Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jawa pro SNB může jen do bezvětří. Nanuk navíc nevoněl Chruščovovi

Obří kapotovaný speciál Jawa je dodnes ozdobou všech veteránských akcí. Ovládání výjimečného stroje vyžaduje fištrón. Svou Jawu 350 typ 354 „Nanuk“ představuje jeden ze šťastných majitelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T16o37m66á88š 52V50l33a70s44á31k 4904509399936

Tak co to modre svetlo, znalci? Blikalo \ svitilo? :-)

0/0
18.4.2016 18:46

M41a15r54c25e14l 58P20a63v62l40í84k 7571234328329

a kde je "hliadka VB"?

0/0
18.4.2016 17:38

Z53d76e32n81ě88k 37W78o64l40f 9391690567425

"Revmaplechy" ;-D článek a fotky super, ale diskuse jako vždy nejlepší R^

0/0
18.4.2016 11:53


P45a69v85e98l 28Š70í86p52e27k 2557374280700

Pamatujete i tu rikšu - nákladní skůtr ?

+4/0
18.4.2016 11:13

M52i73r35o13s93l37a11v 48S90i53n67d68e49l65a62r 2505247844442

Ale ta byla z Prasete (CZ), nebo je i jina?

0/0
19.4.2016 0:16

L12i76b27o91r 54U85r38b51a44n79i36e31c 5946623279

"...je to stroj, který má duši,..."

Přední a zadní?

+12/0
18.4.2016 8:48

J84i15ř38í 37P44e41l55c 3930538266271

Díky za skvělý článek a hlavně za fotky. Jen nevím, proč je kritizován posed, vždyt se posed neliší od toho nekapotovaného na běžné kejvačce 350. Nebo jsou jiný rozměry mezi řidítky, sedlem a stupačky? Měl jsem kejvačku s tzv. revmaplechy a posed byl normální. Jen ve větru to bylo hůř ovladatelný.

+8/0
18.4.2016 7:33

M40a77r15t34i12n 12K70a91r26á93s34e80k 1798264649854

Mám 192cm a jezdil jsem ne dvaapůlce s revmaplechama a vysokým plexi celkem bez problémů. Nevím že by se posez nějak tragicky podepisoval na pohodlnosti. To spíš při dlouhé jízdě s batohem bych uvítal měkčí zadní odpružení. Věřím že tahle kapotáž je v bočním větru nepříjemnější, než klasické revmaplechy, ale zase je třiapůlka těžší. No mě vítr nedělal větší problémy než na jiných motorkách.

+3/0
18.4.2016 9:28

S65t67a64n32i71s15l32a79v 57K21r85e49j12c55a81r 6727756363544

Ano, je to problém s každou kapotáží jednostopého vozidla. Podobný problém znali i majitelé Čezety 502, jen s rozdílem motoru 175 ccm. A podobné problémy se nevyhýbají i dnešním skůtristům. Otázka by asi měla být položena jinak, proč vůbec kapotované motorky vznikaly. Jak vypadal běžný motocyklista za deště a plýskanice a jak skůtrista.? A policejní vajíčko byl pracovní nástroj. Šus plechy také částečně měly chránit nohy řidiče před vodou a nečistotami od předního kola. Kapotované Jawy Californian, byly pro profesionály, za trest.

+1/0
18.4.2016 11:02

M60a45r20t77i33n 59K13a46r33á60s33e57k 1208784559884

Revmaplechy a štít byly pro delší jízdy pravé požehnání. Zvlášťv zimě a nebo za deště, jsem býval jediný suchý motorkář. Jen škoda, že to ten motor občas těžko utlačil a měl tak o litr vyšší spotřebu. Takže na požitek z jizdy nic moc, ale když jsem neměl jako kluk jiný dopravní prostředek, byl jsem za kapotáž docela vděčný. Dnešní skůtristé mají občas ještě možnost dát si přes nohy deku, pokud se k jejich modelu vyrábí, takže jsou vlastně od pasu dolů jak v pokojíku. Jen je tam zase nejhřeje motor, jako hřál mě na jawce.

+3/0
18.4.2016 11:22

V35i88k92t55o35r 55Š34e75d89i26v30ý 8886691210606

Jak vypadá někdo za plýskanice, to si nedokážu představit :-P

+1/−1
18.4.2016 15:41

J15i53ř70í 14S49c54h89w41a71c68h 8678974298346

"...způsob nabití vozidla...".

nj první plug-in hybrid v ČSSR ;-)

+17/0
18.4.2016 0:34

M62i74l69a56n 66B55a83r82á80k 8294143215438

R^ -i- nebo -y-. Autorovi je to šumafuck.

+7/0
18.4.2016 5:57

K86a17r39e23l 76N21o10v27á14k 8489741153438

Třeba tu motorku nabíjí.;-D

+8/0
18.4.2016 8:25

M45i57l30a85n 66B56a15r51á37k 8504593425128

Nebo ji bije bičem.

+6/0
18.4.2016 8:56

Z64d75e32n71ě51k 10D38u20b12e33c42k55ý 3897864290168

V případě že pochází od MV, bych to tipoval na obušek.

:-)

+3/0
18.4.2016 13:39

M57a36r94c50e32l 20P36a61v93l62í56k 7151914598659

baterka vždy obuškom, D je správne!

0/0
18.4.2016 17:42

M78a79r73e55k 33K94o42s96t73e76l32e43c33k87ý 6403756698

Jako vždy - v tichosti a nenápadně opraveno!

Jen málokterý novinový pisálek má odvahu se ke gramatické chybě přiznat, poděkovat za upozornění a opravu ohlásit do diskuze...

+3/0
18.4.2016 12:19

M85a44r78t24i63n 90C79e54r49v69e76n88y 2523328286528

No vzhledem k tomu, ze je to placena prace, tak i omluvit za vyrobeny zmetek.

0/0
18.4.2016 12:22

P66a62v74e26l 41K94r21o25t38i31l 2730980753127

Dobrý den páni kolegové, jednak bych Vám chtěl velmi poděkoval za taktní upozornění na tu hrubku a pak mám ještě připomínku k finančnímu ohodnocení. Možná tomu nebudete věřit, ale opravdu jsem to psal z čisté láska, bez nároku na honorář ;-) S přátelským pozdravem Pavel Krotil - veteran@veteran.cz

+3/0
18.4.2016 13:16

M73i63c85h86a29e56l 79K51o25n88e93č10n82ý 6342643189309

Z to si nic nedělejte, stane se každýmu. Článek a obrázky výborný a o to jde většině v první řadě.R^R^R^

+3/0
18.4.2016 15:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.