- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za ten ctyrvalec bych jim to omlatil o hlavu.
Těžko říct, zda to Porscheti vůbec vyčítat. První Porsche 365 se dokonce vyrábělo s motory od 1.1 litru. Ono ani tak nejde o výkon, ale o celkový pocit z auta.
Dva kufry měla už první generace Caymanu, takže nevím jak moc nově na to může lákat ta současná... Ale ty čtyřválce do něj prostě nepatří, výkonově může být naladěn sebe líp, ale zvuk plochého atmosférického šestiválce to nahradit nemůže.
Nesouhlas, není to 911 aby muselo mít šestiválec. Stačí, že je to boxer. Ne všechny poršáky měly šestiválce :)
Mne se libi, ze v reklame na sportaky vzdycky ukazuji mlade krasne lidi ale kdyz jedu po meste a vidim podobny sportak, temer vzdy tam sedi seschla mumie.
nebo obézní padesátník
hm, takový je život. mladý krásný člověk si to většinou dovolit nemůže......
al otázka druhá je využitelnost těch objemů. že ano?
To je fakt, pračku ani postel z IKEA v tom neodvezeš. To bude asi velké mínus pro všechny zájemce, měli by se nad tím v Zuffenhausenu vážně zamyslet :-)
A nestačily by tři válce a udělat to v kombíku?
A místo pro druhý motor. Jenže tam větší motor dát nemohli, při rozjezdu do kopce by se to stavělo na zadní.