Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tip bazarového šmejdila je Fiat Bravo: za málo peněz hodně muziky

Italská auta nemají zrovna dobrou pověst, což má vliv na vývoj jejich ceny na trhu ojetých vozů. Proti konkurentům se tak dají mnohdy pořídit citelně levněji a pro některé motoristy pak mohou představovat zajímavý cíl výběru. Zejména pokud jde o mladší ojetiny netrpící výskytem závažných poruch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V87á53c57l40a71v 83F37i10l33i27p54o76v24s70k70ý 1602333149662

Mám ho čtvrtým rokem, najeto 70 tis. a vše bez problému

0/0
17.8.2016 12:19

P67e69t18r 43B82á86č10a 8625616215455

Co se stalo, ze nedoporucujete nejakou skodovackou tuctovku?

0/0
26.6.2016 14:06
Foto

M12a52r75t28i39n 43K88o32p50á84s60e19k 9183970669324

Fiata ani ze zlata :-P

0/−2
19.6.2016 20:49

P53e15t81e30r 46M65o61l57n27á45r 8235574832839

Talianske auto je ako krásna žena ak dostane to čo potrebuje a dobré zaobchádzanie je verné a nesklame ale ak sa len používa bez starostlivosti sklame v tom najnevhodnejšom čase

0/−1
18.6.2016 20:27
Foto

Z74b48y22n81ě52k 33M47e52l41i27c44h81a25r 9815187985359

což se dá říct o každém autu (i ženský)

+1/0
19.6.2016 12:09

P83e29t77e57r 17M15o62l80n15á20r 8655804252529

Bravo 1,6 JTD som predal ked malo najazdené 172 000 nebol s ním absolútne žiadny problém ani jediná porucha vyzeralo ako nové zvonku aj z vnútra ,olej menený vždy po 10 000km tankovaná vždy len prémiová nafta ale potreboval som so väčšie auto ,bral som ho ako člena rodiny a normálne mi bolo ľúto keď odchádzalo s pred domu ;-( predal som ho takému staršiemu pánovi tak dúfam že sa oňho dobre stará ,kúpil som passat combi 1,6 TDI a motoricky je to lenivšie a bolo už aj pár porúch

+1/0
18.6.2016 20:20

M18i92l11a76n 44W69e84l84s79e80r 5162628508131

Nejhorsi ridici / ridicky v CR maji fiat Punto.

0/−2
18.6.2016 15:12

J12a83r46o74s19l46a87v 72D63r16o26z40d 6173289700277

Koupil jsem ho mírně jeté manželce do města na nákupy v Mototechně. Za tu cenu tam měli v nabídce v podobném stáří a s podobným nájezdem třeba dvojkové Fabie, oproti kterým je Bravo opravdu neporovnatelně lepší auto.

Octavie, kterým Bravo konkuruje, byly cenově o dobrých 40% dražší.

Manželka si ho oblíbila a když jsem nedávno nadhodil, že by si pořídila něco nového, nechtěla o tom ani slyšet. A musím říct, že sám si ho občas rád projedu. Má takový italský sportovní šmrnc.

Spolehlivost zatím stoprocentní.R^

0/0
18.6.2016 9:14
Foto

M36a85r59t12i90n 72K32o79u41b63e65k 3989447978766

Já bych chtěl oprosit všechny, co maj rádi italský auta a maji s nima dobrý zkušenosti, ať si to nechaj pro sebe a nechaj Frantu vodvedle (a experta FDV) v hospodě dál šířit takový ty moudra, jako že Italové umí jenom zmrzlinu a když už auto, tak středeční kus, já si zase rád koupim italskou ojetinu hluboko pod cenou.

+2/−1
16.6.2016 21:56

J10a51n 22D77l13o35u29h15ý 7164169300299

No ja nevim ale je opravdu ostuda pokud Ferrari F12 po ujeti par km v desti kompletne vypovi sluzbu ABS,ESP a rychlost auta je omezena na 50km/h a nepomuze ani vyschnuti auta a odpojeni baterie. Proste bez auto-diagnostiky ferrari s tim nikdo nehne ;-D Krap za 5 micuRv

0/−2
17.6.2016 13:27

J46a69r28o38s77l65a18v 62P78o75r89t 7119207209235

Měl jsem Tipo , kupoval jsem ho tříleté 6 let denně jeté 6krát Chorvatsko jen běžná údržba - naprosto spolehlivé ani kapka koroze, Fiaty jsou opravdu dobrá auta .

+4/0
16.6.2016 21:02

P93e76t81r 31H73o29f18m49a39n64n 6169914245100

Měl jsem jeden fiat. Ducato Supercombi. Dalo 800k km, prakticky bez závad. Jen jednou mi v Itálii vypdala poloosa...oprava za 20E.

Sktečný držák.

+4/0
16.6.2016 20:59

J54a94r84o52m12í43r 70Č45e37c30h 1773888247302

Mel jsem Bravu coz bylo dvojce 6 let bez jedineho problemu dokonce z nechvalne znamym 1.4 motorem.Staci se o to auto dobre starat,menit kvalitni olej ne vsak po 20000 km ale drive.Nehamcat hned po staru na plyn a nechat projit olej k vackam a je to ok.

+1/0
16.6.2016 19:57

F74i32l76i92p 25K15o20č38a33ř 3978552262612

Vlastnim fiatecka a nemam zadny snim problem jen spotrebni veci... je to tak za malo penez hodne muziky

+1/0
16.6.2016 19:47

P78e97t22r 59M26i47c78h19a45l 2150354661202

Kamarádka měla Bravo 1. generace, koupili to s manželem jako nové a po roce byli rádi, že se ho zbavili. Byli s tím v servisu skoro každý týden. Možná se druhá generace spravila, ale osobně jsem pořád k italským autům nedůvěřivý.

+2/−6
16.6.2016 17:01

M60a16r46c93e52l 51N28i34e18d89e82r24l30e 5848617432667

ale ze by ho bolo treba nejako moc vytacat aby clovek nezavadzal na okreske sa mi nezda, dynamika mu chyba ale pokial sme v aute jeden alebo dvaja tak ziaden problem, len to trva kusok dlhsie kym sa rozbehne na 100 tacho a to malokedy tocim motor cez 3500, vyssie snad len pri predbiehani ked je potreba vyzmykat vykon..

+1/−1
16.6.2016 15:18

T60o54m56á26š 19C66h38r17a27s72t75n51ý 2651864711673

Maminka mi ale říkala: Tomášku, nikdy si nepořizuj 3F - Ford, Fiat, a francouzská auta.

No měl jsem všechny tři...a maminka byla moudrá žena...

+10/−5
16.6.2016 15:11

M57a93r59e32k 86S14l12a74b42i53h88o32u75d11e27k 7928571122473

Neříkala taky maminka, že nejlepší je octávka f dýzlu-tédéíčku na hlínách f plný palbě?

+4/−1
16.6.2016 21:14

M73a22r63e43k 95S79l65a45b33i55h58o66u33d95e51k 7628361662823

Co bere vocpodu?

+3/0
16.6.2016 21:14

J44a72n 50D54l50o76u22h48ý 7834519700589

Myslite Ochcafka f tédéíčku na hlínách? Ve sve dobe bratru za 750 tisic a to nemelo ani top vybavuR^;-D

0/0
17.6.2016 13:30

J58a18n 84L34u92k44á39š 7257353163472

Fochcafka f tedeicku ...;-D

0/0
17.6.2016 15:45

J66a51r85o93s32l98a78v 58D64r65o89z28d 6123119710197

;-DR^

0/0
18.6.2016 9:21

J92o29s66e26f 60V80o83s10i18c25k21y 4273687906363

Dlouho, dlouho, mivaly Fiaty povest predcasne reznoucich vozu. To uz ale neplati, pac pro export se jiz delaji s pozinkovanou karoserii. At nikdo neshazuje Fiat, je to velky automobilovy inovator a prukopnik! Jako prvni zavedl motor napric vpredu (Fiat 128) - dnes to pouzivaji vsichni. Prvni zavedl prime vstrikovani a vynalezl common rail. I Bosch nakonec koupil licenci. Vyrabel nejvetsiho championa rallye vsech dob - seriova Lancia Delta Integrale. V 60.letech byval Fiat daleko nejvetsi evropskou automobilkou (Fiat124). V historii take proslul vyrobou obrich lodnich dieslaku i spickovych leteckych motoru.

+8/0
16.6.2016 14:50

D67a18n65i12e87l 97S89o28b25o84t71a 9229934916280

Common rail nevynalezl, jen ho jako první uvedl do provozu a sériové výroby. Deltu také nevyráběl, to je jako napsat, že VW vyrábí Aventadora, je to přece taky jeden koncern. Italové toho automobilismu dali hodně, z těch dnes běžných věcí třeba samonosnou karosérii, se kterou jako první přišel Vincenzo Lancia, ale z historie se žít nedá. Bohužel v dnešní době toho Italové moc nenabízí (aspoň z mého pohledu).

+1/0
16.6.2016 16:55

J65i31ř91í 72N30e32u16m49e30i15s69t11e93r 2242825663401

Sir Alec použil motor napříč o dobrých deset let dřív. To jste si to nějak popletl.

+2/−1
16.6.2016 17:04
Foto

P94a74v62e60l 92K44a69l31u93s 6384486116742

To je pravda, možná chtěl říct že Fiaty 128 a 127 nastartovaly éru motorů napříč u malých vozů. Nakonec to byly vzory pro vznikající Golf. Trochu neprávem se pak této třídě říkalo třída Golf.

+1/0
16.6.2016 17:54

J19i71ř16í 25N96e55u94m76e28i16s44t12e26r 2802815383881

Hele nic.proti, ale fiat 128 vycházel z autobianchi primula a konstrukci u fiatu navrhl právě její konstruktér. A autobianchi byla opajcnuty moris/ austin.

0/0
16.6.2016 22:03
Foto

P33a10v12e14l 80K97a27l64u15s 6384576126982

To by sedělo, Autobianchi byl vlastně pokusný králík. Fiat šel na trh až po zjištění, že to je správná cesta. Pokud se nemýlím, tak tehdy už Autobianchi patřilo Fiatu.

0/0
16.6.2016 23:25

J38i77r11i 29G40a60z38d87a 8974853214454

tak mame jej jako druhe auto v rodine uz vlastne 5 let a porad slape pekne:-) 1.4 tjet 88kW. Kupodivu je na nej i porad hezky pohled, design se opravdu povedl. co mi vadi je akorat ty nesmyslne melky odkladaci prostor na kafe i loketni operky. jinak sikmo dopredu je v urcite zatacce hure videt. nicmene stale velka spokojenost a spolehlivost!

+2/0
16.6.2016 14:41

R27o55m56a25n 90S27t88r48e65j48č25e10k 1713142905177

Jeden zcela nezaujatý postřeh: vw golf IV, vzor všech automobilek (ve své době a v dané kategorii), stáří 14 let: rezavé lemy blatníků (jeden přední blatník díra skrz), rezavé vnitřní rámy dveří, koroze i jinde, celkově lak nic moc. Fiat Doblo, laciná dodávka, stáří 16 let: ani stopa, ale opravdu ani stopa koroze. Obě auta podobný nájezd km, celoročně provozována ve stejné lokalitě, parkována pod širým nebem. Podobně osmiletý Fiat Linea, opět parkovaný venku a celoročně provozovaný - vypadá jako nový, ač se jedná o laciný vůz.

+5/0
16.6.2016 14:04

D97a41n49i66e29l 25S16o15b33o25t60a 9509764596440

Tohle některé nepřesvědčí. Jejich argumentem bude, že popsané případy jsou výjimkou.

+1/0
16.6.2016 14:32

J11i26ř91í 45B80á70r18t88ů 7462394239603

Kastle na Doblu opravdu nerezne, ale jinak je to neštěstí.

+1/0
16.6.2016 15:44

R72a38d85i28m 67S55v47o80b98o53d71a 9773979396502

ja jsem mel prvni punto. po 14 letech a 200 000km kdy jsem ho prodal ani naznak koroze

0/0
16.6.2016 14:49

R20u66d12o37l96f 87P88e79k97á55r22e54k 9362371339603

Chápu to dobře, že to bylo komplet jak liška bez jakýchkoli pochybností?

0/0
16.6.2016 15:33

M89a12r55t42i94n 39J42a82g31r 8218634122723

No, nevím jak druhá generace ale chvíli jsem zkusil provozovat první genraci Bravo, konkrétně 1.4 12v. Ve 190tkm auto shnilé na prach, přidřená vačka (prý zcela standardní u těchto Fiat motorů, protože se ucpávají olejové kanálky v hlavě a olej se pak dostane nahoru málo a pozdě), 2x po sobě rozlomená tyčka stabilizátoru (orig. Fiat), zcela zkorodované brzdové trubičky, startér KO, alternátor přestal dobíjet a končil jsem spálenou cívkou... auto po první majitelce, toto všechno je příběh co se odehrál během 2000km... jestli Fiat tak snad jedině motory FIRE v prvních a druhých Puntech, s těma mám poměrně dobré zkušenosti.

0/0
16.6.2016 13:59

J30a66r81o40s67l78a79v 36D85r62o83z49d 6163299220437

Při tomto nájezdu jsou ty základní motory po smrti u většiny aut. Smutné je, že u koncernových 1.2 TSI motory hrmadně páchají sebevraždu už při nájezdu polovičním...

0/0
18.6.2016 9:19

T91o53m71á29š 20M58a18c37e93j76k70a 6721942247667

Mám s ním zkušenost a je to spolehlivé auto. Jen mohl mít lehce větší kufr a ta benzínová atmosféra by na takové auto mohla mít víc koní. Jinak spokojenost.

+4/0
16.6.2016 13:00

C90y87r53i95l 65P80a49v62e25l91k57a 4556322228705

To by nemusela být špatná volba.

+2/0
16.6.2016 12:19

J86i28ř20í 39D52e19š18t 5735134728110

Měl jsem Fiata 127 900cm jezdil dokud nepropadla sedačka podlahou ,spokojenost R^

+6/0
16.6.2016 12:14

J18a62r90o47m27í71r 89Č33e38c51h 1143108747632

Ve fiatech jezdim mnoho let.Jsem hodne spokojen.Soucasny model Linea 1.3 multijet v max vybave.Fiaty jsou dobra auta za dobrou cenu.

+9/0
16.6.2016 11:35

J39a18r54e21k 12W29o25l49f 5810539780

To jste asi neřídil Punto 1.2 r.v. 2011, líné, těžké, žravé, tuhé, neohrabané s levnými plasty v interieru... Nenašel jsem na něm prakticky žádné plus...

+1/−2
16.6.2016 11:41

J58a15r65o39m80í79r 79Č92e92c79h 1403988347532

Punto 1.2 ma manzelka sice jiz predchozi generaci 2005 slouzi celou dobu s beznou udrzbou bez problemu.Punto je lacine auto,mekcene plasty nema dnes ani fabie nebo rapid a ty jsou za sakra jine penize.Ze by zralo, mam 4 Fiata v rade a vas nazor nemohu potvrdit.Memuzete od 1.2 bez turba chtit zavodni vykon.

+1/0
16.6.2016 14:30

J40a83r42o88s41l44a24v 19D64r88o79z98d 6283909700817

Tak to se ale dá říci o všech autech této kategorie. Fabia II HTP je to samý v bledě modrém, plus jako bonus na volnoběh vibruje, že se z toho člověku zvedá žaludek.

0/0
18.6.2016 9:20

J92i23ř18í 93S47c23h84w66a98c70h 8348294808706

tak tomu, že se z původně "mrštného" motoru 1.4 (Euro2) stal "lenoch" (Euro5) přispěly normy jen částečně. Mnohem větší podíl na tom má to, že mezitím auta, co pohání, přibrala na váze asi tak 2-3 metráky. Přitom průměrná dynamika současných aut je trochu vyšší než před 20 lety, zatímco u tohoto motoru v podstatě klesla (díky té zvýšené hmotnosti).

+6/0
16.6.2016 10:50

R59u77d55o85l57f 87P41e17k92á21r44e43k 9942111509103

FIAT = Fehler In Allen Teilen

+2/−7
16.6.2016 10:47

R79o61m11a31n 96Š47e85s26t58á91k 5694569313423

FORD = Fix or repair daily (zaparkuj nebo denně opravuj)

0/−1
16.6.2016 13:05

P73a88v89e82l 28Š30e31d71l14b23a92u60e15r 7258821132785

Používám čtvrté Ducato, moc pěkně vybavené, včetně odpružené sedačky, tempomatu, dešťového senzoru, rádia s bluetooth a hands free a USB, počítačem, atd a můžu napsat, že Fiat - mezi elitu přijat. Žádné potíže, silný motor, nízká spotřeba, vozí toho hodně a drží. Měníme auta kolem 200 tis. km, to je fakt, je to malý nájezd. Takže 200 tis. km bez poruch.

+1/0
16.6.2016 20:19

S88t65a58n69i53s67l79a48v 61S39r69b69a 4975954708594

jenže ono bravo v bazaru vypadá trochu jinak než bravo z reklamního létáku, že?

+10/0
16.6.2016 10:24

V70á78c69l53a15v 27M31o79s58k88v95a 5186138865792

Bohužel si autoři neodpustili hloupé klišé s pověstí vozů zn. Fiat, která pochází z let hlubokého míru od polské výroby 125p, který hnil na očích a kvalita byla nevalná neb byl výráběn v PLR. Pak ještě z porevolučních dovozů trosek do ČR.

Stejně bych mohl začít článek o Fordu v případě Focusu - diesel je tragický plechy odpadly po pěti letech - kmpletní výměna blatníků atd.

Když se před mechanikem zmíním o vozidle s naivní kresbičkou dámského klínu, hrknou mu slzy do očí, mumlá si něco sprostě a musí si loknout piva.

Koncernový 1,2 TSI o tom nemá cenu ani diskutovat v první verzi úplný šmejd až třetí verze je použitelná a 2,0 diesel jeden do 30 až 40 tis. kilometrů. Tak bych mohl pokračovat na dvě A4 a to jde o nová auta. Takový motor jako udělal Fiat 1,2 60 kW se už nedělá, výkonný úsporný, prakticky bezporuchový pokračuje v 1,4 l a není to mixér - tříhrnek to ce jsem slyšel teď jak jelo Polo, Fóbie krátká a dlouhá za sebou to byla opravdu devítihrnková zvonkohra a to u nových aut. Navíc Fiaty se nedělají manufakturně ale zcela jistě na stejných linkách jako v jiných automobilkách se stejnými zaměstnanci jako jinde.

+8/−8
16.6.2016 10:20

Z10b75y88n90ě66k 65Č83e13j45k31a 5136788671903

Pouze k poslednímu odstavci - v Itálii a Španělsku nejsou zaměstnanci jako jinde. V žádném případě. Pokud jste s nimi někdy dělal, pak víte.

+6/0
16.6.2016 11:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.