Diskuze

OBRAZEM: Unikátní stodvacítce chybí vzadu motor

Na první pohled je to normální „čtyřoká“ Škoda 120 z konce 70. let, ale na druhý tu něco nesedí: víko kufru se zakusuje do zadního čela, disky kol jsou připevněny třemi šrouby a celý podvozek je nepřirozeně vysoko. A navíc vzadu chybí motor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chladič před kabinou silně zjednodušil topení, stačila klapka u horního okraje a hadice do prostoru pod palubní deskou.

0 0
možnosti

J39a72n 87D71l96o41u13h21ý

22. 4. 2016 10:03

Ty srouby v tech nosnych dilech... To kdyby jezdilo po silnici, tak to hnije jedna basen...

0 0
možnosti
Foto

J12i94ř33í 86E37r50b33e27n

22. 4. 2016 10:37

Je to jen funkční vzorek, na kterém se ověřovaly jízdní vlastnosti při jinak rozložených hmotách v karosérii. On taky po pár letech "zkušebního" provozu byl skutečně poněkud zbědovaný, tohle už je perfektně zrenovovaný stav.

Prototyp, natož sériový výrobek, by to už měly řešené poněkud jinak.

1 0
možnosti

J37a74n 86K19r43p73e92c

22. 4. 2016 7:04

nevim jak prototyp, tak bych to asi nenazval. tech pochybnych montazi je tam spousta. treba uchyceni stabilizatoru doslova bere dech. nechranene palivove vedeni v zazvazadlovem prostoru je taky velice odvazne (spise pro odvazne). nevidim ze by resili vyztuzeni karoserie vpredu kvuli vetsi zatezi a namahani - pokud to nema zastat pouze ta jedna pochybna vzpera pod motorem. tohle by spise vubec nejelo - spise se nedalo ridit.

0 3
možnosti

Tak jezdilo se s tim, pár fotek jsem našel. Video bohužel ne.

0 0
možnosti

... aneb co všechno tady bolševik zazdil.

1 1
možnosti
Foto

J69i71ř36í 87E31r81b33e44n

22. 4. 2016 10:42

No tak zrovna tohle auto je dílem bolševika, ve VVÚ AZNP byla členy strany většina lidí ;-)

0 0
možnosti

Škodovky to byly největší krámy na světě. Vtipů na jejich účet bylo ve světě nespočet.

3 12
možnosti

Děkujeme za příspěvek a posíláme pěknou písničku.

10 0
možnosti

tak to je bomba!

5 0
možnosti

Bohužel, vzhledem k absenci výroby homokinetických kloubů museli ve Škodovce použít přední nápravu z Renaultu. Tudíž by sériová výroba 120tek s předním pohonem vázla na tom, kolik bouraček s kosočtvercem na kapotě by se v ČSSR sehnalo.:-/

Na druhou stranu se musí nechat, že ta škoďárna měla zdvojenou přepážku mezi motorem a kabinou pro posádku. To neměl ani Favorit, a byl to jeden z jeho velkých minusů.

2 0
možnosti

tak nedostatek byl proto, že u nás nebyly na nic potřeba, a proto je nikdo nevyráběl. Ale i tehdy se ve východním bloku vyráběly.

2 0
možnosti

no třeba by Škůdka pár let po sametové revoluci koupila VW :)

0 0
možnosti

K39a90r23e34l 79N43o89v15ý

21. 4. 2016 20:19

chladič za motorem;-D;-D;-D;-D

1 8
možnosti

J56o82s75e32f 78B58a65b70k70a

21. 4. 2016 21:07

A proč ne pane Nový. Jak je i v článku připomenuto měla to i jiná auta. Vy by jste se asi divil i tomu, že třeba Tatra 603 neměla chladič vůbec;-)

5 0
možnosti

Je to spis demonstrator nez prototyp, na rozdil od jinych verzi S120 s motorem vpredu.

0 0
možnosti