Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pořád je co slavit. Malý ford má mejdan ve jméně, Fiestě je čtyřicet

Fordu Fiesta je letos čtyřicet let. Už stihl všechny role: nejprodávanějšího malého auta v Evropě, prvního auta pro mladou holku, posledního auta penzisty i okreskového darebáka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71i42ř94í 76N49e85u13m52e85i11s81t25e20r 2692275453361

Mě se snad nejvíc líbila MK6, a když už je řeč o ST, tak ST150. S 2.0 atmosférou je to dodnes skvělé svezení, žádné díry pod plynem a poměrně konstantní spotřeba do 10 litrů, ať s tím jezdím po okreskách, dálnici nebo městem. Navíc je to skvělá motokára, které v zatáčkách stačí máloco. Ale nechápu proč je článek jen o STčku, když už fiesta slaví tu čtyřicítku.

+1/0
13.5.2016 20:41

T73o26m24á45š 88C43h39r62a18s35t61n14ý 2241274821863

Takže mi chcete říct, že se to stále nepohlo od Ford Focus Mk. I 2.0 RS? Spotřeba stejná, jízdní vlastnosti stejné... Ok, asi už není kam jít..

0/−1
13.5.2016 12:20

J40i62ř21í 65S47c78h32w17a84c71h 8668264738376

jak nepohlo? Vždyť je řeč o autě o třídu níže......;-)

+3/0
13.5.2016 13:00

V18í30ť45a 67K87r89u67t60i82š 1970654235407

A dnes už dokonce i výkon stejný - 158kW.

0/0
13.5.2016 13:09

J59i51ř48í 71N83e97u38m78e17i16s79t87e94r 2932165603261

RS a ST jsou u forda rozdílné kategorie. Asi byste se měl podívat na Focus RS model 2016. A co přesně čekáte od spotřeby, zejména u RS modelů, mi není jasné.

+1/0
13.5.2016 20:32

M76i23c87h80a27l 40O67b55e38r92e28i78t79e22r 8109345470712

Tak přesně tuhle káru si koupila tchýně před cca 2 měsíci. Nebyla si ji ani vyzkoušet, koupila ji skoro přes internet. Když jsem ji tam vezl tak si do toho zaplaceného auta sedala poprvé. Musím podotknout že tchýně váží cca 120 kg. Musel jsem ji pomoci připoutat se, a pak seštelovat sedačku aby se tam vešla ;-D pořád říká že je to mazlík, jo to má pravdu. Káru jsem si půjčil, byl jsem středem pozornosti. Nejlepší zvuk to má na čtvrtý kvalt a pěkně sešlápnout. Je to kobyla co žere asfalt. Bohužel nic pro obéznější lidi..

0/0
13.5.2016 11:59

J65i45ř98í 82S27c45h57w11a24c65h 8798924948606

tvá tchýňa je asi solidní "divoška" ;-)

+2/0
13.5.2016 13:02

L10u65d31v52í35k 59G41a20j79d26o54š14í19k 2985363924792

Pravou podstatu článku nám hezky prozradí připojená fotogalerie.

Místo nějakého průžezu jak se Fiesta 40 let vyvíjela máme z 29 položek jedinou fotku historického modelu a zbytek jsou reklamní fotky a video na současná model.

0/0
13.5.2016 11:29
Foto

M63i56c32h50a24l 27N92a94j51m32a26n 7259123746440

Pěkná byla fiesta MK3 az ní vycházející MK4. Následná MK5 už nebyla taková. A současní generace je - kulatý design a strašný interiér.

0/0
13.5.2016 10:08
Foto

M97a67r78t23i89n 57K97o86u39b54e64k 3829377228366

Pěkná byla, to jo, měl jsem mk4 z roku 96, motor měl úžasných 50 koní. Bylo to moje první auto, tak se na něj snažit vzpomínat hezky, ale upřímně, podělalo se tam co mohlo.

0/0
15.5.2016 22:13

J58a73n 31D85l26o46u72h19ý 7844489370569

1.6 a spotreba jak 15 let stara V6 2.5 z mondea :-D Dat ty dve auta vedle sebe, volim mondeo, pac ten zvuk to je pastvs pro usi. EcoBoost je tak akorat pastva pro vasi penezenku :-D

+2/−3
13.5.2016 8:26

J82i37ř25í 94S77c50h19w16a50c30h 8228134318646

tak samozřejmě, že když z toho chceš vytáhnout výkon jak z V6, tak to bude jak V6 žrát, ale s lehkou nohou ta V6 v mondeu nepojede za 7 ani náhodou.... a o průjezdu zatáčkou už vůbec nemluvím, tam to bude rozdíl "o parník"

+3/0
13.5.2016 10:06

M68a91r95e58k 44M65a81l25ý 1732528931250

Porovnávat JENOM objem motoru a jeho spotřebu je hloupost. Musíte porovnávat, jaký výkon vám za tu spotřebu motor nabídne.

0/0
13.5.2016 10:17

J58o97s34e57f 92M74i61k10u25l59í24k 8594867416

Tak a teď všichni zpátky do reality, protože toto auto si za 460 tis. u nás koupí tak 20 lidí maximálně. Jestli autor článku měří 2 metry, tak je jasné, že to asi auto nebude pro něj. Drahota, drahota. Možná už by byl lepší spíš Kia ProCeed.

0/−3
13.5.2016 7:53

J28i16ř85í 37S60c28h63w61a76c79h 8238364148716

pro ceed za 450 tisic mají sotva 140 koní, konkurenceschopnější varianta GT s 200 koníky je už trochu jiná káva, ale ta je už za 600 tisíc, takže zpátky do reality, to těch kupců u nás bude asi pět.....

+1/0
13.5.2016 10:28

O73n67d63ř71e10j 61F91e20n80c91l 9372476503300

To už radši VW Polo GTi s poctivou 1.8 TSi a 192 koňmi - všestrannější než Ford, hezčí a výkonnější než Kia.

0/−4
13.5.2016 11:27

M48a19r77t45i71n 12N46i75t39r45i90a75n60s96k31y 2545443668702

VW Polo GTi je hezčí? Já Vám to neberiem, ale je to len vec vkusu. Napr. na mňa pôsobí totálne sterilne ako krabica od topánok.

+4/0
13.5.2016 11:49

O89n35d57ř95e51j 58F34e49n17c34l 9922106233770

Samozrejme, ze je to subjektivni. Pro me je Polo hezci nez Cee'd. Ve srovnani s Fordem je to tezsi.

+1/0
13.5.2016 14:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.