- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K cemu je milion fotek konceptu ze ktereho se do serioveho modelu dostane tak 10%?
První pohled zvenku a mám v hlavě vzpomínku na starou Volhu - chladič je reminiscence jak bič. Pro některé z vnitřních detailů by měl autor navštívit psychologa, možná psychiatra? Např. uchycení vnitřního zpětného zrcátka do materiálu připomínajícího rozbité sklo je prvek, kvůli kterému bude mít osádka při jízdě trvale staženou ... . Méně je někdy více.
Chápu-li to dobře, tak to má být v rámci koncernu auto mezi Tiguanem a Touaregem? Nějak si nedokážu představit proč bych si ji měla koupit. Škoda tvrdí, že chce konkurovat X3, nebo Q5 - ale nedokážu si představit, že by koncern dovolil, aby se to auto parametrově s X3 a Q5 srovnalo (výbavou, motorizací, kvalitou). SUV z podstaty není auto pro šetřílky. Myslím, že každý, kdo jde do toho, že si koupí normální SUV (tj. ne Duster, IX35, Tiguan), tak si raději připlatí (nemyslím si, že to bude zásadně moc) za X3 nebo Q5. Přecijen jsou to prémiové značky, které jsou kvalitou jinde...
tvé teorie poněkud "kulhají" na obě nohy, protože podle tvých "předpokladů" by Duster mělo být neprodejný zboží, ale nakonec se ho prodá možná víc něž X3 a Q5 dohromady....
Ta karoserie je designovně zaostalá.
Vypadá to velice pěkně, futuristicky, ale tahle verze výbavy by asi měla velmi nízký prodej. To už je opravdu někde úplně jinde, než jsou "běžní" zákazníci Škodovky, kteří za to budou chtít dát v 95% tak max do 600.000,- 650.000,- Kč u těch nejskalnějších a nejvěrnějších. Výbava á la kosmická loď bude pro smrtelníka = pracujícího, nedostupná, protože tohle auto by muselo stát tak 1.200.000,- a v takové výbavě je to spíše pro sváteční jízdu do kina, než pro cestu na chalupu s děckama, které budou nožičkama kopat do čalounění a displejů. A pokud che někdo oslnit půjde také na prémiovou značku jako Mercedes, BMW, Lexus.
A to říkám (píšu) jako příznivec značky škoda, letitý uživatel, který tuto značku vyměnil až když jsem chtěl něco vyššího a robustnějšího než je Oktávka, ale ne tak malého, hranatého a krátkého jako je Yeti.
Je škoda že takto vypadá jen prototyp. Kéž by takto vypadal a měl takovouto výbavu i sériový model.
Seat Ateca má základní cenu s litrovým motorem v Německu 25 000,- EUR a ve Velké Británii 18 900,- Liber.Toto auto je vyráběno v Kvasinách. Též lidová cena.
....a nakonec budou nárazníky v barvě plastu, klima a stahování okýnek za příplatek a 1.0 tříválec ..............
....a nakonec budou nárazníky v barvě plastu, klima a stahování okýnek za příplatek a 1.0 tříválec ..............
Odborníků na škodofky jsou f Čechách plné hospody :-):-):-)