- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dnešní tříválcovej litřík tento šestiválec "strčí do kapsy" a přesto se najdou "odborníci" s okřídleným "objem (a počet válců) ničím nenahradíš"
1936 . Kolik tříhrnků s objemem dvou piv bude jezdit za osumdesát let ?
Obr. 19. Nejprve ve mně hrklo, že vidím tablet a ono zrcátko.
Jako každý jaguar i tento se mi líbí.
Já se lekl , že tam nějaký neznaboh dal navigaci . Ale nechtěl jsem o tom psát , abych nebyl za ( nevím co napsat , abych nebyl smazán, a když to vytečkuji , tak mě stejně smažou .Raději to teda nechám na představivosti čtenářů )
Každá doba má své vozy. A když zůstaneme u Jaguáru, krásné kousky jsou i Type-E, XJ 220. A co teprve nyní jaký pěkný auta dělá. Ukázka technické krásy může být i Zonda, novodobé Bugatti od EB110 atd. Jsou stejně drahá, jako býval tento Jaguar ve své době. Pro mě krásný i Avantime, který se moc od projektu neliší.Atd, atd.
Kus nádherné techniky a umění . Pastva pro oči . Spousta chlapů i žen by považovala za čest moci toto auto řídit .
Potěšení možná, ale čest ? Proč ? Je to podobné jako s letadly. Mám 10 hodin na Grunau Baby, z podobné doby jako ten Jaguar, ale letět třeba v ASW 29, to je úplně něco jiného. Nebe a dudy. To se opravdu nedá srovnávat.
Holt pokrok je pokrok, zvlášť v technice. Na koukání je krásná i Aero (ajrovka) ale jezdit v tom denně,...
Úžasné auto, mít tu možnost to řídit alespoň jednou. Líbí se mi auta z téhle doby.
Krásný na pohled ale jinak na h...o. Můj Ford Focus diesl těch 160 dělá taky, a když jedem na chatu tak je plný až po střechu.