Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FOTOTEST: Prius je ulítlý, funguje ale skvěle a jezdí za 3,5 litru

Hybridní Toyota Prius nedávno vstoupila na český trh ve čtvrté generaci. Jestli bylo hlavním zadáním designérů budit pozornost publika na každém ujetém metru, podařilo se to na výbornou. Auto se šílenějším vzhledem dnes určitě neseženete. Zkusili jsme, jak to novému priusu sluší u pražských perel moderní architektury.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T63o44m56á58š 14V69a82l42d85e39r 7633890899

Co já vím, tak každá generace Priusu dle novinářských článků dokáže jezdit za 3,5l. i když v reálu je to jiné. Motor se vytáčí, záleží jen dle generace, kolik ujedete km na elektřinu. U této generace design předku, který nemá vůbec nějakou logiku. Jsou to jen poskládané malé plochy, spojené zaoblením bez smyslu estetiky, krásy

0/0
1.7.2016 19:33

B43e84n33e90d57i16k63t 31B98r25e90j91c84h56a 9539712184237

vlastním prius 2, absolutní spokojenost, 0 náklady na servis, (pravidelné prohlídky nepočítám) najeto 150tis, spotřeba zanedbatelná... 1,20Kč/km

.....a tenhle poslední model.... šokující, někoho nasr...ávací, jednoznačně Excelentní!

0/0
30.6.2016 21:27

P78e61t78r 44B25e92d66n17á53ř 4950284173473

auto je sice nehezké (pro někoho), ale pokud bude spolehlivé jako předchozí generace a úsporné ještě o něco více, vlastní zkušenost jest taková:

- pro auto střední třídy nedosažitelná spotřeba ve městě

- žádné zanesené trysky od špatné nafty, rozbité váhy vzduchu u turba, sježděné destičky a kotouče (brzdy díky rekuperaci vydrží i násobně déle než u normálních aut), žádné opravy ve 100 tis., ani 150 tis., ani 200 tis., ani 250 tis. (více u tří priusů najeto nemáme), apod., apod, apod.

- po děsivých zkušenostech s peugeoty vw balzám na finance firmy

- platí se jen pravidelná výměna oleje a filtrů

- pro úsporáře vynikající auto (jak servis, tak spotřeba)

- ne každý má ale takové priority, takže rozumím

- a navíc opravdu vypouští minimum škodlivin, které např. u naftaků s vymontovanymi kat. nici, pomalu ale jiste, zdravi dalsi generace mestských obyvatel

+2/0
30.6.2016 11:53

J83a31n 79H30a46j31e77k 9641908282794

V dlouhodobem prumeru za 3,5l na 100km? Tomu neverim.

0/−1
29.6.2016 23:36

P64e28t65r 66T29y23č38k70a 6765252839372

Takova velka automobilka a nema na normalniho designera.

0/0
29.6.2016 23:30

K20a97r68e39l 34P50o62v66a13l90e77c 5172692145357

Muze autor prosim napsat, ktery z premiovych vozu stredni tridy se da poridit za 900 tisic? Kdyz se podivam na A4, 3er, C klass, tak na +/- 900 tisicich zacinaji totalni holatka s nepremiovou motorizaci. Slusne vybavena premie, srovnatelna ficurama s priusem, prijde na cenikovych minimalne 1,5 mio, po sleve tak 1,3.

0/0
29.6.2016 23:20

J17i49ř40í 57S87c42h98w79a96c37h 8108874398666

Škoda Superb 2.0/280k 4x4....za 970-1100 ;-)

0/0
29.6.2016 23:30

K56a39r31e98l 92P68o31v76a90l53e24c 5382602765737

Jsou snad Mondeo, Passat, M6, Avensis atd. premiovy kary?

0/0
29.6.2016 23:41

J50i58ř96í 24S87c31h30w46a66c94h 8948214288716

ne, proč sem pleteš ty šunty?

0/−1
30.6.2016 0:28

J12i34r61i 32F98i55n60k 6557179757458

První šunt jsi sem zanesl ty ;-)

+3/0
30.6.2016 9:08

T13o39m58á86š 42V59a80l32d15e55r 7783120729

Jsou stejné jako Škoda Superb ;-D

0/0
2.7.2016 17:33

P51a45v36e92l 63N14e97v57e12č14e87ř29a61l 6152616304220

Spotřeba benzínu 3,5 l/100km a alespoň 3x nabít baterie (to je asi zadarmo?)?

0/0
29.6.2016 23:03

J93i50ř30í 78S83c90h71w58a34c44h 8238884228256

Tak jelikož je ve článku zmiňována Toyota Prius a nikoliv Toyota Prius Plug-in, tak se nejspíš žádné dobíjení nekonalo....;-)

+2/0
29.6.2016 23:26

V33o31j88t79ě63c29h 66K91o13m77á86r11e35k 7694674799536

Předchozí verze se mi líbí 100% víc

0/0
29.6.2016 22:37

J29i11ř92í 61S37c81h93w67a54c64h 8438394688836

Honda Civic narvaná do obrovské michačky, tam trochu zmačkaná a následně nafouknutá kompresorem......Rv

0/−1
29.6.2016 22:24

M67a88r87e64k 96K72l35u97f11a 3558124474526

Dosud to bylo jen auto k ničemu a hnusný.

Ale teď je to auto k ničemu a ještě k tomu super-hnusný.

+1/−2
29.6.2016 21:33

T90o82m64á11š 90B53u90r93a 4872296634

Obludka. Zvláště v oblasti přechodu zadních blatníků do zádě design nezvládnutý. A co je dle mého nejvíce šokující, to je kvalita zpracování. Tak na úrovni Fiatu nebo i Dacie. Takové fuky ve slícování jednotlivých dílů karoserie byly až dosud u Toyoty nemyslitelné.

0/0
29.6.2016 18:24

J95a49n 93G22u18t64b33a61y43e92r 6281219465155

Slušná náhoda... tuto obludu se stejnými SPZ jsem v dubnu vyfotil u nás na sídlišti... :-)

+1/0
29.6.2016 17:45

J69a17n 28J31a98n47e59č88e38k 9120843880626

Ulítlý design ještě nutně nemusí být strašný. A tohle prostě strašný design je.

+4/0
29.6.2016 12:31

M51a85r77t89i79n 69P34e67r57o77u22t88k46a 1316493141585

i kdyby do nádrže benzín sám přibýval,tak tohle auto nikdy. Po městě se má jezdit MHD a mimo? Mimo město to bude jezdit za to samý co normální auto. Shrnuto, podtrženo auto je ošklivý, nenabízí žádnou výhodu oproti konkurenci, špatně prodejné jako ojetina (vlastní zkušenost), astronomické ceny servisu.....asi není důvod proč to koupit.

+4/−5
29.6.2016 8:15

M71i71c28h95a31l 46F71r71ý87d81a 1132169203912

Vlastní zkušenost ;-D

+1/0
29.6.2016 18:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.