Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tesly X musí do servisů. Zadní sedadla neuspěla v evropských testech

Americký výrobce elektrických aut Tesla Motors Inc. svolává ve Spojených státech dobrovolně ke kontrole 2 700 svých sportovně užitkových vozů Model X. Důvodem je možné vadné blokovací upevnění sedadel ve třetí řadě, které zvyšuje riziko, že by sedadla při srážce mohla spadnout dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68o10s52e17f 50B97a83b57k45a 3190959662137

vyklápěcí dveře je nepraktická chujovina

0/0
15.4.2016 11:25
Foto

D94a76n 89R36u94b88í25n 4923393519

Kluci to přitlučou a bude to ok R^

+1/0
13.4.2016 17:12

P64e57t64r 36B88á14č13a 8165316885235

Rovnou ty elektrokramy zakazte a udelate to nejlepsi co muzete.

0/−9
13.4.2016 14:30


M87a40r62t25i76n 83V95o12k71o57u13n 9828133203186

presne tak, nejlepsi je jezdit na fosilni palivo ktere smrdi a ktere sice jednou dojde, ale to se nas uz netyka, to az nasich deti

+3/−2
13.4.2016 15:01

P21e95t70r 51B48á61č39a 8585876585855

To nez dojde, tak se to tady stejne navzajem vymlati at uz to budou muslimaci nebo nekdo jinej.

0/0
13.4.2016 15:09

P71e94t53r 42N12i73v77n88i17c46k36ý 3212284145297

Kde má elektromobil výfuk? V komíně tepelné elektrárny.

0/−1
14.4.2016 8:03

M90a67r92t60i73n 60M25a79i91k16s44n78a49r 3614573808742

A v jaderné elektrárně, vodní elektrárně, v elektrárně na biomasu, větrné elektrárně, solární elektrárně, tepelné elektrárně.... a i ta zatracená tepelná elektrárna, má o dost větší učínost spalování i filtrace splodin než pidi motor v autě...

+1/0
14.4.2016 12:13

J65o89s22e10f 58B39a55b38k15a 3230139702847

Našich dětí také ne, ti jezdí dnes s námi;-)

0/0
15.4.2016 11:26

P83a52v47e29l 70K70u64t36i83l 9340556243609

Nejen smrdí ale tak zabíjí.

0/0
18.4.2016 19:58

J35i66ř94í 38S37c58h64w61a54c37h 8918284418376

nj kdyby v tom autě byl benzínový V8, tak by rázem sedadla držela jako přibitá....;-D

0/0
13.4.2016 22:33

P47a32v68e46l 21K19u17t31i91l 9410296893859

Tady se asi jedná o to, aby držela i druhým směrem. Přibitá při rozjezdu budou dostatečně. Stovku to udělá za 3,2s. Předci jenom má "pod kapotou" 770 koníků.:-)

0/0
18.4.2016 20:05

M26a48r80t64i65n 85M96a14i87k43s75n85a53r 3154333398252

A nechcete kricet aspoň k tématu? Autosedacky které projdou vsema testama v USA ale neprojdou v EU, není problem spojeny s pohonem auta.

+1/0
14.4.2016 11:00

M54a11r38e43k 26Z14a25h86r44a15d53i13l 6744629195461

Takže auta neprošla v testech v EU, proto je svolávají v USA :-) ...

0/0
13.4.2016 8:12

V71í48t 22O72ž71a35n42a 1438338595874

Ano, jen pro jistotu. Princip předběžné opatrnosti.

+1/0
13.4.2016 9:06

M91a60r67t13i83n 91M75a85i27k61s52n98a44r 3654773318792

Coz pridava vyrobci bonusove body.

0/0
14.4.2016 12:14

J53i11ř22í 79S66c48h81w65a20c65h 8528294688946

názorný příklad, proč jsou v US auta levnější.....;-)

0/−5
13.4.2016 0:12

T20o66m25á32š 36S76o11u69k20u97p 4753905840290

Na druhou stranu tam mají důkladnější nárazové a emisní testy.

+1/0
13.4.2016 1:59
Foto

P49a77v16e93l 14M61a89r31t46i17n35e21k 9845465731353

To je opravdu "fundovaný" názor. Zřejmě založený na technické znalosti autora.

+1/0
13.4.2016 11:46

J32i66ř58í 66S41c42h28w43a50c54h 8788834898246

je založený na faktu uvedeném článku

0/0
13.4.2016 22:04

P14a74t63r61i26k 41Z58a58b25r17a14n87s29k17y 1951249905643

jo jasně, teds na to kápl :-(

0/0
14.4.2016 1:28

J95i83ř75í 19S42c28h86w16a59c72h 8528594828156

to si piš! Nebo tesej do kamene!

0/0
14.4.2016 2:14

J41a32n 13P59a57l32á30t 3425752738516

No jo, delat auta neni zadna legrace...

+4/−1
13.4.2016 0:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.