- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Velmi hezké designerské cvičení. Jen co je pravda.
...takže nezatloukl ani jeden hřebík a nezašrouboval ani jeden šroub...
Jak by ne, když lepidlo drží dnes daleko líp.
Skoro jako rychlošípácký vozítko do vody, o 75 jet později. To by bratrstvo kočičí pracky koukalo!
Jak to myjete? Já to dávám do čistírny.
Jak tohle myjete? Dávám to k truhláři.
Přiznávám se, že se mi líbí a domnívám se, že by to byl doslova hřích takový krásný povrch barvit...
No to bych právě neřekl: stačí se podívat na slícování jednotlivých segmentů karoserie. Na japonskou preciznost poměrně odfláknutá práce.
Velorex na čtyřech kolech .. hm.... tohle přirovnání fakt nesedí.
Ale ten předek opravdu Velorex připomíná.
Škoda, že to není vodotěsné, člun je to pěkný.
(A to s tím, "nezašrouboval ani jeden šroub" platí jen pro vnější odnímatelný plášť - šroubů ve dřevě je jinak fotkách dost a dost, základní konstrukce vozu je lepená. Okuri Ari známe v češtině jakožto tradiční truhlářský spoj pod názvem "rybina".).
Nu ale, nic nového pod sluncem. Zkuste se zeptat majitele pravého veterána z období první republiky. A zjistíte, že dřevo v době před samonosnými karoseriemi bylo běžným stavebním materiálem žebřinových podvozkových rámů automobilů, včetně palubních desek.
kolik to má hvězdiček při crash testech??
Jednu. Za to, že vás to nerozřeže, ale jen rozdrtí.