- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Potěškoště, až vzniklý autoanalfabet přesedlá do vozu bez všech těch autoochran :D
Auta se svým výhledem z místa řidiče čím dál víc podobají ponorce nebo tanku, takže se to pak musí nahrazovat různými asistenty.
Ok, takže 90-60-90 za volantem auto neodře, ale co až bude 3,14-cha za volantem vozu, které chytré není. Musí vymyslet ještě systém, co chrání chytrá auta od těch hloupých
Co je to za blbost? Troufám si říct že většina odřenin je od lidí co mají starý popelnice a je jim to jedno jestli svoje, nebo cizí auto poškrábaj. Další jsou řidiči služebních aut. Pokud je někde úzký místo k zaparkování tak mi nedělá nejmenší problém tam zaparkovat, ale neparkuju tam, protože už počítám s tim, že mě nějakej blbec zničí dveře.
Zajímalo by mě, zda tento systém uhlídá i různé nízké překážky tak oblíbené na parkovštích různých hypersuper.
Uvital bych system, ktery by zabranil poskrabani meho auta temi cizimi
Až na to, že na mém autě je 95% škrábanců způsopbeno nákupními vozíky či jinými účastníky provozu a na to je tenhle systém krátký
Nic krásného, ale ani nic extra ošklivého na tom není. Takový normální bezpohlavní design.
Člověk odře auto jednou za život v mimořádné situaci nebo stresu. Pak je skupina lidí co by asi neměli řídit a auta odírají několikrát ročně. Pravděpodobnost, že se setkáte s tím druhým je o mnoho vyšší...
Neměl by tam Bosch omezovač otevírání dveří pro auta matek s dětmi?