Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pořád je co slavit. Malý ford má mejdan ve jméně, Fiestě je čtyřicet

Fordu Fiesta je letos čtyřicet let. Už stihl všechny role: nejprodávanějšího malého auta v Evropě, prvního auta pro mladou holku, posledního auta penzisty i okreskového darebáka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25i21ř15í 89N24e48u50m83e73i81s74t75e71r 2242285173571

Mě se snad nejvíc líbila MK6, a když už je řeč o ST, tak ST150. S 2.0 atmosférou je to dodnes skvělé svezení, žádné díry pod plynem a poměrně konstantní spotřeba do 10 litrů, ať s tím jezdím po okreskách, dálnici nebo městem. Navíc je to skvělá motokára, které v zatáčkách stačí máloco. Ale nechápu proč je článek jen o STčku, když už fiesta slaví tu čtyřicítku.

+1/0
13.5.2016 20:41

T51o22m57á62š 62C19h20r15a77s86t17n55ý 2331944821473

Takže mi chcete říct, že se to stále nepohlo od Ford Focus Mk. I 2.0 RS? Spotřeba stejná, jízdní vlastnosti stejné... Ok, asi už není kam jít..

0/−1
13.5.2016 12:20

J32i72ř94í 93S72c51h21w28a67c83h 8148964278566

jak nepohlo? Vždyť je řeč o autě o třídu níže......;-)

+3/0
13.5.2016 13:00


V27í22ť18a 14K17r11u78t46i95š 1460874255417

A dnes už dokonce i výkon stejný - 158kW.

0/0
13.5.2016 13:09

J50i20ř36í 32N93e69u98m10e39i94s78t15e23r 2872305723851

RS a ST jsou u forda rozdílné kategorie. Asi byste se měl podívat na Focus RS model 2016. A co přesně čekáte od spotřeby, zejména u RS modelů, mi není jasné.

+1/0
13.5.2016 20:32

M93i81c72h23a30l 19O63b89e86r71e72i74t32e30r 8959875640752

Tak přesně tuhle káru si koupila tchýně před cca 2 měsíci. Nebyla si ji ani vyzkoušet, koupila ji skoro přes internet. Když jsem ji tam vezl tak si do toho zaplaceného auta sedala poprvé. Musím podotknout že tchýně váží cca 120 kg. Musel jsem ji pomoci připoutat se, a pak seštelovat sedačku aby se tam vešla ;-D pořád říká že je to mazlík, jo to má pravdu. Káru jsem si půjčil, byl jsem středem pozornosti. Nejlepší zvuk to má na čtvrtý kvalt a pěkně sešlápnout. Je to kobyla co žere asfalt. Bohužel nic pro obéznější lidi..

0/0
13.5.2016 11:59

J29i11ř71í 41S17c97h36w35a16c73h 8818274578216

tvá tchýňa je asi solidní "divoška" ;-)

+2/0
13.5.2016 13:02

L58u23d11v23í78k 90G44a47j56d45o25š64í58k 2825943434802

Pravou podstatu článku nám hezky prozradí připojená fotogalerie.

Místo nějakého průžezu jak se Fiesta 40 let vyvíjela máme z 29 položek jedinou fotku historického modelu a zbytek jsou reklamní fotky a video na současná model.

0/0
13.5.2016 11:29
Foto

M72i85c19h47a49l 23N49a22j33m92a93n 7909813206640

Pěkná byla fiesta MK3 az ní vycházející MK4. Následná MK5 už nebyla taková. A současní generace je - kulatý design a strašný interiér.

0/0
13.5.2016 10:08
Foto

M56a48r23t92i65n 85K42o73u69b36e77k 3249447438816

Pěkná byla, to jo, měl jsem mk4 z roku 96, motor měl úžasných 50 koní. Bylo to moje první auto, tak se na něj snažit vzpomínat hezky, ale upřímně, podělalo se tam co mohlo.

0/0
15.5.2016 22:13

J96a14n 83D59l59o81u24h30ý 7434809620249

1.6 a spotreba jak 15 let stara V6 2.5 z mondea :-D Dat ty dve auta vedle sebe, volim mondeo, pac ten zvuk to je pastvs pro usi. EcoBoost je tak akorat pastva pro vasi penezenku :-D

+2/−3
13.5.2016 8:26

J64i11ř86í 68S93c58h43w67a94c67h 8218354178116

tak samozřejmě, že když z toho chceš vytáhnout výkon jak z V6, tak to bude jak V6 žrát, ale s lehkou nohou ta V6 v mondeu nepojede za 7 ani náhodou.... a o průjezdu zatáčkou už vůbec nemluvím, tam to bude rozdíl "o parník"

+3/0
13.5.2016 10:06

M62a84r81e31k 33M78a69l54ý 1842848241670

Porovnávat JENOM objem motoru a jeho spotřebu je hloupost. Musíte porovnávat, jaký výkon vám za tu spotřebu motor nabídne.

0/0
13.5.2016 10:17

J57o72s22e30f 70M98i22k67u56l89í78k 8844607706

Tak a teď všichni zpátky do reality, protože toto auto si za 460 tis. u nás koupí tak 20 lidí maximálně. Jestli autor článku měří 2 metry, tak je jasné, že to asi auto nebude pro něj. Drahota, drahota. Možná už by byl lepší spíš Kia ProCeed.

0/−3
13.5.2016 7:53

J78i74ř35í 83S89c59h43w81a14c22h 8688114628786

pro ceed za 450 tisic mají sotva 140 koní, konkurenceschopnější varianta GT s 200 koníky je už trochu jiná káva, ale ta je už za 600 tisíc, takže zpátky do reality, to těch kupců u nás bude asi pět.....

+1/0
13.5.2016 10:28

O71n10d29ř50e78j 66F61e14n30c77l 9732236333870

To už radši VW Polo GTi s poctivou 1.8 TSi a 192 koňmi - všestrannější než Ford, hezčí a výkonnější než Kia.

0/−4
13.5.2016 11:27

M20a15r93t20i14n 23N35i25t13r79i31a23n91s22k57y 2585873498922

VW Polo GTi je hezčí? Já Vám to neberiem, ale je to len vec vkusu. Napr. na mňa pôsobí totálne sterilne ako krabica od topánok.

+4/0
13.5.2016 11:49

O41n56d85ř26e84j 41F84e15n31c49l 9662386463840

Samozrejme, ze je to subjektivni. Pro me je Polo hezci nez Cee'd. Ve srovnani s Fordem je to tezsi.

+1/0
13.5.2016 14:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.