od nulových otáček a klepe se jako prase. Je zarážející, že takový humus se masově vyrábí už 150 let. Plýtváme usilím na vývoj desítek zařízení, včetně tohoto setrvačníku, která mají kompenzovat nespočet problémů a nevýhod spalovacího motoru, namísto toho, abychom věnovali veškeré úsilí vývoji dopravního systému důstojného 21. století. Masový automobilismus je ostuda této civilzace.

3 10
možnosti

Vcelku jednoduché, zásoby ropy jsou zatím veliké, cena pro většinu populace akceptovatelná, způsob zásobování snadný... Poslední věta je nesmysl, masový automobilismus je naopak ukázka vyspělosti této civizilizace, a to nesouvisí se způsobem pohonu.

4 0
možnosti

J80a41n 26N23o82v89á63k

10. 4. 2016 13:14

Měl jsem VW passat 2009 najel jsem 170tis km a potom to začalo - dvouhmota 17tis, vstriky 30tis, turbo 15tis, olej čerpadlo 8tis., přední náprava každej rok ( jízda ve městě ). Takže VW už ne děkuji. To samé platí pro Audi ( měl jsem A6 ). Audi dohonilo BMW a MB teprve před dvěma lety novou A6 - do té doby byla vždy z téhle trojky poslední. Teď vybírám kombíka u BMW nebo MB popřípadě X5 nebo ML.

0 1
možnosti

predni naprava kazdy rok? ja jezdim take po meste, passat prelom 2008/2009 a teprve ted, po 5ti letech co ho mam, jsem resil silentbloky na predni naprave

1 0
možnosti

Je to dobrý vynález. To, že má auto tlumiče pérování si také nikdo nestěžuje. Jiná věc je spolehlivost daná konstrukcí a pak cena. Mělo by být normální vyměňovat celý setrvačníko-spojkový komplet. Setrvák by měl spolehlivě vydržet to co spojka (s rezervou). A také není důvod, aby to stálo horentní sumu. Vždyť je to jen kus železa s pérem.

0 0
možnosti

J20a56n 67D27l18o44u74h30ý

11. 4. 2016 7:26

Pokud mate v aute soucastku ktera se meni jednou za zivotnost celeho auta/karoserie pak to vzdy stoji raketu. Ja dal za nove tankovaci potrubi na opel po sleve 30% 8 tisic vcetne prace!!! A taky to je jenom kus zeleza :-D

0 0
možnosti

Záměna za Repset bez dvouhmoty vůbec žádný problém. Montovali jsme již do desítek aut různých značek většina z nich již najela pár desítek tisíc a dokonce ani v autě taxi se žádné problémy neobjevují. Na chodu motoru je nepatrně znát že není namontovaná dvouhmota, ale drtivá většina lidí nic nepozná. Převodovka odejde dřív spíš díky absencí mozku uživatele než absencí dvouhmoty.

4 1
možnosti

J14a39n 78D27l51o66u71h52ý

8. 4. 2016 15:08

A proto nemam diesel R^

3 4
možnosti

co prosím to jako že maj dvouhmotu jen nafty ? to myslíte vážně ? to jste tak hloupí nebo to jen děláte ?

5 2
možnosti