Diskuze

Oprava TDI vázne. U passatů a superbů úpravy nefungují a spotřeba roste

Volkswagen v Evropě mírně zpozdí svolávání 160 tisíc vozů Volkswagen Passat a Škoda ke kontrole, protože se ukázalo, že softwarová aktualizace, která měla vyřešit problémy s obcházením emisních testů, nefunguje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jelikož se jedná o motory zpravidla starší, než 3 roky, nemá jakékoliv kutění na jejich řídícím počítači valný smysl. Současné motory jsou (prý) v pořádku, na těch EA189 už sotva někdo bude měřit emise na zkušebním zařízení. V reálném provozu proti nim nebylo nic, emise menší, než předcházející E4. E5 je stejně už za námi, aktuální je E6.

Kdo však má odvahu, měřit obsah aromatických uhlovodíků v emisi benzinem poháněných vozů? Místo tetraethylu olova se už léta do benzinu míchají ředidla a ta jsou jednoznačně rakovinotvorná. Navíc díky turbo produkují i benzinové motory ty NOxx.

2 0
možnosti

Něco mi říká, že tohle software nevyřeší.

0 0
možnosti

J15a37n 90D21l59o38u92h18ý

15. 4. 2016 22:52

Nafta v osobaku => nesmysl

4 8
možnosti

proč? ptám se jako laik, tak b\ch rád četl nějaký názor, proč to není pro osobák

0 0
možnosti

A78n42d80r28e29j 35K31r65á69l

15. 4. 2016 10:32

Apríl už byl, ne?

0 0
možnosti

Kdyby byla spotřební daň benzínu stejná nebo nižší než u nafty, nikdo by do osobáku naftu nekupoval:-(

1 0
možnosti

J97i32r35i 84F90i51n60k

15. 4. 2016 6:37

No, znám pár lidí kteří mají naftu z "lepších zdrojů" - (rozuměj kradenou) a ti by nepřežili kdyby museli tankovat u pumpy za své.:-/

4 0
možnosti

Zcela logicky jediné možné řešení úpravou softwaru je takové, které bude švindlovat stejně jako to původní, jenom se na to při měření nepřijde.

1 0
možnosti

To moc logiku nedává, protože při měření se nepřišlo ani na ten stávající software.

0 0
možnosti

Bez zásahu (a to podstatného) do hardware motoru není už z principu možné snížit emise a přitom nezměnit výkon a spotřebu. To snad ví každý, nebo to novináři (a náš ministr dopravy) pořád žerou?

12 0
možnosti

Já bych ty ekoteroristy stejně pozavíral.

Tady se brojí proti kácení pralesů a pak se přijde na to, že drtivá část slavného palmového oleje se přidává jako biosložka do paliva. Takže kácíme kácíme, aby jsme mohli mít "ekologičtější" palivo do plechových miláčků:-P

.

btw - podle mě nafta patří do traktorů a vozidel nad 12t

8 5
možnosti

souhlasím, nafta do osobáku nepatří a právě proto, že jich polovina na naftu jezdí, přibývá onemocnění rakovinou plic či mozku.

0 6
možnosti

Z pohledu SW reseni je asi nejlepsi strategie ty upravy SW vyvijet tak dlouho, dokud ty motory budou nekoho jeste zajimat :-).

7 0
možnosti

E55d83a 83D85r63á46b68e66k

14. 4. 2016 21:19

nevím zda nejlepší ale určitě jediná možná, představa že se to softwarově "patchne" a ono to bude v cajku je naivní

0 0
možnosti