Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Audi, který přežil Dieselgate, stále věří vznětovým motorům

Vyhnula se mu velká manažerská rošáda v koncernu Volkswagen a i po kauze Dieselgate zůstává v čele prémiové automobilky Audi. Rupert Stadler chce ze značky udělat průkopníka v nové digitální éře a věří moderním technologiím. Přesto tvrdí, že vznětové motory budou nadále hrát zásadní roli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T13o97m51á59š 71R91a75d23n26i75c 2643188744281

Já bych rád, aby se jednoho dne začalo palivo tankovat na kilogramy :) nafta je cca o 10 až 15 % těžší, než benzin, proto při stejném objemu natankovaného paliva dostáváme větší množství, a to je pro někoho matoucí.

co se ale dieselů týče, nemyslím, že za ně máme náhradu. jejich výkonová charakteristika je příhodná pro použití v autech s mechanickým převodem výkonu na kola. zkuste si vzít dvoutunový sedan a po městě s ním jezdit za 6,5l/100 (s klidnou nohou) a s 250 koni v zásobě na horší časy jinak, než s dieselem. Dieselgate je škoda no. Hlavně je to kauza, která neznalým namalovala Diabla na zeď.

+1/0
12.4.2016 7:52

M96a69r61t77i26n 31K92l78u18v74á42n10e32k 9362768913723

Už ma s tým vodíkom pekne se*ú. A kde ho preboha budú kopať? Alebo ho budú vyrába

ť zo zemného plynu? V reálnych podmienkach to vôbec nieje čistý pohon. Navyše spaľovací motor na vodík produkuje ešte viac NOx ako diesel...

+1/−2
11.4.2016 21:31

M65a21r17e85k 95R23o64h82á62č 3823617475403

Ten vodík se nespaluje. Je to palivo do palivových článků, kde chemickou reakcí vznilá elektřina. Produktem reakce je čistá voda, ty chytrej. :D

0/0
14.4.2016 7:04

M93a61r86t35i10n 46K96l36u55v38á11n33e89k 9762268703683

Tak mi tie autá s palivovým článkom ukáž, ty chytrej.

a stále si nepovedal kde ten vodík budeš ekologicky ťažiť.

0/0
14.4.2016 21:03
Foto

M48a45r34t13i97n 95K66o41u10b56e96k 3949627488416

Koncern dal tolik do vývoje naftových motorů, že jiný vyjádření se tam od nikoho čekat ani nedá. Nemůžou si dovolit odklon od nafty.

+3/0
11.4.2016 18:56

M41a76r80t79i23n 96K36a40r93á46s20e82k 9168613168458

Rekneme si uprimne - luxusni auto s dieselem ma jiste kvality, ktere se daji velmi tezko replikovat treba u elektroauta....

0/−1
11.4.2016 19:11

J47a21k92u43b 25F23e37i94f64a30r 7929989886109

luxusní auto s v12 má ovšem kvality ještě vyšší:-P

0/0
12.4.2016 9:02

J40i92ř88í 69S91c22h95w46a57c70h 8228144398666

dvoutunové SUV v benzínu sežere i trávu kolem silnice, takže v Evropě diesel pro tato auta bude mít vždy minimálně 80% podíl.....

+3/0
11.4.2016 22:28

J87a23k59u78b 93F20e58i83f68a14r 7259289496849

njn, když všichni ta dvoutunová suv tolik potřebují;-D

0/0
12.4.2016 9:05

M24a92r14t36i50n 93K15a26r92á45s69e92k 9498113628318

No nepotrebuji, stejne jako drtivou vetsinu veci, za ktere lidi utraci...

0/0
12.4.2016 10:20

V31í21ť82a 69K16r51u69t24i15š 1780504565337

U menších SUV jde o rozdíl u podobně výkonných aut zhruba okolo 2 litrů, u větších to samozřejmě leze nahoru, ale zase, pokud si někdo koupí dvoutunové auto s 300PS za 2M a pak řeší rozdíl ve spotřebě i kdyby na úrovni 1 Kč/km, tak to mi osobně přijde ujeté.

0/0
12.4.2016 10:56

J84i53ř72í 72S20c31h64w66a84c62h 8458614718306

nejspíš si říkají, když už jsem "vyhodil" tolik prachů za auťák, ten servis a všechno okolo je taky drahý.... tak nebudu už zbytečně utrácet za palivo ;-)

0/0
12.4.2016 22:04

S24t19a10n70i57s30l46a82v 14K44r78e78j72c33a89r 6317716523574

A proč by se jim nemělo věřit. Nejedná se o busy a kamiony nebo osobáky. To je podružné, pokud se nebude už u výrobce podvádět a půjde vývoj tak jak má tak nebude co řešit. Dieselgate, byl vědomý podvod schopného it pracovníka, kterého spolupracovníci a šéfové nechali být. Pokud se podíváte na dnešní komunikace, tak nelze oddělit osobní, nákladní a bus dopravu od sebe. Nadáváme na znečištování ovzduší naftáky všeobecně. Smogový oder v ulicích měst nedělá pouze nákladní a hromadná doprava, ale i osobní.

0/0
11.4.2016 18:14

M91a18r90e95k 30J39a79n97e63č46k57a 1477186443311

Já ji taky věřím, ale pouze v těžké technice a nákladní dopravě ;-)

+6/−2
11.4.2016 17:13

A54n14d14r18e92j 35O85l11e49k37s93a 3415571417761

No právě. Řada Q patří právě tam.

0/0
11.4.2016 20:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.