Diskuze
FCA svolává přes milion aut do servisů. Řidiči nechápou, jak se řadí
Děkujeme za pochopení.
A23n10t34o30n38í56n 50S30e28b50e11r17a
Takže se to rozjede až vystoupím a zavřu dveře? No mně to pak sice nezraní, ale auto mi odjede i tak :-D
J32i45ř59í 61D23v18o32ř20á12k
U náklaďaků , ať s manuálem , nebo automatem ( ten automat je trochu jiný , prakticky klasická převodovka ovládaná řídící jednotkou ) již několik let existuje poměrně levný systém : Pokud není " zatažená " ruční brzda a otevřou se dveře zapne se poměrně hlasitá zvuková signalizace plus piktogram na přístrojovce . I při vypnutém klíčku .
D89e89n49i94s 42W31i74t12z84k15u
takhle to vypadá, kdo je naučenej na starý systém, vůbec se nedivím, že to může občas udělat zmatky
J50a67n 66H29a75v64r98d47a
Tak když já jsem dělal autoškolu, tak jedna z prvních zásad bylo, že před opuštěním vozidla musel řidič zajistit vozidlo proto samovolnému rozjetí. Nejlépe zařazením 1. rychlostního stupně a parkovací brzdou.
Jak se zdá, nejen podle článku ale i dle diskutérů, doba se změnila, a chceme z nás udělat tupá, neodpovědná individua, za které převezme odpovědnost někdo/něco jiného a staneme se jednou za 4/5 pouhým palivem do hlasovacího stroje a později ani to ne.
V praxi to například bude znamenat, že až vozidlo nezajistíme, tak škoda takto vzniklou převezme na sebe výrobce vozu, koneckonců bude na to mít vytvořeny rezervní fondy.
D71e92n93i31s 81W53i32t20z84k35u
ale oni ho zajišťují, bohužel je to tam tak blbě udělané, že místo P jim to tam háže zřejmě N
V94o34j75t27ě43c44h 73H37l73a77d15k25ý
Můj dávný Fiat Punto (tuším ročník 2001) s automatem pískal, pokud jsem se pokusil vypnout zapalování v jiné poloze převodovky než P a tuším ani nechtěl pustit klíček. U udělátoru tohoto typu bych považoval za samozřejmost, že bude nějak signalizovat, že se snažíte odstavit auto v nevhodném režimu automatu nebo si ho při vypnutí sám nastaví.
P93e69p43a 32Č69u73m40p43e82l64í40k
USA
Umí si tam vůbec ukrojit chleba?
D91e21n15i96s 14W43i44t60z91k52u
ne, protože stejně jako v Anglii se tam prodává pouze toastový chléb už nakrájený
R13a73d49e33k 83J11a36h35o69d14a
Tak američani už neumí jezdit ani s automatem. Smutné.
T55o95m34á36š 22Z20e10m49a21n
Vždycky můžete obviňovat řidiče a předstírat, že systém je v pořádku.
Ale jsou systémy, které jsou blbuvzdorné a jsou systémy, které udělají blbce skoro z každého.
A není to jen řazení ve fiatu/jeepu ale i např. značení českých silnic.
Neintuitivní či nepřehledné a matoucí ovládání vozidla je chyba především konstuktérů a designérů.
P93e61t50r 21B86ř51é33ť68a 40N68o43v69á63k
Nic ve zlém, ale odjakživa byla povinnost řidiče zajistit vozidlo. Řidič má povinosti a né auto nebo jeho systémy.
A14n25t89o95n92í97n 84S71e13b18e23r59a
No spíš by to chtělo systém, že to nepojede, když nebude zatížené sedadlo řidiče.
Že když se sedadlo odtíží, tak se samo vyřadí a ještě se zapne elektronická ruční brzda. Pak by nebylo co řešit.
M94i85c77h84a93l 43F93r49ý96d90a
Super nápad.
Vystoupím zpoza volantu, (auto se zajistí), obejdu auto, otevřu dveře spolujezdce a něco nakládám / vykládám, při tom na sedadlo řidiče odložím něco, co mi překáží v další činnosti - auto se odjistí a rozjede...
H61o61n62z81a 59V42o95r65á35č43e91k
Problém není v autě, ale v obsluze. Když vystupuji z auta s manuálem také se přesvědčím že"tam mám rychlost", nebo pro sichr zatáhnu parkovací brzdu.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...