- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když se souběžně s někým setkávám neodbočuji ani vpravo ani vlevo. To bych nazval křížením. Je bezva, že mají cyklisté všude přednost. Někteří i poprvé a naposled.
Vždyť v nové vyhlášce je napsáno, že auta nesmí cyklisty ohrozit. Ale je tam také napsáno, že cyklista nesmí donutit auto k náhlé změně směru nebo rychlosti. Mohu se zeptat, jak z těchto dvou ?:"!/'!"'! paragrafů vyplývá, že má cyklista přednost!!!???
Ťokova představa bezpečných železničních přejezdů:
h*ttp://w*w*w*.liveleak.c*om/v*iew?i*=73f_*1461*855*148
PS. Odstraňte hvězdičky
"Přednost má člověk na kole i na vyznačeném přejezdu pro kola v místech mimo křižovatku." - jeden takový je u nás, už teď to funguje tak, že cyklista jede rozpelášenej z kopce a prostě to přes silnici střelí, teď to bude ještě horší o to, že jim nějakej M...R ve vládě zase zajistil přednost, a ti de...ti, budou přesvědčený o tom, že auto zastavi před tim jejich přejezdem na pětníku.
Boha jeho to jsou v tý vládě samí VY......CI, no nic místo většího bezpečí jim zajistili akorát větší nehodovost a jak tu někdo poznamenal, ten kdo tuhle chuj...nu sepsal, má v hlavě akorát dutohlávky, auto vždy vyhraje a cyklista to odnese, zrovna dneska stačili otevřené dveře a cyklista je po smrti.
Ty pravidla psal člověk který si neuvědomuje že při střetu těch dvou vyhrává vždy auto.
Co to zas je za cyklo diktatura? Nestačí, že kvůli pumpičkám ku*ví dopravu tím, že ze dvou pruhů udělají jeden a cyklostezku. Za chvíli budou mít ty neosvětlené klátící se mátohy na kolech absolutní přednost všude a před všemi?
Asi mně smažou, ale musím si ulevit. Ťuk je blb. Cyklista je schopen zastavit podstatně snadněji a rychleji než auto, ze kterého mnohdy není na cyklostezku dobře vidět. Jeho nápad je stejný, jako dát na železničním přejezdu přednost autu před vlakem.
To právě není, cyklista má styčnou plochu se silnicí pouze několik centimetrů čtverečních a auto několik stovek. Takže když auto prudce zastaví, cyklista za ním při stejné rychlosti většinou nemá šanci.
Celkem by to chtělo pojistit to objíždění kolony z prava. Vždycky se najde jeden blbec z 20 řidičů co musí předpisově popojíždět nalepenej úplně v pravo
Na to zrovna má být cyklopruh, ne? Záleží teda na prostorové dispozici.
koukám výrazné plus pro plynulost dopravy
A postavit cyklistu na roveň tramvaje, to taky jen tak někdo nevymyslí