Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Souboj elektrických géniů začíná. Faraday Future chce oslabit Teslu

Po Tesle přichází další společnost, která sídlí v Kalifornii, jmenuje se po významném vědci a i ona chce změnit svět elektrických aut. Koncept elektrického supersportu FFZERO1, je první vlaštovkou začínajícího konkurenčního boje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P20e56t85r 64B95á94č21a 8685786645885

Elektrickych geniu ;-D

0/0
3.5.2016 18:48

D73r32a23h31o46m64í29r 52S45t26r49o22u71h28a25l 4155988832514

Jo a příští automobilka se bude jmenovat Coulomb

0/0
3.5.2016 15:10
Foto

P44e41t41r 91K39l88e46i75n 4890660428175

Už děláte na vývoji auta?

0/0
3.5.2016 17:00


D80r42a66h92o29m31í27r 42S51t85r77o53u41h70a43l 4245458792884

Má to smysl? Počkám si, až se navrhnou jasné specifikace na elektrifikované dálnice, abych nemusel dávat do aut tolik baterií.

0/0
4.5.2016 8:38

A21n83t36o29n57í42n 39S83v42o10b88o39d85a 3134183689792

Tesla bude posílat energii na dálku až dotáhne myšlenku starého Tesly k praktickému využití, jen aby se vždy trefili svého auta :-)

0/0
4.5.2016 17:57

B14l35a95h82o81m50í10r 58S63k86o59u67p54ý 8317390208771

Krásný popisek = jeden z nejlepších překlepů za poslední dobu ;-D;-D

Automobilka Fartaday Future už do svého týmu přetáhla řadu inženýrů od Tesla Motors.

+1/0
3.5.2016 10:39

J19i59ř88í 47S84c42h61w56a91c50h 8338124638196

to obrovské vepředu, jsou lapače iontů, takže se to bude za jízdy dobíjet. Za bouřky bude dojezd tisíce kilometrů....pokud pojede stále pod bouřkovým mrakem....

+2/−1
3.5.2016 10:00

V20l82a15d39i43m35i70r 93S54o79u25k86a77l 4590281171816

Kdyz nastupovaly smartphony, chytre hodinky tak kazdy rikal, baterie, vydrz atd..Nakonec prodeje ale ukazuji, ze to zakaznikum az tak nevadi. Stejne tak by to mohlo dopadnout i s s elektroauty. Ruku na srdce, drtiva vetsina dennich cest je do 50km..

+2/−1
3.5.2016 9:11

M84a24r65t94i74n 16P45e95t17r 6473112708469

Jasně, ale to by elektromobily musely přinést nějaké nesporné výhody. Teď mimo diskutabilní vyšší ekologičnosti, ale to záleží na úhlu pohledu, přinášejí tak nižší náklady na kilometr jízdy, což je ale zase vykoupeno vyššími pořizovacími náklady a nižší hlučnost. Na druhou stranu proti hovoří dlouhá doba "čerpání", malé množství stanic a relativně krátká dojezdová vzdálenost. Tudíž více nevýhod než výhod, takže zatím je to věc spíš na frajeření, což i některé benziňáky, o tom žádná, ale nelze zatím čekat nějakou nádobku.

+2/0
3.5.2016 9:53

M36a65r89t22i28n 36P71e90t88r 6273512258159

...masovku... ne nádobku ;-)

0/0
3.5.2016 9:54

P19e31t96r 63N12e37c83h67a47n86i96c24k45ý 7753686438350

Náklady na km jsou asi hlavní výhoda na kterou uslyší masy. Ale musí cena ještě hodně klesnout. Zatím není ani pod 20k eur

+1/0
3.5.2016 10:12

J87a68k32u17b 53K59o96s 3646402900454

Až státu vypadne spotřební daň z DPH, zdaní elektrická auta jinak. A bude po levném ježdění.

0/0
3.5.2016 20:34

J89a95k96u24b 78F68e96i24f98a53r 7449729866789

Ano, pak ale pořád musí být takový elektromobil druhé nebé ještě dalšíá auto a tomu by také měla odpovídat cenovka. Bohužel to tak rozhodně není.

0/0
3.5.2016 11:18

R70a10d98i71m 46P48o76l51á89š82e44k 9756783549439

Ano, ale jestli dojížíde do vzdálenosti 50 km, potřebujete elektromobil s výdrží aspoň 150 km. 100 km, abyste dojel tam i zpátky a 50 - 100 km navíc pro případ problému a pro to , abyste mohl auto používat dál i v případě mírně opotřebené baterie. Vysoké náklady dané pořízením nových akumulátorů snížil až na cca polovinu.

0/0
3.5.2016 12:01

J81a52n 95F45r38o64l80í14k 6666570405424

Nemluvě o možných objížďkách nebo kolonách, kde musíte alespoň v noci svítit. Topení v zimě asi bude nedostižný luxus.:-P

0/0
3.5.2016 15:30

D77r85a15h13o13m84í43r 47S47t54r88o47u26h32a77l 4895628262764

Tepelné čerpadlo sníží náklady na energii o třetinu.

0/0
4.5.2016 8:43

A53n91t79o28n93í41n 10S14v68o80b22o16d13a 3794583499962

Topný faktor je běžně 3 a víc, jen je blbé, že při větší zimě klesá :-)

0/0
4.5.2016 17:54

L48u63k60á80š 57J72a26k90e96š 7506852681147

No toto zatím Teslu určitě neoslabí. To je jako říci, že Zonda oslabí BMW atd.

Až budou mít auto na běžné jezdění ne supersport s parametrama Tesly nebo lepšími, tak teprve potom můžeme mluvit o oslabení Tesly.

+4/0
3.5.2016 8:35
Foto

D39a72v50i56d 80H81o66m57o18l25a 4372742529383

A bude uvnitř fungovat mobil, nebo je to Faradayova klec?

+2/0
3.5.2016 8:19

J71a86n 87V26e91s91e26l52ý 5754623502411

Přeju jim hodně úspěchů, ale jsou tak 8-9 let pozadu.

+2/0
3.5.2016 8:03

J63i49ř95í 62N40e75u28m82e44i62s24t34e22r 2282105123221

Souboj, konkurence a jiné obraty, kterými autor nešetří, už tady byly s Fiskerem. A nedopadlo to valně, pokud se ho nepodaří Číňanům restartovat.

+1/0
3.5.2016 7:56

J71a35r38o91m18í70r 82K13r95á35l 4650179964609

Až ujedu na jedno nabití 500 km, nabíjení bude možné ve většině obcí za 10-15 minut a cena a spolehlivost bude na úrovni Golfu, pak mne to začne zajímat. Zatím je to jen technická zajímavost.

+3/−1
3.5.2016 6:38

M45a48r66t19i26n 58P97e22t89r 6493752858359

A zajímavosti vás nezajímají? ;-)

+1/0
3.5.2016 8:00

J31a89r66o51m96í64r 72K66r42á53l 4550839114449

Zajímají. Já Teslu nijak neodsuzuji. Naopak. Jen říkám, že to zatím není řešení pro běžného člověka a jeho potřeby. A zda někdy bude, nebo se objeví lepší řešení, ukáže čas. Možná se za pár let sice nebude jezdit v Teslách, ale přinese to výhody jinde.

+2/−1
3.5.2016 8:21

J56a96n 78S29v67o97r49a24d57a 7580817

já tedy asi nejsem běžný člověk, protože 500 km dojezd využiju dvakrát do roka.. :D

0/0
3.5.2016 13:17

M97a31r64e97k 97M23a28l76ý 1932768921310

Já asi taky nejsem běžný člověk, protože cestu dlouhou 500 km absolvuji dvakrát do týdne. Každý má jiné požadavky, pro mě je třeba v současnosti elektromobil nepoužitelný. A to i Tesla S, i kdybych na ni měl.

+5/0
3.5.2016 15:22

L74i78b33o18r 49P35e58t31r97á85š 6695119708519

podle kvality zpracování je čeká dlouhá cesta .....

0/0
3.5.2016 6:38

J55a58n 23F43o97r40g77á82č 7734671810403

A výdrž baterií?

0/0
3.5.2016 5:03

M10i77r54e87k 36G90a18j26e41r 5441616529570

Velka.

0/0
3.5.2016 6:22

P71e71t43r 10M21i53c27h16a51l 2310444181862

Kolik je to fotbalových hřišť? :-)

+3/0
3.5.2016 7:26

M44i98c30h91a14l 64T36i19m34k79o 3753194594785

Mam skoro pocit, že každá nová fimra, který se chce prosadit na poli elektromobilů, má jako krok č.1: "Přetáhnout pár inženýrů z Tesly" :-)

+3/0
3.5.2016 5:00

J91i53ř19í 20O95u69k84r35o67p44e81c 5620248633349

Naprosto nádherný design!

+1/−5
3.5.2016 0:58

P57e56t20r 79K48o55č19i95č49k40a 4959268486477

Za kazdym retarderem staci nahodit zpatky ulomene predni a zadni spoilery, a muzete jet dal! ;-)

+9/0
3.5.2016 1:06

J90i66ř89í 61K74o34c61u41r20e48k 6475124185408

Že je v ČR tolik retardérů ještě neznamaná, že se snažíme dohánět "imeprialisty" v jejich počtu. Dokonce bych si tipnul, že v tomto ohledu jsme "imperialisty" předehnali na míle daleko. Ideální vozidlo na D1? Cestovní enduro. Lze na něm dálnici opustit prakticky kdekoliv.

0/0
3.5.2016 14:47

D84a19n51i50e71l 84K76r33o65n39e21r 7324824576697

To jako fakt? 8-o

0/0
3.5.2016 8:18

P79e98t53r 46K87o75č76i90č10k49a 4399718266457

Misto poradneho volantu joystick s mobilem uprostred...?! 8-o

Dobrou noc! Rv

0/0
3.5.2016 0:46

T70o41m46á47š 77K20u39c88h55a53ř 3637701678111

Ty mohutné nasávací otvory mají vyřešit neschopnost ukrmit z baterií klimu? ;-)

+2/0
3.5.2016 0:29

M60a50r51t50i14n 71P40l48a93c64h29t63a 1184281501119

Že by se pomalu rozjížděla zdravá konkurence různých koncepcí.....i když jsem skeptik tak tleskám;-) ;-D

+5/0
3.5.2016 0:14
Foto

P59e86t93r 96P74r83o14c46h39á90z53k98a 3822276182754

Ale kdepak. Pokud někdo nepřijde s autem do kterého vleze 5 lidí, ujede na jedno nabití 500km a nabije se za 10 minut a bude stát do 0,5mega pak nejde o reálný projekt, ale jen výstřelek a způsob dokázat si že jsem lepší než ten druhý a přitom to bude k ničemu.....:-(

+6/−4
3.5.2016 6:15

M39i59c96h88a67l 53T15i32m47k80o 3283244124215

Právě....všichni pořád představují bombastické sportáky a čekám, kdy někoho napadne všechno to moderní know - how nacpat do obycejneho uzitkoveho auta na bezne popojizdeni po meste za přijatelnou cenu.

+2/−2
3.5.2016 8:49

T47o53m21á50š 20M80o16r63a75v67č45í66k 3417496943935

Pokud to ještě nikoho nenapadlo, máte obrovskou příležitost to rozjet sám. Kdy se vám nabídne taková možnost bezkonkurenčního prostředí?

+1/0
3.5.2016 8:57

M80i11c55h41a87l 90T13i52m54k16o 3803714584925

Proč tak útočný ton? Já to nerozjedu, protože na to zkrátka nemám schopnosti, ale pro firmy jako Tesla by nemělo být nic náročného, tak doufám, že s něčím takovým brzy přijdou, protože bych sám o takovém autě v budoucnu uvažoval.

+1/0
3.5.2016 18:20

M65a89r44t28i52n 98K87a42r17á36s68e75k 9838393538108

No to je prave problem - postavi luxusni sedan za 3 mega jde lepe nez obyc auto za pul mega....

0/0
3.5.2016 10:12

R22a64d36i53m 98P26o68l69á33š56e50k 9686943139989

Taková auta už jsou, třeba tady:

http://www.novinky.cz/auto/400301-nemecka-posta-si-vyrobi-vlastni-auta-elektromobily.html

Problém je v tom, že ve sporťáku se mnohem snadněji schová zisk ve výši třeba 100 - 200 tisíc Kč.

0/0
3.5.2016 12:05
Foto

P44e14t81r 11P54r32o22c96h94á15z48k92a 3282726222174

Oni by možná rádi, ale zatím to moc nejde......:-(

0/0
3.5.2016 17:13

J73a97n 53F92r26o44l15í92k 6486310735944

Nemusí se nabít za pár minut, ale potřebuji aby bezpečně ujelo s rezervou Praha-Brno a pak přes noc jej nabiji. Musí ovšem stát to co má C1. Něco kolem 200 tis. ;-)

0/0
3.5.2016 15:33
Foto

P95e58t28r 46P13r36o34c70h11á37z97k77a 3982676402474

Jezdím často a jezdím hodně a dlouhé štreky tak že pro mě to není.......:-)

0/0
3.5.2016 17:06

J60a33k49u96b 21K49o76s 3696512200824

Já bych uvítal se z toho Brna taky vrátit zpátky :-)

0/0
3.5.2016 20:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.