Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jawa pro SNB může jen do bezvětří. Nanuk navíc nevoněl Chruščovovi

Obří kapotovaný speciál Jawa je dodnes ozdobou všech veteránských akcí. Ovládání výjimečného stroje vyžaduje fištrón. Svou Jawu 350 typ 354 „Nanuk“ představuje jeden ze šťastných majitelů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TV

Tak co to modre svetlo, znalci? Blikalo \ svitilo? :-)

0 0
možnosti
MP

a kde je "hliadka VB"?

0 0
možnosti
Foto

Z85d48e79n46ě54k 89W92o20l26f

18. 4. 2016 11:53

"Revmaplechy" ;-D článek a fotky super, ale diskuse jako vždy nejlepší R^

0 0
možnosti

Pamatujete i tu rikšu - nákladní skůtr ?

4 0
možnosti
MS

Ale ta byla z Prasete (CZ), nebo je i jina?

0 0
možnosti
LU

"...je to stroj, který má duši,..."

Přední a zadní?

12 0
možnosti
JP

J68i43ř39í 55P97e67l87c

18. 4. 2016 7:33

Díky za skvělý článek a hlavně za fotky. Jen nevím, proč je kritizován posed, vždyt se posed neliší od toho nekapotovaného na běžné kejvačce 350. Nebo jsou jiný rozměry mezi řidítky, sedlem a stupačky? Měl jsem kejvačku s tzv. revmaplechy a posed byl normální. Jen ve větru to bylo hůř ovladatelný.

8 0
možnosti
MK

Mám 192cm a jezdil jsem ne dvaapůlce s revmaplechama a vysokým plexi celkem bez problémů. Nevím že by se posez nějak tragicky podepisoval na pohodlnosti. To spíš při dlouhé jízdě s batohem bych uvítal měkčí zadní odpružení. Věřím že tahle kapotáž je v bočním větru nepříjemnější, než klasické revmaplechy, ale zase je třiapůlka těžší. No mě vítr nedělal větší problémy než na jiných motorkách.

3 0
možnosti
JS

"...způsob nabití vozidla...".

nj první plug-in hybrid v ČSSR ;-)

17 0
možnosti
MB

R^ -i- nebo -y-. Autorovi je to šumafuck.

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...