Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

FOTOTEST: Prius je ulítlý, funguje ale skvěle a jezdí za 3,5 litru

Hybridní Toyota Prius nedávno vstoupila na český trh ve čtvrté generaci. Jestli bylo hlavním zadáním designérů budit pozornost publika na každém ujetém metru, podařilo se to na výbornou. Auto se šílenějším vzhledem dnes určitě neseženete. Zkusili jsme, jak to novému priusu sluší u pražských perel moderní architektury.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T33o86m57á89š 13V23a75l48d80e69r 7613270439

Co já vím, tak každá generace Priusu dle novinářských článků dokáže jezdit za 3,5l. i když v reálu je to jiné. Motor se vytáčí, záleží jen dle generace, kolik ujedete km na elektřinu. U této generace design předku, který nemá vůbec nějakou logiku. Jsou to jen poskládané malé plochy, spojené zaoblením bez smyslu estetiky, krásy

0/0
1.7.2016 19:33

B19e13n21e86d46i29k89t 84B30r49e62j32c20h78a 9809862194527

vlastním prius 2, absolutní spokojenost, 0 náklady na servis, (pravidelné prohlídky nepočítám) najeto 150tis, spotřeba zanedbatelná... 1,20Kč/km

.....a tenhle poslední model.... šokující, někoho nasr...ávací, jednoznačně Excelentní!

0/0
30.6.2016 21:27

P92e88t77r 35B22e12d92n47á17ř 4620414953793

auto je sice nehezké (pro někoho), ale pokud bude spolehlivé jako předchozí generace a úsporné ještě o něco více, vlastní zkušenost jest taková:

- pro auto střední třídy nedosažitelná spotřeba ve městě

- žádné zanesené trysky od špatné nafty, rozbité váhy vzduchu u turba, sježděné destičky a kotouče (brzdy díky rekuperaci vydrží i násobně déle než u normálních aut), žádné opravy ve 100 tis., ani 150 tis., ani 200 tis., ani 250 tis. (více u tří priusů najeto nemáme), apod., apod, apod.

- po děsivých zkušenostech s peugeoty vw balzám na finance firmy

- platí se jen pravidelná výměna oleje a filtrů

- pro úsporáře vynikající auto (jak servis, tak spotřeba)

- ne každý má ale takové priority, takže rozumím

- a navíc opravdu vypouští minimum škodlivin, které např. u naftaků s vymontovanymi kat. nici, pomalu ale jiste, zdravi dalsi generace mestských obyvatel

+2/0
30.6.2016 11:53


J81a98n 90H44a30j67e29k 9231278432114

V dlouhodobem prumeru za 3,5l na 100km? Tomu neverim.

0/−1
29.6.2016 23:36

P36e49t50r 89T65y69č98k81a 6525732509102

Takova velka automobilka a nema na normalniho designera.

0/0
29.6.2016 23:30

K92a82r90e19l 92P98o22v37a53l33e69c 5792322285437

Muze autor prosim napsat, ktery z premiovych vozu stredni tridy se da poridit za 900 tisic? Kdyz se podivam na A4, 3er, C klass, tak na +/- 900 tisicich zacinaji totalni holatka s nepremiovou motorizaci. Slusne vybavena premie, srovnatelna ficurama s priusem, prijde na cenikovych minimalne 1,5 mio, po sleve tak 1,3.

0/0
29.6.2016 23:20

J60i28ř88í 39S74c55h75w97a71c60h 8138814468626

Škoda Superb 2.0/280k 4x4....za 970-1100 ;-)

0/0
29.6.2016 23:30

K58a53r15e41l 98P97o60v39a58l35e24c 5152152575137

Jsou snad Mondeo, Passat, M6, Avensis atd. premiovy kary?

0/0
29.6.2016 23:41

J78i70ř67í 46S35c48h62w62a44c74h 8538264848286

ne, proč sem pleteš ty šunty?

0/−1
30.6.2016 0:28

J57i89r27i 74F73i93n78k 6647479337308

První šunt jsi sem zanesl ty ;-)

+3/0
30.6.2016 9:08

T82o30m68á63š 24V68a50l28d94e92r 7893440449

Jsou stejné jako Škoda Superb ;-D

0/0
2.7.2016 17:33

P20a24v94e90l 69N65e54v80e75č21e11ř44a96l 6402416624330

Spotřeba benzínu 3,5 l/100km a alespoň 3x nabít baterie (to je asi zadarmo?)?

0/0
29.6.2016 23:03

J23i32ř43í 25S52c27h92w98a30c16h 8138974898356

Tak jelikož je ve článku zmiňována Toyota Prius a nikoliv Toyota Prius Plug-in, tak se nejspíš žádné dobíjení nekonalo....;-)

+2/0
29.6.2016 23:26

V67o55j81t63ě58c98h 87K94o80m78á49r16e19k 7674284279386

Předchozí verze se mi líbí 100% víc

0/0
29.6.2016 22:37

J18i64ř70í 78S67c10h29w67a96c12h 8918494598506

Honda Civic narvaná do obrovské michačky, tam trochu zmačkaná a následně nafouknutá kompresorem......Rv

0/−1
29.6.2016 22:24

M81a85r85e43k 88K24l76u81f63a 3448284504646

Dosud to bylo jen auto k ničemu a hnusný.

Ale teď je to auto k ničemu a ještě k tomu super-hnusný.

+1/−2
29.6.2016 21:33

T75o45m17á35š 79B12u77r93a 1429286

Obludka. Zvláště v oblasti přechodu zadních blatníků do zádě design nezvládnutý. A co je dle mého nejvíce šokující, to je kvalita zpracování. Tak na úrovni Fiatu nebo i Dacie. Takové fuky ve slícování jednotlivých dílů karoserie byly až dosud u Toyoty nemyslitelné.

0/0
29.6.2016 18:24

J55a10n 54G62u95t61b95a95y55e31r 6371669305335

Slušná náhoda... tuto obludu se stejnými SPZ jsem v dubnu vyfotil u nás na sídlišti... :-)

+1/0
29.6.2016 17:45

J34a38n 12J61a36n11e35č59e26k 9450523310886

Ulítlý design ještě nutně nemusí být strašný. A tohle prostě strašný design je.

+4/0
29.6.2016 12:31

M76a21r46t81i56n 49P66e39r43o44u61t80k30a 1666483721295

i kdyby do nádrže benzín sám přibýval,tak tohle auto nikdy. Po městě se má jezdit MHD a mimo? Mimo město to bude jezdit za to samý co normální auto. Shrnuto, podtrženo auto je ošklivý, nenabízí žádnou výhodu oproti konkurenci, špatně prodejné jako ojetina (vlastní zkušenost), astronomické ceny servisu.....asi není důvod proč to koupit.

+4/−5
29.6.2016 8:15

M37i19c24h83a10l 51F98r26ý67d41a 1912949823192

Vlastní zkušenost ;-D

+1/0
29.6.2016 18:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.