Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Audi, který přežil Dieselgate, stále věří vznětovým motorům

Vyhnula se mu velká manažerská rošáda v koncernu Volkswagen a i po kauze Dieselgate zůstává v čele prémiové automobilky Audi. Rupert Stadler chce ze značky udělat průkopníka v nové digitální éře a věří moderním technologiím. Přesto tvrdí, že vznětové motory budou nadále hrát zásadní roli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T41o68m40á97š 49R21a96d71n18i19c 2233648894981

Já bych rád, aby se jednoho dne začalo palivo tankovat na kilogramy :) nafta je cca o 10 až 15 % těžší, než benzin, proto při stejném objemu natankovaného paliva dostáváme větší množství, a to je pro někoho matoucí.

co se ale dieselů týče, nemyslím, že za ně máme náhradu. jejich výkonová charakteristika je příhodná pro použití v autech s mechanickým převodem výkonu na kola. zkuste si vzít dvoutunový sedan a po městě s ním jezdit za 6,5l/100 (s klidnou nohou) a s 250 koni v zásobě na horší časy jinak, než s dieselem. Dieselgate je škoda no. Hlavně je to kauza, která neznalým namalovala Diabla na zeď.

+1/0
12.4.2016 7:52

M48a60r84t61i61n 26K23l59u96v87á31n47e86k 9612468623153

Už ma s tým vodíkom pekne se*ú. A kde ho preboha budú kopať? Alebo ho budú vyrába

ť zo zemného plynu? V reálnych podmienkach to vôbec nieje čistý pohon. Navyše spaľovací motor na vodík produkuje ešte viac NOx ako diesel...

+1/−2
11.4.2016 21:31

M49a92r30e44k 87R61o49h73á86č 3383717575633

Ten vodík se nespaluje. Je to palivo do palivových článků, kde chemickou reakcí vznilá elektřina. Produktem reakce je čistá voda, ty chytrej. :D

0/0
14.4.2016 7:04

M12a47r37t89i55n 42K30l71u51v81á56n24e54k 9792118603883

Tak mi tie autá s palivovým článkom ukáž, ty chytrej.

a stále si nepovedal kde ten vodík budeš ekologicky ťažiť.

0/0
14.4.2016 21:03
Foto

M83a56r72t60i59n 49K16o28u26b96e98k 3219527368316

Koncern dal tolik do vývoje naftových motorů, že jiný vyjádření se tam od nikoho čekat ani nedá. Nemůžou si dovolit odklon od nafty.

+3/0
11.4.2016 18:56

M34a40r66t44i49n 34K56a17r71á29s31e77k 9618403468948

Rekneme si uprimne - luxusni auto s dieselem ma jiste kvality, ktere se daji velmi tezko replikovat treba u elektroauta....

0/−1
11.4.2016 19:11

J92a85k76u82b 96F79e55i74f76a40r 7169369126549

luxusní auto s v12 má ovšem kvality ještě vyšší:-P

0/0
12.4.2016 9:02

J54i82ř45í 71S28c58h75w29a31c25h 8448324258536

dvoutunové SUV v benzínu sežere i trávu kolem silnice, takže v Evropě diesel pro tato auta bude mít vždy minimálně 80% podíl.....

+3/0
11.4.2016 22:28

J86a30k84u50b 63F65e61i26f58a50r 7539519426869

njn, když všichni ta dvoutunová suv tolik potřebují;-D

0/0
12.4.2016 9:05

M88a74r57t25i10n 44K26a75r32á78s94e74k 9758443198568

No nepotrebuji, stejne jako drtivou vetsinu veci, za ktere lidi utraci...

0/0
12.4.2016 10:20

V61í81ť44a 33K58r33u53t84i51š 1610894885307

U menších SUV jde o rozdíl u podobně výkonných aut zhruba okolo 2 litrů, u větších to samozřejmě leze nahoru, ale zase, pokud si někdo koupí dvoutunové auto s 300PS za 2M a pak řeší rozdíl ve spotřebě i kdyby na úrovni 1 Kč/km, tak to mi osobně přijde ujeté.

0/0
12.4.2016 10:56

J29i23ř77í 15S34c85h43w35a69c73h 8108524518136

nejspíš si říkají, když už jsem "vyhodil" tolik prachů za auťák, ten servis a všechno okolo je taky drahý.... tak nebudu už zbytečně utrácet za palivo ;-)

0/0
12.4.2016 22:04

S18t27a84n69i86s49l24a40v 95K88r60e52j64c25a34r 6717246923644

A proč by se jim nemělo věřit. Nejedná se o busy a kamiony nebo osobáky. To je podružné, pokud se nebude už u výrobce podvádět a půjde vývoj tak jak má tak nebude co řešit. Dieselgate, byl vědomý podvod schopného it pracovníka, kterého spolupracovníci a šéfové nechali být. Pokud se podíváte na dnešní komunikace, tak nelze oddělit osobní, nákladní a bus dopravu od sebe. Nadáváme na znečištování ovzduší naftáky všeobecně. Smogový oder v ulicích měst nedělá pouze nákladní a hromadná doprava, ale i osobní.

0/0
11.4.2016 18:14

M84a43r58e75k 60J97a39n84e70č27k55a 1747586573791

Já ji taky věřím, ale pouze v těžké technice a nákladní dopravě ;-)

+6/−2
11.4.2016 17:13

A11n81d42r44e15j 29O42l79e98k46s18a 3445351907701

No právě. Řada Q patří právě tam.

0/0
11.4.2016 20:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.