Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Podívejte se na přístrojovku budoucnosti v podání Škody

Koncept VisionS, který představila Škoda na autosalonu v Ženevě, naznačuje podobu chystaného velkého SUV. Futuristický interiér se do výroby prozatím nedostane, sériová podoba bude o poznání usedlejší. Podívejte se, jak si designéři vysnili přístrojovou desku škodovek budoucnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a76r18o16s79l82a20v 42T37a94c11h60o27v48s22k45y 2452340754370

To zase bude mrtvejch, kdyz ridic misto aby ridil bude koukat na televizi.

0/0
6.4.2016 14:43

M54a27r61c32e48l 11P24a39v36l16í14k 7631944678499

gaz m20 z roku 1956 mal rýchlomer, počítač kilometrov, ampérmeter, snímač hladiny paliva, teplomer chladiacej kvapaliny a tlakomer oleja, dvojrýchlostné stierače, stmievač osvetlenia prístrojov, ...

trabi 1977 mal rýchlomer, počítadlo kilometrov, kontrolku diaľkových.

tesla m3 má veľkoformátový displej a ziadne rušenie pod volantom. vie, aká je v mieste povolená rýchlosť, takže nepustí rýchlejšie, ...

+1/−1
5.4.2016 20:05

D61a69v53i93d 38H35y64š44p48l42e61r 2253563107795

R^

0/0
5.4.2016 12:56
Foto

D45a79n 25R84u67b78í68n 4793153319

RvTohle už má kdekdo, ale teď to budou mít i taťkové, aby s tím trefili do Lídla pro lahváče... snad se budou soustředit na cestu a nečumět jen na animace s nulovým obsahem...

+3/−1
5.4.2016 12:23

D47a64v58i98d 60H74y90š40p46l11e89r 2823233897855

Osobně si taky myslím, že nové technologie si zaslouží jen bohatí (ti jsou totiž tím pádem prokazatelně chytří a dovedou s takovou technologii náležitě zacházet.). :-)

+2/0
5.4.2016 13:03

J85i67ř39í 56S81c30h55w89a32c68h 8468834848256

;-) R^

0/0
5.4.2016 20:09

T69o54m59á23š 57C93h96r65a57s49t14n43ý 2521694121543

Jel jsem teď v SUV od BMW (X5? Myslím) v "holo" verzi... nějak nově nevypadalo (stáří +- 5 let) a tohle tam bylo už v té oholené verzi pro chudé :-)

+1/0
5.4.2016 11:17

J96a11k94u81b 92M10e50l57í49š69e90k 6736355392246

I současné BMW X5 má v normální verzi analogové přístroje.

0/0
5.4.2016 13:59

L90u15d24v76í55k 40G68a64j94d88o29š19í88k 2525473764842

Co je na tom z budoucnosti? 8-o

S Volvem s takovouhle přístrojovkou jezdím už skoro dva roky. Akorát to nevypadá tak debilně jako tohle a ukazuje to jen užitečné věci a né blbosti.

+3/−1
4.4.2016 23:46

D87e76j70a44n 88T13a32d69i14c 7112736877137

Budte v pohode, BMW to maji uz peknych par let dozadu. Pro Skodovkovare je to ale z jineho sveta, zvlast kdyz jim nabidnou osekanou verzi ze ktere budou uplne paf.

+1/−1
5.4.2016 10:13

J32i39ř27í 35S23c37h38w92a55c24h 8378464988926

a snad byste nepředpokládali, že se takové "technické vychytávky" mohli objevit nejdříve ve škodovce a pak v prémiovkách za násobné ceny....;-D

+1/−1
5.4.2016 10:33

D72e89j60a15n 11T91a15d85i58c 7672786117117

Tak napriklad to mohli dat do Superbu Laurin & Klement.

+1/0
5.4.2016 10:40

P90e17t51r 38F94r76ý91d65e88k 7919631389203

Skodovka to tam dat chcela, ale matka to nedovolila.

0/0
7.4.2016 22:05

L48u91d41v62í43k 96G88a20j58d78o52š94í71k 2945973454802

To jistě nikdo nečeká, ale proč ty nabubřelé řeči o vysněné technologii budoucnosti? Budoucnost je to možná pro Škodovku. Jinak je to ale dávno realita.

+2/−1
5.4.2016 10:42

J58i55ř21í 35S46c85h14w84a41c69h 8178364838976

ale v článku je přece řeč jen a jen o škodovce....o novince ve škodovce a její budoucnosti ;-)

+1/0
5.4.2016 11:51

M96a75r90e53k 23J53a94n34e81č21k90a 1427376983431

Zlatý analogový ručičkový budíky, které jsou stále na stejném místě, prostě jasné a přehledné. Představa, že si pořídím vůz a několik dní si tam budu muset hrát s nastavením, aby mě to, nebo tamto neotravovalo a zobrazovali se pouze údaje, které potřebuji a jiné zase nechyběli je fakt neodolatelná představa, ale jak pro koho. Doufám, že tak brzo nenastane doba, kdy si budu muset připlácet za normální přístrojový štít a tlačítkové ovládání, jenom proto, že dotyková obrazovka je cool a in, ale ve skutečnosti je to pouze z důvodu snížení nákladů výrobců automobilů na výrobu a centralizace všeho na jedno místo. Inu pozornost řidiče už asi nebude a všechno zřejmě obstarají jízdní asistenti na kdejaký prd.

+7/0
4.4.2016 23:38

P32a80v93e30l 17F43l17a27j83š11h15a37n76s 5110377816825

Je vidět, že reálnou zkušenost s tím nemáte žádnou. Manželka má totéž v nové Q7 (Audi Virtual Cockpit) a je to nesmírně praktické. Chce to jen vyzkoušet a nebát se novinek.

0/0
9.4.2016 19:50

J74i79ř54í 29K80o50c83u90r84e33k 6735984435148

Jó animace. Je to barevné a hýbe se to? Přitahuje to pozornost. Jenže šofér má hledět na cestu, důležité jsou ty neanimované věci tam před předním sklem. Ty, co se nedají zapauzovat.

Je to 45 nebo 49? Pokud budu zjišťovat tohle, bude to horší než čumět na cestu a vidět asi 55 mrknutím na ručičku při průjezdu "vyřešenou" křižovatkou.

+1/0
4.4.2016 23:32

J57a14n 51K18a87r23e16l 76N63o88v58a16k 5516174268286

to je strasny jak ty automobilky jsou oproti IT v podstate 100 let za opicema :( tohle uz tu melo prece davno byt..

0/0
4.4.2016 23:04

A32n53d39r18e67j 57O53l24e50k39s19a 3385311197431

To tedy nemelo. Řízení auta je jiná činnost, než boj s logikou nějakého programu a jeho vizualizace.

+2/0
5.4.2016 7:40

P27a49v96e56l 32K34u91t49i67l 9760966253659

ŠKODA peněz

+7/0
4.4.2016 21:11

P69e73t97r 75B74á66č11a 8295696355455

V podani skodovky se radsi nebudu divat vubec na nic, staci me ta hromada skodovackych osklivych krabic na silnicich.

+5/−4
4.4.2016 20:28

J10i60ř37í 66S57c14h76w54a54c54h 8418664548606

Kouba se ztratil, Báča se našel.....;-D

0/0
4.4.2016 21:11

P92e93t39r 14B71á41č69a 8415876535765

...a Schwach bohuzel stale zustal :-/

(P.S. Koubu neznam)

0/0
4.4.2016 21:17
Foto

R41o42b63e64r18t 24B57o23u61k55a71l 4954355900

Je tady. Pan Báča nezklamal :-)

0/0
6.4.2016 12:00

J23a89n 46N40o82v52o91t14n31ý 1964141222173

Bačo, už tě zase pustili z Bohnic?

0/0
6.4.2016 13:15
Foto

P27e69t77r 24Č68e86r26n81i91c46k97ý 6585297840

Hlavně se nesmí zapomenout na "Fakbuk"... aby to jako bylo kompletní...

Jinak ta přístrojovka je hnusná, jak noc...

+5/0
4.4.2016 18:43

L86u97k22á44š 74A91d85a62m34e78c 3547633600217

Na takovém displeji než bych po ránu namžoural patřičný údaj, tak bych skončil v pangejtu.

+13/0
4.4.2016 18:26

J59i75ř66í 12S89m61e58t98a94n68a 7315399542408

Tohle už má nový passat. Proč? Protože je to LACINĚJŠÍ, než klasické budíky.RvRvRv ŠKODOFKU;-D NEBRAT.

0/0
4.4.2016 18:18

J97a98n 41K33a33r17e26l 33N83o69v47a25k 5556634458976

tak lacinejsi to asi bude to je pravda :D jinak jste ale trapnej :P

0/0
4.4.2016 23:04

J68a14k35u14b 32F25e79i95f68a66r 7369879136539

Ještě tam přidejte tetris:-P

+10/0
4.4.2016 18:12

P22e44t47r 54N64e34h46a30s40i53l 4932355904954

Ach jo. To tam nemají opravdu někoho inteligentního?

To nikomu nedochází že animace, různé omalovánky na display řidiče nepatří!

To ať dají spolujezdci nebo dozadu.

Pro řidiče je ideální HUD zobrazení s jednou hlavní informací. Tou je rychlost. A pak pár dalších jako např navigace. Ale to je tak všechno maximálně 5 informací víc akorát rozptyluje a zdržuje a víc stejně není potřeba.

+11/0
4.4.2016 18:07

A63d74a16m 93J63a95k98e26š 2146495186810

HUD je opravdu dobré řešení a opravdu jen v případě, že zobrazuje pouze ty nezbytně důležité informace.

Informační spam je vlastní různým obskurním obchodníkům, proč by ale mělo takto spamovat vlastní auto?

+2/0
4.4.2016 18:13

J29o45s64e65f 79K38r29o40u56p12a 1779112986208

Naprostý obrázkový nesmysl s dílen menšinově orientovaných návrhářů.

+1/−1
4.4.2016 18:06

A61d48a72m 80J19a95k34e82š 2416935606410

Jako marketingová omalovánka dobré, jako praktická pomoc řidiči je to nepoužitelné.

Nejdůležitější pro řidiče není to, co se animuje na displeji s vysokým rozlišením, ale to, co se děje venku. Pokud je přístrojová deska opravdu správně ergonomicky navržená, není nutno na ni přeostřovat a všechny nezbytné informace předá řidiči i tak pomocí periferního vidění: polohou ruček analogových budíků, barvou svítících/právě rozsvícených kontrolek. Ostatně toto je normální nejen u aut. Jsou takové animace v pilotní kabině?

Toto je ergonomický zprasek.

+11/0
4.4.2016 17:46

K33a16t53e95ř40i96n46a 81D15r10a65h74o72k65o16u60p49i60l95o14v93á 9526441602533

Display musí být integrovaný přímo na předním skle (třeba i projekce na sklo), bez toho to je téměř k ničemu. Také nechápu proč tachometr musí být stále "budík", když může mít číselnou (či jinou menší) reprezentaci. Ideálně na skle projektovat informace přímo na vozovku včetně značek. Také informace o vzdálenosti a rychlosti cizího vozidla vpředu a vzadu. Nejlépe vizuální a nikoliv čísla. Optimální UI je to které není vidět. Což v tomhle případě je přirozená projekce do prostředí, aby člověk nekoukal pořád někam do rohu či dolů.

0/0
4.4.2016 17:29
Foto

J32i40ř21í 56D45v13o70ř14á47k 5145239850608

Rozvodový řetěz na tříválec nedokáží okopírovat ze stodvacítky , ale " přístrojovka budoucnosti " , to by jim šlo .

+20/−1
4.4.2016 17:08

J71a80n 64B27a14r60t81á96č17e53k 6895735430799

Proč něco trvanlivého, když to jde jinak. A ten zvuk tříválce od středních otáček připomínající Wartburg.

+1/−1
4.4.2016 17:20

J96i56ř47í 79S71c92h52w17a65c34h 8348694958946

to od někoho, kdo neumí počítat do čtyř opravdu sedí.....

+1/−2
4.4.2016 20:18

J70i35ř60í 91S73c87h88w25a49c76h 8488824778556

že ani "nalezenec" Báča neumí počítat do čtyř se nedivím....;-D

+1/0
4.4.2016 21:10
Foto

J25i85ř30í 82D11v32o72ř57á10k 5345519920188

Když mrknu na přístrojovku , rád najdu ty správné budíky na stejných místech. Ještě reklamy by tam mohly běžet , nebo nějaké hry .

+10/0
4.4.2016 16:47

A63n24d39r91e43j 63O86l36e81k92s97a 3985551907801

Vydržet - budou!

0/0
5.4.2016 7:44

M16a69r41t87i24n 95Š91t78ě13p51á68n72e31k 3227343363501

Vsechno bude, urcite i modra smrt;-D

0/0
5.4.2016 10:20

D79a79n34i11e20l 84B14a28ž90a28n43t 4929320825540

Jen se obávám, že čím bude displej více informovat, tím více do něj bude řidič čumět, místo na vozovku....:-/

+17/0
4.4.2016 16:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.