Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Souboj elektrických géniů začíná. Faraday Future chce oslabit Teslu

Po Tesle přichází další společnost, která sídlí v Kalifornii, jmenuje se po významném vědci a i ona chce změnit svět elektrických aut. Koncept elektrického supersportu FFZERO1, je první vlaštovkou začínajícího konkurenčního boje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68e56t42r 75B18á93č22a 8515256775575

Elektrickych geniu ;-D

0/0
3.5.2016 18:48

D17r24a51h55o56m86í57r 66S72t42r54o10u60h27a89l 4205978362964

Jo a příští automobilka se bude jmenovat Coulomb

0/0
3.5.2016 15:10

P93e41t85r 60K47l88e67i52n 4340720978655

Už děláte na vývoji auta?

0/0
3.5.2016 17:00

D33r59a83h38o96m66í41r 41S53t43r36o90u89h23a55l 4805588272824

Má to smysl? Počkám si, až se navrhnou jasné specifikace na elektrifikované dálnice, abych nemusel dávat do aut tolik baterií.

0/0
4.5.2016 8:38

A23n25t28o82n26í30n 62S14v65o88b43o32d93a 3744753309492

Tesla bude posílat energii na dálku až dotáhne myšlenku starého Tesly k praktickému využití, jen aby se vždy trefili svého auta :-)

0/0
4.5.2016 17:57

B75l88a92h53o66m94í52r 59S14k94o69u33p42ý 8857930178881

Krásný popisek = jeden z nejlepších překlepů za poslední dobu ;-D;-D

Automobilka Fartaday Future už do svého týmu přetáhla řadu inženýrů od Tesla Motors.

+1/0
3.5.2016 10:39

J84i50ř14í 76S67c17h43w62a74c52h 8198204428266

to obrovské vepředu, jsou lapače iontů, takže se to bude za jízdy dobíjet. Za bouřky bude dojezd tisíce kilometrů....pokud pojede stále pod bouřkovým mrakem....

+2/−1
3.5.2016 10:00

V24l91a15d15i68m34i39r 55S29o75u32k21a35l 4910791331126

Kdyz nastupovaly smartphony, chytre hodinky tak kazdy rikal, baterie, vydrz atd..Nakonec prodeje ale ukazuji, ze to zakaznikum az tak nevadi. Stejne tak by to mohlo dopadnout i s s elektroauty. Ruku na srdce, drtiva vetsina dennich cest je do 50km..

+2/−1
3.5.2016 9:11

M49a25r14t88i34n 26P72e17t80r 6583892918519

Jasně, ale to by elektromobily musely přinést nějaké nesporné výhody. Teď mimo diskutabilní vyšší ekologičnosti, ale to záleží na úhlu pohledu, přinášejí tak nižší náklady na kilometr jízdy, což je ale zase vykoupeno vyššími pořizovacími náklady a nižší hlučnost. Na druhou stranu proti hovoří dlouhá doba "čerpání", malé množství stanic a relativně krátká dojezdová vzdálenost. Tudíž více nevýhod než výhod, takže zatím je to věc spíš na frajeření, což i některé benziňáky, o tom žádná, ale nelze zatím čekat nějakou nádobku.

+2/0
3.5.2016 9:53

M42a49r71t78i55n 41P37e80t34r 6823592388309

...masovku... ne nádobku ;-)

0/0
3.5.2016 9:54

P38e53t55r 81N51e82c51h49a69n94i38c36k88ý 7753416968860

Náklady na km jsou asi hlavní výhoda na kterou uslyší masy. Ale musí cena ještě hodně klesnout. Zatím není ani pod 20k eur

+1/0
3.5.2016 10:12

J74a48k63u76b 42K82o49s 3556462470944

Až státu vypadne spotřební daň z DPH, zdaní elektrická auta jinak. A bude po levném ježdění.

0/0
3.5.2016 20:34

J31a24k42u53b 60F13e86i29f61a98r 7179179496119

Ano, pak ale pořád musí být takový elektromobil druhé nebé ještě dalšíá auto a tomu by také měla odpovídat cenovka. Bohužel to tak rozhodně není.

0/0
3.5.2016 11:18

R72a54d42i51m 65P64o94l82á46š17e21k 9746533959699

Ano, ale jestli dojížíde do vzdálenosti 50 km, potřebujete elektromobil s výdrží aspoň 150 km. 100 km, abyste dojel tam i zpátky a 50 - 100 km navíc pro případ problému a pro to , abyste mohl auto používat dál i v případě mírně opotřebené baterie. Vysoké náklady dané pořízením nových akumulátorů snížil až na cca polovinu.

0/0
3.5.2016 12:01

J15a35n 15F44r55o28l55í62k 6836750855884

Nemluvě o možných objížďkách nebo kolonách, kde musíte alespoň v noci svítit. Topení v zimě asi bude nedostižný luxus.:-P

0/0
3.5.2016 15:30

D22r45a87h67o40m23í74r 68S38t16r14o79u82h10a47l 4765348422854

Tepelné čerpadlo sníží náklady na energii o třetinu.

0/0
4.5.2016 8:43

A59n90t58o55n73í12n 72S93v82o26b91o57d75a 3794753829472

Topný faktor je běžně 3 a víc, jen je blbé, že při větší zimě klesá :-)

0/0
4.5.2016 17:54

L58u49k79á60š 77J36a41k97e31š 7346602541807

No toto zatím Teslu určitě neoslabí. To je jako říci, že Zonda oslabí BMW atd.

Až budou mít auto na běžné jezdění ne supersport s parametrama Tesly nebo lepšími, tak teprve potom můžeme mluvit o oslabení Tesly.

+4/0
3.5.2016 8:35
Foto

D77a37v51i89d 35H96o62m88o23l65a 4672282919513

A bude uvnitř fungovat mobil, nebo je to Faradayova klec?

+2/0
3.5.2016 8:19

J45a57n 37V98e17s27e10l27ý 5834623342811

Přeju jim hodně úspěchů, ale jsou tak 8-9 let pozadu.

+2/0
3.5.2016 8:03

J64i27ř56í 52N76e21u48m11e48i63s16t85e54r 2772295573451

Souboj, konkurence a jiné obraty, kterými autor nešetří, už tady byly s Fiskerem. A nedopadlo to valně, pokud se ho nepodaří Číňanům restartovat.

+1/0
3.5.2016 7:56

J83a21r41o84m83í94r 49K92r34á53l 4370809604539

Až ujedu na jedno nabití 500 km, nabíjení bude možné ve většině obcí za 10-15 minut a cena a spolehlivost bude na úrovni Golfu, pak mne to začne zajímat. Zatím je to jen technická zajímavost.

+3/−1
3.5.2016 6:38

M88a64r52t42i44n 41P69e87t56r 6793902138819

A zajímavosti vás nezajímají? ;-)

+1/0
3.5.2016 8:00

J51a50r54o38m96í51r 81K10r50á91l 4960799314169

Zajímají. Já Teslu nijak neodsuzuji. Naopak. Jen říkám, že to zatím není řešení pro běžného člověka a jeho potřeby. A zda někdy bude, nebo se objeví lepší řešení, ukáže čas. Možná se za pár let sice nebude jezdit v Teslách, ale přinese to výhody jinde.

+2/−1
3.5.2016 8:21

J59a51n 66S21v30o86r20a27d30a 7110447

já tedy asi nejsem běžný člověk, protože 500 km dojezd využiju dvakrát do roka.. :D

0/0
3.5.2016 13:17

M84a25r74e94k 63M61a93l79ý 1232978511790

Já asi taky nejsem běžný člověk, protože cestu dlouhou 500 km absolvuji dvakrát do týdne. Každý má jiné požadavky, pro mě je třeba v současnosti elektromobil nepoužitelný. A to i Tesla S, i kdybych na ni měl.

+5/0
3.5.2016 15:22

L24i39b38o77r 53P47e71t55r61á23š 6355209468889

podle kvality zpracování je čeká dlouhá cesta .....

0/0
3.5.2016 6:38

J68a69n 26F71o34r29g53á92č 7224351160143

A výdrž baterií?

0/0
3.5.2016 5:03

M85i40r13e10k 18G18a17j71e52r 5801906199660

Velka.

0/0
3.5.2016 6:22

P78e58t54r 82M70i89c64h57a74l 2920334631502

Kolik je to fotbalových hřišť? :-)

+3/0
3.5.2016 7:26

M72i31c35h30a27l 12T71i48m61k41o 3523614144265

Mam skoro pocit, že každá nová fimra, který se chce prosadit na poli elektromobilů, má jako krok č.1: "Přetáhnout pár inženýrů z Tesly" :-)

+3/0
3.5.2016 5:00

J13i74ř46í 86O77u16k15r55o70p97e20c 5500458513559

Naprosto nádherný design!

+1/−5
3.5.2016 0:58
Foto

P21e47t78r 46K66o44č84i45č31k62a 4889468276277

Za kazdym retarderem staci nahodit zpatky ulomene predni a zadni spoilery, a muzete jet dal! ;-)

+9/0
3.5.2016 1:06

J26i12ř30í 66K72o60c82u38r15e54k 6565454275598

Že je v ČR tolik retardérů ještě neznamaná, že se snažíme dohánět "imeprialisty" v jejich počtu. Dokonce bych si tipnul, že v tomto ohledu jsme "imperialisty" předehnali na míle daleko. Ideální vozidlo na D1? Cestovní enduro. Lze na něm dálnici opustit prakticky kdekoliv.

0/0
3.5.2016 14:47

D37a19n75i66e29l 91K49r93o72n25e46r 7814274386247

To jako fakt? 8-o

0/0
3.5.2016 8:18
Foto

P33e88t69r 86K38o54č95i88č83k71a 4899718826427

Misto poradneho volantu joystick s mobilem uprostred...?! 8-o

Dobrou noc! Rv

0/0
3.5.2016 0:46

T33o88m31á26š 34K18u22c86h31a27ř 3357761328381

Ty mohutné nasávací otvory mají vyřešit neschopnost ukrmit z baterií klimu? ;-)

+2/0
3.5.2016 0:29

M15a29r90t43i54n 23P80l65a86c57h88t15a 1414291901939

Že by se pomalu rozjížděla zdravá konkurence různých koncepcí.....i když jsem skeptik tak tleskám;-) ;-D

+5/0
3.5.2016 0:14
Foto

P39e29t66r 61P49r35o25c64h91á30z11k46a 3662516612604

Ale kdepak. Pokud někdo nepřijde s autem do kterého vleze 5 lidí, ujede na jedno nabití 500km a nabije se za 10 minut a bude stát do 0,5mega pak nejde o reálný projekt, ale jen výstřelek a způsob dokázat si že jsem lepší než ten druhý a přitom to bude k ničemu.....:-(

+6/−4
3.5.2016 6:15

M32i66c83h64a80l 56T27i68m60k67o 3123734374295

Právě....všichni pořád představují bombastické sportáky a čekám, kdy někoho napadne všechno to moderní know - how nacpat do obycejneho uzitkoveho auta na bezne popojizdeni po meste za přijatelnou cenu.

+2/−2
3.5.2016 8:49

T75o91m94á37š 87M16o20r70a88v79č14í35k 3507336223435

Pokud to ještě nikoho nenapadlo, máte obrovskou příležitost to rozjet sám. Kdy se vám nabídne taková možnost bezkonkurenčního prostředí?

+1/0
3.5.2016 8:57

M97i44c95h37a82l 73T45i36m23k82o 3113974104805

Proč tak útočný ton? Já to nerozjedu, protože na to zkrátka nemám schopnosti, ale pro firmy jako Tesla by nemělo být nic náročného, tak doufám, že s něčím takovým brzy přijdou, protože bych sám o takovém autě v budoucnu uvažoval.

+1/0
3.5.2016 18:20

M32a51r37t72i54n 19K51a39r63á55s50e60k 9778133598548

No to je prave problem - postavi luxusni sedan za 3 mega jde lepe nez obyc auto za pul mega....

0/0
3.5.2016 10:12

R15a92d56i26m 69P67o76l98á46š11e55k 9676233149149

Taková auta už jsou, třeba tady:

http://www.novinky.cz/auto/400301-nemecka-posta-si-vyrobi-vlastni-auta-elektromobily.html

Problém je v tom, že ve sporťáku se mnohem snadněji schová zisk ve výši třeba 100 - 200 tisíc Kč.

0/0
3.5.2016 12:05
Foto

P22e69t17r 56P62r97o77c78h12á91z67k79a 3502866312954

Oni by možná rádi, ale zatím to moc nejde......:-(

0/0
3.5.2016 17:13

J42a75n 67F76r17o50l82í21k 6646730375354

Nemusí se nabít za pár minut, ale potřebuji aby bezpečně ujelo s rezervou Praha-Brno a pak přes noc jej nabiji. Musí ovšem stát to co má C1. Něco kolem 200 tis. ;-)

0/0
3.5.2016 15:33
Foto

P52e62t82r 26P58r50o38c90h70á55z96k55a 3362246532334

Jezdím často a jezdím hodně a dlouhé štreky tak že pro mě to není.......:-)

0/0
3.5.2016 17:06

J11a87k36u22b 24K15o23s 3906542360954

Já bych uvítal se z toho Brna taky vrátit zpátky :-)

0/0
3.5.2016 20:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.