- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle tahal Chuck Norris holyma rukama a skakal po jedne noze pozadu.
Dobrá sranda. Ale nechápu jednu věc. Dva lidi v kabině, asi tak 50 dalších na to čumí. Co vede člověka v kabině, aby všem hlásil, že stále jedou? To si jako fakt myslí, že ti ostatní, kteří to celé připravovali, se na to nekoukaj, nebo že to nevidí? :-)
myslím že tohle je 750 koní od Volva, jejich nejsilnější motor. Scania tak silné nedělá běžně, ale není to jen o výkonu.
Ano, je to divadélko pouze o síle. V praxi je to nepoužitelné, Mnozí dnšní kamionáci mají problém s desetinou, ale je faktem, že musí navíc řešit nejen zatáčky, křižovatky a železniční přejezdy, ale i ostatní účastníky silničního provozu.
Takový virál jako Jean Claud Van Damme to asi nebude, ani to není tak zábavné jako čtyřletá holčička ovládající dálkovým ovládáním náklaďák, ale i tak další hodně dobrá reklama od Volva
Ještě si pamatuji na video kde křeček řídil Volvo jen za mrkev.
By mne zajímalo, zda by nebylo jednodušší to řešit elektro pohonem. Jako diesel lokomotiva. Roztočit dieslem jen generátor v trucku a elektromotory už pak ten krouťák dají s přehledem.
Asi má, brzdy foukali z takového toho stavebního, ten na autě to nedával.
No zaprve tohle neni seriovy tahac ale serie Titan tahace urcene pro tezkou dopravu. Ma to pohon 8x6. Jinak tyhle kolosy rozpohybuji i mnohem slabsi motory. Pouziva se ale u nich hydrodinamicky menic. Tady jde spise o tu prevodovku jenom ze prvni dva stupne oznacovane jako CH tak zredukovali tze to utahne. Ale je pravda ze Volva maji nejlepsi prevodovky v oblasti kamionu. Ale v krouticim momentu zase vede Scania.
Zajímalo by mě, kdyby to zapřáhli za Tatru...
A není lepší mít na ty ultravelké náklady hydraulický pohon? Tam jsou ty tychlosti stejně nízké, spíše je třeba plynulý rozjezd a opravdu malé rychlosti.