- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Líbil se mi Koleos ve studii. Byl boží. A ti co hned odpoví že byl odporný, zmlkněte. Uznávám, že líbit se Vám nemusí. Ale asi neumíte uctít originalitu. Uznávám, že líbit se Vám nemusí. Design Vel Satis, Avantime, Megane II i Koleosu studie má svůj význam a své místo v designu jako jiné designové stopy v automobilismu. Vezměme vertikálně pojatou masku u Audi s odkazem na historii. Dnes styl kopírují ostatní velcí hráči na trhu. Ford New Age styl Focus I Cougar Puma Ka
Ve výčtu modelů chybí ještě Duster. Všechny modely Renaulta mají jedno společné- v statistikách TÜVu obsazují poslední místa.
Nechci vam brat iluze, ale zebricky testu spolehlivosti jsou asi takove jako kdyby jste veril ze vsechny pribehy v aktech x nebo filmy ze superhrdiny jsou realne
opět tu jsou jedinci co ještě žijí v době před 30-ti lety....rád bych jim vzkázal, že by měli otevřit oči a přesunout se do 21.století. Auta dnes jsou všechna technologicky stejná. Karoserie vyrábí všichni stejně. Plasty, díly pro motor a převodovky se vyrábí v jiných firmách, které je dělají pro všechny značky. Elektronika je vždy z číny a je jedno jestli to je renault nebo vw nebo audi nebo mercedes...dnes je to jen o tvaru a znaku na kapotě....Jinak mezi auty není prakticky rozdíl. Dřív když si značky ještě vyráběly auta ve vlastních továrnách, tak skutečně co značka to jiná kvalita. Ale to už dnes neplatí.
Mýlíte se, u německách aut dominuje vstřikování a elektronika od firmy Bosch. Proč vlastně pořád pronásledují VW za použití technologie Bosche?