Diskuze
Tesla má nový model, rok a půl před startem výroby jich prodala 130 tisíc
Děkujeme za pochopení.
P32e66t96r 50S36k76o17k68a69n
Elektromobily jsou budoucnost. Je to jen otazka lepsich baterii. Podle mne aniz to spolu vylozene souviselo, tak rozvoj pocitacu a mobilu velmi vyrazne v poslednich 15-20 letech pomohl k nastartovani toho vylepsovani baterii z cehoz v pristich letech bude tezit automobilovy prumysl. Kazdopadne je to dobre pro celou Zemi.
K73a47r94e59l 95B91l87á80h35a
Nechci s jistotou tvrdit, že elektromobily jsou ta největší budoucnost. Ale!
Trochu všichni řešíme co je teď k dispozici, že nejsou nabíječky na každém rohu, jak to udělat, když bydlím v paneláku, jak to udělám, když denně jezdím do Ostravy, že je to auto pořád ještě drahé, že se někomu nelíbí tvar jeho karoserie, atd.
Je potřeba se dívat trochu do budoucnosti a mít představivost.
P49e22t30r 70M23a28r92e59č12e73k
Auto pro eko či normální pozéry . Nic jiného v tom není třeba hledat.
T79o44m28á98š 71K39u77c20h70a13ř
Osobně se jako elektroinženýr domnívám, že elektromobily s vestavěnými bateriemi dobíjenými přímo ve voze nakonec nezvítězí. Jednak auta potřebují jezdit právě v době, když svítí slunce a je přebytek například solární elektřiny, takže se z velké části dobíjí elektřinou z uhlí či uranu. Druhak je problém s přenosem takového množství energie. Na jedné straně přecházíme na spotřebiče s příkony jednotky Wattů, a přitom chceme v garáži dobíjet baterii elektromobilu, kde dobít 60kWh baterii Tesla za hodinu znamená odběr 60 kW?, nebo za rozumnějších 6 hodin 10 kW, tedy stejně jako vytápění celého domu? A takle bude chtít dobíjet svá auta celé město?? To asi těžko.
Proto předpokládám, že nakonec zvítězí systém založený na tom, že energie bude převádět a akumulovat přímo například u solárních elektráren. Buď se podaří vyrábět baterie s výrazně vyšší hustotou energie na kg a v elektromobilech se baterie prostě budou místo nabíjení vyměňovat, nebo se takové baterie vyvinout nepodaří a pak to skončí na výrobě vodíku a autech na vodíkový pohon, či na jiné vhodné formě přeměny a akumulace energie.
Na druhou stranu nemám žádný problém s tím, když si lidé, co na to mají, budou elektromobily kupovat a pomohou tak rozvoji těchto technologií, ať už to dopadne jakkoli. Mám ale velký odpor k tomu, když toto dotuje stát.
J47a30n 48V82e10s87e17l82ý
Vás bych si teda nenajal. Zjistěte si základní informace:
- 60 kWh je tak na 400 km ježdění, tj. s průměrným nájezdem vozu je to v podmínkách ČR tak na 10 dní.
- Průměrný odběr české domácnosti je okolo 3 000 kWh/rok, tj. přibližně průměrný odběr na úrovni 400 W, ale odběrná místa mají jistič na 25x-100x vyšší odběr. Opravdu si myslíte, že by distribuční soustava nezvládla nějakých 2 500 kWh/rok odběr elektromobilu?
- Typické auto je někde zaparkované >95% času, proč by se muselo nabíjet v noci v garáži? Proč ne třeba přes poledne když je páníček/panička v práci?
- Vodíkový pohon je marná snaha, to už je jednodušší dělat rovnou syntetický methan neboli 97% zemního plynu. Na ten už máte kompletní vybudovanou infrastrukturu včetně velkoskladů.
P13e38t10e92r 35M47o40l79n58á18r
Auto na baterky som mal keď som mal 7 rokou a vždy som bol sklamaný keď sa vybili baterky,možno v budúcnosti bude fajn mať auto na baterky,ale pri súčasnej cene a výdrže batérií je to o ničom,za 500 000 sa dá kúpiť slušné auto a netreba riešiť nabíjanie,dojazd a batérie ,tých 300 000 ostane na PHM ,a rád by som videl čo stojí výmena batérií ,mám obavy že to bude polovica ceny auta
Z47d13e90n34ě13k 37H34a50n74z74l
U nás je průměrné stáří vozidel 14let.Tohle bych vůbec neresil.
J64i80ř84í 30J84e43z14d11i39n29s81k16ý
Jen doplním, že je zarezervováno již 200000...
M45a88r30t11i79n 53D95u87f29e22k
Tedy Tesla získala právě 200 000 000 Eur
J30a39r16o78s78l43a92v 23L41e35b22e51d11a
Hezký auto. Budou to dělat i v kombíku?
P12e12t23r 70S32p33a82t37z62i54e61r43e51r
cena je už pěkná...ale stále mne odrazuje to, že když v zimě po mrazivé noci kdy bude -20...přijdu do Tesly, zapnu topení, výhřev sedaček, světla, radio a budu chtít jet, tak baterka bude tak promrzlá, že když bych při plném nabití ujel 50 km tak bych byl rád....takže stále k ničemu...ale to je problém všeho co má baterii.
M77i51r16e98k 21G87a96j92e69r
Chce to vytápěnou garáž nebo bydlet v Kaliforni nebo na Floridě, tedy tam, kde budou i prodeje nejvyšší.
E63r44i70c22h 84L30o33r59m86a68n
.. tiez som v 90 rokoch neveril ze po nete je mozne prepravovat obsah
E46r28i37c91h 18L55o20r20m84a78n
boze .. obsah - video stream som mal na mysli - je piatok :D
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...