Diskuze
Všichni budeme SUV. Volkswagen předělal Audi Q7 na nového touarega
Děkujeme za pochopení.
J89a30k44u62b 54Z93o96u34b38e43k
Podobné krabice řídí většinou pipky, které nemají za volantem co dělat. Např. jedna vedle mě mi 10x odřela auto otevíráním dveří. Zatím přemýšlím, co udělám
K24a51r15e62l 15N64o72v66o58t37n67y
Nejak nechapu ty SUV. Velka krava s malym kufrem a mizernymi jizdnimi vlastnostmi. Auto uplne k nicemu.
J73a20n 50D91l97o30u25h26ý
Prvni vw suv vo vypada jako "auto". V provedeni GTE bude stat tolik jako si koupit normalni verzi a k tomu vw polo :-D
J30o75s87e73f 34P59r30o70c53h14á19z20k22a
Přiznávám! SUV bych taky bral :-)
T19o29m81á88š 88V96a57l12d71e91r
Mnoho lidí si kupuje SUV kvůli bezpečnosti a jezdí jak hovada. Tak si koupím novou kategorii. Transportér Universal Vehicle (TUV). Váha celková 3450kg, pancéřovaná kabina a na předku, zadku a z boku preventivní výbušnina s definovanou zónou tlakové vlny, reagující na deformaci.
J74a65n 91J26a19d93r70n56ý
Nejhezčí výsledek Volkswagen co do teď vyrobili. Bral bych ho...
L18a18d66i35s77l80a13v 84S93t29e61h48l27í54k
a jako bonus "barevnou hudbu" v zadních svítilnách..
O43d20s76t82r57a45n37ě13n11ý 61U56ž21i18v92a72t17e51l
T39o35m48á46š 61V28r36á67b47e49l
Nikdy jsem nebyl proti SUV, naopak, ale SUV velikosti pola? Pak přijde SUV velikosti Upu.
J24i94ř59í 82S21c70h48w69a73c27h
podmínkou kategorie SUV není žádná velikost, jedinou podmínkou je zvýšený podvozek a větší vzdálenost mezi podlahou a střechou. Zkratkou řečeno: MPV se zvýšeným podvozkem a tím pádem menším vnitřním prostorem a horšími jízdními vlastnostmi....takže UP, POLO dáme na chůdy a přizvedneme střechu a můžeme mít uPSUV nebo POLSUV
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha