Diskuze

VIDEO: Tahač táhl 750tunový silniční vlak

V přístavu ve švédském Göteborgu čeká třísetmetrový silniční vlak, je tvořený 20 přívěsy, které nesou 40 plných kontejnerů. Spolu s tahačem Volvo má celá souprava hmotnost 750 tun, to jsou 4 letadla Boeing 747 Jumbo Jet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle tahal Chuck Norris holyma rukama a skakal po jedne noze pozadu.

0 0
možnosti

Dobrá sranda. Ale nechápu jednu věc. Dva lidi v kabině, asi tak 50 dalších na to čumí. Co vede člověka v kabině, aby všem hlásil, že stále jedou? To si jako fakt myslí, že ti ostatní, kteří to celé připravovali, se na to nekoukaj, nebo že to nevidí? :-)

0 2
možnosti

Volvo má v nabídce i 850 koní ;-)

0 0
možnosti

A šup s ním do kopce ;-D

0 0
možnosti

Radši do kopce než z kopce....

0 0
možnosti

myslím že tohle je 750 koní od Volva, jejich nejsilnější motor. Scania tak silné nedělá běžně, ale není to jen o výkonu.

1 0
možnosti

Ano, je to divadélko pouze o síle. V praxi je to nepoužitelné, Mnozí dnšní kamionáci mají problém s desetinou, ale je faktem, že musí navíc řešit nejen zatáčky, křižovatky a železniční přejezdy, ale i ostatní účastníky silničního provozu.

0 1
možnosti

Takový virál jako Jean Claud Van Damme to asi nebude, ani to není tak zábavné jako čtyřletá holčička ovládající dálkovým ovládáním náklaďák, ale i tak další hodně dobrá reklama od Volva:-)

1 2
možnosti

Ještě si pamatuji na video kde křeček řídil Volvo jen za mrkev.

0 0
možnosti

By mne zajímalo, zda by nebylo jednodušší to řešit elektro pohonem. Jako diesel lokomotiva. Roztočit dieslem jen generátor v trucku a elektromotory už pak ten krouťák dají s přehledem.

0 0
možnosti

A17d78a34m 68Ž90í82d59e12k

21. 5. 2016 22:25

Nevěřím že to má sériový kompresor :o)

0 0
možnosti

Asi má, brzdy foukali z takového toho stavebního, ten na autě to nedával.

0 0
možnosti

No zaprve tohle neni seriovy tahac ale serie Titan tahace urcene pro tezkou dopravu. Ma to pohon 8x6. Jinak tyhle kolosy rozpohybuji i mnohem slabsi motory. Pouziva se ale u nich hydrodinamicky menic. Tady jde spise o tu prevodovku jenom ze prvni dva stupne oznacovane jako CH tak zredukovali tze to utahne. Ale je pravda ze Volva maji nejlepsi prevodovky v oblasti kamionu. Ale v krouticim momentu zase vede Scania.

0 0
možnosti

Zajímalo by mě, kdyby to zapřáhli za Tatru...

0 0
možnosti

A není lepší mít na ty ultravelké náklady hydraulický pohon? Tam jsou ty tychlosti stejně nízké, spíše je třeba plynulý rozjezd a opravdu malé rychlosti.

0 0
možnosti