Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Podívejte se na přístrojovku budoucnosti v podání Škody

Koncept VisionS, který představila Škoda na autosalonu v Ženevě, naznačuje podobu chystaného velkého SUV. Futuristický interiér se do výroby prozatím nedostane, sériová podoba bude o poznání usedlejší. Podívejte se, jak si designéři vysnili přístrojovou desku škodovek budoucnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a51r82o46s43l41a10v 57T70a78c61h74o52v34s26k44y 2102440554350

To zase bude mrtvejch, kdyz ridic misto aby ridil bude koukat na televizi.

0/0
6.4.2016 14:43

M20a41r54c18e82l 13P37a98v41l82í76k 7941224378219

gaz m20 z roku 1956 mal rýchlomer, počítač kilometrov, ampérmeter, snímač hladiny paliva, teplomer chladiacej kvapaliny a tlakomer oleja, dvojrýchlostné stierače, stmievač osvetlenia prístrojov, ...

trabi 1977 mal rýchlomer, počítadlo kilometrov, kontrolku diaľkových.

tesla m3 má veľkoformátový displej a ziadne rušenie pod volantom. vie, aká je v mieste povolená rýchlosť, takže nepustí rýchlejšie, ...

+1/−1
5.4.2016 20:05

D76a42v91i13d 78H58y61š72p12l44e62r 2473373867235

R^

0/0
5.4.2016 12:56


Foto

D59a64n 92R64u82b89í68n 4793183439

RvTohle už má kdekdo, ale teď to budou mít i taťkové, aby s tím trefili do Lídla pro lahváče... snad se budou soustředit na cestu a nečumět jen na animace s nulovým obsahem...

+3/−1
5.4.2016 12:23

D10a26v80i75d 65H34y62š75p90l33e41r 2303843937625

Osobně si taky myslím, že nové technologie si zaslouží jen bohatí (ti jsou totiž tím pádem prokazatelně chytří a dovedou s takovou technologii náležitě zacházet.). :-)

+2/0
5.4.2016 13:03

J18i95ř90í 70S54c25h24w49a76c89h 8218224328686

;-) R^

0/0
5.4.2016 20:09

T41o67m97á91š 85C97h82r94a47s48t68n70ý 2231954651373

Jel jsem teď v SUV od BMW (X5? Myslím) v "holo" verzi... nějak nově nevypadalo (stáří +- 5 let) a tohle tam bylo už v té oholené verzi pro chudé :-)

+1/0
5.4.2016 11:17

J64a11k84u67b 90M28e24l63í92š92e33k 6356685622426

I současné BMW X5 má v normální verzi analogové přístroje.

0/0
5.4.2016 13:59

L65u30d17v92í41k 54G32a12j97d25o68š36í29k 2575573594862

Co je na tom z budoucnosti? 8-o

S Volvem s takovouhle přístrojovkou jezdím už skoro dva roky. Akorát to nevypadá tak debilně jako tohle a ukazuje to jen užitečné věci a né blbosti.

+3/−1
4.4.2016 23:46

D83e74j15a53n 30T14a53d77i73c 7142686607387

Budte v pohode, BMW to maji uz peknych par let dozadu. Pro Skodovkovare je to ale z jineho sveta, zvlast kdyz jim nabidnou osekanou verzi ze ktere budou uplne paf.

+1/−1
5.4.2016 10:13

J29i61ř81í 27S61c77h80w51a42c34h 8668854258406

a snad byste nepředpokládali, že se takové "technické vychytávky" mohli objevit nejdříve ve škodovce a pak v prémiovkách za násobné ceny....;-D

+1/−1
5.4.2016 10:33

D70e70j66a13n 16T19a57d29i25c 7412386217517

Tak napriklad to mohli dat do Superbu Laurin & Klement.

+1/0
5.4.2016 10:40

P42e87t72r 92F93r82ý46d42e50k 7749501759153

Skodovka to tam dat chcela, ale matka to nedovolila.

0/0
7.4.2016 22:05

L27u61d27v88í89k 22G59a42j86d74o67š94í20k 2405233864322

To jistě nikdo nečeká, ale proč ty nabubřelé řeči o vysněné technologii budoucnosti? Budoucnost je to možná pro Škodovku. Jinak je to ale dávno realita.

+2/−1
5.4.2016 10:42

J69i74ř28í 89S18c57h48w51a30c52h 8738654308946

ale v článku je přece řeč jen a jen o škodovce....o novince ve škodovce a její budoucnosti ;-)

+1/0
5.4.2016 11:51

M60a84r53e90k 68J39a13n81e95č34k76a 1747916623621

Zlatý analogový ručičkový budíky, které jsou stále na stejném místě, prostě jasné a přehledné. Představa, že si pořídím vůz a několik dní si tam budu muset hrát s nastavením, aby mě to, nebo tamto neotravovalo a zobrazovali se pouze údaje, které potřebuji a jiné zase nechyběli je fakt neodolatelná představa, ale jak pro koho. Doufám, že tak brzo nenastane doba, kdy si budu muset připlácet za normální přístrojový štít a tlačítkové ovládání, jenom proto, že dotyková obrazovka je cool a in, ale ve skutečnosti je to pouze z důvodu snížení nákladů výrobců automobilů na výrobu a centralizace všeho na jedno místo. Inu pozornost řidiče už asi nebude a všechno zřejmě obstarají jízdní asistenti na kdejaký prd.

+7/0
4.4.2016 23:38

P79a94v23e72l 75F55l60a66j56š78h20a96n45s 5250557386475

Je vidět, že reálnou zkušenost s tím nemáte žádnou. Manželka má totéž v nové Q7 (Audi Virtual Cockpit) a je to nesmírně praktické. Chce to jen vyzkoušet a nebát se novinek.

0/0
9.4.2016 19:50

J35i88ř24í 14K51o10c19u14r36e45k 6975534975558

Jó animace. Je to barevné a hýbe se to? Přitahuje to pozornost. Jenže šofér má hledět na cestu, důležité jsou ty neanimované věci tam před předním sklem. Ty, co se nedají zapauzovat.

Je to 45 nebo 49? Pokud budu zjišťovat tohle, bude to horší než čumět na cestu a vidět asi 55 mrknutím na ručičku při průjezdu "vyřešenou" křižovatkou.

+1/0
4.4.2016 23:32

J94a67n 55K16a79r97e20l 69N37o14v16a42k 5936324248566

to je strasny jak ty automobilky jsou oproti IT v podstate 100 let za opicema :( tohle uz tu melo prece davno byt..

0/0
4.4.2016 23:04

A52n57d98r86e60j 87O20l61e70k90s85a 3375761117611

To tedy nemelo. Řízení auta je jiná činnost, než boj s logikou nějakého programu a jeho vizualizace.

+2/0
5.4.2016 7:40

P21a60v20e64l 89K65u26t45i68l 9190316823809

ŠKODA peněz

+7/0
4.4.2016 21:11

P19e28t84r 61B60á77č46a 8205926195445

V podani skodovky se radsi nebudu divat vubec na nic, staci me ta hromada skodovackych osklivych krabic na silnicich.

+5/−4
4.4.2016 20:28

J42i96ř64í 29S52c30h18w17a25c52h 8958764138666

Kouba se ztratil, Báča se našel.....;-D

0/0
4.4.2016 21:11

P97e21t83r 47B76á14č78a 8775916765185

...a Schwach bohuzel stale zustal :-/

(P.S. Koubu neznam)

0/0
4.4.2016 21:17

R39o17b90e65r17t 52B76o28u23k10a70l 4234945360

Je tady. Pan Báča nezklamal :-)

0/0
6.4.2016 12:00

J61a93n 77N85o13v16o61t86n50ý 1764391682163

Bačo, už tě zase pustili z Bohnic?

0/0
6.4.2016 13:15

P24e41t51r 65Č88e35r21n61i64c10k63ý 6485337810

Hlavně se nesmí zapomenout na "Fakbuk"... aby to jako bylo kompletní...

Jinak ta přístrojovka je hnusná, jak noc...

+5/0
4.4.2016 18:43

L76u42k53á12š 83A31d53a97m27e75c 3717403880667

Na takovém displeji než bych po ránu namžoural patřičný údaj, tak bych skončil v pangejtu.

+13/0
4.4.2016 18:26

J61i77ř31í 59S92m21e34t62a33n74a 7585619402368

Tohle už má nový passat. Proč? Protože je to LACINĚJŠÍ, než klasické budíky.RvRvRv ŠKODOFKU;-D NEBRAT.

0/0
4.4.2016 18:18

J96a54n 54K13a36r73e18l 83N66o55v84a69k 5886484688216

tak lacinejsi to asi bude to je pravda :D jinak jste ale trapnej :P

0/0
4.4.2016 23:04

J75a31k72u43b 39F14e16i52f23a70r 7589129826909

Ještě tam přidejte tetris:-P

+10/0
4.4.2016 18:12

P33e98t53r 23N48e97h32a14s10i15l 4912615704544

Ach jo. To tam nemají opravdu někoho inteligentního?

To nikomu nedochází že animace, různé omalovánky na display řidiče nepatří!

To ať dají spolujezdci nebo dozadu.

Pro řidiče je ideální HUD zobrazení s jednou hlavní informací. Tou je rychlost. A pak pár dalších jako např navigace. Ale to je tak všechno maximálně 5 informací víc akorát rozptyluje a zdržuje a víc stejně není potřeba.

+11/0
4.4.2016 18:07

A22d85a12m 11J25a31k35e29š 2546405826540

HUD je opravdu dobré řešení a opravdu jen v případě, že zobrazuje pouze ty nezbytně důležité informace.

Informační spam je vlastní různým obskurním obchodníkům, proč by ale mělo takto spamovat vlastní auto?

+2/0
4.4.2016 18:13

J33o89s26e22f 18K32r85o25u74p98a 1709882706308

Naprostý obrázkový nesmysl s dílen menšinově orientovaných návrhářů.

+1/−1
4.4.2016 18:06

A67d51a76m 43J60a11k10e84š 2556105676690

Jako marketingová omalovánka dobré, jako praktická pomoc řidiči je to nepoužitelné.

Nejdůležitější pro řidiče není to, co se animuje na displeji s vysokým rozlišením, ale to, co se děje venku. Pokud je přístrojová deska opravdu správně ergonomicky navržená, není nutno na ni přeostřovat a všechny nezbytné informace předá řidiči i tak pomocí periferního vidění: polohou ruček analogových budíků, barvou svítících/právě rozsvícených kontrolek. Ostatně toto je normální nejen u aut. Jsou takové animace v pilotní kabině?

Toto je ergonomický zprasek.

+11/0
4.4.2016 17:46

K45a37t78e67ř70i67n25a 17D16r91a90h82o15k45o94u55p80i33l25o80v43á 9726541912683

Display musí být integrovaný přímo na předním skle (třeba i projekce na sklo), bez toho to je téměř k ničemu. Také nechápu proč tachometr musí být stále "budík", když může mít číselnou (či jinou menší) reprezentaci. Ideálně na skle projektovat informace přímo na vozovku včetně značek. Také informace o vzdálenosti a rychlosti cizího vozidla vpředu a vzadu. Nejlépe vizuální a nikoliv čísla. Optimální UI je to které není vidět. Což v tomhle případě je přirozená projekce do prostředí, aby člověk nekoukal pořád někam do rohu či dolů.

0/0
4.4.2016 17:29

J52i39ř97í 98D32v32o56ř76á80k 5535289540168

Rozvodový řetěz na tříválec nedokáží okopírovat ze stodvacítky , ale " přístrojovka budoucnosti " , to by jim šlo .

+20/−1
4.4.2016 17:08

J82a62n 81B78a39r83t46á40č47e14k 6305765690749

Proč něco trvanlivého, když to jde jinak. A ten zvuk tříválce od středních otáček připomínající Wartburg.

+1/−1
4.4.2016 17:20

J66i93ř24í 52S67c35h37w72a68c91h 8848594258196

to od někoho, kdo neumí počítat do čtyř opravdu sedí.....

+1/−2
4.4.2016 20:18

J39i85ř90í 87S72c27h50w45a51c58h 8368234548636

že ani "nalezenec" Báča neumí počítat do čtyř se nedivím....;-D

+1/0
4.4.2016 21:10

J32i62ř38í 33D65v37o41ř34á23k 5285909810478

Když mrknu na přístrojovku , rád najdu ty správné budíky na stejných místech. Ještě reklamy by tam mohly běžet , nebo nějaké hry .

+10/0
4.4.2016 16:47

A90n76d32r63e29j 54O59l49e58k41s12a 3355331337171

Vydržet - budou!

0/0
5.4.2016 7:44

M67a11r96t14i12n 73Š43t44ě36p57á27n89e95k 3207943193501

Vsechno bude, urcite i modra smrt;-D

0/0
5.4.2016 10:20

D80a50n28i81e31l 14B76a73ž95a31n30t 3375152100573

Jen se obávám, že čím bude displej více informovat, tím více do něj bude řidič čumět, místo na vozovku....:-/

+17/0
4.4.2016 16:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.