Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Souboj elektrických géniů začíná. Faraday Future chce oslabit Teslu

Po Tesle přichází další společnost, která sídlí v Kalifornii, jmenuje se po významném vědci a i ona chce změnit svět elektrických aut. Koncept elektrického supersportu FFZERO1, je první vlaštovkou začínajícího konkurenčního boje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P97e30t86r 13B91á38č59a 8695616435325

Elektrickych geniu ;-D

0/0
3.5.2016 18:48

D23r54a65h84o28m25í63r 36S68t62r45o30u48h76a57l 4205568722824

Jo a příští automobilka se bude jmenovat Coulomb

0/0
3.5.2016 15:10

P41e60t19r 56K54l41e53i41n 4520710748405

Už děláte na vývoji auta?

0/0
3.5.2016 17:00

D71r14a97h20o52m74í82r 21S64t92r32o55u20h13a87l 4365438812504

Má to smysl? Počkám si, až se navrhnou jasné specifikace na elektrifikované dálnice, abych nemusel dávat do aut tolik baterií.

0/0
4.5.2016 8:38

A23n17t16o29n98í91n 41S15v16o18b52o71d43a 3214163739842

Tesla bude posílat energii na dálku až dotáhne myšlenku starého Tesly k praktickému využití, jen aby se vždy trefili svého auta :-)

0/0
4.5.2016 17:57

B33l65a31h56o85m22í87r 95S35k16o88u44p47ý 8177830308561

Krásný popisek = jeden z nejlepších překlepů za poslední dobu ;-D;-D

Automobilka Fartaday Future už do svého týmu přetáhla řadu inženýrů od Tesla Motors.

+1/0
3.5.2016 10:39

J64i93ř64í 84S97c28h21w68a76c12h 8228304878446

to obrovské vepředu, jsou lapače iontů, takže se to bude za jízdy dobíjet. Za bouřky bude dojezd tisíce kilometrů....pokud pojede stále pod bouřkovým mrakem....

+2/−1
3.5.2016 10:00

V14l38a13d12i77m59i92r 37S94o28u32k73a84l 4510691671116

Kdyz nastupovaly smartphony, chytre hodinky tak kazdy rikal, baterie, vydrz atd..Nakonec prodeje ale ukazuji, ze to zakaznikum az tak nevadi. Stejne tak by to mohlo dopadnout i s s elektroauty. Ruku na srdce, drtiva vetsina dennich cest je do 50km..

+2/−1
3.5.2016 9:11

M68a50r86t55i21n 18P98e34t46r 6203872188199

Jasně, ale to by elektromobily musely přinést nějaké nesporné výhody. Teď mimo diskutabilní vyšší ekologičnosti, ale to záleží na úhlu pohledu, přinášejí tak nižší náklady na kilometr jízdy, což je ale zase vykoupeno vyššími pořizovacími náklady a nižší hlučnost. Na druhou stranu proti hovoří dlouhá doba "čerpání", malé množství stanic a relativně krátká dojezdová vzdálenost. Tudíž více nevýhod než výhod, takže zatím je to věc spíš na frajeření, což i některé benziňáky, o tom žádná, ale nelze zatím čekat nějakou nádobku.

+2/0
3.5.2016 9:53

M75a75r46t71i84n 15P44e14t16r 6703622368989

...masovku... ne nádobku ;-)

0/0
3.5.2016 9:54

P46e61t34r 42N68e97c18h10a53n78i11c87k91ý 7293136768400

Náklady na km jsou asi hlavní výhoda na kterou uslyší masy. Ale musí cena ještě hodně klesnout. Zatím není ani pod 20k eur

+1/0
3.5.2016 10:12

J49a15k29u84b 51K56o36s 3226652630324

Až státu vypadne spotřební daň z DPH, zdaní elektrická auta jinak. A bude po levném ježdění.

0/0
3.5.2016 20:34

J96a61k79u34b 29F21e71i46f10a14r 7509889986189

Ano, pak ale pořád musí být takový elektromobil druhé nebé ještě dalšíá auto a tomu by také měla odpovídat cenovka. Bohužel to tak rozhodně není.

0/0
3.5.2016 11:18

R32a95d45i83m 92P85o41l36á75š30e56k 9176243939159

Ano, ale jestli dojížíde do vzdálenosti 50 km, potřebujete elektromobil s výdrží aspoň 150 km. 100 km, abyste dojel tam i zpátky a 50 - 100 km navíc pro případ problému a pro to , abyste mohl auto používat dál i v případě mírně opotřebené baterie. Vysoké náklady dané pořízením nových akumulátorů snížil až na cca polovinu.

0/0
3.5.2016 12:01

J72a77n 90F70r85o59l76í21k 6966770415124

Nemluvě o možných objížďkách nebo kolonách, kde musíte alespoň v noci svítit. Topení v zimě asi bude nedostižný luxus.:-P

0/0
3.5.2016 15:30

D83r47a54h23o15m40í96r 68S25t22r38o74u58h49a32l 4405878482744

Tepelné čerpadlo sníží náklady na energii o třetinu.

0/0
4.5.2016 8:43

A53n17t90o38n65í93n 42S15v48o98b56o82d78a 3334733519592

Topný faktor je běžně 3 a víc, jen je blbé, že při větší zimě klesá :-)

0/0
4.5.2016 17:54

L70u15k69á87š 62J30a22k60e49š 7256212451367

No toto zatím Teslu určitě neoslabí. To je jako říci, že Zonda oslabí BMW atd.

Až budou mít auto na běžné jezdění ne supersport s parametrama Tesly nebo lepšími, tak teprve potom můžeme mluvit o oslabení Tesly.

+4/0
3.5.2016 8:35
Foto

D45a33v58i12d 87H94o92m19o88l29a 4722352589683

A bude uvnitř fungovat mobil, nebo je to Faradayova klec?

+2/0
3.5.2016 8:19

J68a39n 58V51e84s96e71l68ý 5814773852901

Přeju jim hodně úspěchů, ale jsou tak 8-9 let pozadu.

+2/0
3.5.2016 8:03

J85i77ř77í 26N77e30u68m21e63i32s34t76e45r 2782585503811

Souboj, konkurence a jiné obraty, kterými autor nešetří, už tady byly s Fiskerem. A nedopadlo to valně, pokud se ho nepodaří Číňanům restartovat.

+1/0
3.5.2016 7:56

J85a96r61o14m61í53r 30K89r73á36l 4480639754509

Až ujedu na jedno nabití 500 km, nabíjení bude možné ve většině obcí za 10-15 minut a cena a spolehlivost bude na úrovni Golfu, pak mne to začne zajímat. Zatím je to jen technická zajímavost.

+3/−1
3.5.2016 6:38

M79a25r95t18i24n 40P72e50t51r 6653462158459

A zajímavosti vás nezajímají? ;-)

+1/0
3.5.2016 8:00

J15a81r15o15m48í31r 86K95r80á34l 4850349334569

Zajímají. Já Teslu nijak neodsuzuji. Naopak. Jen říkám, že to zatím není řešení pro běžného člověka a jeho potřeby. A zda někdy bude, nebo se objeví lepší řešení, ukáže čas. Možná se za pár let sice nebude jezdit v Teslách, ale přinese to výhody jinde.

+2/−1
3.5.2016 8:21

J35a14n 93S30v57o86r81a53d60a 7480697

já tedy asi nejsem běžný člověk, protože 500 km dojezd využiju dvakrát do roka.. :D

0/0
3.5.2016 13:17

M43a19r19e44k 54M95a67l55ý 1182258181670

Já asi taky nejsem běžný člověk, protože cestu dlouhou 500 km absolvuji dvakrát do týdne. Každý má jiné požadavky, pro mě je třeba v současnosti elektromobil nepoužitelný. A to i Tesla S, i kdybych na ni měl.

+5/0
3.5.2016 15:22

L30i98b42o88r 53P98e90t19r83á89š 6825469458569

podle kvality zpracování je čeká dlouhá cesta .....

0/0
3.5.2016 6:38

J45a87n 27F62o60r30g65á45č 7144211760613

A výdrž baterií?

0/0
3.5.2016 5:03

M35i37r28e77k 25G41a26j45e73r 5301246979370

Velka.

0/0
3.5.2016 6:22

P54e68t38r 85M53i36c71h97a97l 2590784381542

Kolik je to fotbalových hřišť? :-)

+3/0
3.5.2016 7:26

M63i87c11h84a94l 30T22i91m72k62o 3903154744515

Mam skoro pocit, že každá nová fimra, který se chce prosadit na poli elektromobilů, má jako krok č.1: "Přetáhnout pár inženýrů z Tesly" :-)

+3/0
3.5.2016 5:00

J30i98ř81í 24O73u28k35r16o60p37e58c 5590848143629

Naprosto nádherný design!

+1/−5
3.5.2016 0:58

P37e77t48r 48K69o76č38i44č88k34a 4939858456807

Za kazdym retarderem staci nahodit zpatky ulomene predni a zadni spoilery, a muzete jet dal! ;-)

+9/0
3.5.2016 1:06

J16i47ř79í 77K84o51c98u25r44e15k 6205294565368

Že je v ČR tolik retardérů ještě neznamaná, že se snažíme dohánět "imeprialisty" v jejich počtu. Dokonce bych si tipnul, že v tomto ohledu jsme "imperialisty" předehnali na míle daleko. Ideální vozidlo na D1? Cestovní enduro. Lze na něm dálnici opustit prakticky kdekoliv.

0/0
3.5.2016 14:47

D73a35n44i45e17l 39K45r84o51n66e14r 7734914646927

To jako fakt? 8-o

0/0
3.5.2016 8:18

P89e78t42r 88K35o54č88i78č80k10a 4629638216427

Misto poradneho volantu joystick s mobilem uprostred...?! 8-o

Dobrou noc! Rv

0/0
3.5.2016 0:46

T43o38m49á30š 12K69u63c89h58a78ř 3167441308941

Ty mohutné nasávací otvory mají vyřešit neschopnost ukrmit z baterií klimu? ;-)

+2/0
3.5.2016 0:29

M23a73r20t59i43n 31P54l35a76c39h30t80a 1834561621449

Že by se pomalu rozjížděla zdravá konkurence různých koncepcí.....i když jsem skeptik tak tleskám;-) ;-D

+5/0
3.5.2016 0:14
Foto

P53e75t33r 51P17r37o63c52h88á93z39k98a 3302636822904

Ale kdepak. Pokud někdo nepřijde s autem do kterého vleze 5 lidí, ujede na jedno nabití 500km a nabije se za 10 minut a bude stát do 0,5mega pak nejde o reálný projekt, ale jen výstřelek a způsob dokázat si že jsem lepší než ten druhý a přitom to bude k ničemu.....:-(

+6/−4
3.5.2016 6:15

M33i92c64h17a88l 13T29i88m87k17o 3603194984305

Právě....všichni pořád představují bombastické sportáky a čekám, kdy někoho napadne všechno to moderní know - how nacpat do obycejneho uzitkoveho auta na bezne popojizdeni po meste za přijatelnou cenu.

+2/−2
3.5.2016 8:49

T85o16m36á23š 34M39o20r78a86v85č19í67k 3697496913545

Pokud to ještě nikoho nenapadlo, máte obrovskou příležitost to rozjet sám. Kdy se vám nabídne taková možnost bezkonkurenčního prostředí?

+1/0
3.5.2016 8:57

M15i23c56h39a56l 89T91i54m55k49o 3553444634105

Proč tak útočný ton? Já to nerozjedu, protože na to zkrátka nemám schopnosti, ale pro firmy jako Tesla by nemělo být nic náročného, tak doufám, že s něčím takovým brzy přijdou, protože bych sám o takovém autě v budoucnu uvažoval.

+1/0
3.5.2016 18:20

M75a53r53t68i18n 32K72a16r38á52s80e54k 9168783978318

No to je prave problem - postavi luxusni sedan za 3 mega jde lepe nez obyc auto za pul mega....

0/0
3.5.2016 10:12

R43a79d96i42m 11P47o62l69á72š94e24k 9806673839829

Taková auta už jsou, třeba tady:

http://www.novinky.cz/auto/400301-nemecka-posta-si-vyrobi-vlastni-auta-elektromobily.html

Problém je v tom, že ve sporťáku se mnohem snadněji schová zisk ve výši třeba 100 - 200 tisíc Kč.

0/0
3.5.2016 12:05
Foto

P75e24t86r 19P64r24o10c40h69á81z98k83a 3132576122834

Oni by možná rádi, ale zatím to moc nejde......:-(

0/0
3.5.2016 17:13

J22a56n 34F16r75o46l30í97k 6376900825944

Nemusí se nabít za pár minut, ale potřebuji aby bezpečně ujelo s rezervou Praha-Brno a pak přes noc jej nabiji. Musí ovšem stát to co má C1. Něco kolem 200 tis. ;-)

0/0
3.5.2016 15:33
Foto

P23e17t90r 48P54r68o15c39h28á68z43k17a 3422486372604

Jezdím často a jezdím hodně a dlouhé štreky tak že pro mě to není.......:-)

0/0
3.5.2016 17:06

J12a62k59u21b 70K20o11s 3346422770174

Já bych uvítal se z toho Brna taky vrátit zpátky :-)

0/0
3.5.2016 20:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.