Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Podívejte se na přístrojovku budoucnosti v podání Škody

Koncept VisionS, který představila Škoda na autosalonu v Ženevě, naznačuje podobu chystaného velkého SUV. Futuristický interiér se do výroby prozatím nedostane, sériová podoba bude o poznání usedlejší. Podívejte se, jak si designéři vysnili přístrojovou desku škodovek budoucnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26a35r45o34s61l31a37v 63T32a53c23h53o33v55s14k74y 2702950134380

To zase bude mrtvejch, kdyz ridic misto aby ridil bude koukat na televizi.

0/0
6.4.2016 14:43

M20a87r40c42e37l 89P26a78v21l81í98k 7301414528279

gaz m20 z roku 1956 mal rýchlomer, počítač kilometrov, ampérmeter, snímač hladiny paliva, teplomer chladiacej kvapaliny a tlakomer oleja, dvojrýchlostné stierače, stmievač osvetlenia prístrojov, ...

trabi 1977 mal rýchlomer, počítadlo kilometrov, kontrolku diaľkových.

tesla m3 má veľkoformátový displej a ziadne rušenie pod volantom. vie, aká je v mieste povolená rýchlosť, takže nepustí rýchlejšie, ...

+1/−1
5.4.2016 20:05

D23a38v68i17d 11H88y42š46p10l71e91r 2143743377575

R^

0/0
5.4.2016 12:56
Foto

D25a25n 66R89u61b82í96n 4553173829

RvTohle už má kdekdo, ale teď to budou mít i taťkové, aby s tím trefili do Lídla pro lahváče... snad se budou soustředit na cestu a nečumět jen na animace s nulovým obsahem...

+3/−1
5.4.2016 12:23

D19a54v63i12d 21H70y35š20p27l45e66r 2693173707915

Osobně si taky myslím, že nové technologie si zaslouží jen bohatí (ti jsou totiž tím pádem prokazatelně chytří a dovedou s takovou technologii náležitě zacházet.). :-)

+2/0
5.4.2016 13:03

J20i25ř47í 37S62c61h68w62a94c24h 8198674588546

;-) R^

0/0
5.4.2016 20:09

T71o15m55á58š 62C47h86r30a75s73t60n74ý 2681184671503

Jel jsem teď v SUV od BMW (X5? Myslím) v "holo" verzi... nějak nově nevypadalo (stáří +- 5 let) a tohle tam bylo už v té oholené verzi pro chudé :-)

+1/0
5.4.2016 11:17

J54a33k55u74b 24M55e44l92í48š29e23k 6396545432626

I současné BMW X5 má v normální verzi analogové přístroje.

0/0
5.4.2016 13:59

L25u62d15v70í85k 14G32a29j50d26o46š63í71k 2685543934272

Co je na tom z budoucnosti? 8-o

S Volvem s takovouhle přístrojovkou jezdím už skoro dva roky. Akorát to nevypadá tak debilně jako tohle a ukazuje to jen užitečné věci a né blbosti.

+3/−1
4.4.2016 23:46

D18e71j68a43n 53T13a19d78i65c 7352446327917

Budte v pohode, BMW to maji uz peknych par let dozadu. Pro Skodovkovare je to ale z jineho sveta, zvlast kdyz jim nabidnou osekanou verzi ze ktere budou uplne paf.

+1/−1
5.4.2016 10:13

J52i66ř59í 20S55c13h81w13a45c30h 8138164198206

a snad byste nepředpokládali, že se takové "technické vychytávky" mohli objevit nejdříve ve škodovce a pak v prémiovkách za násobné ceny....;-D

+1/−1
5.4.2016 10:33

D51e85j89a98n 31T21a51d70i20c 7892596157837

Tak napriklad to mohli dat do Superbu Laurin & Klement.

+1/0
5.4.2016 10:40

P48e45t50r 80F39r76ý82d66e35k 7179681869503

Skodovka to tam dat chcela, ale matka to nedovolila.

0/0
7.4.2016 22:05

L57u95d14v65í58k 33G12a26j29d78o44š23í92k 2615813614162

To jistě nikdo nečeká, ale proč ty nabubřelé řeči o vysněné technologii budoucnosti? Budoucnost je to možná pro Škodovku. Jinak je to ale dávno realita.

+2/−1
5.4.2016 10:42

J53i35ř17í 67S40c32h15w53a30c49h 8828124828976

ale v článku je přece řeč jen a jen o škodovce....o novince ve škodovce a její budoucnosti ;-)

+1/0
5.4.2016 11:51

M49a50r34e17k 85J22a86n87e43č85k14a 1137316573291

Zlatý analogový ručičkový budíky, které jsou stále na stejném místě, prostě jasné a přehledné. Představa, že si pořídím vůz a několik dní si tam budu muset hrát s nastavením, aby mě to, nebo tamto neotravovalo a zobrazovali se pouze údaje, které potřebuji a jiné zase nechyběli je fakt neodolatelná představa, ale jak pro koho. Doufám, že tak brzo nenastane doba, kdy si budu muset připlácet za normální přístrojový štít a tlačítkové ovládání, jenom proto, že dotyková obrazovka je cool a in, ale ve skutečnosti je to pouze z důvodu snížení nákladů výrobců automobilů na výrobu a centralizace všeho na jedno místo. Inu pozornost řidiče už asi nebude a všechno zřejmě obstarají jízdní asistenti na kdejaký prd.

+7/0
4.4.2016 23:38

P57a24v76e22l 10F10l10a55j28š52h52a83n25s 5740307286275

Je vidět, že reálnou zkušenost s tím nemáte žádnou. Manželka má totéž v nové Q7 (Audi Virtual Cockpit) a je to nesmírně praktické. Chce to jen vyzkoušet a nebát se novinek.

0/0
9.4.2016 19:50

J79i38ř20í 16K17o48c93u73r72e67k 6315134465828

Jó animace. Je to barevné a hýbe se to? Přitahuje to pozornost. Jenže šofér má hledět na cestu, důležité jsou ty neanimované věci tam před předním sklem. Ty, co se nedají zapauzovat.

Je to 45 nebo 49? Pokud budu zjišťovat tohle, bude to horší než čumět na cestu a vidět asi 55 mrknutím na ručičku při průjezdu "vyřešenou" křižovatkou.

+1/0
4.4.2016 23:32

J12a57n 38K53a36r82e11l 81N51o31v97a80k 5336694468656

to je strasny jak ty automobilky jsou oproti IT v podstate 100 let za opicema :( tohle uz tu melo prece davno byt..

0/0
4.4.2016 23:04

A68n25d15r75e91j 24O50l79e62k49s13a 3535771957631

To tedy nemelo. Řízení auta je jiná činnost, než boj s logikou nějakého programu a jeho vizualizace.

+2/0
5.4.2016 7:40

P72a25v93e23l 40K88u91t28i46l 9740586393399

ŠKODA peněz

+7/0
4.4.2016 21:11

P82e46t12r 38B15á57č61a 8545206315415

V podani skodovky se radsi nebudu divat vubec na nic, staci me ta hromada skodovackych osklivych krabic na silnicich.

+5/−4
4.4.2016 20:28

J31i93ř88í 49S81c14h15w28a77c15h 8138664928806

Kouba se ztratil, Báča se našel.....;-D

0/0
4.4.2016 21:11

P53e46t31r 49B56á46č62a 8415136765345

...a Schwach bohuzel stale zustal :-/

(P.S. Koubu neznam)

0/0
4.4.2016 21:17

R44o54b91e33r85t 42B41o93u10k34a89l 4164865230

Je tady. Pan Báča nezklamal :-)

0/0
6.4.2016 12:00

J28a95n 52N35o71v89o65t57n90ý 1824181142173

Bačo, už tě zase pustili z Bohnic?

0/0
6.4.2016 13:15

P57e88t38r 53Č69e53r93n89i79c28k84ý 6465217130

Hlavně se nesmí zapomenout na "Fakbuk"... aby to jako bylo kompletní...

Jinak ta přístrojovka je hnusná, jak noc...

+5/0
4.4.2016 18:43

L41u12k74á66š 32A13d52a14m20e89c 3507473290427

Na takovém displeji než bych po ránu namžoural patřičný údaj, tak bych skončil v pangejtu.

+13/0
4.4.2016 18:26

J60i46ř86í 25S37m52e12t49a39n80a 7945259162938

Tohle už má nový passat. Proč? Protože je to LACINĚJŠÍ, než klasické budíky.RvRvRv ŠKODOFKU;-D NEBRAT.

0/0
4.4.2016 18:18

J42a59n 41K31a40r86e90l 90N68o78v64a10k 5966664488896

tak lacinejsi to asi bude to je pravda :D jinak jste ale trapnej :P

0/0
4.4.2016 23:04

J34a36k91u57b 13F64e90i42f43a71r 7729609166599

Ještě tam přidejte tetris:-P

+10/0
4.4.2016 18:12

P59e37t69r 92N71e87h59a62s56i37l 4722815804854

Ach jo. To tam nemají opravdu někoho inteligentního?

To nikomu nedochází že animace, různé omalovánky na display řidiče nepatří!

To ať dají spolujezdci nebo dozadu.

Pro řidiče je ideální HUD zobrazení s jednou hlavní informací. Tou je rychlost. A pak pár dalších jako např navigace. Ale to je tak všechno maximálně 5 informací víc akorát rozptyluje a zdržuje a víc stejně není potřeba.

+11/0
4.4.2016 18:07

A28d70a14m 21J24a13k87e47š 2216515136100

HUD je opravdu dobré řešení a opravdu jen v případě, že zobrazuje pouze ty nezbytně důležité informace.

Informační spam je vlastní různým obskurním obchodníkům, proč by ale mělo takto spamovat vlastní auto?

+2/0
4.4.2016 18:13

J25o69s58e78f 79K40r40o40u18p71a 1389182166848

Naprostý obrázkový nesmysl s dílen menšinově orientovaných návrhářů.

+1/−1
4.4.2016 18:06

A43d96a62m 20J75a27k45e29š 2376315566690

Jako marketingová omalovánka dobré, jako praktická pomoc řidiči je to nepoužitelné.

Nejdůležitější pro řidiče není to, co se animuje na displeji s vysokým rozlišením, ale to, co se děje venku. Pokud je přístrojová deska opravdu správně ergonomicky navržená, není nutno na ni přeostřovat a všechny nezbytné informace předá řidiči i tak pomocí periferního vidění: polohou ruček analogových budíků, barvou svítících/právě rozsvícených kontrolek. Ostatně toto je normální nejen u aut. Jsou takové animace v pilotní kabině?

Toto je ergonomický zprasek.

+11/0
4.4.2016 17:46

K71a68t47e18ř33i69n76a 11D39r79a82h25o96k41o72u18p57i20l63o29v77á 9276491762703

Display musí být integrovaný přímo na předním skle (třeba i projekce na sklo), bez toho to je téměř k ničemu. Také nechápu proč tachometr musí být stále "budík", když může mít číselnou (či jinou menší) reprezentaci. Ideálně na skle projektovat informace přímo na vozovku včetně značek. Také informace o vzdálenosti a rychlosti cizího vozidla vpředu a vzadu. Nejlépe vizuální a nikoliv čísla. Optimální UI je to které není vidět. Což v tomhle případě je přirozená projekce do prostředí, aby člověk nekoukal pořád někam do rohu či dolů.

0/0
4.4.2016 17:29
Foto

J92i15ř83í 71D92v22o87ř16á21k 5925319170488

Rozvodový řetěz na tříválec nedokáží okopírovat ze stodvacítky , ale " přístrojovka budoucnosti " , to by jim šlo .

+20/−1
4.4.2016 17:08

J93a36n 77B35a12r28t10á30č47e67k 6695355640189

Proč něco trvanlivého, když to jde jinak. A ten zvuk tříválce od středních otáček připomínající Wartburg.

+1/−1
4.4.2016 17:20

J53i39ř30í 94S97c53h12w48a96c83h 8888514728706

to od někoho, kdo neumí počítat do čtyř opravdu sedí.....

+1/−2
4.4.2016 20:18

J32i74ř34í 33S23c30h41w38a26c58h 8278284398136

že ani "nalezenec" Báča neumí počítat do čtyř se nedivím....;-D

+1/0
4.4.2016 21:10
Foto

J33i79ř29í 62D48v82o66ř21á22k 5485299670518

Když mrknu na přístrojovku , rád najdu ty správné budíky na stejných místech. Ještě reklamy by tam mohly běžet , nebo nějaké hry .

+10/0
4.4.2016 16:47

A20n47d36r62e40j 95O34l95e24k53s48a 3925361907941

Vydržet - budou!

0/0
5.4.2016 7:44

M22a12r65t93i30n 32Š29t43ě45p16á83n61e57k 3827553663811

Vsechno bude, urcite i modra smrt;-D

0/0
5.4.2016 10:20

D13a82n15i75e85l 62B91a31ž24a59n83t 4869910715530

Jen se obávám, že čím bude displej více informovat, tím více do něj bude řidič čumět, místo na vozovku....:-/

+17/0
4.4.2016 16:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.