Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pořád je co slavit. Malý ford má mejdan ve jméně, Fiestě je čtyřicet

Fordu Fiesta je letos čtyřicet let. Už stihl všechny role: nejprodávanějšího malého auta v Evropě, prvního auta pro mladou holku, posledního auta penzisty i okreskového darebáka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74i24ř66í 13N30e64u17m30e22i39s31t40e28r 2512495463621

Mě se snad nejvíc líbila MK6, a když už je řeč o ST, tak ST150. S 2.0 atmosférou je to dodnes skvělé svezení, žádné díry pod plynem a poměrně konstantní spotřeba do 10 litrů, ať s tím jezdím po okreskách, dálnici nebo městem. Navíc je to skvělá motokára, které v zatáčkách stačí máloco. Ale nechápu proč je článek jen o STčku, když už fiesta slaví tu čtyřicítku.

+1/0
13.5.2016 20:41

T71o52m17á20š 12C80h92r29a85s16t41n37ý 2741784351693

Takže mi chcete říct, že se to stále nepohlo od Ford Focus Mk. I 2.0 RS? Spotřeba stejná, jízdní vlastnosti stejné... Ok, asi už není kam jít..

0/−1
13.5.2016 12:20

J87i27ř49í 28S82c86h87w25a17c69h 8238884928876

jak nepohlo? Vždyť je řeč o autě o třídu níže......;-)

+3/0
13.5.2016 13:00

V56í37ť25a 19K92r41u98t27i71š 1420734835447

A dnes už dokonce i výkon stejný - 158kW.

0/0
13.5.2016 13:09

J58i74ř92í 46N60e94u69m39e34i10s28t78e84r 2642905133421

RS a ST jsou u forda rozdílné kategorie. Asi byste se měl podívat na Focus RS model 2016. A co přesně čekáte od spotřeby, zejména u RS modelů, mi není jasné.

+1/0
13.5.2016 20:32

M66i14c35h96a58l 14O21b65e84r93e69i70t54e16r 8549985520382

Tak přesně tuhle káru si koupila tchýně před cca 2 měsíci. Nebyla si ji ani vyzkoušet, koupila ji skoro přes internet. Když jsem ji tam vezl tak si do toho zaplaceného auta sedala poprvé. Musím podotknout že tchýně váží cca 120 kg. Musel jsem ji pomoci připoutat se, a pak seštelovat sedačku aby se tam vešla ;-D pořád říká že je to mazlík, jo to má pravdu. Káru jsem si půjčil, byl jsem středem pozornosti. Nejlepší zvuk to má na čtvrtý kvalt a pěkně sešlápnout. Je to kobyla co žere asfalt. Bohužel nic pro obéznější lidi..

0/0
13.5.2016 11:59

J50i24ř32í 62S92c32h58w31a37c96h 8398184758186

tvá tchýňa je asi solidní "divoška" ;-)

+2/0
13.5.2016 13:02

L23u39d74v68í57k 46G98a70j80d80o74š10í10k 2675783934722

Pravou podstatu článku nám hezky prozradí připojená fotogalerie.

Místo nějakého průžezu jak se Fiesta 40 let vyvíjela máme z 29 položek jedinou fotku historického modelu a zbytek jsou reklamní fotky a video na současná model.

0/0
13.5.2016 11:29
Foto

M79i42c35h50a88l 19N14a20j13m47a37n 7759243356750

Pěkná byla fiesta MK3 az ní vycházející MK4. Následná MK5 už nebyla taková. A současní generace je - kulatý design a strašný interiér.

0/0
13.5.2016 10:08
Foto

M27a61r56t25i40n 84K50o15u38b78e43k 3519867928326

Pěkná byla, to jo, měl jsem mk4 z roku 96, motor měl úžasných 50 koní. Bylo to moje první auto, tak se na něj snažit vzpomínat hezky, ale upřímně, podělalo se tam co mohlo.

0/0
15.5.2016 22:13

J89a51n 43D34l59o75u50h66ý 7344299700589

1.6 a spotreba jak 15 let stara V6 2.5 z mondea :-D Dat ty dve auta vedle sebe, volim mondeo, pac ten zvuk to je pastvs pro usi. EcoBoost je tak akorat pastva pro vasi penezenku :-D

+2/−3
13.5.2016 8:26

J54i97ř71í 93S65c55h97w82a48c21h 8638624868386

tak samozřejmě, že když z toho chceš vytáhnout výkon jak z V6, tak to bude jak V6 žrát, ale s lehkou nohou ta V6 v mondeu nepojede za 7 ani náhodou.... a o průjezdu zatáčkou už vůbec nemluvím, tam to bude rozdíl "o parník"

+3/0
13.5.2016 10:06

M36a95r71e55k 67M26a27l79ý 1572858421880

Porovnávat JENOM objem motoru a jeho spotřebu je hloupost. Musíte porovnávat, jaký výkon vám za tu spotřebu motor nabídne.

0/0
13.5.2016 10:17

J74o10s76e93f 31M95i68k36u95l16í66k 8844767946

Tak a teď všichni zpátky do reality, protože toto auto si za 460 tis. u nás koupí tak 20 lidí maximálně. Jestli autor článku měří 2 metry, tak je jasné, že to asi auto nebude pro něj. Drahota, drahota. Možná už by byl lepší spíš Kia ProCeed.

0/−3
13.5.2016 7:53

J87i19ř83í 78S87c79h46w30a49c53h 8948784618546

pro ceed za 450 tisic mají sotva 140 koní, konkurenceschopnější varianta GT s 200 koníky je už trochu jiná káva, ale ta je už za 600 tisíc, takže zpátky do reality, to těch kupců u nás bude asi pět.....

+1/0
13.5.2016 10:28

O41n73d50ř84e60j 75F79e97n15c53l 9882676923600

To už radši VW Polo GTi s poctivou 1.8 TSi a 192 koňmi - všestrannější než Ford, hezčí a výkonnější než Kia.

0/−4
13.5.2016 11:27

M42a29r39t86i77n 71N37i17t95r77i97a62n52s54k60y 2335983528432

VW Polo GTi je hezčí? Já Vám to neberiem, ale je to len vec vkusu. Napr. na mňa pôsobí totálne sterilne ako krabica od topánok.

+4/0
13.5.2016 11:49

O24n93d31ř64e80j 33F10e25n89c14l 9402896293850

Samozrejme, ze je to subjektivni. Pro me je Polo hezci nez Cee'd. Ve srovnani s Fordem je to tezsi.

+1/0
13.5.2016 14:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.