- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podobné krabice řídí většinou pipky, které nemají za volantem co dělat. Např. jedna vedle mě mi 10x odřela auto otevíráním dveří. Zatím přemýšlím, co udělám
Nejak nechapu ty SUV. Velka krava s malym kufrem a mizernymi jizdnimi vlastnostmi. Auto uplne k nicemu.
Prvni vw suv vo vypada jako "auto". V provedeni GTE bude stat tolik jako si koupit normalni verzi a k tomu vw polo :-D
Přiznávám! SUV bych taky bral :-)
Mnoho lidí si kupuje SUV kvůli bezpečnosti a jezdí jak hovada. Tak si koupím novou kategorii. Transportér Universal Vehicle (TUV). Váha celková 3450kg, pancéřovaná kabina a na předku, zadku a z boku preventivní výbušnina s definovanou zónou tlakové vlny, reagující na deformaci.
Nejhezčí výsledek Volkswagen co do teď vyrobili. Bral bych ho...
a jako bonus "barevnou hudbu" v zadních svítilnách..
Nikdy jsem nebyl proti SUV, naopak, ale SUV velikosti pola? Pak přijde SUV velikosti Upu.
podmínkou kategorie SUV není žádná velikost, jedinou podmínkou je zvýšený podvozek a větší vzdálenost mezi podlahou a střechou. Zkratkou řečeno: MPV se zvýšeným podvozkem a tím pádem menším vnitřním prostorem a horšími jízdními vlastnostmi....takže UP, POLO dáme na chůdy a přizvedneme střechu a můžeme mít uPSUV nebo POLSUV