Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf Audi, který přežil Dieselgate, stále věří vznětovým motorům

Vyhnula se mu velká manažerská rošáda v koncernu Volkswagen a i po kauze Dieselgate zůstává v čele prémiové automobilky Audi. Rupert Stadler chce ze značky udělat průkopníka v nové digitální éře a věří moderním technologiím. Přesto tvrdí, že vznětové motory budou nadále hrát zásadní roli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T24o16m23á45š 61R93a28d56n15i30c 2713878174981

Já bych rád, aby se jednoho dne začalo palivo tankovat na kilogramy :) nafta je cca o 10 až 15 % těžší, než benzin, proto při stejném objemu natankovaného paliva dostáváme větší množství, a to je pro někoho matoucí.

co se ale dieselů týče, nemyslím, že za ně máme náhradu. jejich výkonová charakteristika je příhodná pro použití v autech s mechanickým převodem výkonu na kola. zkuste si vzít dvoutunový sedan a po městě s ním jezdit za 6,5l/100 (s klidnou nohou) a s 250 koni v zásobě na horší časy jinak, než s dieselem. Dieselgate je škoda no. Hlavně je to kauza, která neznalým namalovala Diabla na zeď.

+1/0
12.4.2016 7:52

M68a76r88t82i11n 54K65l19u88v35á94n24e80k 9502398323153

Už ma s tým vodíkom pekne se*ú. A kde ho preboha budú kopať? Alebo ho budú vyrába

ť zo zemného plynu? V reálnych podmienkach to vôbec nieje čistý pohon. Navyše spaľovací motor na vodík produkuje ešte viac NOx ako diesel...

+1/−2
11.4.2016 21:31

M94a62r72e28k 18R54o66h47á27č 3443967565393

Ten vodík se nespaluje. Je to palivo do palivových článků, kde chemickou reakcí vznilá elektřina. Produktem reakce je čistá voda, ty chytrej. :D

0/0
14.4.2016 7:04


M31a18r14t16i13n 70K73l56u86v27á90n53e38k 9472848513823

Tak mi tie autá s palivovým článkom ukáž, ty chytrej.

a stále si nepovedal kde ten vodík budeš ekologicky ťažiť.

0/0
14.4.2016 21:03
Foto

M95a86r70t33i44n 75K87o25u31b83e44k 3109687798386

Koncern dal tolik do vývoje naftových motorů, že jiný vyjádření se tam od nikoho čekat ani nedá. Nemůžou si dovolit odklon od nafty.

+3/0
11.4.2016 18:56

M31a58r72t17i58n 38K38a40r70á88s71e86k 9398153788808

Rekneme si uprimne - luxusni auto s dieselem ma jiste kvality, ktere se daji velmi tezko replikovat treba u elektroauta....

0/−1
11.4.2016 19:11

J27a93k95u32b 77F20e94i97f73a37r 7279879496899

luxusní auto s v12 má ovšem kvality ještě vyšší:-P

0/0
12.4.2016 9:02

J85i58ř21í 25S16c88h21w43a34c66h 8588394618546

dvoutunové SUV v benzínu sežere i trávu kolem silnice, takže v Evropě diesel pro tato auta bude mít vždy minimálně 80% podíl.....

+3/0
11.4.2016 22:28

J14a11k84u25b 14F63e81i73f83a15r 7529489766189

njn, když všichni ta dvoutunová suv tolik potřebují;-D

0/0
12.4.2016 9:05

M83a11r20t52i31n 98K59a10r80á93s63e73k 9388813618978

No nepotrebuji, stejne jako drtivou vetsinu veci, za ktere lidi utraci...

0/0
12.4.2016 10:20

V21í60ť65a 45K28r33u26t12i33š 1840574135837

U menších SUV jde o rozdíl u podobně výkonných aut zhruba okolo 2 litrů, u větších to samozřejmě leze nahoru, ale zase, pokud si někdo koupí dvoutunové auto s 300PS za 2M a pak řeší rozdíl ve spotřebě i kdyby na úrovni 1 Kč/km, tak to mi osobně přijde ujeté.

0/0
12.4.2016 10:56

J36i19ř63í 49S44c35h49w65a47c85h 8398554538106

nejspíš si říkají, když už jsem "vyhodil" tolik prachů za auťák, ten servis a všechno okolo je taky drahý.... tak nebudu už zbytečně utrácet za palivo ;-)

0/0
12.4.2016 22:04

S14t31a50n88i53s91l32a17v 41K86r20e72j64c77a93r 6507976233114

A proč by se jim nemělo věřit. Nejedná se o busy a kamiony nebo osobáky. To je podružné, pokud se nebude už u výrobce podvádět a půjde vývoj tak jak má tak nebude co řešit. Dieselgate, byl vědomý podvod schopného it pracovníka, kterého spolupracovníci a šéfové nechali být. Pokud se podíváte na dnešní komunikace, tak nelze oddělit osobní, nákladní a bus dopravu od sebe. Nadáváme na znečištování ovzduší naftáky všeobecně. Smogový oder v ulicích měst nedělá pouze nákladní a hromadná doprava, ale i osobní.

0/0
11.4.2016 18:14

M96a95r66e54k 20J87a47n35e57č54k23a 1797156723781

Já ji taky věřím, ale pouze v těžké technice a nákladní dopravě ;-)

+6/−2
11.4.2016 17:13

A25n96d12r44e67j 59O91l14e11k31s62a 3335621837871

No právě. Řada Q patří právě tam.

0/0
11.4.2016 20:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.