Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

U Peugeotu a Citroënu byla razie kvůli emisím

Francouzský úřad pro stíhání podvodů vykonal v rámci pokračujícího vyšetřování emisí v automobilovém průmyslu prohlídku v automobilové skupině PSA Peugeot Citroën. Francouzský výrobce automobilů uvedl, že jeho vozidla splňují emisní normy ve všech zemích, kde působí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J58a75r79o42m46í55r 98Č38e36c88h 1433748647972

Eurohujeri a ekoterorosti maji za to ze motor spalujici fosilni paliva muze jezdit bez emisi.Nejradeji by chteli mit na konci spalovaciho procesu nulove emise.To je nesmysl.Nuti automobilky ke zmensovani objemu a snizovani spotreby paliva ale oni ty TSI motory nejsou zrovna eko,o dieselech nemluve.Euro norma 4 je plne dostacujici a nikdo nemusel podvadet.

0/0
24.4.2016 7:33

P40e54t91r 63M58i51c16h56a54l 2490324161852

Už při vypuknutí aféry jsem říkal, že máslo na hlavě mají všichni. Že software k obcházení měření používal jen VW je možné, ale to rozhodně nevysvětluje, proč rozdíly mezi laboratoří a realitou jsou (a rozhodně ne malé) skoro u všech významných výrobců.

0/0
23.4.2016 12:38

M25a70r71e52k 72J73a64n74e66č73k83a 1447546853511

Uvědomuje si autor článku rozdíl mezi úřední kontrolou a policejní razii? Nějak si totiž nedovedu představit, že by tam nastoupilo přímo ozbrojené policejní komando a začali všechny šacovat a nebo si museli všichni lehat s hlavou na zem ;-D

+2/0
22.4.2016 14:21

P28e79t91r 25B16á20č90a 8725606895175

Nesmyslne normy ekofasounu z EU a pak se divi.

+5/−3
22.4.2016 13:19

L64i13b12o31r 40M20o40u69č82k66a 1648467705102

tak nejak asi neni moc dulezite, ze nekdo fixloval pri mereni . ale , ze defakto nikdo ty normy neslnuje .. to je zajimave

+3/0
22.4.2016 12:26

P98e32t72r 80K17l28a14n 9657632374745

K tem britskym testum: tak to byla zbytecna prace. Pri homologaci auta se meri emise podle NEDC, kde je presne stanovena metodika mereni. Jestlize nekdo meri emise aut v realnem provozu (jako britsky test), tak hodnoty nemuze porovnavat s hodnotami NEDC :).

+6/0
22.4.2016 10:36

Z56d16e98n75ě34k 96D21u62b64e19c61k72ý 3457434730138

Pak je ale zajímavé, že zatímco při laboratorních zkouškách mají ta auta +- stejné výsledky a v reálu tak velké rozdíly.

0/0
23.4.2016 4:19
Foto

J83a13r84o63m43í31r 25Č17e86c27h 1913528707132

Laboratorni test a realny provoz maji od sebe hodne daleko.Prelepene spary,prefoukana kola,teplota motoru pri mereni atd.Realny provoz je neco uplne jineho.;-)

0/0
24.4.2016 7:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.