- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kristepane, tohle si ta motorka nezasloužila.......
Nevěřím nikomu, kdo si myslí, že 82 mínus 78 jsou 3...
A může mě někdo objasnit, když podle autora má elektronický plyn, proč z ručky trčí dvě lanka?
Samotná jednotka ovládání plynu je schovaná až v motoru, většinou někde poblíž škrtící klapky, takže k ní z řidítek musejí vést lanka. Mám to na motorce stejně.
Nemôžem brať vážne človeka, ktorý sa tvári, že rozumie motorkám a pritom si myslí, že "antihoppingová spojka napomáhá plynulým rozjezdům bez škubání". Alebo to spáchal Googletranslator a autor RSV videl len na obrázku?
Motorkar nejsem, proto zadam o vysvetleni:
mohl byste mi nekdo rict, proc motorka, kterou tu oznacuji za supersportovni ma tak hrozne "nesportovni" siroky riditka...? Riditka u silnicek preci vypadaj uplne jinak...?
na to je dvojí pohled. ano závodní/sportovní, by měli být poměrně úzké, nicméně s širokými řídítky se lépe jede, je lepší odezva a reakce, k tomu když vezmete nějaký hrbol, díru či tak (to se v Čechách stát nemůže :-D ) tak když máte širší řídítka, tak se to lépe vybalancuje - musíte rozhodit větší váha, tedy větší moment - těleso chce více setrvat ve stejné poloze. Pravda, že dřív běhěm závodů (doba F. Šťastného) ty řídítka byla mnohem užší, ale teď se na tom jede trochu rychleji