Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pořád je co slavit. Malý ford má mejdan ve jméně, Fiestě je čtyřicet

Fordu Fiesta je letos čtyřicet let. Už stihl všechny role: nejprodávanějšího malého auta v Evropě, prvního auta pro mladou holku, posledního auta penzisty i okreskového darebáka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72i90ř71í 64N28e59u96m58e27i47s19t23e83r 2532185503381

Mě se snad nejvíc líbila MK6, a když už je řeč o ST, tak ST150. S 2.0 atmosférou je to dodnes skvělé svezení, žádné díry pod plynem a poměrně konstantní spotřeba do 10 litrů, ať s tím jezdím po okreskách, dálnici nebo městem. Navíc je to skvělá motokára, které v zatáčkách stačí máloco. Ale nechápu proč je článek jen o STčku, když už fiesta slaví tu čtyřicítku.

+1/0
13.5.2016 20:41

T44o45m87á69š 52C70h56r60a26s11t60n22ý 2811894471983

Takže mi chcete říct, že se to stále nepohlo od Ford Focus Mk. I 2.0 RS? Spotřeba stejná, jízdní vlastnosti stejné... Ok, asi už není kam jít..

0/−1
13.5.2016 12:20

J59i78ř65í 88S24c83h26w93a38c38h 8438844468166

jak nepohlo? Vždyť je řeč o autě o třídu níže......;-)

+3/0
13.5.2016 13:00


V39í53ť18a 77K73r20u48t13i47š 1110174675437

A dnes už dokonce i výkon stejný - 158kW.

0/0
13.5.2016 13:09

J94i97ř14í 64N29e74u84m92e38i83s49t59e60r 2292925413241

RS a ST jsou u forda rozdílné kategorie. Asi byste se měl podívat na Focus RS model 2016. A co přesně čekáte od spotřeby, zejména u RS modelů, mi není jasné.

+1/0
13.5.2016 20:32

M36i71c23h19a70l 17O13b13e25r36e59i55t40e64r 8809565490312

Tak přesně tuhle káru si koupila tchýně před cca 2 měsíci. Nebyla si ji ani vyzkoušet, koupila ji skoro přes internet. Když jsem ji tam vezl tak si do toho zaplaceného auta sedala poprvé. Musím podotknout že tchýně váží cca 120 kg. Musel jsem ji pomoci připoutat se, a pak seštelovat sedačku aby se tam vešla ;-D pořád říká že je to mazlík, jo to má pravdu. Káru jsem si půjčil, byl jsem středem pozornosti. Nejlepší zvuk to má na čtvrtý kvalt a pěkně sešlápnout. Je to kobyla co žere asfalt. Bohužel nic pro obéznější lidi..

0/0
13.5.2016 11:59

J95i33ř73í 23S19c61h22w10a68c68h 8288234908546

tvá tchýňa je asi solidní "divoška" ;-)

+2/0
13.5.2016 13:02

L71u33d73v45í54k 34G33a90j11d61o13š48í34k 2475963294672

Pravou podstatu článku nám hezky prozradí připojená fotogalerie.

Místo nějakého průžezu jak se Fiesta 40 let vyvíjela máme z 29 položek jedinou fotku historického modelu a zbytek jsou reklamní fotky a video na současná model.

0/0
13.5.2016 11:29
Foto

M12i20c96h96a17l 49N23a61j60m95a70n 7479443846120

Pěkná byla fiesta MK3 az ní vycházející MK4. Následná MK5 už nebyla taková. A současní generace je - kulatý design a strašný interiér.

0/0
13.5.2016 10:08
Foto

M44a14r83t17i90n 44K12o25u96b15e32k 3229207708376

Pěkná byla, to jo, měl jsem mk4 z roku 96, motor měl úžasných 50 koní. Bylo to moje první auto, tak se na něj snažit vzpomínat hezky, ale upřímně, podělalo se tam co mohlo.

0/0
15.5.2016 22:13

J74a12n 48D10l25o13u92h57ý 7634829600839

1.6 a spotreba jak 15 let stara V6 2.5 z mondea :-D Dat ty dve auta vedle sebe, volim mondeo, pac ten zvuk to je pastvs pro usi. EcoBoost je tak akorat pastva pro vasi penezenku :-D

+2/−3
13.5.2016 8:26

J92i38ř62í 52S65c75h11w13a29c62h 8898384338106

tak samozřejmě, že když z toho chceš vytáhnout výkon jak z V6, tak to bude jak V6 žrát, ale s lehkou nohou ta V6 v mondeu nepojede za 7 ani náhodou.... a o průjezdu zatáčkou už vůbec nemluvím, tam to bude rozdíl "o parník"

+3/0
13.5.2016 10:06

M94a10r90e84k 37M12a89l33ý 1302678971440

Porovnávat JENOM objem motoru a jeho spotřebu je hloupost. Musíte porovnávat, jaký výkon vám za tu spotřebu motor nabídne.

0/0
13.5.2016 10:17

J68o97s51e56f 30M33i39k60u18l85í43k 8624657456

Tak a teď všichni zpátky do reality, protože toto auto si za 460 tis. u nás koupí tak 20 lidí maximálně. Jestli autor článku měří 2 metry, tak je jasné, že to asi auto nebude pro něj. Drahota, drahota. Možná už by byl lepší spíš Kia ProCeed.

0/−3
13.5.2016 7:53

J18i67ř17í 22S22c20h76w25a17c92h 8658774558576

pro ceed za 450 tisic mají sotva 140 koní, konkurenceschopnější varianta GT s 200 koníky je už trochu jiná káva, ale ta je už za 600 tisíc, takže zpátky do reality, to těch kupců u nás bude asi pět.....

+1/0
13.5.2016 10:28

O92n69d17ř93e53j 31F17e12n61c72l 9422656973710

To už radši VW Polo GTi s poctivou 1.8 TSi a 192 koňmi - všestrannější než Ford, hezčí a výkonnější než Kia.

0/−4
13.5.2016 11:27

M90a18r65t38i29n 91N92i32t25r18i55a87n66s53k90y 2575893518772

VW Polo GTi je hezčí? Já Vám to neberiem, ale je to len vec vkusu. Napr. na mňa pôsobí totálne sterilne ako krabica od topánok.

+4/0
13.5.2016 11:49

O81n66d48ř78e49j 18F43e38n16c15l 9442786553210

Samozrejme, ze je to subjektivni. Pro me je Polo hezci nez Cee'd. Ve srovnani s Fordem je to tezsi.

+1/0
13.5.2016 14:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.