Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tip bazarového šmejdila je Fiat Bravo: za málo peněz hodně muziky

Italská auta nemají zrovna dobrou pověst, což má vliv na vývoj jejich ceny na trhu ojetých vozů. Proti konkurentům se tak dají mnohdy pořídit citelně levněji a pro některé motoristy pak mohou představovat zajímavý cíl výběru. Zejména pokud jde o mladší ojetiny netrpící výskytem závažných poruch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V38á89c11l64a64v 14F40i69l35i22p91o65v52s80k88ý 1372873689122

Mám ho čtvrtým rokem, najeto 70 tis. a vše bez problému

0/0
17.8.2016 12:19

P66e44t85r 69B51á91č44a 8845326855535

Co se stalo, ze nedoporucujete nejakou skodovackou tuctovku?

0/0
26.6.2016 14:06
Foto

M60a45r67t33i76n 59K89o95p36á94s83e28k 9183210199204

Fiata ani ze zlata :-P

0/−2
19.6.2016 20:49

P76e36t72e21r 16M13o49l29n42á52r 8305594712299

Talianske auto je ako krásna žena ak dostane to čo potrebuje a dobré zaobchádzanie je verné a nesklame ale ak sa len používa bez starostlivosti sklame v tom najnevhodnejšom čase

0/−1
18.6.2016 20:27
Foto

Z28b18y83n81ě61k 56M96e28l14i38c46h90a42r 9165817265769

což se dá říct o každém autu (i ženský)

+1/0
19.6.2016 12:09

P57e41t80e67r 57M58o73l47n57á94r 8485904342389

Bravo 1,6 JTD som predal ked malo najazdené 172 000 nebol s ním absolútne žiadny problém ani jediná porucha vyzeralo ako nové zvonku aj z vnútra ,olej menený vždy po 10 000km tankovaná vždy len prémiová nafta ale potreboval som so väčšie auto ,bral som ho ako člena rodiny a normálne mi bolo ľúto keď odchádzalo s pred domu ;-( predal som ho takému staršiemu pánovi tak dúfam že sa oňho dobre stará ,kúpil som passat combi 1,6 TDI a motoricky je to lenivšie a bolo už aj pár porúch

+1/0
18.6.2016 20:20

M39i34l16a75n 75W43e36l59s62e23r 5572328438731

Nejhorsi ridici / ridicky v CR maji fiat Punto.

0/−2
18.6.2016 15:12

J24a70r42o46s26l74a72v 28D89r60o70z58d 6193439140607

Koupil jsem ho mírně jeté manželce do města na nákupy v Mototechně. Za tu cenu tam měli v nabídce v podobném stáří a s podobným nájezdem třeba dvojkové Fabie, oproti kterým je Bravo opravdu neporovnatelně lepší auto.

Octavie, kterým Bravo konkuruje, byly cenově o dobrých 40% dražší.

Manželka si ho oblíbila a když jsem nedávno nadhodil, že by si pořídila něco nového, nechtěla o tom ani slyšet. A musím říct, že sám si ho občas rád projedu. Má takový italský sportovní šmrnc.

Spolehlivost zatím stoprocentní.R^

0/0
18.6.2016 9:14
Foto

M58a37r79t98i17n 66K35o40u16b81e49k 3979787678206

Já bych chtěl oprosit všechny, co maj rádi italský auta a maji s nima dobrý zkušenosti, ať si to nechaj pro sebe a nechaj Frantu vodvedle (a experta FDV) v hospodě dál šířit takový ty moudra, jako že Italové umí jenom zmrzlinu a když už auto, tak středeční kus, já si zase rád koupim italskou ojetinu hluboko pod cenou.

+2/−1
16.6.2016 21:56

J35a24n 98D32l85o62u11h73ý 7584659210439

No ja nevim ale je opravdu ostuda pokud Ferrari F12 po ujeti par km v desti kompletne vypovi sluzbu ABS,ESP a rychlost auta je omezena na 50km/h a nepomuze ani vyschnuti auta a odpojeni baterie. Proste bez auto-diagnostiky ferrari s tim nikdo nehne ;-D Krap za 5 micuRv

0/−2
17.6.2016 13:27

J55a15r26o34s92l54a11v 63P30o52r43t 7669577449125

Měl jsem Tipo , kupoval jsem ho tříleté 6 let denně jeté 6krát Chorvatsko jen běžná údržba - naprosto spolehlivé ani kapka koroze, Fiaty jsou opravdu dobrá auta .

+4/0
16.6.2016 21:02

P40e44t34r 74H48o32f50m44a43n20n 6209274975560

Měl jsem jeden fiat. Ducato Supercombi. Dalo 800k km, prakticky bez závad. Jen jednou mi v Itálii vypdala poloosa...oprava za 20E.

Sktečný držák.

+4/0
16.6.2016 20:59

J62a30r43o94m32í78r 34Č89e57c56h 1523768137892

Mel jsem Bravu coz bylo dvojce 6 let bez jedineho problemu dokonce z nechvalne znamym 1.4 motorem.Staci se o to auto dobre starat,menit kvalitni olej ne vsak po 20000 km ale drive.Nehamcat hned po staru na plyn a nechat projit olej k vackam a je to ok.

+1/0
16.6.2016 19:57

F82i80l41i74p 50K59o70č39a33ř 3898722202152

Vlastnim fiatecka a nemam zadny snim problem jen spotrebni veci... je to tak za malo penez hodne muziky

+1/0
16.6.2016 19:47

P69e81t23r 81M37i13c17h66a31l 2980704341652

Kamarádka měla Bravo 1. generace, koupili to s manželem jako nové a po roce byli rádi, že se ho zbavili. Byli s tím v servisu skoro každý týden. Možná se druhá generace spravila, ale osobně jsem pořád k italským autům nedůvěřivý.

+2/−6
16.6.2016 17:01

M76a49r86c76e32l 70N28i59e61d62e77r45l75e 5478857322957

ale ze by ho bolo treba nejako moc vytacat aby clovek nezavadzal na okreske sa mi nezda, dynamika mu chyba ale pokial sme v aute jeden alebo dvaja tak ziaden problem, len to trva kusok dlhsie kym sa rozbehne na 100 tacho a to malokedy tocim motor cez 3500, vyssie snad len pri predbiehani ked je potreba vyzmykat vykon..

+1/−1
16.6.2016 15:18

T53o32m22á73š 63C17h43r73a25s73t95n32ý 2601804701493

Maminka mi ale říkala: Tomášku, nikdy si nepořizuj 3F - Ford, Fiat, a francouzská auta.

No měl jsem všechny tři...a maminka byla moudrá žena...

+10/−5
16.6.2016 15:11

M84a81r30e52k 55S67l11a91b54i18h28o45u46d60e65k 7308431352553

Neříkala taky maminka, že nejlepší je octávka f dýzlu-tédéíčku na hlínách f plný palbě?

+4/−1
16.6.2016 21:14

M47a22r90e23k 42S52l13a17b96i32h37o10u81d17e95k 7898651652793

Co bere vocpodu?

+3/0
16.6.2016 21:14

J49a85n 31D29l29o55u88h96ý 7374639180749

Myslite Ochcafka f tédéíčku na hlínách? Ve sve dobe bratru za 750 tisic a to nemelo ani top vybavuR^;-D

0/0
17.6.2016 13:30

J87a35n 34L32u36k93á68š 7877983523592

Fochcafka f tedeicku ...;-D

0/0
17.6.2016 15:45

J13a69r26o17s46l38a49v 70D98r64o63z84d 6693269910707

;-DR^

0/0
18.6.2016 9:21

J67o53s55e74f 52V88o56s48i74c56k83y 4683957956763

Dlouho, dlouho, mivaly Fiaty povest predcasne reznoucich vozu. To uz ale neplati, pac pro export se jiz delaji s pozinkovanou karoserii. At nikdo neshazuje Fiat, je to velky automobilovy inovator a prukopnik! Jako prvni zavedl motor napric vpredu (Fiat 128) - dnes to pouzivaji vsichni. Prvni zavedl prime vstrikovani a vynalezl common rail. I Bosch nakonec koupil licenci. Vyrabel nejvetsiho championa rallye vsech dob - seriova Lancia Delta Integrale. V 60.letech byval Fiat daleko nejvetsi evropskou automobilkou (Fiat124). V historii take proslul vyrobou obrich lodnich dieslaku i spickovych leteckych motoru.

+8/0
16.6.2016 14:50

D79a95n35i27e59l 12S47o51b68o87t92a 9189204346490

Common rail nevynalezl, jen ho jako první uvedl do provozu a sériové výroby. Deltu také nevyráběl, to je jako napsat, že VW vyrábí Aventadora, je to přece taky jeden koncern. Italové toho automobilismu dali hodně, z těch dnes běžných věcí třeba samonosnou karosérii, se kterou jako první přišel Vincenzo Lancia, ale z historie se žít nedá. Bohužel v dnešní době toho Italové moc nenabízí (aspoň z mého pohledu).

+1/0
16.6.2016 16:55

J64i15ř43í 32N11e44u53m77e16i24s22t77e42r 2882535793731

Sir Alec použil motor napříč o dobrých deset let dřív. To jste si to nějak popletl.

+2/−1
16.6.2016 17:04
Foto

P13a86v82e87l 44K98a42l67u29s 6114866856592

To je pravda, možná chtěl říct že Fiaty 128 a 127 nastartovaly éru motorů napříč u malých vozů. Nakonec to byly vzory pro vznikající Golf. Trochu neprávem se pak této třídě říkalo třída Golf.

+1/0
16.6.2016 17:54

J80i45ř23í 34N91e77u35m72e94i42s36t28e28r 2122465343151

Hele nic.proti, ale fiat 128 vycházel z autobianchi primula a konstrukci u fiatu navrhl právě její konstruktér. A autobianchi byla opajcnuty moris/ austin.

0/0
16.6.2016 22:03
Foto

P62a24v17e28l 14K32a50l61u29s 6164116636802

To by sedělo, Autobianchi byl vlastně pokusný králík. Fiat šel na trh až po zjištění, že to je správná cesta. Pokud se nemýlím, tak tehdy už Autobianchi patřilo Fiatu.

0/0
16.6.2016 23:25

J43i65r90i 56G43a76z63d17a 8954753544114

tak mame jej jako druhe auto v rodine uz vlastne 5 let a porad slape pekne:-) 1.4 tjet 88kW. Kupodivu je na nej i porad hezky pohled, design se opravdu povedl. co mi vadi je akorat ty nesmyslne melky odkladaci prostor na kafe i loketni operky. jinak sikmo dopredu je v urcite zatacce hure videt. nicmene stale velka spokojenost a spolehlivost!

+2/0
16.6.2016 14:41

R17o54m55a69n 26S95t94r43e24j47č72e78k 1413752235717

Jeden zcela nezaujatý postřeh: vw golf IV, vzor všech automobilek (ve své době a v dané kategorii), stáří 14 let: rezavé lemy blatníků (jeden přední blatník díra skrz), rezavé vnitřní rámy dveří, koroze i jinde, celkově lak nic moc. Fiat Doblo, laciná dodávka, stáří 16 let: ani stopa, ale opravdu ani stopa koroze. Obě auta podobný nájezd km, celoročně provozována ve stejné lokalitě, parkována pod širým nebem. Podobně osmiletý Fiat Linea, opět parkovaný venku a celoročně provozovaný - vypadá jako nový, ač se jedná o laciný vůz.

+5/0
16.6.2016 14:04

D72a72n71i33e18l 23S98o69b36o70t68a 9699694966650

Tohle některé nepřesvědčí. Jejich argumentem bude, že popsané případy jsou výjimkou.

+1/0
16.6.2016 14:32

J48i61ř27í 95B77á93r90t13ů 7202164309663

Kastle na Doblu opravdu nerezne, ale jinak je to neštěstí.

+1/0
16.6.2016 15:44

R94a92d22i25m 66S62v90o44b33o13d30a 9913939556842

ja jsem mel prvni punto. po 14 letech a 200 000km kdy jsem ho prodal ani naznak koroze

0/0
16.6.2016 14:49

R43u54d36o34l72f 26P81e34k26á24r78e44k 9762801689603

Chápu to dobře, že to bylo komplet jak liška bez jakýchkoli pochybností?

0/0
16.6.2016 15:33

M27a87r56t14i76n 23J55a12g16r 8778624412443

No, nevím jak druhá generace ale chvíli jsem zkusil provozovat první genraci Bravo, konkrétně 1.4 12v. Ve 190tkm auto shnilé na prach, přidřená vačka (prý zcela standardní u těchto Fiat motorů, protože se ucpávají olejové kanálky v hlavě a olej se pak dostane nahoru málo a pozdě), 2x po sobě rozlomená tyčka stabilizátoru (orig. Fiat), zcela zkorodované brzdové trubičky, startér KO, alternátor přestal dobíjet a končil jsem spálenou cívkou... auto po první majitelce, toto všechno je příběh co se odehrál během 2000km... jestli Fiat tak snad jedině motory FIRE v prvních a druhých Puntech, s těma mám poměrně dobré zkušenosti.

0/0
16.6.2016 13:59

J41a34r12o32s19l57a58v 83D80r56o50z22d 6683959100877

Při tomto nájezdu jsou ty základní motory po smrti u většiny aut. Smutné je, že u koncernových 1.2 TSI motory hrmadně páchají sebevraždu už při nájezdu polovičním...

0/0
18.6.2016 9:19

T28o23m62á64š 52M13a14c46e51j18k29a 6971342277947

Mám s ním zkušenost a je to spolehlivé auto. Jen mohl mít lehce větší kufr a ta benzínová atmosféra by na takové auto mohla mít víc koní. Jinak spokojenost.

+4/0
16.6.2016 13:00

C62y49r89i84l 88P75a22v67e33l20k76a 4456412168905

To by nemusela být špatná volba.

+2/0
16.6.2016 12:19

J18i27ř54í 23D87e64š10t 5765904388290

Měl jsem Fiata 127 900cm jezdil dokud nepropadla sedačka podlahou ,spokojenost R^

+6/0
16.6.2016 12:14

J65a80r10o37m59í59r 63Č61e86c72h 1783208217212

Ve fiatech jezdim mnoho let.Jsem hodne spokojen.Soucasny model Linea 1.3 multijet v max vybave.Fiaty jsou dobra auta za dobrou cenu.

+9/0
16.6.2016 11:35

J15a54r39e53k 75W66o72l40f 5590109120

To jste asi neřídil Punto 1.2 r.v. 2011, líné, těžké, žravé, tuhé, neohrabané s levnými plasty v interieru... Nenašel jsem na něm prakticky žádné plus...

+1/−2
16.6.2016 11:41

J52a20r38o39m62í71r 97Č56e68c20h 1403678947602

Punto 1.2 ma manzelka sice jiz predchozi generaci 2005 slouzi celou dobu s beznou udrzbou bez problemu.Punto je lacine auto,mekcene plasty nema dnes ani fabie nebo rapid a ty jsou za sakra jine penize.Ze by zralo, mam 4 Fiata v rade a vas nazor nemohu potvrdit.Memuzete od 1.2 bez turba chtit zavodni vykon.

+1/0
16.6.2016 14:30

J26a81r79o28s27l39a16v 43D12r81o19z69d 6333259700567

Tak to se ale dá říci o všech autech této kategorie. Fabia II HTP je to samý v bledě modrém, plus jako bonus na volnoběh vibruje, že se z toho člověku zvedá žaludek.

0/0
18.6.2016 9:20

J34i30ř10í 35S17c48h34w31a33c10h 8798634518116

tak tomu, že se z původně "mrštného" motoru 1.4 (Euro2) stal "lenoch" (Euro5) přispěly normy jen částečně. Mnohem větší podíl na tom má to, že mezitím auta, co pohání, přibrala na váze asi tak 2-3 metráky. Přitom průměrná dynamika současných aut je trochu vyšší než před 20 lety, zatímco u tohoto motoru v podstatě klesla (díky té zvýšené hmotnosti).

+6/0
16.6.2016 10:50

R74u86d43o92l58f 83P91e21k41á69r94e18k 9182561309913

FIAT = Fehler In Allen Teilen

+2/−7
16.6.2016 10:47

R48o82m84a22n 84Š20e66s69t52á77k 5574579943273

FORD = Fix or repair daily (zaparkuj nebo denně opravuj)

0/−1
16.6.2016 13:05

P58a52v91e10l 17Š31e36d39l65b86a63u23e87r 7398401972405

Používám čtvrté Ducato, moc pěkně vybavené, včetně odpružené sedačky, tempomatu, dešťového senzoru, rádia s bluetooth a hands free a USB, počítačem, atd a můžu napsat, že Fiat - mezi elitu přijat. Žádné potíže, silný motor, nízká spotřeba, vozí toho hodně a drží. Měníme auta kolem 200 tis. km, to je fakt, je to malý nájezd. Takže 200 tis. km bez poruch.

+1/0
16.6.2016 20:19

S77t10a40n60i95s78l38a25v 63S30r73b49a 4805364448264

jenže ono bravo v bazaru vypadá trochu jinak než bravo z reklamního létáku, že?

+10/0
16.6.2016 10:24

V24á20c52l25a17v 48M97o65s18k26v97a 5576708315362

Bohužel si autoři neodpustili hloupé klišé s pověstí vozů zn. Fiat, která pochází z let hlubokého míru od polské výroby 125p, který hnil na očích a kvalita byla nevalná neb byl výráběn v PLR. Pak ještě z porevolučních dovozů trosek do ČR.

Stejně bych mohl začít článek o Fordu v případě Focusu - diesel je tragický plechy odpadly po pěti letech - kmpletní výměna blatníků atd.

Když se před mechanikem zmíním o vozidle s naivní kresbičkou dámského klínu, hrknou mu slzy do očí, mumlá si něco sprostě a musí si loknout piva.

Koncernový 1,2 TSI o tom nemá cenu ani diskutovat v první verzi úplný šmejd až třetí verze je použitelná a 2,0 diesel jeden do 30 až 40 tis. kilometrů. Tak bych mohl pokračovat na dvě A4 a to jde o nová auta. Takový motor jako udělal Fiat 1,2 60 kW se už nedělá, výkonný úsporný, prakticky bezporuchový pokračuje v 1,4 l a není to mixér - tříhrnek to ce jsem slyšel teď jak jelo Polo, Fóbie krátká a dlouhá za sebou to byla opravdu devítihrnková zvonkohra a to u nových aut. Navíc Fiaty se nedělají manufakturně ale zcela jistě na stejných linkách jako v jiných automobilkách se stejnými zaměstnanci jako jinde.

+8/−8
16.6.2016 10:20

Z38b54y46n79ě56k 63Č65e62j72k62a 5836538111613

Pouze k poslednímu odstavci - v Itálii a Španělsku nejsou zaměstnanci jako jinde. V žádném případě. Pokud jste s nimi někdy dělal, pak víte.

+6/0
16.6.2016 11:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.