Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jawa pro SNB může jen do bezvětří. Nanuk navíc nevoněl Chruščovovi

Obří kapotovaný speciál Jawa je dodnes ozdobou všech veteránských akcí. Ovládání výjimečného stroje vyžaduje fištrón. Svou Jawu 350 typ 354 „Nanuk“ představuje jeden ze šťastných majitelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T89o82m28á27š 14V68l96a71s19á10k 4964659149386

Tak co to modre svetlo, znalci? Blikalo \ svitilo? :-)

0/0
18.4.2016 18:46

M65a98r27c34e39l 42P42a63v63l38í91k 7811804688519

a kde je "hliadka VB"?

0/0
18.4.2016 17:38

Z34d25e53n64ě96k 47W81o61l38f 9971340327605

"Revmaplechy" ;-D článek a fotky super, ale diskuse jako vždy nejlepší R^

0/0
18.4.2016 11:53


P94a75v42e30l 25Š57í13p69e33k 2377174100950

Pamatujete i tu rikšu - nákladní skůtr ?

+4/0
18.4.2016 11:13

M35i29r89o35s31l87a37v 30S83i84n52d10e17l89a82r 2465877364142

Ale ta byla z Prasete (CZ), nebo je i jina?

0/0
19.4.2016 0:16

L19i81b67o87r 94U70r66b32a64n81i10e86c 5456643119

"...je to stroj, který má duši,..."

Přední a zadní?

+12/0
18.4.2016 8:48

J21i62ř70í 13P75e46l94c 3390208906891

Díky za skvělý článek a hlavně za fotky. Jen nevím, proč je kritizován posed, vždyt se posed neliší od toho nekapotovaného na běžné kejvačce 350. Nebo jsou jiný rozměry mezi řidítky, sedlem a stupačky? Měl jsem kejvačku s tzv. revmaplechy a posed byl normální. Jen ve větru to bylo hůř ovladatelný.

+8/0
18.4.2016 7:33

M30a17r67t30i32n 45K11a13r90á23s66e41k 1948634649644

Mám 192cm a jezdil jsem ne dvaapůlce s revmaplechama a vysokým plexi celkem bez problémů. Nevím že by se posez nějak tragicky podepisoval na pohodlnosti. To spíš při dlouhé jízdě s batohem bych uvítal měkčí zadní odpružení. Věřím že tahle kapotáž je v bočním větru nepříjemnější, než klasické revmaplechy, ale zase je třiapůlka těžší. No mě vítr nedělal větší problémy než na jiných motorkách.

+3/0
18.4.2016 9:28

S72t48a83n96i16s45l16a78v 30K74r83e59j66c24a52r 6577956153504

Ano, je to problém s každou kapotáží jednostopého vozidla. Podobný problém znali i majitelé Čezety 502, jen s rozdílem motoru 175 ccm. A podobné problémy se nevyhýbají i dnešním skůtristům. Otázka by asi měla být položena jinak, proč vůbec kapotované motorky vznikaly. Jak vypadal běžný motocyklista za deště a plýskanice a jak skůtrista.? A policejní vajíčko byl pracovní nástroj. Šus plechy také částečně měly chránit nohy řidiče před vodou a nečistotami od předního kola. Kapotované Jawy Californian, byly pro profesionály, za trest.

+1/0
18.4.2016 11:02

M58a64r44t58i63n 85K42a73r86á53s31e75k 1498214819314

Revmaplechy a štít byly pro delší jízdy pravé požehnání. Zvlášťv zimě a nebo za deště, jsem býval jediný suchý motorkář. Jen škoda, že to ten motor občas těžko utlačil a měl tak o litr vyšší spotřebu. Takže na požitek z jizdy nic moc, ale když jsem neměl jako kluk jiný dopravní prostředek, byl jsem za kapotáž docela vděčný. Dnešní skůtristé mají občas ještě možnost dát si přes nohy deku, pokud se k jejich modelu vyrábí, takže jsou vlastně od pasu dolů jak v pokojíku. Jen je tam zase nejhřeje motor, jako hřál mě na jawce.

+3/0
18.4.2016 11:22

V89i35k92t82o83r 11Š87e98d56i60v50ý 8456761700196

Jak vypadá někdo za plýskanice, to si nedokážu představit :-P

+1/−1
18.4.2016 15:41

J44i89ř22í 15S98c38h88w29a20c73h 8718284348986

"...způsob nabití vozidla...".

nj první plug-in hybrid v ČSSR ;-)

+17/0
18.4.2016 0:34

M98i44l48a84n 91B61a32r13á32k 8664573755448

R^ -i- nebo -y-. Autorovi je to šumafuck.

+7/0
18.4.2016 5:57

K11a13r45e95l 96N26o44v85á85k 8369151813928

Třeba tu motorku nabíjí.;-D

+8/0
18.4.2016 8:25

M11i15l81a18n 21B81a63r10á56k 8264113605838

Nebo ji bije bičem.

+6/0
18.4.2016 8:56

Z18d85e41n66ě55k 56D33u92b87e26c74k77ý 3747124890228

V případě že pochází od MV, bych to tipoval na obušek.

:-)

+3/0
18.4.2016 13:39

M23a17r43c13e98l 60P26a30v23l54í75k 7221444538869

baterka vždy obuškom, D je správne!

0/0
18.4.2016 17:42

M44a44r22e17k 57K54o28s79t57e58l98e22c88k17ý 6403466798

Jako vždy - v tichosti a nenápadně opraveno!

Jen málokterý novinový pisálek má odvahu se ke gramatické chybě přiznat, poděkovat za upozornění a opravu ohlásit do diskuze...

+3/0
18.4.2016 12:19

M73a86r43t18i67n 57C84e57r69v20e53n11y 2803218576438

No vzhledem k tomu, ze je to placena prace, tak i omluvit za vyrobeny zmetek.

0/0
18.4.2016 12:22

P39a39v42e61l 93K41r66o94t37i84l 2530980473377

Dobrý den páni kolegové, jednak bych Vám chtěl velmi poděkoval za taktní upozornění na tu hrubku a pak mám ještě připomínku k finančnímu ohodnocení. Možná tomu nebudete věřit, ale opravdu jsem to psal z čisté láska, bez nároku na honorář ;-) S přátelským pozdravem Pavel Krotil - veteran@veteran.cz

+3/0
18.4.2016 13:16

M22i81c17h94a47e56l 20K77o76n86e37č59n87ý 6432733779769

Z to si nic nedělejte, stane se každýmu. Článek a obrázky výborný a o to jde většině v první řadě.R^R^R^

+3/0
18.4.2016 15:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.