Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf Audi, který přežil Dieselgate, stále věří vznětovým motorům

Vyhnula se mu velká manažerská rošáda v koncernu Volkswagen a i po kauze Dieselgate zůstává v čele prémiové automobilky Audi. Rupert Stadler chce ze značky udělat průkopníka v nové digitální éře a věří moderním technologiím. Přesto tvrdí, že vznětové motory budou nadále hrát zásadní roli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T54o15m97á52š 58R25a19d81n32i26c 2543918984391

Já bych rád, aby se jednoho dne začalo palivo tankovat na kilogramy :) nafta je cca o 10 až 15 % těžší, než benzin, proto při stejném objemu natankovaného paliva dostáváme větší množství, a to je pro někoho matoucí.

co se ale dieselů týče, nemyslím, že za ně máme náhradu. jejich výkonová charakteristika je příhodná pro použití v autech s mechanickým převodem výkonu na kola. zkuste si vzít dvoutunový sedan a po městě s ním jezdit za 6,5l/100 (s klidnou nohou) a s 250 koni v zásobě na horší časy jinak, než s dieselem. Dieselgate je škoda no. Hlavně je to kauza, která neznalým namalovala Diabla na zeď.

+1/0
12.4.2016 7:52

M61a89r42t84i10n 59K75l61u43v78á35n19e23k 9742288193473

Už ma s tým vodíkom pekne se*ú. A kde ho preboha budú kopať? Alebo ho budú vyrába

ť zo zemného plynu? V reálnych podmienkach to vôbec nieje čistý pohon. Navyše spaľovací motor na vodík produkuje ešte viac NOx ako diesel...

+1/−2
11.4.2016 21:31

M79a25r19e22k 93R42o58h21á72č 3873457145983

Ten vodík se nespaluje. Je to palivo do palivových článků, kde chemickou reakcí vznilá elektřina. Produktem reakce je čistá voda, ty chytrej. :D

0/0
14.4.2016 7:04


M76a88r17t39i98n 74K36l78u59v34á89n69e15k 9482768953813

Tak mi tie autá s palivovým článkom ukáž, ty chytrej.

a stále si nepovedal kde ten vodík budeš ekologicky ťažiť.

0/0
14.4.2016 21:03
Foto

M40a55r23t12i79n 73K88o91u80b73e33k 3729157268266

Koncern dal tolik do vývoje naftových motorů, že jiný vyjádření se tam od nikoho čekat ani nedá. Nemůžou si dovolit odklon od nafty.

+3/0
11.4.2016 18:56

M50a69r89t88i14n 23K97a39r11á17s80e50k 9818423438178

Rekneme si uprimne - luxusni auto s dieselem ma jiste kvality, ktere se daji velmi tezko replikovat treba u elektroauta....

0/−1
11.4.2016 19:11

J68a50k67u49b 67F18e27i46f42a93r 7379299116469

luxusní auto s v12 má ovšem kvality ještě vyšší:-P

0/0
12.4.2016 9:02

J86i78ř60í 66S95c98h31w60a54c21h 8498654188876

dvoutunové SUV v benzínu sežere i trávu kolem silnice, takže v Evropě diesel pro tato auta bude mít vždy minimálně 80% podíl.....

+3/0
11.4.2016 22:28

J80a43k87u84b 10F32e50i40f70a18r 7579109116499

njn, když všichni ta dvoutunová suv tolik potřebují;-D

0/0
12.4.2016 9:05

M31a95r95t61i96n 17K78a60r49á45s54e64k 9568113548678

No nepotrebuji, stejne jako drtivou vetsinu veci, za ktere lidi utraci...

0/0
12.4.2016 10:20

V27í17ť62a 16K95r75u85t48i48š 1660584125777

U menších SUV jde o rozdíl u podobně výkonných aut zhruba okolo 2 litrů, u větších to samozřejmě leze nahoru, ale zase, pokud si někdo koupí dvoutunové auto s 300PS za 2M a pak řeší rozdíl ve spotřebě i kdyby na úrovni 1 Kč/km, tak to mi osobně přijde ujeté.

0/0
12.4.2016 10:56

J38i25ř65í 38S23c12h54w20a10c44h 8228914298456

nejspíš si říkají, když už jsem "vyhodil" tolik prachů za auťák, ten servis a všechno okolo je taky drahý.... tak nebudu už zbytečně utrácet za palivo ;-)

0/0
12.4.2016 22:04

S80t15a49n81i15s84l15a61v 55K54r42e31j23c42a89r 6647316303404

A proč by se jim nemělo věřit. Nejedná se o busy a kamiony nebo osobáky. To je podružné, pokud se nebude už u výrobce podvádět a půjde vývoj tak jak má tak nebude co řešit. Dieselgate, byl vědomý podvod schopného it pracovníka, kterého spolupracovníci a šéfové nechali být. Pokud se podíváte na dnešní komunikace, tak nelze oddělit osobní, nákladní a bus dopravu od sebe. Nadáváme na znečištování ovzduší naftáky všeobecně. Smogový oder v ulicích měst nedělá pouze nákladní a hromadná doprava, ale i osobní.

0/0
11.4.2016 18:14

M22a81r85e52k 85J28a85n88e39č14k14a 1177946953401

Já ji taky věřím, ale pouze v těžké technice a nákladní dopravě ;-)

+6/−2
11.4.2016 17:13

A72n55d28r31e77j 96O38l55e20k79s32a 3615561987761

No právě. Řada Q patří právě tam.

0/0
11.4.2016 20:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.