Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Díváte se do očí vzácné šelmě

Jaguar SS 100 je automobilová perla. Po roce výroby vyměnil Jaguar motor za vylepšený, ten původní ho totiž nedokázal rozjet na magických sto mil v hodině. Klasický britský sportovní roadster je ozdobou českých garáží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94i86ř45í 80S28c63h49w44a15c40h 8878484748776

dnešní tříválcovej litřík tento šestiválec "strčí do kapsy" a přesto se najdou "odborníci" s okřídleným "objem (a počet válců) ničím nenahradíš" ;-D

0/0
8.5.2016 21:45
Foto

J84i55ř32í 88D71v19o54ř73á89k 5135429310858

1936 . Kolik tříhrnků s objemem dvou piv bude jezdit za osumdesát let ?

0/0
9.5.2016 16:58

J10i60ř57í 24S61c23h41w74a51c88h 8758594258566

budou stejně vzácný jako tyto Jaguáry, ale budou.... jako třeba 60 let starý dvouhrnek s objemem "většího půllitru" od BMW ;-)

0/0
10.5.2016 1:33
Foto

J83i44ř12í 91D77v91o89ř64á29k 5815579900238

Z dnešních ani jedno .

0/0
10.5.2016 5:31

J36i31ř96í 42S48c96h77w48a83c56h 8258354348426

Tvá křišťálová koule je k ničemu....

0/0
10.5.2016 7:40
Foto

J13i43ř66í 56D39v55o62ř70á38k 5865209630388

Velký úspěch dnešních aut je to , že se bez větších problémů dožijí konce záruky .

0/0
10.5.2016 17:28

J95i45ř40í 75S66c69h10w14a52c54h 8568364628476

konce záruky se nedožije nepatrné procento dnešních aut. U aut z 30 let byl podíl aut, co se nedožil dvou let intenzivního provozu, určitě větší....

Úsilí, jak časové tak finanční, udržet tento Jaguár ve stavu v jakém je, bylo asi tak tisíckrát větší než průměrné úsilí uživatele dnešního auta. Pokud se vynaloží stejné úsilí na dnešní auto (a jakékoliv jiné auto) udrží se v "musejním provozu" klidně několik set let.....;-)

0/0
10.5.2016 22:29
Foto

J17i10ř86í 86D66v52o59ř85á31k 5625349270458

Tak to asi seknu s profesí automechanika . Škoda , těch pár desítek let jsem mohl budovat kariéru v jiném oboru .

0/0
11.5.2016 20:18

J59i65ř91í 19S31c84h67w80a13c52h 8808574658346

no klidně sekni, jen tak "bez udání důvodů"......

0/0
11.5.2016 20:37

Z38d60e88n20ě29k 76D17u55b69e51c10k52ý 3207784190238

Obr. 19. Nejprve ve mně hrklo, že vidím tablet a ono zrcátko.

Jako každý jaguar i tento se mi líbí.

0/0
8.5.2016 19:58
Foto

J77i50ř48í 34D49v47o59ř45á34k 5515939650148

Já se lekl , že tam nějaký neznaboh dal navigaci . Ale nechtěl jsem o tom psát , abych nebyl za ( nevím co napsat , abych nebyl smazán, a když to vytečkuji , tak mě stejně smažou .Raději to teda nechám na představivosti čtenářů )

0/0
9.5.2016 16:55

M57i16c38h11a28e30l 35K42o52n15e50č37n14ý 6942503189789

Nádhera.R^R^R^

0/0
8.5.2016 11:03

T74o88m70á88š 73V39a19l40d84e89r 7103520859

Každá doba má své vozy. A když zůstaneme u Jaguáru, krásné kousky jsou i Type-E, XJ 220. A co teprve nyní jaký pěkný auta dělá. Ukázka technické krásy může být i Zonda, novodobé Bugatti od EB110 atd. Jsou stejně drahá, jako býval tento Jaguar ve své době. Pro mě krásný i Avantime, který se moc od projektu neliší.Atd, atd.

0/0
8.5.2016 8:14
Foto

J77i81ř51í 51D22v44o70ř51á91k 5575839800358

Kus nádherné techniky a umění . Pastva pro oči . Spousta chlapů i žen by považovala za čest moci toto auto řídit .

+5/0
7.5.2016 8:56

K45a97r95e45l 51K18ř36i55v76a15n 6930243825754

Potěšení možná, ale čest ? Proč ? Je to podobné jako s letadly. Mám 10 hodin na Grunau Baby, z podobné doby jako ten Jaguar, ale letět třeba v ASW 29, to je úplně něco jiného. Nebe a dudy. To se opravdu nedá srovnávat.

Holt pokrok je pokrok, zvlášť v technice. Na koukání je krásná i Aero (ajrovka) ale jezdit v tom denně,...

0/0
7.5.2016 11:48
Foto

J29i69ř43í 39D34v88o65ř36á67k 5855629820168

Když jsem zkoušel lítat , byla na letišti Vega . Lítal s ní jenom jeden člověk a všichni ostatní si taky chtěli taky skočit . Bez šance .

0/0
7.5.2016 13:06

K46a36r81e40l 86K18ř48i93v21a44n 6480483905264

Myslíte Lockheed Vega ? To snad ne ! Takže asi ten ultralehký. (

Very Light Aircraft). Měli jste ho na tahání ? Nás tahal Robin DR 400. Nádhera. Jak ve výtahu.

0/0
8.5.2016 12:35
Foto

J40i11ř76í 56D36v39o67ř51á81k 5585279580918

VSB 62 Vega

0/0
8.5.2016 21:10

D68o18m39i19n82i68k 12C88e28r93n74y 5175163444819

Úžasné auto, mít tu možnost to řídit alespoň jednou. Líbí se mi auta z téhle doby.

+3/0
7.5.2016 0:37

K17a34r93e90l 42K71ř35i35v90a39n 6350523475934

Krásný na pohled ale jinak na h...o. Můj Ford Focus diesl těch 160 dělá taky, a když jedem na chatu tak je plný až po střechu.

0/−3
7.5.2016 8:40
Foto

J53i33ř22í 37D25v78o84ř80á34k 5655789880378

Nejsem si jist , jestli na "H" je tato perla , ty , nebo Fucus .Každopádně , v době , kdy bude toto auto stále ještě obdivováno , o tobě a tvém Fokusu nebudou vědět ani kronikáři .

+4/0
7.5.2016 8:53

K21a16r12e48l 30K93ř85i44v57a63n 6360253295424

Je to krásné auto, ale to je vše. Jezdil jsem kdysi s MG, ale to mělo alespoň velký kufr. Ten můj Focus mě nikdy nezklamal, mám ho už 15 let a vždy nastartuje během jedné vteřiny. A na dálnici těch 160 taky dělá. Auto je na denní používání, má sloužit a ne být výstavním objektem. Auto nemám na koukání. Jó bejt miliardář, ........

0/−3
7.5.2016 11:30

D81o47m79i57n25i63k 93C74e69r61n78y 5895653954359

Já normálně jezdím s samozřejmě s autem z 21. století, nechtěl bych s tím jezdit každý den, přecejen opravovat to by mě asi zruinovalo, ale to nic nemění na tom, že jet s tím jednou na nějakou delší cestu na ostrovech a pak po evropě. Vůbec bych se nezlobil.

0/0
7.5.2016 11:49
Foto

J98i38ř22í 53D44v24o29ř88á89k 5145589610598

Pár let jsem pracoval ve značkovém servisu pro nákladní auta . Projet nejnovější typy , ze začátku dobrý , ale později to unavuje , řidič je vlastně v hodně případech jenom dobře informovaný pasažér . Pak jsem přešel do nově budovaného neznačkového servisu a všichni spolupracovníci se hádali , kdo pojede s novějším autem na zkušební jízdu po opravě . To mě už nebralo , ale stará Tatra (nejlépe 111, Véeska , .... . Prostě takový horší řízení , bez různých posilovačů , mohutných zrcátek , synchronů , ....... . To jsou věci , které oddělí zrna od plev .

0/0
7.5.2016 13:18
Foto

J95i69ř85í 21D94v45o13ř43á54k 5185629340428

....... tak si dáš dozadu kouli na vozejk .

0/0
7.5.2016 13:02

K45a45r49e68l 39K38ř88i18v57a35n 6230713845284

Ano, tenhle Jaguar a za ním vozejk s kuframa. ;-( To je teprv to pravý.

0/0
8.5.2016 12:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.