- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No holt kupovat stare jete plecky neni nikdy dobry napad.
Jeste to chapu u lidi co to auto z nejakeho duvodu potrebujou a nemaji tech aspon 200 000 co stoji nejlevnejsi nove auta.
Nejlepsi jsou pak borci co si "za cenu nove fabie" poridi "luxusne vybavenou audi A6" no a za par let na servisu do toho narvou dalsi fabii...
Nejlepsi jsou hospodske plky o tom, jak auto ztraci aspon 20% ceny vyjetim ze salonu - no ano ztraci, oproti cenikove cene, za tu to ale nikdo realne nekupuje, ja jsem bral obe sva auta za cenu o 15% nizsi nez je oficialni cenik, takze nejaka "ztrata pri vyjeti ze salonu" me nejak zasadne netrapila...
Kdyz koupim nove auto, a po 4-5 letech ho prodam za cca pulku ceny, tak si myslim, ze realne me to auto stoji mene, nez pak toho, co ho ode me kupuje, protoze povetsinou jediny naklad je pravidleny servis (vymena oleje)....
Už před deseti lety měl tento americký cruiser reputaci jednoho z nejhorších aut na trhu, neboli "Piece of Trash (PT)". Proto nechápu, jak se objevil u nás a už vůbec ne jako zastupitel jakési "objektivní" recenze ojetin.
tak za 60tis se da koupit docela slusna Dacia Sandero s najezdem kolem 80tis.Jenze spousta nad ni ohrne nos a radsi si chteji vozit zadek ve 20let starych premiovkach :-)
Celou diskusi bych shrnul do věty: Motorismus je drahý koníček!
Auto co ma najeto 134 tisic a tolik zavad, tak to je teda peknej pekac. Jenom pro zajimavost koupil jsem pred 4 roky jako 'auto do zasoby' obycejnou feldu z roku 1996 s dolozenou historii a najeto 110 000km za 8 tacu . Jedine zavady byly zadni tlumice, jedno gufero,zadni dil vyfuku, termostat. Na prvni pohled (protoze je cervena a skodovka neumi cervenou, ktera nemeni starim barvu) vypadala pritom jako hrozny usumtely auto.
tlumiče přední 9652 kč :-D dobrý no...asi jsou z titanu....
Pokud s tím exot zajede do značkového servisu tak asi ano. Jinak běžná cena od SACHS , TRW nebo MONROE 1500,-.
Ojetinu do 50 tisíc kč si může dovolit pouze člověk, který se v autech opravdu vyzná a né běžný smrtelník. Člověk, který dokáže velkou většinu udělat i sám, dokáže si seřídit třeba i základní motor bez elektroniky.
Takový člověk už nekupuje podle značky, ale podle toho co zná, může třeba znát motor od VW, tak bere celou koncepci od (A)Audi až po (Z) třeba VW.
A takový člověk taky neinvestuje prakticky žádné peníze do ojetiny, byť by stála jakoukoliv cenu do 50tisíc.
Ale pokud se tu bavíme o ojetinách, mnohem hůř je na tom člověk co se nevyzná a co si koupí ojetinu mezi 100-150tisíc. Protože tam něco odejde a on může jen zaplakat a očekávat velkou pálku...
Nejlepší je na tom ten, kdo nemusí řešit nic, má to třeba v pojistce(což se vyplatí u dražšího auta), nebo ho má půjčené.
Pokud si člověk kupuje jakoukoliv ojetinu, musí mít do začátku finanční rezervu na případné problémy. Ty je možné omezit správným výběrem, ale ne vždy úplně eliminovat. Je hloupost kupovat ojetinu za 100 a mít na ni opravdu jenom 100 :-)
méli ste tam dát třeba golfa 5řady.
tam článek není potřeba (třeba jako u Octávií TDi) ty se prodávaji pořád
Zimní gumy má hromada ojetin, když ty ho.... da v parlamentu vymysleli povinné zimní gumy, no tak se místo na letních jezdí celoročně na zimních, není se proč divit, že mají ojetiny jen zimní gumy :-D
Takovou exotiku patnáct let starou za 60K? A k tomu ta naivita že to má najeto 130t kilometrů?
když ji miluješ, není co řešit.
Za ty prachy bych vzal raději tu Zafiru. Rozumné auto, za rozumné peníze, i servisně.