- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dodávka Renault Master někdy začátkem století . Nějaká další " novinka " ?
Ještě to chtělo vodorovné uložení tlumičů, a prostoru bude ještě více.
A podstatná věc, které mi na většině těhle moderních systémů chybí je nějaké možnost dorovnání konstantní světlé výšky auta při změně zatížení.
Udržovat konstantní světlou výšku dovede každej vzduchovej podvozek.
nejedna se o pero ale o pruzinu. pero je neco uplne jineho.
Autor článku takové "detaily" řeší asi tak, jako ty gramatiku.....tj. kálí na ně...
Lepší trolling Vás nenapadl pane Čermáku?
Volva krásná opravdu jsou, ale v článku není napsána ani zmínka o tom, proč to Volvo dělá. U velkého sedanu neřešíte 4,5kg... lepší komfort? menší náklony? nižší cena? menší zástavbová velikost? Proč to Volvo dělá?
protoze kufr... na to leckterej pepa slysi
"Krásná"? Podle koho? Nešlo by si toto subjektivní přídavné jméno odpustit?
U nákladních aut se u nich také upouští a dává se přednost vzduchovým měchům kvůli mnoha jejich výhodám, např. vyšší komfort, dopňkové funkce (vyrovnávání náklonů, změna světlé výšky apod.) a v neposlední řadě legislativou povolené vyšší zatížení nápravy u vzduchového opružení.
použití nových materiálů může znamenat návrat ke starým, již "opuštěným" konstrukčním řešením.....viz třeba elektromobily