Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tip bazarového šmejdila je Fiat Bravo: za málo peněz hodně muziky

Italská auta nemají zrovna dobrou pověst, což má vliv na vývoj jejich ceny na trhu ojetých vozů. Proti konkurentům se tak dají mnohdy pořídit citelně levněji a pro některé motoristy pak mohou představovat zajímavý cíl výběru. Zejména pokud jde o mladší ojetiny netrpící výskytem závažných poruch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V93á30c41l19a87v 89F78i41l96i68p71o83v49s45k97ý 1942543869202

Mám ho čtvrtým rokem, najeto 70 tis. a vše bez problému

0/0
17.8.2016 12:19

P45e69t72r 35B14á40č71a 8835926135885

Co se stalo, ze nedoporucujete nejakou skodovackou tuctovku?

0/0
26.6.2016 14:06
Foto

M96a29r11t79i40n 55K59o48p83á53s57e61k 9543370209154

Fiata ani ze zlata :-P

0/−2
19.6.2016 20:49


P32e79t40e90r 79M59o55l25n85á20r 8805944202919

Talianske auto je ako krásna žena ak dostane to čo potrebuje a dobré zaobchádzanie je verné a nesklame ale ak sa len používa bez starostlivosti sklame v tom najnevhodnejšom čase

0/−1
18.6.2016 20:27
Foto

Z45b90y31n61ě97k 98M58e44l14i35c20h61a83r 9315477505709

což se dá říct o každém autu (i ženský)

+1/0
19.6.2016 12:09

P54e72t84e22r 44M18o58l41n44á74r 8735684352339

Bravo 1,6 JTD som predal ked malo najazdené 172 000 nebol s ním absolútne žiadny problém ani jediná porucha vyzeralo ako nové zvonku aj z vnútra ,olej menený vždy po 10 000km tankovaná vždy len prémiová nafta ale potreboval som so väčšie auto ,bral som ho ako člena rodiny a normálne mi bolo ľúto keď odchádzalo s pred domu ;-( predal som ho takému staršiemu pánovi tak dúfam že sa oňho dobre stará ,kúpil som passat combi 1,6 TDI a motoricky je to lenivšie a bolo už aj pár porúch

+1/0
18.6.2016 20:20

M79i18l92a72n 96W15e38l50s10e33r 5362688478551

Nejhorsi ridici / ridicky v CR maji fiat Punto.

0/−2
18.6.2016 15:12

J88a38r93o26s86l61a45v 89D84r81o83z16d 6982233572375

Koupil jsem ho mírně jeté manželce do města na nákupy v Mototechně. Za tu cenu tam měli v nabídce v podobném stáří a s podobným nájezdem třeba dvojkové Fabie, oproti kterým je Bravo opravdu neporovnatelně lepší auto.

Octavie, kterým Bravo konkuruje, byly cenově o dobrých 40% dražší.

Manželka si ho oblíbila a když jsem nedávno nadhodil, že by si pořídila něco nového, nechtěla o tom ani slyšet. A musím říct, že sám si ho občas rád projedu. Má takový italský sportovní šmrnc.

Spolehlivost zatím stoprocentní.R^

0/0
18.6.2016 9:14
Foto

M13a71r29t23i75n 52K34o89u12b74e96k 3849467608416

Já bych chtěl oprosit všechny, co maj rádi italský auta a maji s nima dobrý zkušenosti, ať si to nechaj pro sebe a nechaj Frantu vodvedle (a experta FDV) v hospodě dál šířit takový ty moudra, jako že Italové umí jenom zmrzlinu a když už auto, tak středeční kus, já si zase rád koupim italskou ojetinu hluboko pod cenou.

+2/−1
16.6.2016 21:56

J36a25n 85D43l39o45u33h68ý 7114959210699

No ja nevim ale je opravdu ostuda pokud Ferrari F12 po ujeti par km v desti kompletne vypovi sluzbu ABS,ESP a rychlost auta je omezena na 50km/h a nepomuze ani vyschnuti auta a odpojeni baterie. Proste bez auto-diagnostiky ferrari s tim nikdo nehne ;-D Krap za 5 micuRv

0/−2
17.6.2016 13:27

J47a83r67o21s21l63a48v 86P45o82r65t 7709817389795

Měl jsem Tipo , kupoval jsem ho tříleté 6 let denně jeté 6krát Chorvatsko jen běžná údržba - naprosto spolehlivé ani kapka koroze, Fiaty jsou opravdu dobrá auta .

+4/0
16.6.2016 21:02

P68e59t57r 73H70o70f15m40a80n19n 6209814405270

Měl jsem jeden fiat. Ducato Supercombi. Dalo 800k km, prakticky bez závad. Jen jednou mi v Itálii vypdala poloosa...oprava za 20E.

Sktečný držák.

+4/0
16.6.2016 20:59
Foto

J34a67r80o49m37í48r 55Č72e39c72h 1263448647302

Mel jsem Bravu coz bylo dvojce 6 let bez jedineho problemu dokonce z nechvalne znamym 1.4 motorem.Staci se o to auto dobre starat,menit kvalitni olej ne vsak po 20000 km ale drive.Nehamcat hned po staru na plyn a nechat projit olej k vackam a je to ok.

+1/0
16.6.2016 19:57

F65i77l11i74p 27K33o68č30a24ř 3608372132752

Vlastnim fiatecka a nemam zadny snim problem jen spotrebni veci... je to tak za malo penez hodne muziky

+1/0
16.6.2016 19:47

P12e39t40r 52M14i89c23h74a21l 2600404101292

Kamarádka měla Bravo 1. generace, koupili to s manželem jako nové a po roce byli rádi, že se ho zbavili. Byli s tím v servisu skoro každý týden. Možná se druhá generace spravila, ale osobně jsem pořád k italským autům nedůvěřivý.

+2/−6
16.6.2016 17:01

M69a85r28c40e48l 13N89i65e13d42e62r46l52e 5668117882137

ale ze by ho bolo treba nejako moc vytacat aby clovek nezavadzal na okreske sa mi nezda, dynamika mu chyba ale pokial sme v aute jeden alebo dvaja tak ziaden problem, len to trva kusok dlhsie kym sa rozbehne na 100 tacho a to malokedy tocim motor cez 3500, vyssie snad len pri predbiehani ked je potreba vyzmykat vykon..

+1/−1
16.6.2016 15:18

T60o82m58á46š 80C54h15r14a95s30t14n91ý 2621124981453

Maminka mi ale říkala: Tomášku, nikdy si nepořizuj 3F - Ford, Fiat, a francouzská auta.

No měl jsem všechny tři...a maminka byla moudrá žena...

+10/−5
16.6.2016 15:11

M86a80r64e40k 10S84l25a51b45i11h19o70u65d84e59k 7738701312943

Neříkala taky maminka, že nejlepší je octávka f dýzlu-tédéíčku na hlínách f plný palbě?

+4/−1
16.6.2016 21:14

M36a67r65e32k 43S61l39a59b10i39h81o54u94d81e90k 7468611142683

Co bere vocpodu?

+3/0
16.6.2016 21:14

J97a67n 29D56l47o44u67h34ý 7484659290289

Myslite Ochcafka f tédéíčku na hlínách? Ve sve dobe bratru za 750 tisic a to nemelo ani top vybavuR^;-D

0/0
17.6.2016 13:30

J76a20n 65L97u35k26á24š 7787793363242

Fochcafka f tedeicku ...;-D

0/0
17.6.2016 15:45

J93a56r18o43s53l47a32v 33D29r24o70z90d 6222813712835

;-DR^

0/0
18.6.2016 9:21

J40o95s98e34f 90V11o71s62i96c57k46y 4333227236483

Dlouho, dlouho, mivaly Fiaty povest predcasne reznoucich vozu. To uz ale neplati, pac pro export se jiz delaji s pozinkovanou karoserii. At nikdo neshazuje Fiat, je to velky automobilovy inovator a prukopnik! Jako prvni zavedl motor napric vpredu (Fiat 128) - dnes to pouzivaji vsichni. Prvni zavedl prime vstrikovani a vynalezl common rail. I Bosch nakonec koupil licenci. Vyrabel nejvetsiho championa rallye vsech dob - seriova Lancia Delta Integrale. V 60.letech byval Fiat daleko nejvetsi evropskou automobilkou (Fiat124). V historii take proslul vyrobou obrich lodnich dieslaku i spickovych leteckych motoru.

+8/0
16.6.2016 14:50

D48a79n89i18e89l 48S19o51b19o69t84a 9929144816630

Common rail nevynalezl, jen ho jako první uvedl do provozu a sériové výroby. Deltu také nevyráběl, to je jako napsat, že VW vyrábí Aventadora, je to přece taky jeden koncern. Italové toho automobilismu dali hodně, z těch dnes běžných věcí třeba samonosnou karosérii, se kterou jako první přišel Vincenzo Lancia, ale z historie se žít nedá. Bohužel v dnešní době toho Italové moc nenabízí (aspoň z mého pohledu).

+1/0
16.6.2016 16:55

J57i63ř81í 77N91e55u59m22e52i12s44t36e71r 2692165353331

Sir Alec použil motor napříč o dobrých deset let dřív. To jste si to nějak popletl.

+2/−1
16.6.2016 17:04
Foto

P94a33v69e29l 59K83a23l46u17s 6834856856512

To je pravda, možná chtěl říct že Fiaty 128 a 127 nastartovaly éru motorů napříč u malých vozů. Nakonec to byly vzory pro vznikající Golf. Trochu neprávem se pak této třídě říkalo třída Golf.

+1/0
16.6.2016 17:54

J30i80ř53í 16N18e37u80m13e52i63s54t75e17r 2542425843361

Hele nic.proti, ale fiat 128 vycházel z autobianchi primula a konstrukci u fiatu navrhl právě její konstruktér. A autobianchi byla opajcnuty moris/ austin.

0/0
16.6.2016 22:03
Foto

P72a26v23e34l 80K60a79l29u30s 6914226706652

To by sedělo, Autobianchi byl vlastně pokusný králík. Fiat šel na trh až po zjištění, že to je správná cesta. Pokud se nemýlím, tak tehdy už Autobianchi patřilo Fiatu.

0/0
16.6.2016 23:25

J32i64r88i 81G81a83z52d57a 8324983514464

tak mame jej jako druhe auto v rodine uz vlastne 5 let a porad slape pekne:-) 1.4 tjet 88kW. Kupodivu je na nej i porad hezky pohled, design se opravdu povedl. co mi vadi je akorat ty nesmyslne melky odkladaci prostor na kafe i loketni operky. jinak sikmo dopredu je v urcite zatacce hure videt. nicmene stale velka spokojenost a spolehlivost!

+2/0
16.6.2016 14:41

R19o80m48a48n 15S76t14r18e35j79č42e31k 1953542725987

Jeden zcela nezaujatý postřeh: vw golf IV, vzor všech automobilek (ve své době a v dané kategorii), stáří 14 let: rezavé lemy blatníků (jeden přední blatník díra skrz), rezavé vnitřní rámy dveří, koroze i jinde, celkově lak nic moc. Fiat Doblo, laciná dodávka, stáří 16 let: ani stopa, ale opravdu ani stopa koroze. Obě auta podobný nájezd km, celoročně provozována ve stejné lokalitě, parkována pod širým nebem. Podobně osmiletý Fiat Linea, opět parkovaný venku a celoročně provozovaný - vypadá jako nový, ač se jedná o laciný vůz.

+5/0
16.6.2016 14:04

D73a33n11i18e85l 39S38o73b24o37t35a 9229914246120

Tohle některé nepřesvědčí. Jejich argumentem bude, že popsané případy jsou výjimkou.

+1/0
16.6.2016 14:32

J59i90ř68í 91B78á96r44t77ů 7442884709243

Kastle na Doblu opravdu nerezne, ale jinak je to neštěstí.

+1/0
16.6.2016 15:44
Foto

R84a55d17i43m 43S78v74o52b24o73d70a 9143869836932

ja jsem mel prvni punto. po 14 letech a 200 000km kdy jsem ho prodal ani naznak koroze

0/0
16.6.2016 14:49

R74u16d13o80l17f 27P93e13k92á32r40e44k 9732611419863

Chápu to dobře, že to bylo komplet jak liška bez jakýchkoli pochybností?

0/0
16.6.2016 15:33

M15a35r48t69i81n 44J40a89g44r 8578344402453

No, nevím jak druhá generace ale chvíli jsem zkusil provozovat první genraci Bravo, konkrétně 1.4 12v. Ve 190tkm auto shnilé na prach, přidřená vačka (prý zcela standardní u těchto Fiat motorů, protože se ucpávají olejové kanálky v hlavě a olej se pak dostane nahoru málo a pozdě), 2x po sobě rozlomená tyčka stabilizátoru (orig. Fiat), zcela zkorodované brzdové trubičky, startér KO, alternátor přestal dobíjet a končil jsem spálenou cívkou... auto po první majitelce, toto všechno je příběh co se odehrál během 2000km... jestli Fiat tak snad jedině motory FIRE v prvních a druhých Puntech, s těma mám poměrně dobré zkušenosti.

0/0
16.6.2016 13:59

J15a23r83o45s62l64a12v 90D74r96o53z80d 6672323492685

Při tomto nájezdu jsou ty základní motory po smrti u většiny aut. Smutné je, že u koncernových 1.2 TSI motory hrmadně páchají sebevraždu už při nájezdu polovičním...

0/0
18.6.2016 9:19

T72o71m71á16š 56M76a10c93e61j62k39a 6411512487307

Mám s ním zkušenost a je to spolehlivé auto. Jen mohl mít lehce větší kufr a ta benzínová atmosféra by na takové auto mohla mít víc koní. Jinak spokojenost.

+4/0
16.6.2016 13:00

C21y67r64i33l 49P94a14v82e27l83k61a 4736892428555

To by nemusela být špatná volba.

+2/0
16.6.2016 12:19

J96i98ř76í 34D41e65š59t 5435904348550

Měl jsem Fiata 127 900cm jezdil dokud nepropadla sedačka podlahou ,spokojenost R^

+6/0
16.6.2016 12:14
Foto

J60a95r93o91m40í29r 67Č50e76c79h 1723708857382

Ve fiatech jezdim mnoho let.Jsem hodne spokojen.Soucasny model Linea 1.3 multijet v max vybave.Fiaty jsou dobra auta za dobrou cenu.

+9/0
16.6.2016 11:35

J40a30r32e85k 44W18o45l70f 5210679340

To jste asi neřídil Punto 1.2 r.v. 2011, líné, těžké, žravé, tuhé, neohrabané s levnými plasty v interieru... Nenašel jsem na něm prakticky žádné plus...

+1/−2
16.6.2016 11:41
Foto

J58a33r64o68m46í77r 32Č76e51c94h 1373578847282

Punto 1.2 ma manzelka sice jiz predchozi generaci 2005 slouzi celou dobu s beznou udrzbou bez problemu.Punto je lacine auto,mekcene plasty nema dnes ani fabie nebo rapid a ty jsou za sakra jine penize.Ze by zralo, mam 4 Fiata v rade a vas nazor nemohu potvrdit.Memuzete od 1.2 bez turba chtit zavodni vykon.

+1/0
16.6.2016 14:30

J11a40r97o17s98l46a13v 82D41r10o46z91d 6912243542815

Tak to se ale dá říci o všech autech této kategorie. Fabia II HTP je to samý v bledě modrém, plus jako bonus na volnoběh vibruje, že se z toho člověku zvedá žaludek.

0/0
18.6.2016 9:20

J89i19ř64í 61S20c95h80w15a67c43h 8128584288146

tak tomu, že se z původně "mrštného" motoru 1.4 (Euro2) stal "lenoch" (Euro5) přispěly normy jen částečně. Mnohem větší podíl na tom má to, že mezitím auta, co pohání, přibrala na váze asi tak 2-3 metráky. Přitom průměrná dynamika současných aut je trochu vyšší než před 20 lety, zatímco u tohoto motoru v podstatě klesla (díky té zvýšené hmotnosti).

+6/0
16.6.2016 10:50

R80u95d67o27l96f 40P23e92k69á71r96e10k 9472461669153

FIAT = Fehler In Allen Teilen

+2/−7
16.6.2016 10:47

R78o24m77a15n 91Š53e25s83t80á19k 5474829613273

FORD = Fix or repair daily (zaparkuj nebo denně opravuj)

0/−1
16.6.2016 13:05

P55a92v28e79l 89Š49e20d86l56b20a78u41e90r 7598801232385

Používám čtvrté Ducato, moc pěkně vybavené, včetně odpružené sedačky, tempomatu, dešťového senzoru, rádia s bluetooth a hands free a USB, počítačem, atd a můžu napsat, že Fiat - mezi elitu přijat. Žádné potíže, silný motor, nízká spotřeba, vozí toho hodně a drží. Měníme auta kolem 200 tis. km, to je fakt, je to malý nájezd. Takže 200 tis. km bez poruch.

+1/0
16.6.2016 20:19

S62t17a37n30i19s87l56a16v 80S57r30b60a 4905604978254

jenže ono bravo v bazaru vypadá trochu jinak než bravo z reklamního létáku, že?

+10/0
16.6.2016 10:24

V64á79c52l83a63v 64M56o67s94k61v59a 5586978355452

Bohužel si autoři neodpustili hloupé klišé s pověstí vozů zn. Fiat, která pochází z let hlubokého míru od polské výroby 125p, který hnil na očích a kvalita byla nevalná neb byl výráběn v PLR. Pak ještě z porevolučních dovozů trosek do ČR.

Stejně bych mohl začít článek o Fordu v případě Focusu - diesel je tragický plechy odpadly po pěti letech - kmpletní výměna blatníků atd.

Když se před mechanikem zmíním o vozidle s naivní kresbičkou dámského klínu, hrknou mu slzy do očí, mumlá si něco sprostě a musí si loknout piva.

Koncernový 1,2 TSI o tom nemá cenu ani diskutovat v první verzi úplný šmejd až třetí verze je použitelná a 2,0 diesel jeden do 30 až 40 tis. kilometrů. Tak bych mohl pokračovat na dvě A4 a to jde o nová auta. Takový motor jako udělal Fiat 1,2 60 kW se už nedělá, výkonný úsporný, prakticky bezporuchový pokračuje v 1,4 l a není to mixér - tříhrnek to ce jsem slyšel teď jak jelo Polo, Fóbie krátká a dlouhá za sebou to byla opravdu devítihrnková zvonkohra a to u nových aut. Navíc Fiaty se nedělají manufakturně ale zcela jistě na stejných linkách jako v jiných automobilkách se stejnými zaměstnanci jako jinde.

+8/−8
16.6.2016 10:20

Z93b41y97n60ě36k 51Č47e24j12k67a 5986768211563

Pouze k poslednímu odstavci - v Itálii a Španělsku nejsou zaměstnanci jako jinde. V žádném případě. Pokud jste s nimi někdy dělal, pak víte.

+6/0
16.6.2016 11:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.