Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Tahač táhl 750tunový silniční vlak

V přístavu ve švédském Göteborgu čeká třísetmetrový silniční vlak, je tvořený 20 přívěsy, které nesou 40 plných kontejnerů. Spolu s tahačem Volvo má celá souprava hmotnost 750 tun, to jsou 4 letadla Boeing 747 Jumbo Jet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K46a55r52e73l 31P39a22n53c18e90r 7941920758724

Tohle tahal Chuck Norris holyma rukama a skakal po jedne noze pozadu.

0/0
28.5.2016 18:54

M22a42r92t30i62n 58K25ř48í80ž 9893772740187

Dobrá sranda. Ale nechápu jednu věc. Dva lidi v kabině, asi tak 50 dalších na to čumí. Co vede člověka v kabině, aby všem hlásil, že stále jedou? To si jako fakt myslí, že ti ostatní, kteří to celé připravovali, se na to nekoukaj, nebo že to nevidí? :-)

0/−2
27.5.2016 9:26

P78e84t20r 33N70ě62m78e39č49e17k 1932314932333

Volvo má v nabídce i 850 koní ;-)

0/0
23.5.2016 7:36

D78a19n37i60e48l 16P45a60n10e19k 6282461452880

A šup s ním do kopce ;-D

0/0
22.5.2016 9:14

M96a74r62t94i55n 31K42ř67í96ž 9673332400957

Radši do kopce než z kopce....

0/0
27.5.2016 9:26

J42a72n 35F98r97i68d34r46i39c52h 6395398689713

myslím že tohle je 750 koní od Volva, jejich nejsilnější motor. Scania tak silné nedělá běžně, ale není to jen o výkonu.

+1/0
22.5.2016 5:52

S28t83a11n15i34s27l88a41v 74K53r98e74j72c90a20r 6227686363184

Ano, je to divadélko pouze o síle. V praxi je to nepoužitelné, Mnozí dnšní kamionáci mají problém s desetinou, ale je faktem, že musí navíc řešit nejen zatáčky, křižovatky a železniční přejezdy, ale i ostatní účastníky silničního provozu.

0/−1
22.5.2016 8:55

A20l12e87š 74Z20e29l77i21n52k67a 1314332656

Takový virál jako Jean Claud Van Damme to asi nebude, ani to není tak zábavné jako čtyřletá holčička ovládající dálkovým ovládáním náklaďák, ale i tak další hodně dobrá reklama od Volva:-)

+1/−2
22.5.2016 2:01

T86o58m24á83š 94P62o97l23á16č10e96k 4807105334

Ještě si pamatuji na video kde křeček řídil Volvo jen za mrkev.

0/0
23.5.2016 10:26

M94a43r35t27i82n 12G30l58o68g39a19r 5898847565

By mne zajímalo, zda by nebylo jednodušší to řešit elektro pohonem. Jako diesel lokomotiva. Roztočit dieslem jen generátor v trucku a elektromotory už pak ten krouťák dají s přehledem.

0/0
21.5.2016 22:45

A15d46a73m 53Ž30í43d87e23k 8755362265163

Nevěřím že to má sériový kompresor :o)

0/0
21.5.2016 22:25

O37n94d13ř12e89j 93Č20a95p81k77a 6261501473304

Asi má, brzdy foukali z takového toho stavebního, ten na autě to nedával.

0/0
21.5.2016 23:57

P44a38v88e84l 73Č14e76r51n17i69l 9369535590655

No zaprve tohle neni seriovy tahac ale serie Titan tahace urcene pro tezkou dopravu. Ma to pohon 8x6. Jinak tyhle kolosy rozpohybuji i mnohem slabsi motory. Pouziva se ale u nich hydrodinamicky menic. Tady jde spise o tu prevodovku jenom ze prvni dva stupne oznacovane jako CH tak zredukovali tze to utahne. Ale je pravda ze Volva maji nejlepsi prevodovky v oblasti kamionu. Ale v krouticim momentu zase vede Scania.

0/0
21.5.2016 19:46

J44o81s66e98f 10K76u73r34f54i66ř48t 1241795885739

Zajímalo by mě, kdyby to zapřáhli za Tatru...

0/0
21.5.2016 21:39

J37a29k32u15b 98Š97a58f34a90n61d21a 7385847861431

A není lepší mít na ty ultravelké náklady hydraulický pohon? Tam jsou ty tychlosti stejně nízké, spíše je třeba plynulý rozjezd a opravdu malé rychlosti.

0/0
21.5.2016 15:40

J74o46s43e53f 60K10u20r27f49i70ř55t 1191825315459

Jako sranda dobrý, ale užitečnost, resp. rychlost dopravy... :-D

+4/0
21.5.2016 12:46

P59e34t87r 77M79i49c13h47a60l 2670854561752

Taky jsem si říkal, že praktická využitelnost se bude asi limitně blížit nule.

+3/0
21.5.2016 13:47

P47e88t47r 87P46a20l90e12č80e36k 3370735264112

Leda jako letištní tahače, ale i na ty je to asi předimenzované.

Tatra 815 TPL 28 235 6x6.1 R už v roce 1988 v pohodě vlekla plně naloženého Ruslana (405 tun).

+1/0
21.5.2016 15:11

J82a44n 53H87a74v12r54d12a 2868496171178

Jo, to víte, oni v tom Volvu vůbec neví, co dělají...

Taková klasická chyba předních výrobců a leadrů technologických progresí - zapomněli zavolat do Česka přispěvatelům do internetových diskuzí.... ������

+2/0
21.5.2016 17:06

P92e70t97r 82M84i74c52h44a79l 2600324661712

Jak často se tahá po silnici 750 tun?

0/−1
21.5.2016 22:51

J71a39n 42H77a97v60r14d62a 2478306131168

Asi nedokážete odvodit, že testovali celkem něco jiného než tahání 750 tun v této podobě v každodenním provozu...

No, celkem běžný interpretační problém.

+1/0
23.5.2016 9:32

J79a20k54u30b 44Š11a97f80a39n27d30a 7145977501611

Oni netestovali vůbec nic. Tohle bylo jenom divadlo.

+1/−1
24.5.2016 6:54

J30i81ř31í 31K22o85c25u12r71e22k 6335884885138

To ano, nadměrný náklad jede jednou za 20 roků. Na zkbytek je tady Oktávka v kombíku.

+3/0
21.5.2016 17:16

A54n55d50r94e75j 15O64l97e24k44s58a 3345851427541

TDi R^

0/0
21.5.2016 19:12

P19e38t79r 56M97i82c80h26a98l 2890304631172

To muselo dát práce, tohle vymyslet. :-D

0/0
21.5.2016 22:52

O81n18d21ř21e19j 76Č84a71p79k19a 6321441963314

Rekord jako tenhle je fajn reklama. A ta plazivá rychlost se hodí vždycky, když je potřeba s nákladem projet někudy, kde to vychází na centimetry (což se u nadměrných nákladů stává často, stačí kruháč a je o zábavu postaráno).

+2/0
21.5.2016 18:10

P67e86t71r 87M98i81c57h61a82l 2530414891302

Ale to jo, mně šlo spíš o tu celkovou váhu, která se ani v nadměru běžně nepřepravuje.

0/−1
21.5.2016 22:55

F72i39l50i14p 54T50ř56e26b15a 6333470248186

Stejně jako předchozí reklama se Jean Claudem asi k ničemu, ale jako demonstrace technologie je to moc pěkné, a doufám, že marketingové oddělení Volva bude produkovat další R^

+4/0
21.5.2016 16:04

M57a82r39e29k 57P21i11l60k23a 1396366129304

Mají víc super reklamy, "ředitel visící na tažném háku" "křeček co jezdí po lomu" atd. atd. Stačí si proklikat youtube R^R^R^

0/0
22.5.2016 10:39

M81a59r29t34i66n 79V28o56k21o41u38n 9158763933496

rika se tomu PR :)

0/0
21.5.2016 21:01

V15o61j62t34ě72c90h 34T73i32c63h95ý 6290872688597

Podívejte se na autovlaky v Austrálii...

0/0
23.5.2016 9:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.