- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škodě by rozhodně prospěl dvoudveřový kabriolet, poslední byla už legendární Felicia z r. 1962. Po vyztužení podlahové plošiny by se zde mohla uplatnit třeba i Oktavia. Problém byl u kabrioletů vždy s odolností karoserie proti kroucení.
Takže Oktavia bez střechy by musela mít vyztuženou platformu. S pohonem 4x4 a některým dieslem by to byl unikát. Klidně Felicia Scout! Pokud dvoudveřové, pak prosím i daleko větší vstupní mezeru, pro pohodlné nastupování. Běžné dveře Oktávie jsou příliš krátké.
Takové auto bych si nepochybně koupil.
Tak to bezte nanest tatikovi Volkswagenovi Škoda uz tu zadne slovo nema
Krása. Rapid mi přijde ze Škodovek designově nejzajímavější - škoda, že nevyrobili RS s 1,8 TSI..
Zadek toho auta mi připomíná Hyundai Veloster, akorát je teda naprosto nepraktický. Jinak je to opravdu jen takový puberťácký tuzing na efekt, velký výfuk, velké kola (dá se s tím vůbec zatáčet?), červené podsvícení a tuc tuc aparát. Ale tak není to VŠ, na puberťáky z učňáku dobrý, že to dotáhli skoro do konce.
Hyundai má i 4 kola a kulatý volant, fůj, je to plagiát!
Nápad skvělý, provedení už bohužel ne.
Ale, ono dělat kupé a přitom chtít zachovat původní krátké dveře je výzva možná to ani nejde, protože v konečném výsledku z toho vždy vypadne nepěkný kočkopes.
Neni to hotove a jeste takove divne to je. Modifikovat kastli, to neni zadnej super-pocin a ani se jim to moc nepovedlo. Mnohem vic by se mi libilo narvat do toho poradnej motor a zmenit koncepci pohonu na zadni napravu a udelat z toho treba zavodni spinner ;-)
Kdo si hraje, nezlobí - a tohle hraní je aspoň užitečné.
Zboku to auto připomíná fordy, ty mají také typické zalomení střechy za B-sloupkem...
To teda sorry ale je to fakt nehezký. Je proto, že to dělali studenti, tak to má být super? Ne, je to prostě ošklivý a divný.
Přiznám se, že mne zaskočilo, jak málo nápadité ty úpravy jsou. Sice si cením toho, že to je další škola, kde si studenti (učni?) vyzkoušejí reálný projekt, ale čekal bych větší rozmach, když to podporuje přímo Škoda Auto, určitě mají přístup k zajímavým nástrojům a strojům apod. Přitom si nemyslím, že to je chyba těch studentů, naopak je vidět snaha a kus odvedené práce, jen tomu prostě chybí nějaký větší nápad mimo omezené hranice tunningu.
Ale možná jsem jen zmlsaný tím, jak třeba staví formule studenti ČVUT - viz http://cartech.cvut.cz/ , hlavně část http://cartech.cvut.cz/inovace/
Na té formuli si mimo jiné vyzkoušeli návrh, modelování a výrobu vlastních součástek, které zkoušejí přímo v praxi (zaujalo mne třeba sintrování pádel pod volant, výroba monokoku apod.), celé auto musí být funkční a osvědčit se v reálné praxi, na kterou je to stavěné (závod). Fakt bych u školy, kterou má pod palcem přímo automobilka, čekal mnohem víc.
To bude právě ten rozdíl. Studenti ČVUT a studenti střední školy.
Je fajn, že se studenti mohou realizovat opravdovou prací. Je to jejich projekt, jejich představy káry.
Jako ucnovska prace v poho, ale nelibi.....jednou jsem videl Fabii kombika pretocenou pres strechu a vypadalo to uplne stejne.