- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm. Škoda, že nevypadá jako originál. Navíc ten šílený pruh na skle...
Skvělá práce. Mnohem lepší než ta šílená limuzína, zejména v dílenské kvalitě provedení, ale každopádně i duchem. Naštěstí měl senior rozum a nenechal se juniorem zvyklat.
to by mě zajímalo kolik do te 120 dali.. já jsem dal do felicie statísíce a co z toho, byly to vyhozené peníze... stejně si troufám tvrdit že motor 1,6 benzín bez turba je to nejsportovnější co kdy škodovka udělala to měli dát do té 120
pokud myslite 1,6 ve felde tak to byl wagen nikoliv skoda... navic to byl tesky mastodont... ze skodovackeho motoru 1,3 s 9 kanalovou hlavou a karbecama od weber se dal motor vyladit az na 108-122kw ta 122kw varianta byla s 78mm vlozkama... cela prestavba pouze motoru me vysla kolem 150000
Śkodovka vždycky byla hromada šrotu ...
A po tolika letech ještě jezdí, sice mezi hospodou, kostelem a hřbitovem, ale jezdí. Co bude dělat Michale tvá srátora po čtyřiceti letech?
Tak mne při čtení tohoto článku napadá, kde se náš automobilový - a vůbec strojírenský - průmysl s takovýmito pracovitými machry mohl dnes nacházet, nebýt dobrovolně povinného budování světlých zítřků. Ale to již je ohraná píseň ...
Doufám však, že tohle vozidlo zdědí případný Kiml III. a bude pokračovat v rodinné tradici udržování Škodovky jakožto rodinného člena při životě přinejmenším dalších dvacet let.