Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Díváte se do očí vzácné šelmě

Jaguar SS 100 je automobilová perla. Po roce výroby vyměnil Jaguar motor za vylepšený, ten původní ho totiž nedokázal rozjet na magických sto mil v hodině. Klasický britský sportovní roadster je ozdobou českých garáží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J37i77ř95í 41S30c20h70w35a76c33h 8138544978216

dnešní tříválcovej litřík tento šestiválec "strčí do kapsy" a přesto se najdou "odborníci" s okřídleným "objem (a počet válců) ničím nenahradíš" ;-D

0/0
8.5.2016 21:45

J27i47ř48í 42D27v21o14ř97á12k 5705329490348

1936 . Kolik tříhrnků s objemem dvou piv bude jezdit za osumdesát let ?

0/0
9.5.2016 16:58

J56i20ř23í 29S31c15h54w18a97c80h 8538544278486

budou stejně vzácný jako tyto Jaguáry, ale budou.... jako třeba 60 let starý dvouhrnek s objemem "většího půllitru" od BMW ;-)

0/0
10.5.2016 1:33


J10i27ř20í 33D23v26o85ř28á49k 5605859920868

Z dnešních ani jedno .

0/0
10.5.2016 5:31

J40i38ř75í 35S19c79h84w23a25c63h 8138814498526

Tvá křišťálová koule je k ničemu....

0/0
10.5.2016 7:40

J12i28ř66í 94D86v10o72ř13á80k 5915469190338

Velký úspěch dnešních aut je to , že se bez větších problémů dožijí konce záruky .

0/0
10.5.2016 17:28

J47i38ř69í 62S43c38h27w24a78c32h 8558444748416

konce záruky se nedožije nepatrné procento dnešních aut. U aut z 30 let byl podíl aut, co se nedožil dvou let intenzivního provozu, určitě větší....

Úsilí, jak časové tak finanční, udržet tento Jaguár ve stavu v jakém je, bylo asi tak tisíckrát větší než průměrné úsilí uživatele dnešního auta. Pokud se vynaloží stejné úsilí na dnešní auto (a jakékoliv jiné auto) udrží se v "musejním provozu" klidně několik set let.....;-)

0/0
10.5.2016 22:29

J35i84ř63í 16D50v72o72ř82á98k 5825659980928

Tak to asi seknu s profesí automechanika . Škoda , těch pár desítek let jsem mohl budovat kariéru v jiném oboru .

0/0
11.5.2016 20:18

J24i36ř57í 82S87c98h56w47a83c54h 8108694538326

no klidně sekni, jen tak "bez udání důvodů"......

0/0
11.5.2016 20:37

Z37d33e95n20ě60k 22D67u47b28e26c84k95ý 3457594640398

Obr. 19. Nejprve ve mně hrklo, že vidím tablet a ono zrcátko.

Jako každý jaguar i tento se mi líbí.

0/0
8.5.2016 19:58

J86i96ř43í 45D13v87o31ř48á67k 5445279930508

Já se lekl , že tam nějaký neznaboh dal navigaci . Ale nechtěl jsem o tom psát , abych nebyl za ( nevím co napsat , abych nebyl smazán, a když to vytečkuji , tak mě stejně smažou .Raději to teda nechám na představivosti čtenářů )

0/0
9.5.2016 16:55

M40i62c46h96a50e45l 59K12o71n15e85č34n76ý 6172403979919

Nádhera.R^R^R^

0/0
8.5.2016 11:03

T63o96m81á54š 66V13a35l18d29e49r 7113570529

Každá doba má své vozy. A když zůstaneme u Jaguáru, krásné kousky jsou i Type-E, XJ 220. A co teprve nyní jaký pěkný auta dělá. Ukázka technické krásy může být i Zonda, novodobé Bugatti od EB110 atd. Jsou stejně drahá, jako býval tento Jaguar ve své době. Pro mě krásný i Avantime, který se moc od projektu neliší.Atd, atd.

0/0
8.5.2016 8:14

J26i93ř72í 95D87v63o48ř97á94k 5245149360258

Kus nádherné techniky a umění . Pastva pro oči . Spousta chlapů i žen by považovala za čest moci toto auto řídit .

+5/0
7.5.2016 8:56

K90a57r20e36l 79K89ř49i75v79a30n 6210953725584

Potěšení možná, ale čest ? Proč ? Je to podobné jako s letadly. Mám 10 hodin na Grunau Baby, z podobné doby jako ten Jaguar, ale letět třeba v ASW 29, to je úplně něco jiného. Nebe a dudy. To se opravdu nedá srovnávat.

Holt pokrok je pokrok, zvlášť v technice. Na koukání je krásná i Aero (ajrovka) ale jezdit v tom denně,...

0/0
7.5.2016 11:48

J20i88ř30í 94D57v54o29ř87á91k 5615799290768

Když jsem zkoušel lítat , byla na letišti Vega . Lítal s ní jenom jeden člověk a všichni ostatní si taky chtěli taky skočit . Bez šance .

0/0
7.5.2016 13:06

K58a92r67e81l 77K27ř51i21v77a97n 6920683215174

Myslíte Lockheed Vega ? To snad ne ! Takže asi ten ultralehký. (

Very Light Aircraft). Měli jste ho na tahání ? Nás tahal Robin DR 400. Nádhera. Jak ve výtahu.

0/0
8.5.2016 12:35

J76i45ř72í 60D98v24o14ř38á19k 5745289550818

VSB 62 Vega

0/0
8.5.2016 21:10

D95o13m64i57n55i59k 22C89e81r22n47y 5435773314479

Úžasné auto, mít tu možnost to řídit alespoň jednou. Líbí se mi auta z téhle doby.

+3/0
7.5.2016 0:37

K42a89r37e35l 46K46ř51i52v28a11n 6790153725304

Krásný na pohled ale jinak na h...o. Můj Ford Focus diesl těch 160 dělá taky, a když jedem na chatu tak je plný až po střechu.

0/−3
7.5.2016 8:40

J82i92ř63í 31D45v54o18ř22á49k 5465199970268

Nejsem si jist , jestli na "H" je tato perla , ty , nebo Fucus .Každopádně , v době , kdy bude toto auto stále ještě obdivováno , o tobě a tvém Fokusu nebudou vědět ani kronikáři .

+4/0
7.5.2016 8:53

K93a32r34e26l 31K91ř66i94v28a46n 6910193445534

Je to krásné auto, ale to je vše. Jezdil jsem kdysi s MG, ale to mělo alespoň velký kufr. Ten můj Focus mě nikdy nezklamal, mám ho už 15 let a vždy nastartuje během jedné vteřiny. A na dálnici těch 160 taky dělá. Auto je na denní používání, má sloužit a ne být výstavním objektem. Auto nemám na koukání. Jó bejt miliardář, ........

0/−3
7.5.2016 11:30

D59o45m56i74n54i48k 69C97e28r83n21y 5415753384299

Já normálně jezdím s samozřejmě s autem z 21. století, nechtěl bych s tím jezdit každý den, přecejen opravovat to by mě asi zruinovalo, ale to nic nemění na tom, že jet s tím jednou na nějakou delší cestu na ostrovech a pak po evropě. Vůbec bych se nezlobil.

0/0
7.5.2016 11:49

J50i89ř26í 47D30v57o30ř92á83k 5585229160348

Pár let jsem pracoval ve značkovém servisu pro nákladní auta . Projet nejnovější typy , ze začátku dobrý , ale později to unavuje , řidič je vlastně v hodně případech jenom dobře informovaný pasažér . Pak jsem přešel do nově budovaného neznačkového servisu a všichni spolupracovníci se hádali , kdo pojede s novějším autem na zkušební jízdu po opravě . To mě už nebralo , ale stará Tatra (nejlépe 111, Véeska , .... . Prostě takový horší řízení , bez různých posilovačů , mohutných zrcátek , synchronů , ....... . To jsou věci , které oddělí zrna od plev .

0/0
7.5.2016 13:18

J64i55ř71í 22D11v11o58ř75á92k 5715639590568

....... tak si dáš dozadu kouli na vozejk .

0/0
7.5.2016 13:02

K94a14r50e15l 88K25ř37i75v77a56n 6740703235954

Ano, tenhle Jaguar a za ním vozejk s kuframa. ;-( To je teprv to pravý.

0/0
8.5.2016 12:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.