Diskuze

Chlapskou práci dnes zvládne každý: s náklaďákem v kamenolomu

Řízení moderního náklaďáku nemá daleko k osobnímu autu. Volantem točíte doslova malíčkem, nechybí moderní vychytávky, automatická převodovka řadí za vás a v terénu se sám přiřadí pohon další nápravy. Vyzkoušeli jsme nejmodernější náklaďáky Volva určené do terénu v kamenolomu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aneb jak se z redaktora stal po pár minutách předváděčky profesionální řidič kamiónu :))

0 0
možnosti

reklama na Volvo a nic víc, pojeďte pane redaktore se mnou na pořádnou štreku do Švédska a ne jen na deset minut se vozit po kamenolomu, až uděláte alespoň jednu směnu ( tedy 9 hodin jízdy s 45 minutami pauzy po 4,5 hodinách) a nic nepoškodíte nebo nezničíte, tak si můžete poklepat na rameno a říct si že jste borec. Jo a jezdím s návěsem takže nic krátkého

0 1
možnosti

Hloupý titulek. Je něco jiného vyblbnout se pár minut na předváděčce a něco jiného několik hodin dnes a denně pracovat jako řidič v těžkém terénu, udržet soustředění a čelit různým nástrahám včetně technických závad a změn počasí.

1 0
možnosti

myslím, že titulek chtěl naznačit, že dnes je jízda náklaďákem úplně o něčem jiném, než byla před nějakými cca 30 lety třeba v Tatře nebo nedej bože ve V3S, tam směna byla opravdu utrpení, dnes se to s tím opravdu nedá srovnat

1 0
možnosti

Tak ovládání je možná jednoduché, ale zacouvat s návěsem nebo vlekem přes ruku za roh chce i určitý odhad, praxi a cit. Někdo se to nenaučí za celý život. A na práci řidiče je asi nejtěžší doba strávená v autě, nepravidelný spánek, strava, životní rytmus, balancování mezi předpisy a požadavky dispečera... Vím, že je to o sklápěčkách, já jsem jezdil kamionem. Ať redaktor vyjede v neděli v deset večer z hranic, kde nechal v pátek auto a trvá mu tři hodiny se k němu nějak dostat. Druhý den ať skládá někde ve Francii, přes den ať se snaží vyspat, další noc zas za volant a pak ať někam nad ránem couvá na rampu. To je potom jedno, že jde točit volantem malíčkem....Možná by ho po měsíci takové práce přešly nápady o podobných článcích.

2 2
možnosti

To je jedna z profesí ke které musíte mít vztah. Není to jako bejt placenej v kolbence za 8 hodin denně a jít domů s čistou hlavou.

2 0
možnosti

právě proto, že dnes je náklaďák v ovládání totožný s osobákem, leze za jeho volant každý, kdo má dvě ruce a na krku hlavu a pak to na silnicích vypadá, tak jak vypadá

0 0
možnosti

Je nedostatek řidičů, práce je to nevděčná, vzhledem ke stravenemu času v autě špatně placená. Jestli myslíte že by to vyřešili např. staré vejtřasky a T815, jste myslím na omylu.

1 0
možnosti
Foto

Pan redaktor si mohl zkusit vyměnit kolo .

4 0
možnosti

Jo to je vždycky radosti, když na stavbě v blátě uteče přední guma dříve, než se pod nápravu stačí dát hever.;-€

1 0
možnosti

M56i66l78a98n 62M39u39s88i64l

29. 4. 2016 16:04

Tohle je článek pro lidi, které drželi rodiče 30 let zavřené doma?

0 0
možnosti

Byste se divil co lidi prostě neumí a neví protože k tomu nikdy nepřičichnou a míjí je to. Jako když kluka ve 22 letech učím s ráčnou protože si myslel že je to momentovej klíč. Prej to viděl v učebnici.

2 0
možnosti

a kde je ta blondýna?

0 0
možnosti

Jen bych rozšířit obzory do diskuze o tempomatu :) Jsou auta a já jedno takové vlastním ( Honda Civic 6 MT 2016) co mají udělaný tempomat určitě na rychlost. Jelikož např při nastavené rychlosti 80 km/h na pětku a přeřazení do 5-ti sekund na jakýkoliv jiný stupeň( 6, nebo 4, 3, i 2 by dal) se tempomat nezruší. Některá auta jak chytneš u manuálu na spojku, automaticky tempomat vypínají, Honda ne a pokud stihneš zařadit do 5-ti sekund změní se ti otáčky,ale rychlost to pořád drží původně nastavenou. Někdy toto řešení může přinest zmatek, kdy při nastaveném tempomatu a sešlápnutí spojky se tempomat nezruší. myslím si,že je to ale dobré řešení, jen je potřeba si uvědomit jak tempomat funguje :)

0 0
možnosti

Taky mi to přijde jako lepší řešení, obzvlášť u adaptivního - spíš budu potřebovat podřadit, než zastavit bez použití brzdy.

0 0
možnosti

Plodná diskuse R^R^R^.

Několik jedinců by si mělo uvědomit, že návod k obsluze není technický popis konstrukce ;-D

1 0
možnosti

přesně, dneska jsem se tady opět hodně zasmál

0 0
možnosti