Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojetá Dacia Duster je pohledná, levná, ale zázraky nečekejte

Laciné rumunské SUV s francouzskou technikou láká pozornost řady motoristů. Kdo a jak z nich bude spokojený, záleží na hlavně volbě motorizace. Aut je na trhu dostatek, ale zdaleka ne všechny mají pohon 4x4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B84o74ř79i75v20o91j 37K46u62b29í87č84e23k 2879900169421

Duster je super kára, mam dokonce dva jednoho 4 roky druheho 2 a zatím ani jeden neměl jedinou poruchu.

Jediný na co bych si je nekoupil jsou častý přesuny po dálnici. Hlavne ta 1.6atmo. Nafta je v pohodě.

Spotřeba na couračky po Českým Raji je u nafty kolem 6 litru a u LPG klem deseti což při ceně 12kč za litr vychází kolem 1,3kč km

Obojí verze 4x4

0/0
11.5.2016 10:24

J35a45n 45D88l13o11u62h71ý 7374749380299

Dacia je jedna z mala znacek na trhu, kde prijdu , reknu presne co chci mit v aute vcetne lpg, dostanu na to standartni zaruku (vcetne lpg) a hotovo. Za cca 300 tisic bez dph si lze vzdy odvest napric modelovou radou auto s klimou, radiem, el oknama, tempomatem, lpg. 5 let to fungovat vzdycky bude ( to zvladl i otresnej favorit ). Ja nevidim duvod kupovat si za pul mice a vic predohrab. A zadokolky se v evrope motaj kolem milionu.

+2/0
8.5.2016 14:54

P27e70t14r 18B89á69č61a 8545416855155

Pohledna ;-D;-D

0/0
7.5.2016 12:26

D73e13n48i10s 75W23i69t55z17k45u 3213821379767

pohledná, jak pro koho

+1/0
6.5.2016 9:47

M39a82r21e18k 48J45a63n18e28č91k25a 1787946523351

Ačkoliv Dacie není můj šálek kávy, tak jsem rád, že takové vozy na trhu jsou a byl bych radši, kdyby tady byly i jiné lowend značky určené třeba pro indický trh. Třeba by to aspoň přinutilo některé automobilky se zamyslet a jít s cenami vozů níže ;-)

0/0
5.5.2016 23:03

D45e74n55i29s 70W42i50t12z34k48u 3113811669927

ale ty lowendy pro indický trh nemají ani airbagy a proto jsou levné

0/0
6.5.2016 9:46

J18a44n 42D36l77o16u58h53ý 7164959320969

A komu to vadi? Evropske unii nebo kupcum?

0/0
8.5.2016 14:45

M55i20r32e31k 80S70á44l 1195421888904

tohle už v evropě asi komukoliv

0/0
10.5.2016 14:37

J22a94n 36B37a57r72t16á66č77e69k 6985835580889

Já airbagy mít nemusím.

0/0
14.5.2016 23:09

J10a87r92o81s39l77a32v 32D25r32o27z80d 6533779660717

Duster je super auto, ktere presne vyplnuje misto na trhu. Pro urcite lidi je to idealni stroj, zejmena kdyz potrebujete auto na praci i do terenu. Ostatne terenni schopnosti Dusteru nejsou vubec spatne.

Koupit si ho na pojizdeni po meste je podle me nesmysl, ale nakonec kazdy at si za sve penize koupi co chce.

+3/0
5.5.2016 21:44

A34n13t26o31n47í98n 50D57o85u46b49e28k 3620969709

tohle auto a cela dacia jen poukazuje na to jaky jsme my cesi socky. drtiva vetsina lidi z ceska si tohle auto jako nove nemuze absolutne dovolit a pritom se pise ze je pro nenarocne a levne. proste cesko je dira kterou okolni zeme jen vysavaji a schvalne drzi platy dole aby nas mohli jen zneuzivat :-( jsme radi ze si koupime za 200.000 ojetinu. pravda je ze to je asi i rozumnejsi koupit ojetinu nez dacii :-/

0/−5
5.5.2016 21:09

J60a43r31o91s76l61a78v 64D65r68o96z71d 6183569130937

Kdyz se podivam kolem sebe, tak naprosta vetsina mych pratel ve veku kolem 30 ma drazsi auta, nez je Duster. A nemluvim jen o uspesnych klucich, co maji auta za miliony.

0/0
5.5.2016 21:46

J48a93n 52D65l82o62u21h88ý 7584399170449

Pokud je maji na leasing tak to moc uspesni nejsou :-D

0/0
8.5.2016 14:46
Foto

J89a59n 69K35o53v70a83ř58í61k 4105149912698

Připadal bych si v tom trapně. Takže MHD, kolo, nebo moje Mazda.

0/−11
5.5.2016 20:29

B46o56h34d74a90n 93M53a90r96e55k 5745956237184

Hlavní je, že Vám není trapně teď ;-D

+7/0
5.5.2016 20:53

J49a53n 71D61l68o27u88h15ý 7954439520119

Tak hlavne ze mas mazdu a pak jezdis na mhd :-D

0/0
8.5.2016 14:47

Z34d96e51n93ě44k 11H82á28j35e37k 6457972640843

Pane redaktore. Auto je to ošklivé, s cejchem auta pro nemajetné, ale že není do terénu. Možná neznáte, tak napovím. YOUTUBE. Zkuste si tam zadat Dacia Duster off road.

+3/0
5.5.2016 19:01

J26a46r44o83s72l21a45v 30B39i86r10n41e86r 4138645502238

Ani slovo o spotřebě benzináku....aby ne,ta je opravdu vysoká.Jezdit s tímhle rádobyautem za 9 a více je opravdu výhra;-D

0/−2
5.5.2016 18:53

J81a72n 65D96l12o96u62h53ý 7904769870799

Ano devet to zere ale ve meste ;-)

0/0
8.5.2016 14:48

T13o55m17á75š 52D79o54l30e32ž32a16l 3799935194515

no podla mna kecate.Ja mam dacii dokker s 1,6benzin a zere to okolo 6,5 az 7,2l/100km.

0/0
11.5.2016 19:32

J61i56ř97í 28S77c22h54w71a41c66h 8828294838896

za předpokladu, že jezdíš jen o víkendu, jen okresky někde na rovině do 90 tacho, takže vlastně jen 80 a dálnice maximálně 100 tacho.....

tak pak bych ti to i věřil ;-)

0/0
11.5.2016 19:55

P91e95t33r 64S26p83a78t33z87i17e57r43e27r 7904752925714

prodáváme nová auta a zrovna dneska jsem se bavil s jedním člověkem o výbavě auta. Sám mi říká...když jsem koupil auto co mělo plno výbavy a třeba i automatické parkování..tak jsem to zkusil jen na začátku když jsem to ukázal známým. Ale když to denně používám, tak to jsou jen el. okna, klima a radio....nic víc není potřeba....takže všechny ty serepetičky co jsou v autech navíc tak z 80% nejsou pro běžné jezdění vůbec potřeba. Když to tak povídal, tak jsem přemýšlel kdy já jsem ve svém autě využil svou výbavu, jako jsou vyhřívané sedačky, vyhřívané čelní sklo, el.stahování zadních oken...a říkám si...vlastně snad nikdy....takže i taková Dacia Duster by mi vlastně na to ježdění do práce bohatě stačila...:-)

+16/−1
5.5.2016 17:48
Foto

M86i60c44h16a55l 72N98a75j35m41a24n 7499923326950

Auto v podstatě pojede bez veškeré výbavy a odveze Vás do práce. Něco jako před 30 lety první škoda favorit....

Ale něco tom ubude chybět, na pohodlné pomocníky se snadno zvyká.

0/0
5.5.2016 18:22

J64i37ř36í 97Z50ý63k20a 9399273721480

u moderního auta se z té komfortní výbavy neobejdu bez automatické klimatizace (obyč klima = riziko nastydnutí), zrcátka s výhřevem a el. ovládáním, vnitřní elektrochromatické zrcátko, el. oken (raději všechny, protože některé automobilky se mstí šetřílkům a když si objednáte pouze přední okna v elektrice, tak postrádají automatické dojezdy) ...

... poslední dobou jsem si zvykl i na vyhřívání čelního skla (dlouhou dobu mi vadily ty drátky) a neodsuzuju ani automatické parkování (běžně nepoužívám, ale když mě bolelo rameno, tak se to sakra hodilo).

0/0
5.5.2016 18:31

P49e83t59r 30S78p78a69t78z32i83e76r43e29r 7954562395844

proč riziko nastydnutí je u automat.klima jiné než u manuální? Neumíte si to nastavit jak potřebujete? Ono plno těch všech pomocníků je jen proto, že lidé jsou čím dál tím lenivější...nastavit si topení, klimu, nastavit si zrcátka..stejně pak už na ně nesaháte, podržet tlačítko okna bez automat.dojezdu.....dál bych pokračoval, dešťový senzor, světelný senzor..přeci se nebudu namáhat otočit páčkou která je strašných 5 cm daleko..:D hlídání výjezdu z pruhu, automat.parkování...jasně..otočit se chce dneska už pořádnou fyzičku...a když bolí záda..couvání podle zrcátek nejde? To zatmavování zrcátka...jasně..ta páčka půl metru daleko je strašně daleko a navíc musím ruku zvednout..:D takže vše je jen o čím dál větší lenivosti člověka....za chvíli přijdou auta co budou jezdit sami bez řidiče...pak už to bude vrchol a lidi se budou rádi vracet do starých aut..:-)

+9/−1
5.5.2016 19:24

M69i39r40o64s21l91a16v 90R91i35c38h60t57e42r 2709666153882

máte naprostou pravdu

0/0
5.5.2016 19:32
Foto

M48i54c56h61a53l 70N69a48j28m30a18n 7399513206770

Vidíte a jsou lidé, co si za takové věci rádi připlatí.

Já nejsem náročný, ale bez určitých věcí bych si auto nedokázal představit.

(dálkový centrál, tempomat, denní svícení, zadní parkovací asistent, automatické dojezdy předních oken, el .zrcátka, autorádio s BT......).

+1/−1
5.5.2016 19:37

P50e10t86r 18S37p56a77t68z38i52e49r18e31r 7884232205384

ano připlatí..ale není to o tom, že by to v autě muselo být..ale o tom že člověk je tvor čím dál lenivější a už nechce hýbat ani rukama na páčky co má pod volantem..:-) není to o náročnosti....jinak mi řekněte jaký je důvod pro automatický dojezd okna mimo toho, že se vám nechce držet tlačítko..:-) centrál chápu, tempomat...budiž..i když je to zase jen o tom, že se někomu nechce držet nohu na plynu...prostě to chce už fyzičku šlapat pedály..:-) el. zrcátka....ano...taky chápu..i když jak jsem řekl...měl jsem hodně aut a zrcátka jsem nastavil jednou a pak jsem na ně za těch x let nikdy nesáhnul...a tak bych mohl pokračovat.....:-) takže náročnost = lenost? nebo pohodlnost = lenost...taky by se to tak trochu dalo brát..:-) proto je lidstvo čím dál obéznější...protože jsou pohodlnější a jakýkoliv pohyb je problém...dřív to byla chůze, dneska už to je i pohyb rukou v délce půl metru..:-)

+3/0
5.5.2016 19:59

J39a57n 12N82o33v25á67k 9697262917717

Tak ve chvíli kdy jezdíte i vzdálenosti 500 a více km, tak je tempomat hodně užitečná věc a využívám ho velmi často i při jízdách na kratší vzdálenosti.

+1/0
5.5.2016 20:11

P96e60t50r 24S60p20a56t55z62i39e57r21e79r 7264132215454

tak jak říkám..chápu ho...jen teda důvod tempomatu je, že nemusím držet nohu na plynu...tedy s nohou pracovat...:-) dál už jsem to popsal..:-)

0/0
5.5.2016 20:14

J48a80n 34N18o91v77á81k 9487372547347

Jasně, což se hodí s tou nohou nepracovat, když víte, že příští třeba půl hodinu nebo i déle ji stejně velmi pravděpodobně budete akorát držet v prakticky neměnné poloze. Občas se to hodí i v obcích na pohlídání rychlosti, aby člověk neměl náhodou "těžkou nohu". Ale asi se to dá vnímat i jako určitá pohodlnost, konec konců nakonec bych se třeba do Bruselu nebo do Varšavy dokodrcal i škodovkou stovkou... :-)

+1/0
5.5.2016 20:19
Foto

M41i26c90h44a84l 79N18a86j38m88a96n 7749423606790

okna s dojezdem - často jezdím přes různé brány nebo vrátnice a jsou situace, kdy člověk potřebuje stáhnout okénko a zároveň najít nějakou kartu, průkaz nebo povolení v tomto okamžiku je dojezd velice pohodlný a užitečný.

tempomat - zřejmě moc nejezdíte, že? Já jezdím denně třeba 200 km pak 10 hodin práce a zpět 200 km, na dálnici je to pak neocenitelný pomocník a nvíc o něco snižuje spotřebu.

el. zrcátka - pohybuje se často po stavbách a průmyslových areálech a při manévrování v omezených prostorech se často hodí třeba sklopit zrcátka dolu a kouknout se co je těsně vedle auta a za autem - kanál, složené trubky, pohozený kus roksoru (ten dokáže krásně zlikvidovat pneumatiku....).

+1/0
5.5.2016 20:55

M79a28r77e84k 78J21a78n29e88č91k83a 1797296773111

Jezdím s tempomatem běžně i po městě, pokud to dopravní situace dovolí, čili nejsou dopravní zácpy a už bych si jízdu bez něj neuměl moc představit, navíc mi zlepšuje i spotřebu paliva, ale pravda u manuálu se v městě moc dobře používat nedá, protože s každým sešlápnutím spojky se automaticky vypíná.

0/0
5.5.2016 23:52

M85a15r84t24i39n 71K93o72v41á70ř 2381740329476

S tempomatem jsem na tom stejně. Takže z vlastní zkušenosti můžu doporučit adaptivní tempomat, u kterého můžete řadit bez vypnutí tempomatu.

0/0
6.5.2016 0:22

J73a47k73u37b 21J59e14m63e58l42k55a 7229374988596

Elektrické zrcátka používám velice částo jelikož máme jednou auto doma.

Takže se střídáme s manželkou takže to beru jako plus.

0/0
6.5.2016 2:37

M15a60r39e85k 51J82a22n59e13č88k84a 1177866163551

Automatické dojezdy oken mě třeba akorát rozčilují a jsem rád, že tahle "vychytávka" koncernu není výsadou všech automobilek. Ale jinak bych taky viděl jako standard moderního vozu věci, jako všechny okna v elektrice, zrcátka v elektrice s vyhříváním a nejlépe sklopná (velmi praktická věc při stání na těsno nebo u krajnice), tempomat, zadní parkovací senzory, automat. rozsvěcování světel (často na to pak zapomínám), xenony (mám rád dobře osvětlenou cestu a neměnit moc často žárovky s čím dál horším přístupem), palubní počítač, nejlépe automatická klimatizace, mlhovky, loketní opěrka, kůži potažený volant (drží se mnohem příjemněji než ty nekožené), dobře nastavitelné sedačky, autorádio s podporou mp3, nejlépe SD karet. Vyhřívání sedaček se taky hodí, než se auto když mrzne vyhřeje a vyhřívaný volant je taky příjemná vychytávka a pro pohodovou jízdu i v městských zácpách nejlépe automat.

+1/0
5.5.2016 23:47

J14a88r41o54s50l27a55v 67D68r73o47z37d 6723399110127

Pro me jsou nezbytnosti: Navigace, vyhrivane sedacky, senzor svetel a destovy senzor, poradne svetlomety (aspon xenony, nejlepe nataceci), samozrejme automaticka klima, el okna a dalkovy central. Dobry je tez automat.

Vsechno ostatni jsou zbytecmosti.

0/0
5.5.2016 21:26

J71a44r66o79s41l52a32v 48D35r23o43z84d 6513139720977

A samozrejme tempomat.

0/0
5.5.2016 21:28

M17a53r53t23i66n 85K80o13v46á90ř 2651470249206

Ještě lépe adaptivní tempomat.

Couvací kamera taky není k zahození.

0/0
6.5.2016 0:16

E81r58i11k 26D50r49a16g74o13m81i49r15e41c17k42ý 2131643957759

že to nevyužije on neznamená že to nevyužije někdo jiný. Já jsem vyhřívané sedačky zapínal na podzim a vypínal na jaře. Vyhřívané sklo je taky naprosto skvělé atd.

0/0
6.5.2016 13:05

J40a83r28o25s43l26a90v 40P30l88a74c14h18e38t52k63a 7426676116629

Hrubka ve shode hned v perexu. Slusny.

+1/0
5.5.2016 16:01

M65a32r14t71i13n 18Z35a78c48h 5104810932892

Koukám pán evidentně expert na pohon LPG :-). Jako přímaz ventilů proč? Pokud je systém dobře seřízen a má jednotku OBD což považuji jako za naprostý základ do moderních motorů, protože nejsme v době stodvacítek, řízených podtlakem, tak se ventil fakticky podpálit nemůže. A pokud se to stane je vždy na vině chyba v servisování vozidla. Přímaz ventilů a přívstřik benzínu je jen kasička pro lidi, co tomu nerozumí a nechají si nabulíkovat nesmysli o mazacích schopnostech benzínu a podobně :-)...

+1/0
5.5.2016 15:50

H17o39n90z65a 24V84o35r20á29č27e98k 6979721219613

Že ten co psal tenhle článek je slušně řečeno neznalý je pravda. To co se označuje jako VAP SAVER není žádné "přimazávání ventilů", ty maže olej. Tohle se vstřikuje do spalovacího prostoru z důvodu snížení teploty, kterou má LPG vyšší než benzín. Pokud je ve voze VAP SAVER není již žádný přístřik benzínu (ten má také snižovat teplotu). Pokud není "tvrzená" hlava, nebo VAP SAVER, dochází k tzv. "zaklepání ventilů".

0/0
5.5.2016 16:46

J76a73k73u12b 11Š39a52f35a21n25d17a 7185477511401

Víte, co znamená zkratka OBD?

0/0
5.5.2016 18:07

I48v93o 84U96r77b46á85n49e56k 2426907437

To auto, že není určené do terénu??? To psal proboha kdo??? Přiznávám, že po tomto nesmyslu hned na začátku jsem dál přestal číst... Rv Rv Rv Co to tam máte za amatéry?

+6/−2
5.5.2016 15:07
Foto

M48i33c15h97a90l 55N57a14j74m96a80n 7649473806270

Přesně, Dacia je levná, celkem kvalitní, ale nedají se čekat zázraky. Před rokem a půl potřebovala manželka auto. Zadání bylo kombík s benzínovým motorem, klimatizací, metalízou, tempomatem a za co nejméně peněz. Dacia MCV se zdála jasná volba, ale ve výsledku byla nabídková cena lehce přes 270 tis.

Nakonec jsem přihodil 30 tis. koupil u konkurence.

0/0
5.5.2016 12:37

P75e58t16r 47F82r79a80n32c 9247111948748

Co jste zvolil?

0/0
5.5.2016 18:53
Foto

M75i37c27h40a21l 67N90a29j30m23a33n 7619593426760

i30 kombi s motorem 1.6 - 88 kw.

+1/0
5.5.2016 19:08

P42e67t39r 47F25r59a70n37c 9427191598208

Dik.

0/0
6.5.2016 10:43

J61i25ř18í 14N12o26v79á30k 3853439858226

Tak to zrovna výhra není ;-D

0/0
7.5.2016 19:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.