Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nadměrné emise měla v britských testech na silnici všechna auta

Povolené limity pro emise oxidů dusíku překročilo v reálném provozu všech 37 aut testovaných britským ministerstvem dopravy. Ale pouze Volkswagen měl podle jeho zjištění ve vozech zařízení k obcházení emisních testů, které stojí za největším skandálem v historii německé automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E22v51z31e81n 37S61o69u43k85u21p 1387224976728

Já nechápu co vlastně řeší...... Hlavně lodě a také lokomotivy produkují 1000x více emisí než všechna auta na světě....

+2/0
24.4.2016 7:43

B55o23h58u49s51l70a28v 91B68i21n81k33a 1639286818390

Ano a prohánějí se i za největších bouří centry měst. Ach jo.

0/−1
24.4.2016 15:16

E37v53z71e61n 82S79o77u88k35u26p 1617454966108

jasně...... a vzduch je nehybný, setrvává na svém místě, vítr neexistuje.... ach jo...

0/−1
24.4.2016 15:27

J86i91ř78í 66S34c68h53w61a11c72h 8828524398486

ach ne .... ty emise z lodí různě reagují s atmosférou, vodou v ní, takže než je vítr donese z oceánu nad pevninu, tak je z nich jen velmi velmi malý zlomek navíc hodně naředěný.....

0/0
24.4.2016 22:07

R58o72b43e86r13t 58G66o66r60c 6252913773

Můj "tenisový" kamarád vlastnící stavební firmu se rozčiluje nad tím že rok staré tatry plnící Euro5 se na měření emisí nevejdou do předepsaných hodnot a to nikdo neřeší :-D

0/0
23.4.2016 12:00

J33i32ř32í 88S34c31h91w81a29c13h 8668384588376

tomu nerozumím, VW uspěl v emisních testech protože "podváděl". Jiní v provozu produkují ještě více škodlivin a v emisních testech uspěli bez "podvádění"?

0/0
22.4.2016 23:17

P77e35t80r 87Č18e53r40m28á25k 9918385589850

On nepodváděl ani VW ani ti další, v tom článku to zaznělo - nelegální to není, legislativa prostě požaduje aby se to v konkrétní sekvenci vešlo do konkrétních hodnot, jak je toho dosaženo nijak neřeší.

0/0
23.4.2016 22:05

T40o43m35á75š 86Z87e11m46a30n 3715758514905

Tak kdy zavřou tvůrce EURO norem za podvod?

0/0
22.4.2016 17:56

J70a19r45o91m44í83r 58K35r33á85l 4770519704609

Inu, u těch ostatních automobilek se zatím nepřišlo na to, jak to dělají. ;-)

+4/0
22.4.2016 13:28

J58a17r40o93s40l47a89v 58V55i52n25a77r 5375222176151

Spalovaci motor nevyhnutelne skonci jako rekreacni zalezitost. Energie se da s vetsi efektivitou vyrobit na strese anebo klidne z uhli. Tesla 3 je ve vyrobe, Chevrolet Bolt ma prijit pristi rok. Tesim se, az se zacneme realne bavit o dojezdu a zivotnosti baterii. Jak se nam vsem bude lepe dychat:)

Aby to nebylo uplne od veci. Muzeme si rict, ze normy jsou spatne nastavene, uvolnit je a zit se spalovacimi motory a priznat si, ze dychame vyrazne horsi vzduch nez jsme si mysleli.

Anebo, pokud fakt nejdou ty motory postavit lepe, prejdeme pomalu na tu elektriku.

0/−2
22.4.2016 13:23

M58i39c96h47a44l 94S36l80á17m78a 5325620541647

Energie se vyrobí z uhlí a pak se nám bude lépe dýchat??? Hmmm, zajímavé.

+7/0
22.4.2016 13:40

M83i15c35h39a92e16l 36M40e38n60s42i24k 8651296240162

Klidně se začněme REÁLNĚ BAVIT O DOJEZDU A ŽIVOTNOSTI BATERIÍ teď;-D

Stojí za starou belu.

A aby to nebylo úplně od věci: hlavně lidem bydlícím vedle tepelných elektráren se bude "lépe dýchat". Ti budou všem majitelům tzv. ekologických elektromobilů vděčni.

+2/0
22.4.2016 13:54

J71i51ř29í 73K55o80c13u35r65e32k 6355324245188

se da s vetsi efektivitou vyrobit na strese

Jestli myslíte elektřinu, tak koeficien využití FV panelu se v ČR pohybuje kolem 11 %. To je na úrovni parní lokomotivy ze 40. až 50. let.

+2/0
22.4.2016 17:15

J84o45s92e70f 47K89u48r43f15i79ř74t 1301775645329

Vezměme si motor 1,0MPI 55 kW norma EU 6 spotřeba papírových 4,8l / 100 km, při 108 g/km tj 10,8 Kg / 100 km emisí => 2,25Kg emisí na litr benzínu, reálná spotřeba se v lepším případě bude držet kolem 6,5-7l na 100 km což odpovídá 14,625 - 15,750 Kg na 100 km což je skoro o polovinu víc než slibuje výrobce takže co kdo čekal když v reálu auto není v takovém režimu schopno jezdit? Mám Š O I. generace s 1,8T, papírová spotřeba 7,9l/100km a když to člověk šetří za 6,5 se jezdit dá, dlouhodobě 7,2l/100km. Ať se jsou se slavnýma normama EU vy...cpat.

+6/−1
22.4.2016 11:36

Z78d74e22n74ě44k 37D13u88b97e82c80k78ý 3697164660828

Trochu máte zmatek v těch výpočtech

0/0
22.4.2016 15:59

J21a32n 52K25o48t52a27s 9399750712656

Ještě že existuje CNG a LPG - to by mohla být cesta pro blízkou budoucnost, ty tolik jedů do ulic nevypouštějí.

0/0
22.4.2016 10:09

P70a54v52e76l 25N79o56v90á20k 2605867862142

Problém automobilek, že na Euronormy přistoupili, bijící se do prsou, že úřednické vymyšlené normy jsou schopni udělat.

No a jak vidno, laboratorní testy oproti reálnému testování jsou sakra rozdíly. Kdyby se takto laboratorně dělali léky, tak už jsme všichni v Pánu, 10, 13x horší výsledky, ale hlavně že máme Euro 6 :-D

+9/0
22.4.2016 9:58

D94a46l19i89b67o30r 41H76o32d68i51s 1763626255783

Ten kdo furt vymýšlí tyhle regule na snižování emisí, by si měl přečíst, co je to hoření. Základní poučka chemie 6. třídy ZŠ. :-P

+9/0
22.4.2016 9:54
Foto

M60i45r46o12s78l65a58v 45S30t66e10i32n77e95r 6168954343275

Původce toho softwaru ale nejspíš sedí jinde, než u VW. Bude to dodavatel řídící jednotky, vstřikování a palubního počítače, nejspíš Bosch.

Zajímavé by bylo, přezkoušet verze i pro jiné firmy, než VW, třeba BMW a Mercedes.

+5/−2
22.4.2016 9:45

P57a77v38e62l 59N18o43v94á43k 2125127742232

Nauč se číst, testovali 20 automobilek, proč mluvíš jen o těchto třech?

A Bosch? Proč on? Jen dodavatel komponentů, nastavení si dělají automobilky sami, respektive na jejich objednávku to je.

+1/−1
22.4.2016 9:54

Z10d94e54n73ě57k 18D30u55f58e26k 2514884458

Bosch dělá práci dle zadání objednavatele. A pokud objednavatel pískne, že to nebudou černé krabičky, ale zelené tak to Bosch udělá, jinak nedostane zaplaceno. A je to výrobce motormanagmentu pro většinu automonilek

+1/0
22.4.2016 10:57

Z44b69y36n43ě33k 29Č84e86j26k11a 5366128171453

A on dělá a ladí i software? Co znám z jiných oblastí, tak je dodavatel HW a SW velmi často odlišný. Tady bych se dost divil, kdyby Bosh ladil i nastavení jednotek, to si budou dělat automobilky sami.

0/0
22.4.2016 15:51

M62i55c70h16a66e98l 36M33e32n57s86i13k 8711976600852

Audi: "Vorsprung durch Technik";-D

http://auto.idnes.cz/dieselgate-emisni-afera-volkswagen-dua-/automoto.aspx?c=A160420_094650_automoto_fdv

0/0
22.4.2016 11:18

V72í23t 66K98o34u17b68a 6776550384228

Tak teď už asi zbudou jen šlapací autíčka.

+1/0
22.4.2016 9:40
Foto

M83i93r28o70s50l72a66v 98S87t19e84i88n19e28r 6218214483395

Tam bude nadprodukce metanu, to je daleko horší klimakiler.

0/0
22.4.2016 9:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.