Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FOTOTEST: Prius je ulítlý, funguje ale skvěle a jezdí za 3,5 litru

Hybridní Toyota Prius nedávno vstoupila na český trh ve čtvrté generaci. Jestli bylo hlavním zadáním designérů budit pozornost publika na každém ujetém metru, podařilo se to na výbornou. Auto se šílenějším vzhledem dnes určitě neseženete. Zkusili jsme, jak to novému priusu sluší u pražských perel moderní architektury.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T15o64m94á31š 49V31a36l28d71e85r 7443230229

Co já vím, tak každá generace Priusu dle novinářských článků dokáže jezdit za 3,5l. i když v reálu je to jiné. Motor se vytáčí, záleží jen dle generace, kolik ujedete km na elektřinu. U této generace design předku, který nemá vůbec nějakou logiku. Jsou to jen poskládané malé plochy, spojené zaoblením bez smyslu estetiky, krásy

0/0
1.7.2016 19:33

B79e52n26e29d10i27k54t 47B20r83e18j38c34h98a 9579172724337

vlastním prius 2, absolutní spokojenost, 0 náklady na servis, (pravidelné prohlídky nepočítám) najeto 150tis, spotřeba zanedbatelná... 1,20Kč/km

.....a tenhle poslední model.... šokující, někoho nasr...ávací, jednoznačně Excelentní!

0/0
30.6.2016 21:27

P15e42t96r 40B50e65d37n76á10ř 4700944943753

auto je sice nehezké (pro někoho), ale pokud bude spolehlivé jako předchozí generace a úsporné ještě o něco více, vlastní zkušenost jest taková:

- pro auto střední třídy nedosažitelná spotřeba ve městě

- žádné zanesené trysky od špatné nafty, rozbité váhy vzduchu u turba, sježděné destičky a kotouče (brzdy díky rekuperaci vydrží i násobně déle než u normálních aut), žádné opravy ve 100 tis., ani 150 tis., ani 200 tis., ani 250 tis. (více u tří priusů najeto nemáme), apod., apod, apod.

- po děsivých zkušenostech s peugeoty vw balzám na finance firmy

- platí se jen pravidelná výměna oleje a filtrů

- pro úsporáře vynikající auto (jak servis, tak spotřeba)

- ne každý má ale takové priority, takže rozumím

- a navíc opravdu vypouští minimum škodlivin, které např. u naftaků s vymontovanymi kat. nici, pomalu ale jiste, zdravi dalsi generace mestských obyvatel

+2/0
30.6.2016 11:53


J13a87n 93H36a39j42e43k 9801408162854

V dlouhodobem prumeru za 3,5l na 100km? Tomu neverim.

0/−1
29.6.2016 23:36

P96e96t61r 62T69y84č25k20a 6535832909652

Takova velka automobilka a nema na normalniho designera.

0/0
29.6.2016 23:30

K77a48r11e59l 91P32o27v83a51l25e17c 5142492405727

Muze autor prosim napsat, ktery z premiovych vozu stredni tridy se da poridit za 900 tisic? Kdyz se podivam na A4, 3er, C klass, tak na +/- 900 tisicich zacinaji totalni holatka s nepremiovou motorizaci. Slusne vybavena premie, srovnatelna ficurama s priusem, prijde na cenikovych minimalne 1,5 mio, po sleve tak 1,3.

0/0
29.6.2016 23:20

J28i74ř38í 52S73c36h21w43a53c14h 8738174248546

Škoda Superb 2.0/280k 4x4....za 970-1100 ;-)

0/0
29.6.2016 23:30

K84a50r90e22l 32P25o86v37a81l51e58c 5232322435817

Jsou snad Mondeo, Passat, M6, Avensis atd. premiovy kary?

0/0
29.6.2016 23:41

J88i56ř23í 38S22c96h44w24a41c26h 8398664158566

ne, proč sem pleteš ty šunty?

0/−1
30.6.2016 0:28

J55i27r24i 12F38i66n73k 6267919277248

První šunt jsi sem zanesl ty ;-)

+3/0
30.6.2016 9:08

T85o89m91á86š 92V59a13l76d61e64r 7573600789

Jsou stejné jako Škoda Superb ;-D

0/0
2.7.2016 17:33

P12a56v49e36l 59N95e91v58e81č79e35ř33a43l 6212926764170

Spotřeba benzínu 3,5 l/100km a alespoň 3x nabít baterie (to je asi zadarmo?)?

0/0
29.6.2016 23:03

J71i64ř94í 24S35c17h51w37a47c65h 8368894528916

Tak jelikož je ve článku zmiňována Toyota Prius a nikoliv Toyota Prius Plug-in, tak se nejspíš žádné dobíjení nekonalo....;-)

+2/0
29.6.2016 23:26

V45o98j81t26ě47c65h 94K34o64m13á19r66e62k 7584484199986

Předchozí verze se mi líbí 100% víc

0/0
29.6.2016 22:37

J53i91ř91í 64S63c75h49w96a97c21h 8398644688386

Honda Civic narvaná do obrovské michačky, tam trochu zmačkaná a následně nafouknutá kompresorem......Rv

0/−1
29.6.2016 22:24

M87a37r66e97k 21K21l59u69f16a 3688704584316

Dosud to bylo jen auto k ničemu a hnusný.

Ale teď je to auto k ničemu a ještě k tomu super-hnusný.

+1/−2
29.6.2016 21:33

T96o84m74á87š 26B27u89r98a 4982156114

Obludka. Zvláště v oblasti přechodu zadních blatníků do zádě design nezvládnutý. A co je dle mého nejvíce šokující, to je kvalita zpracování. Tak na úrovni Fiatu nebo i Dacie. Takové fuky ve slícování jednotlivých dílů karoserie byly až dosud u Toyoty nemyslitelné.

0/0
29.6.2016 18:24

J80a33n 41G28u48t53b65a68y95e74r 6301399945605

Slušná náhoda... tuto obludu se stejnými SPZ jsem v dubnu vyfotil u nás na sídlišti... :-)

+1/0
29.6.2016 17:45

J37a96n 48J83a85n33e93č14e53k 9510223330336

Ulítlý design ještě nutně nemusí být strašný. A tohle prostě strašný design je.

+4/0
29.6.2016 12:31

M22a47r77t39i88n 31P65e26r87o79u41t30k61a 1126113611565

i kdyby do nádrže benzín sám přibýval,tak tohle auto nikdy. Po městě se má jezdit MHD a mimo? Mimo město to bude jezdit za to samý co normální auto. Shrnuto, podtrženo auto je ošklivý, nenabízí žádnou výhodu oproti konkurenci, špatně prodejné jako ojetina (vlastní zkušenost), astronomické ceny servisu.....asi není důvod proč to koupit.

+4/−5
29.6.2016 8:15

M75i55c78h37a88l 29F50r24ý22d81a 1162769783882

Vlastní zkušenost ;-D

+1/0
29.6.2016 18:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.