- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To zase bude mrtvejch, kdyz ridic misto aby ridil bude koukat na televizi.
gaz m20 z roku 1956 mal rýchlomer, počítač kilometrov, ampérmeter, snímač hladiny paliva, teplomer chladiacej kvapaliny a tlakomer oleja, dvojrýchlostné stierače, stmievač osvetlenia prístrojov, ...
trabi 1977 mal rýchlomer, počítadlo kilometrov, kontrolku diaľkových.
tesla m3 má veľkoformátový displej a ziadne rušenie pod volantom. vie, aká je v mieste povolená rýchlosť, takže nepustí rýchlejšie, ...
Tohle už má kdekdo, ale teď to budou mít i taťkové, aby s tím trefili do Lídla pro lahváče... snad se budou soustředit na cestu a nečumět jen na animace s nulovým obsahem...
Osobně si taky myslím, že nové technologie si zaslouží jen bohatí (ti jsou totiž tím pádem prokazatelně chytří a dovedou s takovou technologii náležitě zacházet.). :-)
Jel jsem teď v SUV od BMW (X5? Myslím) v "holo" verzi... nějak nově nevypadalo (stáří +- 5 let) a tohle tam bylo už v té oholené verzi pro chudé
I současné BMW X5 má v normální verzi analogové přístroje.
Co je na tom z budoucnosti?
S Volvem s takovouhle přístrojovkou jezdím už skoro dva roky. Akorát to nevypadá tak debilně jako tohle a ukazuje to jen užitečné věci a né blbosti.
Budte v pohode, BMW to maji uz peknych par let dozadu. Pro Skodovkovare je to ale z jineho sveta, zvlast kdyz jim nabidnou osekanou verzi ze ktere budou uplne paf.
Zlatý analogový ručičkový budíky, které jsou stále na stejném místě, prostě jasné a přehledné. Představa, že si pořídím vůz a několik dní si tam budu muset hrát s nastavením, aby mě to, nebo tamto neotravovalo a zobrazovali se pouze údaje, které potřebuji a jiné zase nechyběli je fakt neodolatelná představa, ale jak pro koho. Doufám, že tak brzo nenastane doba, kdy si budu muset připlácet za normální přístrojový štít a tlačítkové ovládání, jenom proto, že dotyková obrazovka je cool a in, ale ve skutečnosti je to pouze z důvodu snížení nákladů výrobců automobilů na výrobu a centralizace všeho na jedno místo. Inu pozornost řidiče už asi nebude a všechno zřejmě obstarají jízdní asistenti na kdejaký prd.
Je vidět, že reálnou zkušenost s tím nemáte žádnou. Manželka má totéž v nové Q7 (Audi Virtual Cockpit) a je to nesmírně praktické. Chce to jen vyzkoušet a nebát se novinek.
Jó animace. Je to barevné a hýbe se to? Přitahuje to pozornost. Jenže šofér má hledět na cestu, důležité jsou ty neanimované věci tam před předním sklem. Ty, co se nedají zapauzovat.
Je to 45 nebo 49? Pokud budu zjišťovat tohle, bude to horší než čumět na cestu a vidět asi 55 mrknutím na ručičku při průjezdu "vyřešenou" křižovatkou.
to je strasny jak ty automobilky jsou oproti IT v podstate 100 let za opicema :( tohle uz tu melo prece davno byt..
To tedy nemelo. Řízení auta je jiná činnost, než boj s logikou nějakého programu a jeho vizualizace.