Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Atlet pro každý den: Peugeot 308 GT padne dobře do ruky

Označení GT slibuje emoce a adrenalin. Téměř každá automobilka okořeňuje svou nabídku právě těmito modely, Peugeot nabízí model 308 jako GTčko jak ve variantě hatchback a tak ve verzi kombi, tradičně označované SW. My jsme vyzkoušeli verzi SW s přeplňovným motorem 1.6 THP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42i91ř55í 63H97r18a49d89e94c 2804722481876

Zaujalo mne, že objem kufru 610 litrů u Peugeotu je považován za velmi slušný, zatímco o Octavii stejný server napsal, že svým objemem 610 litrů deklasuje konkurenci včetně zástupců střední třídy. Podotýkám, že proti Škodě nic nemám, určitě to jsou solidní auta, jen mě baví servilita českých autonovinářů. Na jiném webu zase nedávno na několika odstavcích vyzdvihovali přednosti interiéru Superbu oproti konkurenčnímu autu v podélném směru, ale fakt, že byl Superb na předních sedadlech užší, nechali úplně bez komentáře.

0/0
31.5.2016 7:45

J81i69ř40í 63S26c89h73w75a62c28h 8908854868776

a jak by to asi vypadalo, když by napsali, totéž, ....že "deklasuje konkurenci" když tu konkurenci jen dohnal? ;-)

0/0
31.5.2016 16:22

J32i20ř18í 18H14r71a27d44e37c 2674482871286

Diskutovat s vami je hazeni povestnych perel, ale stejne to zkusim. Mezi deklasovat a "velmi slusny" je siroka skala moznosti. Pokud pripustime fakt, ze Octavia deklasuje konkurenci, pak by se o Peugeotu sluselo napsat treba to, ze patri mezi nejlepsi, ne jen velmi slusne

0/0
1.6.2016 5:38

J10i21ř32í 57S30c46h35w50a71c53h 8128394548676

Pokud by obě hodnocení byla v jednom článku, tak souhlasím aby nějak korespondovala.

Ale požadovat od autora, aby si vedl evidenci, kdo, kdy a jak ohodnotil velikost kufru u nějakého auta třeba před rokem a podle toho se do tvého imaginárního "žebříčku hodnocení" správně zařadil, aby nebyl obviněn ze "servility", není perla, ale nesmysl.

0/0
1.6.2016 9:41

L68u53k20á84š 32F44o91j58t 5250298271549

A ještě navíc má v reálu Octavia míň. U ní se do 610 litrů započítá i místo pro rezervu (poue sada pro lepení), přičemž u peugeotu ne (ten má tu rezervu)....

0/0
6.6.2016 14:03
Foto

J57i11ř93í 91D18v52o17ř81á69k 5135449830638

Atlet pro každý den ........Univerzální atlet Lexus IS200t je skrytý talent . To je atletický web ?

0/0
27.5.2016 19:49

M27a47r88e14k 20H96r85u55b51y 6797182851958

Nedavno sel ten dil TopGearu o ridicich Peugeotu. Obavam se, ze tuhle etapu automobilka jeste neprekonala ;-)

+2/0
27.5.2016 13:46

J93a84n 87K55o52n62v13a20l60i13n16k79a 5930851201365

Hezké, povedené. 1.6 THP není zas takový průšvih - není to nejmenší motor a má aspoň 4 válce, což začíná být neobvyklé. Ten dotykový modul bych fakt nechtěl, není nad tlačítka. Za mě celkově R^

0/0
27.5.2016 13:46

J23i20ř52í 25S92c23h91w83a76c55h 8268814708936

tak motor s výkonem nad 200 koní coby čtyřválec je naprosté pravidlo, žádná neobvyklost....

0/0
29.5.2016 20:42

J82a55n 12K14o42n20v94a23l60i63n74k76a 5310531141255

Aneb "Řeknu něco, i když nemám co." 8-o

+1/0
30.5.2016 9:44

J63i53ř32í 52S40c29h14w79a26c10h 8988774288396

aneb neuznáš, že jsi jen tak plácnul hloupost....... cosi ve smyslu, že ostatní u obdobného auta 4 válce obvykle nemají....8-o

0/0
30.5.2016 12:47

J52i60ř94í 67H89r24a94d26e39c 2924532511266

Naprosté pravidlo? Na to jste přišel jak? Jen minimum vyráběných čtyřválců má výkon přes dvě stě koní. A rozhodně není pravidlem, že auto s výkonem přes dvě stě koní je čtyřválec. Vaši "logiku" obdivuji.

0/0
31.5.2016 7:33

J68i68ř90í 19S59c72h80w42a64c27h 8948264608126

Téma debaty není kolik procent čtyřválců má 200 koní, ale kolik válců má dnes obvykle motor o výkonu 200 koní.

A pak ještě pochopit skrytý kontext debaty a bude to dobré. Kolega Konvalinka tím, že pochválil motor za "čtyřválec" samozřejmě neměl na mysli téma čtyřválec versus pěti či šestiválec (za to by ho zrovna on rozhodně nechválil, že Jene), ale skrytě narážel na čtyřválec versus tříválec.

Ano 200 koňový motor je dnes "minimálně" (ano to slůvko jsem já zapomněl uvést) čtyřválec a sem tam možná nějaký pětiválec (nebo starší šestiválce), rozhodně ne tříválec....v tom je to moje "naprosté pravidlo" a ta tebou tolik obdivovaná "logika" ;-)

0/0
31.5.2016 15:47

P97e87t77r 66S72p70á29l44e70n96k15a 2533142475457

Problémem je, že je to Peugeot. Jinak OK

+1/0
27.5.2016 13:33

P23a78v90e45l 61Š24e65d30l82b68a83u73e87r 7358901362755

Proč? Nemám s tou značkou zkušenost, opravdu se ptám. Za mě je zase fajn, že to není VW, nebo Ford, kvůli poruchám.

+1/0
28.5.2016 15:07

J79i64ř32í 44J96u37n35e55k 6101185658923

Taky nevidím problém... jezdím Peugeotem, opravuji jen spotřebák a věci, co odpovídají 16 letem provozu.

0/0
29.5.2016 10:30

J30a80n 15K18o71n44v82a34l29i55n58k92a 5500411531925

Velkou výhodou Peugeotů z této doby je to, že prakticky nereznou. Vyjma těch, které byly havarované nebo nějak zbastlené. Dáte-li vedle sebe Peugeot z roku 99 a třeba Mercedes E z téhož roku, bude MB jak rezavá liška a frantík OK.

+1/0
30.5.2016 9:47

J78i83ř82í 56J41u84n70e45k 6621705348533

A nejen to...motory HDi byly značně povedené, si myslím.

0/0
30.5.2016 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.