Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tesly X musí do servisů. Zadní sedadla neuspěla v evropských testech

Americký výrobce elektrických aut Tesla Motors Inc. svolává ve Spojených státech dobrovolně ke kontrole 2 700 svých sportovně užitkových vozů Model X. Důvodem je možné vadné blokovací upevnění sedadel ve třetí řadě, které zvyšuje riziko, že by sedadla při srážce mohla spadnout dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95o48s66e21f 36B51a10b29k12a 3770259362297

vyklápěcí dveře je nepraktická chujovina

0/0
15.4.2016 11:25
Foto

D32a75n 20R60u96b94í27n 4153633899

Kluci to přitlučou a bude to ok R^

+1/0
13.4.2016 17:12

P25e86t70r 65B88á18č57a 8675196845975

Rovnou ty elektrokramy zakazte a udelate to nejlepsi co muzete.

0/−9
13.4.2016 14:30

M18a37r46t36i92n 28V65o68k72o23u67n 9628403823626

presne tak, nejlepsi je jezdit na fosilni palivo ktere smrdi a ktere sice jednou dojde, ale to se nas uz netyka, to az nasich deti

+3/−2
13.4.2016 15:01

P33e14t80r 52B85á74č41a 8575506345645

To nez dojde, tak se to tady stejne navzajem vymlati at uz to budou muslimaci nebo nekdo jinej.

0/0
13.4.2016 15:09

P84e21t20r 53N20i16v50n31i23c48k73ý 3332134755607

Kde má elektromobil výfuk? V komíně tepelné elektrárny.

0/−1
14.4.2016 8:03

M46a90r76t57i34n 40M81a36i84k53s86n66a98r 3334763788942

A v jaderné elektrárně, vodní elektrárně, v elektrárně na biomasu, větrné elektrárně, solární elektrárně, tepelné elektrárně.... a i ta zatracená tepelná elektrárna, má o dost větší učínost spalování i filtrace splodin než pidi motor v autě...

+1/0
14.4.2016 12:13

J12o38s43e54f 57B28a12b60k21a 3190699242587

Našich dětí také ne, ti jezdí dnes s námi;-)

0/0
15.4.2016 11:26

P79a76v75e34l 38K49u79t92i98l 9340126843359

Nejen smrdí ale tak zabíjí.

0/0
18.4.2016 19:58

J10i33ř49í 51S96c45h68w77a31c74h 8428164878726

nj kdyby v tom autě byl benzínový V8, tak by rázem sedadla držela jako přibitá....;-D

0/0
13.4.2016 22:33

P74a95v22e31l 22K21u35t73i19l 9890736943379

Tady se asi jedná o to, aby držela i druhým směrem. Přibitá při rozjezdu budou dostatečně. Stovku to udělá za 3,2s. Předci jenom má "pod kapotou" 770 koníků.:-)

0/0
18.4.2016 20:05

M98a11r12t13i40n 69M31a28i78k21s69n21a33r 3544803588122

A nechcete kricet aspoň k tématu? Autosedacky které projdou vsema testama v USA ale neprojdou v EU, není problem spojeny s pohonem auta.

+1/0
14.4.2016 11:00

M42a28r49e76k 15Z96a86h13r88a72d98i35l 6234589775121

Takže auta neprošla v testech v EU, proto je svolávají v USA :-) ...

0/0
13.4.2016 8:12

V18í69t 76O28ž71a11n46a 1658538945834

Ano, jen pro jistotu. Princip předběžné opatrnosti.

+1/0
13.4.2016 9:06

M52a19r88t66i54n 24M17a56i55k54s60n93a13r 3254103518962

Coz pridava vyrobci bonusove body.

0/0
14.4.2016 12:14

J32i91ř64í 61S91c18h24w83a13c39h 8398414818826

názorný příklad, proč jsou v US auta levnější.....;-)

0/−5
13.4.2016 0:12

T32o19m23á43š 92S10o15u53k20u15p 4123315560570

Na druhou stranu tam mají důkladnější nárazové a emisní testy.

+1/0
13.4.2016 1:59
Foto

P75a72v13e70l 59M48a43r60t39i31n60e10k 9735815511843

To je opravdu "fundovaný" názor. Zřejmě založený na technické znalosti autora.

+1/0
13.4.2016 11:46

J76i25ř73í 71S37c83h89w80a16c51h 8908774808586

je založený na faktu uvedeném článku

0/0
13.4.2016 22:04

P59a69t61r65i18k 39Z36a67b81r42a48n70s78k90y 1821919355333

jo jasně, teds na to kápl :-(

0/0
14.4.2016 1:28

J12i35ř38í 85S57c83h30w90a81c31h 8648174568646

to si piš! Nebo tesej do kamene!

0/0
14.4.2016 2:14

J79a79n 71P90a48l17á73t 3215582188436

No jo, delat auta neni zadna legrace...

+4/−1
13.4.2016 0:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.