Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Tahač táhl 750tunový silniční vlak

V přístavu ve švédském Göteborgu čeká třísetmetrový silniční vlak, je tvořený 20 přívěsy, které nesou 40 plných kontejnerů. Spolu s tahačem Volvo má celá souprava hmotnost 750 tun, to jsou 4 letadla Boeing 747 Jumbo Jet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K71a60r45e82l 85P24a18n82c51e46r 7401620118714

Tohle tahal Chuck Norris holyma rukama a skakal po jedne noze pozadu.

0/0
28.5.2016 18:54

M79a86r77t82i54n 31K32ř65í17ž 9613772690107

Dobrá sranda. Ale nechápu jednu věc. Dva lidi v kabině, asi tak 50 dalších na to čumí. Co vede člověka v kabině, aby všem hlásil, že stále jedou? To si jako fakt myslí, že ti ostatní, kteří to celé připravovali, se na to nekoukaj, nebo že to nevidí? :-)

0/−2
27.5.2016 9:26

P74e68t68r 57N17ě25m31e31č32e60k 1202134192153

Volvo má v nabídce i 850 koní ;-)

0/0
23.5.2016 7:36

D77a49n35i50e50l 54P29a37n51e40k 6462941822480

A šup s ním do kopce ;-D

0/0
22.5.2016 9:14

M64a98r66t23i85n 48K49ř24í92ž 9393242410787

Radši do kopce než z kopce....

0/0
27.5.2016 9:26

J49a29n 75F73r72i48d52r81i40c65h 6215328499713

myslím že tohle je 750 koní od Volva, jejich nejsilnější motor. Scania tak silné nedělá běžně, ale není to jen o výkonu.

+1/0
22.5.2016 5:52

S33t38a31n61i33s76l66a32v 64K47r33e63j69c89a84r 6207206193704

Ano, je to divadélko pouze o síle. V praxi je to nepoužitelné, Mnozí dnšní kamionáci mají problém s desetinou, ale je faktem, že musí navíc řešit nejen zatáčky, křižovatky a železniční přejezdy, ale i ostatní účastníky silničního provozu.

0/−1
22.5.2016 8:55

A15l10e60š 76Z67e97l52i10n18k97a 1864442726

Takový virál jako Jean Claud Van Damme to asi nebude, ani to není tak zábavné jako čtyřletá holčička ovládající dálkovým ovládáním náklaďák, ale i tak další hodně dobrá reklama od Volva:-)

+1/−2
22.5.2016 2:01

T24o25m21á91š 40P15o47l73á56č83e80k 4527205124

Ještě si pamatuji na video kde křeček řídil Volvo jen za mrkev.

0/0
23.5.2016 10:26

M57a67r71t29i55n 50G27l49o21g55a69r 5338197335

By mne zajímalo, zda by nebylo jednodušší to řešit elektro pohonem. Jako diesel lokomotiva. Roztočit dieslem jen generátor v trucku a elektromotory už pak ten krouťák dají s přehledem.

0/0
21.5.2016 22:45

A68d68a44m 30Ž74í19d48e58k 8975532145723

Nevěřím že to má sériový kompresor :o)

0/0
21.5.2016 22:25

O45n23d30ř29e17j 66Č64a49p83k37a 6871511463274

Asi má, brzdy foukali z takového toho stavebního, ten na autě to nedával.

0/0
21.5.2016 23:57

P33a12v68e50l 68Č30e81r77n14i21l 9639165430705

No zaprve tohle neni seriovy tahac ale serie Titan tahace urcene pro tezkou dopravu. Ma to pohon 8x6. Jinak tyhle kolosy rozpohybuji i mnohem slabsi motory. Pouziva se ale u nich hydrodinamicky menic. Tady jde spise o tu prevodovku jenom ze prvni dva stupne oznacovane jako CH tak zredukovali tze to utahne. Ale je pravda ze Volva maji nejlepsi prevodovky v oblasti kamionu. Ale v krouticim momentu zase vede Scania.

0/0
21.5.2016 19:46

J52o59s23e66f 56K20u36r95f29i13ř88t 1141835345949

Zajímalo by mě, kdyby to zapřáhli za Tatru...

0/0
21.5.2016 21:39

J79a26k97u13b 50Š16a78f18a39n32d32a 7935407121661

A není lepší mít na ty ultravelké náklady hydraulický pohon? Tam jsou ty tychlosti stejně nízké, spíše je třeba plynulý rozjezd a opravdu malé rychlosti.

0/0
21.5.2016 15:40

J22o73s95e22f 88K70u69r41f40i20ř30t 1131985795459

Jako sranda dobrý, ale užitečnost, resp. rychlost dopravy... :-D

+4/0
21.5.2016 12:46

P83e95t85r 97M86i23c60h64a36l 2900444301892

Taky jsem si říkal, že praktická využitelnost se bude asi limitně blížit nule.

+3/0
21.5.2016 13:47

P44e61t79r 33P39a17l39e92č91e94k 3630345484842

Leda jako letištní tahače, ale i na ty je to asi předimenzované.

Tatra 815 TPL 28 235 6x6.1 R už v roce 1988 v pohodě vlekla plně naloženého Ruslana (405 tun).

+1/0
21.5.2016 15:11

J86a81n 46H17a98v71r54d36a 2468956521888

Jo, to víte, oni v tom Volvu vůbec neví, co dělají...

Taková klasická chyba předních výrobců a leadrů technologických progresí - zapomněli zavolat do Česka přispěvatelům do internetových diskuzí.... ������

+2/0
21.5.2016 17:06

P15e56t46r 14M76i67c79h35a78l 2600854901952

Jak často se tahá po silnici 750 tun?

0/−1
21.5.2016 22:51

J68a86n 53H88a41v60r58d12a 2358776281298

Asi nedokážete odvodit, že testovali celkem něco jiného než tahání 750 tun v této podobě v každodenním provozu...

No, celkem běžný interpretační problém.

+1/0
23.5.2016 9:32

J91a72k75u63b 97Š65a36f44a33n59d91a 7875257361831

Oni netestovali vůbec nic. Tohle bylo jenom divadlo.

+1/−1
24.5.2016 6:54

J98i68ř34í 10K90o50c47u21r28e65k 6945844465508

To ano, nadměrný náklad jede jednou za 20 roků. Na zkbytek je tady Oktávka v kombíku.

+3/0
21.5.2016 17:16

A62n36d38r27e22j 13O91l26e36k22s34a 3515661467761

TDi R^

0/0
21.5.2016 19:12

P98e37t61r 57M60i88c76h35a86l 2770804791542

To muselo dát práce, tohle vymyslet. :-D

0/0
21.5.2016 22:52

O19n67d22ř29e85j 81Č95a30p74k75a 6211441663714

Rekord jako tenhle je fajn reklama. A ta plazivá rychlost se hodí vždycky, když je potřeba s nákladem projet někudy, kde to vychází na centimetry (což se u nadměrných nákladů stává často, stačí kruháč a je o zábavu postaráno).

+2/0
21.5.2016 18:10

P56e98t58r 34M13i70c22h89a13l 2470334561722

Ale to jo, mně šlo spíš o tu celkovou váhu, která se ani v nadměru běžně nepřepravuje.

0/−1
21.5.2016 22:55

F36i49l60i45p 41T58ř81e57b24a 6923480688696

Stejně jako předchozí reklama se Jean Claudem asi k ničemu, ale jako demonstrace technologie je to moc pěkné, a doufám, že marketingové oddělení Volva bude produkovat další R^

+4/0
21.5.2016 16:04

M25a11r32e26k 27P89i88l42k77a 1756616739204

Mají víc super reklamy, "ředitel visící na tažném háku" "křeček co jezdí po lomu" atd. atd. Stačí si proklikat youtube R^R^R^

0/0
22.5.2016 10:39

M66a63r16t30i87n 71V22o54k56o69u39n 9438613613196

rika se tomu PR :)

0/0
21.5.2016 21:01

V57o62j60t88ě64c87h 69T88i73c85h56ý 6440242948607

Podívejte se na autovlaky v Austrálii...

0/0
23.5.2016 9:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.