Diskuze
U Peugeotu a Citroënu byla razie kvůli emisím
Děkujeme za pochopení.
J25a45r90o14m40í27r 95Č52e59c69h
Eurohujeri a ekoterorosti maji za to ze motor spalujici fosilni paliva muze jezdit bez emisi.Nejradeji by chteli mit na konci spalovaciho procesu nulove emise.To je nesmysl.Nuti automobilky ke zmensovani objemu a snizovani spotreby paliva ale oni ty TSI motory nejsou zrovna eko,o dieselech nemluve.Euro norma 4 je plne dostacujici a nikdo nemusel podvadet.
P58e69t95r 51M62i54c88h72a18l
Už při vypuknutí aféry jsem říkal, že máslo na hlavě mají všichni. Že software k obcházení měření používal jen VW je možné, ale to rozhodně nevysvětluje, proč rozdíly mezi laboratoří a realitou jsou (a rozhodně ne malé) skoro u všech významných výrobců.
M33a21r39e42k 31J20a17n49e63č74k65a
Uvědomuje si autor článku rozdíl mezi úřední kontrolou a policejní razii? Nějak si totiž nedovedu představit, že by tam nastoupilo přímo ozbrojené policejní komando a začali všechny šacovat a nebo si museli všichni lehat s hlavou na zem
P74e50t49r 27B12á68č10a
Nesmyslne normy ekofasounu z EU a pak se divi.
L95i57b79o54r 58M90o45u54č13k41a
tak nejak asi neni moc dulezite, ze nekdo fixloval pri mereni . ale , ze defakto nikdo ty normy neslnuje .. to je zajimave
P31e12t32r 13K43l84a42n
K tem britskym testum: tak to byla zbytecna prace. Pri homologaci auta se meri emise podle NEDC, kde je presne stanovena metodika mereni. Jestlize nekdo meri emise aut v realnem provozu (jako britsky test), tak hodnoty nemuze porovnavat s hodnotami NEDC :).
Z84d13e69n93ě32k 77D42u77b92e93c17k29ý
Pak je ale zajímavé, že zatímco při laboratorních zkouškách mají ta auta +- stejné výsledky a v reálu tak velké rozdíly.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...