Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tesly X musí do servisů. Zadní sedadla neuspěla v evropských testech

Americký výrobce elektrických aut Tesla Motors Inc. svolává ve Spojených státech dobrovolně ke kontrole 2 700 svých sportovně užitkových vozů Model X. Důvodem je možné vadné blokovací upevnění sedadel ve třetí řadě, které zvyšuje riziko, že by sedadla při srážce mohla spadnout dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32o35s40e22f 65B26a42b60k50a 3530829852477

vyklápěcí dveře je nepraktická chujovina

0/0
15.4.2016 11:25
Foto

D63a41n 69R42u55b58í87n 4823563579

Kluci to přitlučou a bude to ok R^

+1/0
13.4.2016 17:12

P92e54t17r 36B68á68č16a 8665846425715

Rovnou ty elektrokramy zakazte a udelate to nejlepsi co muzete.

0/−9
13.4.2016 14:30

M18a43r46t87i87n 28V80o45k58o39u20n 9448103933626

presne tak, nejlepsi je jezdit na fosilni palivo ktere smrdi a ktere sice jednou dojde, ale to se nas uz netyka, to az nasich deti

+3/−2
13.4.2016 15:01

P50e52t85r 51B24á80č74a 8765476675585

To nez dojde, tak se to tady stejne navzajem vymlati at uz to budou muslimaci nebo nekdo jinej.

0/0
13.4.2016 15:09

P88e72t90r 44N86i97v52n74i55c96k32ý 3532674405167

Kde má elektromobil výfuk? V komíně tepelné elektrárny.

0/−1
14.4.2016 8:03

M97a28r82t19i16n 42M16a27i63k79s43n28a89r 3434663988302

A v jaderné elektrárně, vodní elektrárně, v elektrárně na biomasu, větrné elektrárně, solární elektrárně, tepelné elektrárně.... a i ta zatracená tepelná elektrárna, má o dost větší učínost spalování i filtrace splodin než pidi motor v autě...

+1/0
14.4.2016 12:13

J38o39s18e54f 23B52a21b91k34a 3480659272977

Našich dětí také ne, ti jezdí dnes s námi;-)

0/0
15.4.2016 11:26

P28a21v18e43l 76K57u63t57i51l 9550666723809

Nejen smrdí ale tak zabíjí.

0/0
18.4.2016 19:58

J16i64ř33í 83S22c39h33w33a38c10h 8978924838756

nj kdyby v tom autě byl benzínový V8, tak by rázem sedadla držela jako přibitá....;-D

0/0
13.4.2016 22:33

P70a26v81e93l 49K10u65t60i31l 9200566653189

Tady se asi jedná o to, aby držela i druhým směrem. Přibitá při rozjezdu budou dostatečně. Stovku to udělá za 3,2s. Předci jenom má "pod kapotou" 770 koníků.:-)

0/0
18.4.2016 20:05

M71a85r82t50i80n 42M45a56i67k49s36n35a93r 3734893208192

A nechcete kricet aspoň k tématu? Autosedacky které projdou vsema testama v USA ale neprojdou v EU, není problem spojeny s pohonem auta.

+1/0
14.4.2016 11:00

M50a91r81e92k 41Z69a61h26r72a25d55i42l 6234379555311

Takže auta neprošla v testech v EU, proto je svolávají v USA :-) ...

0/0
13.4.2016 8:12

V87í61t 51O27ž56a21n51a 1398238575414

Ano, jen pro jistotu. Princip předběžné opatrnosti.

+1/0
13.4.2016 9:06

M67a24r15t90i70n 21M10a15i73k35s51n39a26r 3304343188262

Coz pridava vyrobci bonusove body.

0/0
14.4.2016 12:14

J89i24ř54í 22S79c14h15w22a47c91h 8628394508516

názorný příklad, proč jsou v US auta levnější.....;-)

0/−5
13.4.2016 0:12

T78o82m37á93š 12S66o33u83k30u23p 4313815940460

Na druhou stranu tam mají důkladnější nárazové a emisní testy.

+1/0
13.4.2016 1:59
Foto

P31a35v95e31l 13M34a49r98t13i29n86e20k 9105785321283

To je opravdu "fundovaný" názor. Zřejmě založený na technické znalosti autora.

+1/0
13.4.2016 11:46

J47i75ř32í 83S71c56h87w36a32c50h 8928154928416

je založený na faktu uvedeném článku

0/0
13.4.2016 22:04

P89a97t18r68i90k 22Z95a40b35r25a11n79s79k18y 1171919665543

jo jasně, teds na to kápl :-(

0/0
14.4.2016 1:28

J61i11ř75í 55S58c21h74w73a46c69h 8988614418436

to si piš! Nebo tesej do kamene!

0/0
14.4.2016 2:14

J15a71n 38P88a11l41á86t 3195322168496

No jo, delat auta neni zadna legrace...

+4/−1
13.4.2016 0:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.