Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nadměrné emise měla v britských testech na silnici všechna auta

Povolené limity pro emise oxidů dusíku překročilo v reálném provozu všech 37 aut testovaných britským ministerstvem dopravy. Ale pouze Volkswagen měl podle jeho zjištění ve vozech zařízení k obcházení emisních testů, které stojí za největším skandálem v historii německé automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E35v96z50e90n 21S40o92u20k70u72p 1357644236858

Já nechápu co vlastně řeší...... Hlavně lodě a také lokomotivy produkují 1000x více emisí než všechna auta na světě....

+2/0
24.4.2016 7:43

B10o84h12u45s95l89a38v 93B79i60n83k27a 1929726778600

Ano a prohánějí se i za největších bouří centry měst. Ach jo.

0/−1
24.4.2016 15:16

E71v48z69e11n 64S35o17u32k37u73p 1877764106678

jasně...... a vzduch je nehybný, setrvává na svém místě, vítr neexistuje.... ach jo...

0/−1
24.4.2016 15:27


J74i25ř98í 96S17c79h81w14a32c66h 8458954128706

ach ne .... ty emise z lodí různě reagují s atmosférou, vodou v ní, takže než je vítr donese z oceánu nad pevninu, tak je z nich jen velmi velmi malý zlomek navíc hodně naředěný.....

0/0
24.4.2016 22:07

R40o37b23e10r47t 92G21o63r25c 6532833453

Můj "tenisový" kamarád vlastnící stavební firmu se rozčiluje nad tím že rok staré tatry plnící Euro5 se na měření emisí nevejdou do předepsaných hodnot a to nikdo neřeší :-D

0/0
23.4.2016 12:00

J59i94ř22í 68S25c50h26w78a91c18h 8128924748696

tomu nerozumím, VW uspěl v emisních testech protože "podváděl". Jiní v provozu produkují ještě více škodlivin a v emisních testech uspěli bez "podvádění"?

0/0
22.4.2016 23:17

P80e89t44r 46Č43e28r38m15á61k 9958465749760

On nepodváděl ani VW ani ti další, v tom článku to zaznělo - nelegální to není, legislativa prostě požaduje aby se to v konkrétní sekvenci vešlo do konkrétních hodnot, jak je toho dosaženo nijak neřeší.

0/0
23.4.2016 22:05

T61o74m63á60š 82Z52e33m43a31n 3185198964305

Tak kdy zavřou tvůrce EURO norem za podvod?

0/0
22.4.2016 17:56

J55a84r90o47m29í21r 16K71r32á39l 4730809164509

Inu, u těch ostatních automobilek se zatím nepřišlo na to, jak to dělají. ;-)

+4/0
22.4.2016 13:28

J26a30r89o60s72l77a74v 49V26i27n54a50r 5205312466461

Spalovaci motor nevyhnutelne skonci jako rekreacni zalezitost. Energie se da s vetsi efektivitou vyrobit na strese anebo klidne z uhli. Tesla 3 je ve vyrobe, Chevrolet Bolt ma prijit pristi rok. Tesim se, az se zacneme realne bavit o dojezdu a zivotnosti baterii. Jak se nam vsem bude lepe dychat:)

Aby to nebylo uplne od veci. Muzeme si rict, ze normy jsou spatne nastavene, uvolnit je a zit se spalovacimi motory a priznat si, ze dychame vyrazne horsi vzduch nez jsme si mysleli.

Anebo, pokud fakt nejdou ty motory postavit lepe, prejdeme pomalu na tu elektriku.

0/−2
22.4.2016 13:23

M67i35c37h45a96l 82S29l69á57m27a 5635690881517

Energie se vyrobí z uhlí a pak se nám bude lépe dýchat??? Hmmm, zajímavé.

+7/0
22.4.2016 13:40

M33i85c11h46a82e26l 11M28e58n34s51i79k 8451746300732

Klidně se začněme REÁLNĚ BAVIT O DOJEZDU A ŽIVOTNOSTI BATERIÍ teď;-D

Stojí za starou belu.

A aby to nebylo úplně od věci: hlavně lidem bydlícím vedle tepelných elektráren se bude "lépe dýchat". Ti budou všem majitelům tzv. ekologických elektromobilů vděčni.

+2/0
22.4.2016 13:54

J69i95ř50í 85K91o16c54u78r14e29k 6465694895248

se da s vetsi efektivitou vyrobit na strese

Jestli myslíte elektřinu, tak koeficien využití FV panelu se v ČR pohybuje kolem 11 %. To je na úrovni parní lokomotivy ze 40. až 50. let.

+2/0
22.4.2016 17:15

J60o21s79e36f 74K30u63r19f84i62ř29t 1661175785209

Vezměme si motor 1,0MPI 55 kW norma EU 6 spotřeba papírových 4,8l / 100 km, při 108 g/km tj 10,8 Kg / 100 km emisí => 2,25Kg emisí na litr benzínu, reálná spotřeba se v lepším případě bude držet kolem 6,5-7l na 100 km což odpovídá 14,625 - 15,750 Kg na 100 km což je skoro o polovinu víc než slibuje výrobce takže co kdo čekal když v reálu auto není v takovém režimu schopno jezdit? Mám Š O I. generace s 1,8T, papírová spotřeba 7,9l/100km a když to člověk šetří za 6,5 se jezdit dá, dlouhodobě 7,2l/100km. Ať se jsou se slavnýma normama EU vy...cpat.

+6/−1
22.4.2016 11:36

Z54d13e83n94ě37k 52D92u73b48e64c41k79ý 3567664770968

Trochu máte zmatek v těch výpočtech

0/0
22.4.2016 15:59

J63a57n 67K20o90t68a64s 9489550532156

Ještě že existuje CNG a LPG - to by mohla být cesta pro blízkou budoucnost, ty tolik jedů do ulic nevypouštějí.

0/0
22.4.2016 10:09

P86a64v32e71l 49N46o10v92á74k 2435857942862

Problém automobilek, že na Euronormy přistoupili, bijící se do prsou, že úřednické vymyšlené normy jsou schopni udělat.

No a jak vidno, laboratorní testy oproti reálnému testování jsou sakra rozdíly. Kdyby se takto laboratorně dělali léky, tak už jsme všichni v Pánu, 10, 13x horší výsledky, ale hlavně že máme Euro 6 :-D

+9/0
22.4.2016 9:58

D18a27l16i86b19o88r 83H61o27d84i32s 1123596205103

Ten kdo furt vymýšlí tyhle regule na snižování emisí, by si měl přečíst, co je to hoření. Základní poučka chemie 6. třídy ZŠ. :-P

+9/0
22.4.2016 9:54
Foto

M63i43r28o56s80l98a87v 85S83t41e68i40n19e66r 1835325298703

Původce toho softwaru ale nejspíš sedí jinde, než u VW. Bude to dodavatel řídící jednotky, vstřikování a palubního počítače, nejspíš Bosch.

Zajímavé by bylo, přezkoušet verze i pro jiné firmy, než VW, třeba BMW a Mercedes.

+5/−2
22.4.2016 9:45

P72a33v82e50l 58N60o45v63á31k 2345467472492

Nauč se číst, testovali 20 automobilek, proč mluvíš jen o těchto třech?

A Bosch? Proč on? Jen dodavatel komponentů, nastavení si dělají automobilky sami, respektive na jejich objednávku to je.

+1/−1
22.4.2016 9:54

Z46d86e88n92ě21k 10D66u47f15e18k 2394294138

Bosch dělá práci dle zadání objednavatele. A pokud objednavatel pískne, že to nebudou černé krabičky, ale zelené tak to Bosch udělá, jinak nedostane zaplaceno. A je to výrobce motormanagmentu pro většinu automonilek

+1/0
22.4.2016 10:57

Z76b30y52n52ě60k 10Č10e82j87k46a 5756798921693

A on dělá a ladí i software? Co znám z jiných oblastí, tak je dodavatel HW a SW velmi často odlišný. Tady bych se dost divil, kdyby Bosh ladil i nastavení jednotek, to si budou dělat automobilky sami.

0/0
22.4.2016 15:51

M94i44c44h65a61e46l 93M29e92n31s77i90k 8211296140342

Audi: "Vorsprung durch Technik";-D

http://auto.idnes.cz/dieselgate-emisni-afera-volkswagen-dua-/automoto.aspx?c=A160420_094650_automoto_fdv

0/0
22.4.2016 11:18

V27í73t 21K38o56u68b43a 6786800854478

Tak teď už asi zbudou jen šlapací autíčka.

+1/0
22.4.2016 9:40
Foto

M49i63r98o51s26l40a16v 96S52t69e73i72n66e66r 1825105588303

Tam bude nadprodukce metanu, to je daleko horší klimakiler.

0/0
22.4.2016 9:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.