- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No fakt nechápu, na co tolik válců?
je to velmi málo válců, na 400 koní atmosféra potřebuje cca 8 válců
Má to výkon 400 koní a bude mít spotřebu 4 L/100. Při brždění to bude benzin vyrábět. Vývoj jde kupředu.
tak výroba benzínu je samozřejmě nesmysl, ale rekuperace využitelné energie už nesmysl není
Kdo by to dnes kupoval? - Každý chce přece ten úžasný tříválec s obsahem 1.0 L!
Tak samozřejmě tahat 115 koní z litru je směšné a zasluhuje opovržení. Tady se přece tahá 160 koní z litru tak je to super....
bral bych to, ale ty hrany a vsecko to je jak vybrouseny z kristalu, resp. Skodovka design nic moc na to jak to jinak bude super svezeni.
už to postrádá svou osobitost TT. Už je to jen auto s koncernovým čumákem a zadkem :-(
Chybí tomu ten "gay look" jak měla první generace? :-)
už se těším na ty durchy o downsizingu......
něco ve smyslu: ...tam kam patří pětilitrový V8 nebo minimálně V6 dají ubohý foukaný dvaapůllitříkový pětiválec, sekačka na trávu, motor ke stěračům nebo ostřikovači, vysavač, co se musí neustále vytáčet, takže nic nevydrží......očekávám, že příště to bude půlválec s pěti turby......
Já myslím že u auta velikosti golfu nikdo oturbený pětiválec kritizovat nebude. Průser samozřejmě je když do auta stejné velikosti někdo nacpe oturbený tříválec že
Audi ? To je ta firma , co vyvinula ten genitální soft. pro adolfwágen ?
Vyvinul ho Bosch jen tak mimochodem .. tady má někdo zřejmě těžký komplex ..