Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nadměrné emise měla v britských testech na silnici všechna auta

Povolené limity pro emise oxidů dusíku překročilo v reálném provozu všech 37 aut testovaných britským ministerstvem dopravy. Ale pouze Volkswagen měl podle jeho zjištění ve vozech zařízení k obcházení emisních testů, které stojí za největším skandálem v historii německé automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E64v92z73e20n 88S30o40u85k33u11p 1857324476178

Já nechápu co vlastně řeší...... Hlavně lodě a také lokomotivy produkují 1000x více emisí než všechna auta na světě....

+2/0
24.4.2016 7:43

B89o12h15u98s91l49a70v 33B97i36n25k50a 1129266728470

Ano a prohánějí se i za největších bouří centry měst. Ach jo.

0/−1
24.4.2016 15:16

E69v39z43e10n 67S80o92u45k39u57p 1937944826358

jasně...... a vzduch je nehybný, setrvává na svém místě, vítr neexistuje.... ach jo...

0/−1
24.4.2016 15:27

J61i41ř23í 36S57c86h76w96a44c45h 8918414948476

ach ne .... ty emise z lodí různě reagují s atmosférou, vodou v ní, takže než je vítr donese z oceánu nad pevninu, tak je z nich jen velmi velmi malý zlomek navíc hodně naředěný.....

0/0
24.4.2016 22:07

R93o48b28e23r23t 85G40o55r87c 6462493193

Můj "tenisový" kamarád vlastnící stavební firmu se rozčiluje nad tím že rok staré tatry plnící Euro5 se na měření emisí nevejdou do předepsaných hodnot a to nikdo neřeší :-D

0/0
23.4.2016 12:00

J19i69ř69í 44S54c74h49w71a73c82h 8368754688846

tomu nerozumím, VW uspěl v emisních testech protože "podváděl". Jiní v provozu produkují ještě více škodlivin a v emisních testech uspěli bez "podvádění"?

0/0
22.4.2016 23:17

P69e72t93r 97Č17e36r84m55á50k 9908395809810

On nepodváděl ani VW ani ti další, v tom článku to zaznělo - nelegální to není, legislativa prostě požaduje aby se to v konkrétní sekvenci vešlo do konkrétních hodnot, jak je toho dosaženo nijak neřeší.

0/0
23.4.2016 22:05

T96o93m15á53š 75Z85e48m77a16n 3375108894275

Tak kdy zavřou tvůrce EURO norem za podvod?

0/0
22.4.2016 17:56

J90a33r72o21m21í51r 54K37r25á66l 4610889394239

Inu, u těch ostatních automobilek se zatím nepřišlo na to, jak to dělají. ;-)

+4/0
22.4.2016 13:28

J33a63r29o77s15l72a92v 52V76i68n39a60r 5885292176621

Spalovaci motor nevyhnutelne skonci jako rekreacni zalezitost. Energie se da s vetsi efektivitou vyrobit na strese anebo klidne z uhli. Tesla 3 je ve vyrobe, Chevrolet Bolt ma prijit pristi rok. Tesim se, az se zacneme realne bavit o dojezdu a zivotnosti baterii. Jak se nam vsem bude lepe dychat:)

Aby to nebylo uplne od veci. Muzeme si rict, ze normy jsou spatne nastavene, uvolnit je a zit se spalovacimi motory a priznat si, ze dychame vyrazne horsi vzduch nez jsme si mysleli.

Anebo, pokud fakt nejdou ty motory postavit lepe, prejdeme pomalu na tu elektriku.

0/−2
22.4.2016 13:23

M45i93c17h89a44l 61S82l39á78m86a 5365530801377

Energie se vyrobí z uhlí a pak se nám bude lépe dýchat??? Hmmm, zajímavé.

+7/0
22.4.2016 13:40

M53i63c46h72a24e23l 86M58e94n26s34i47k 8551136810602

Klidně se začněme REÁLNĚ BAVIT O DOJEZDU A ŽIVOTNOSTI BATERIÍ teď;-D

Stojí za starou belu.

A aby to nebylo úplně od věci: hlavně lidem bydlícím vedle tepelných elektráren se bude "lépe dýchat". Ti budou všem majitelům tzv. ekologických elektromobilů vděčni.

+2/0
22.4.2016 13:54

J61i34ř30í 62K31o66c81u49r77e71k 6805894985278

se da s vetsi efektivitou vyrobit na strese

Jestli myslíte elektřinu, tak koeficien využití FV panelu se v ČR pohybuje kolem 11 %. To je na úrovni parní lokomotivy ze 40. až 50. let.

+2/0
22.4.2016 17:15

J46o48s70e49f 25K74u24r26f14i92ř75t 1851985905649

Vezměme si motor 1,0MPI 55 kW norma EU 6 spotřeba papírových 4,8l / 100 km, při 108 g/km tj 10,8 Kg / 100 km emisí => 2,25Kg emisí na litr benzínu, reálná spotřeba se v lepším případě bude držet kolem 6,5-7l na 100 km což odpovídá 14,625 - 15,750 Kg na 100 km což je skoro o polovinu víc než slibuje výrobce takže co kdo čekal když v reálu auto není v takovém režimu schopno jezdit? Mám Š O I. generace s 1,8T, papírová spotřeba 7,9l/100km a když to člověk šetří za 6,5 se jezdit dá, dlouhodobě 7,2l/100km. Ať se jsou se slavnýma normama EU vy...cpat.

+6/−1
22.4.2016 11:36

Z96d15e78n57ě28k 34D11u33b28e15c85k81ý 3957934520428

Trochu máte zmatek v těch výpočtech

0/0
22.4.2016 15:59

J95a59n 76K79o85t75a15s 9879160462446

Ještě že existuje CNG a LPG - to by mohla být cesta pro blízkou budoucnost, ty tolik jedů do ulic nevypouštějí.

0/0
22.4.2016 10:09

P29a36v85e44l 67N89o83v80á65k 2125427802922

Problém automobilek, že na Euronormy přistoupili, bijící se do prsou, že úřednické vymyšlené normy jsou schopni udělat.

No a jak vidno, laboratorní testy oproti reálnému testování jsou sakra rozdíly. Kdyby se takto laboratorně dělali léky, tak už jsme všichni v Pánu, 10, 13x horší výsledky, ale hlavně že máme Euro 6 :-D

+9/0
22.4.2016 9:58

D45a24l52i44b38o92r 27H32o61d60i78s 1363316215783

Ten kdo furt vymýšlí tyhle regule na snižování emisí, by si měl přečíst, co je to hoření. Základní poučka chemie 6. třídy ZŠ. :-P

+9/0
22.4.2016 9:54
Foto

M30i10r89o50s80l88a80v 96S41t69e28i90n22e23r 6858404633785

Původce toho softwaru ale nejspíš sedí jinde, než u VW. Bude to dodavatel řídící jednotky, vstřikování a palubního počítače, nejspíš Bosch.

Zajímavé by bylo, přezkoušet verze i pro jiné firmy, než VW, třeba BMW a Mercedes.

+5/−2
22.4.2016 9:45

P83a43v70e33l 70N58o23v28á22k 2665747162182

Nauč se číst, testovali 20 automobilek, proč mluvíš jen o těchto třech?

A Bosch? Proč on? Jen dodavatel komponentů, nastavení si dělají automobilky sami, respektive na jejich objednávku to je.

+1/−1
22.4.2016 9:54

Z45d78e15n59ě65k 21D90u98f13e63k 2274204738

Bosch dělá práci dle zadání objednavatele. A pokud objednavatel pískne, že to nebudou černé krabičky, ale zelené tak to Bosch udělá, jinak nedostane zaplaceno. A je to výrobce motormanagmentu pro většinu automonilek

+1/0
22.4.2016 10:57

Z20b11y15n19ě75k 30Č24e57j47k76a 5176968381403

A on dělá a ladí i software? Co znám z jiných oblastí, tak je dodavatel HW a SW velmi často odlišný. Tady bych se dost divil, kdyby Bosh ladil i nastavení jednotek, to si budou dělat automobilky sami.

0/0
22.4.2016 15:51

M37i62c76h23a31e35l 60M81e21n17s62i29k 8291726780792

Audi: "Vorsprung durch Technik";-D

http://auto.idnes.cz/dieselgate-emisni-afera-volkswagen-dua-/automoto.aspx?c=A160420_094650_automoto_fdv

0/0
22.4.2016 11:18

V79í53t 22K96o48u21b23a 6136900544908

Tak teď už asi zbudou jen šlapací autíčka.

+1/0
22.4.2016 9:40
Foto

M60i97r12o96s62l37a79v 62S46t36e49i94n84e22r 6388894963565

Tam bude nadprodukce metanu, to je daleko horší klimakiler.

0/0
22.4.2016 9:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.