Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Atlet pro každý den: Peugeot 308 GT padne dobře do ruky

Označení GT slibuje emoce a adrenalin. Téměř každá automobilka okořeňuje svou nabídku právě těmito modely, Peugeot nabízí model 308 jako GTčko jak ve variantě hatchback a tak ve verzi kombi, tradičně označované SW. My jsme vyzkoušeli verzi SW s přeplňovným motorem 1.6 THP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81i66ř20í 97H68r92a45d58e92c 2644792541876

Zaujalo mne, že objem kufru 610 litrů u Peugeotu je považován za velmi slušný, zatímco o Octavii stejný server napsal, že svým objemem 610 litrů deklasuje konkurenci včetně zástupců střední třídy. Podotýkám, že proti Škodě nic nemám, určitě to jsou solidní auta, jen mě baví servilita českých autonovinářů. Na jiném webu zase nedávno na několika odstavcích vyzdvihovali přednosti interiéru Superbu oproti konkurenčnímu autu v podélném směru, ale fakt, že byl Superb na předních sedadlech užší, nechali úplně bez komentáře.

0/0
31.5.2016 7:45

J45i55ř40í 30S35c77h85w41a86c10h 8458894318246

a jak by to asi vypadalo, když by napsali, totéž, ....že "deklasuje konkurenci" když tu konkurenci jen dohnal? ;-)

0/0
31.5.2016 16:22

J76i20ř31í 89H37r83a71d63e18c 2904622621436

Diskutovat s vami je hazeni povestnych perel, ale stejne to zkusim. Mezi deklasovat a "velmi slusny" je siroka skala moznosti. Pokud pripustime fakt, ze Octavia deklasuje konkurenci, pak by se o Peugeotu sluselo napsat treba to, ze patri mezi nejlepsi, ne jen velmi slusne

0/0
1.6.2016 5:38

J37i75ř46í 43S64c64h90w76a86c88h 8568264298186

Pokud by obě hodnocení byla v jednom článku, tak souhlasím aby nějak korespondovala.

Ale požadovat od autora, aby si vedl evidenci, kdo, kdy a jak ohodnotil velikost kufru u nějakého auta třeba před rokem a podle toho se do tvého imaginárního "žebříčku hodnocení" správně zařadil, aby nebyl obviněn ze "servility", není perla, ale nesmysl.

0/0
1.6.2016 9:41

L82u93k65á73š 18F46o77j68t 5480718731529

A ještě navíc má v reálu Octavia míň. U ní se do 610 litrů započítá i místo pro rezervu (poue sada pro lepení), přičemž u peugeotu ne (ten má tu rezervu)....

0/0
6.6.2016 14:03
Foto

J70i26ř81í 47D48v66o72ř43á57k 5645509660808

Atlet pro každý den ........Univerzální atlet Lexus IS200t je skrytý talent . To je atletický web ?

0/0
27.5.2016 19:49

M34a39r47e89k 31H73r73u18b75y 6887682521268

Nedavno sel ten dil TopGearu o ridicich Peugeotu. Obavam se, ze tuhle etapu automobilka jeste neprekonala ;-)

+2/0
27.5.2016 13:46

J53a25n 65K68o36n74v69a22l93i74n93k48a 5490881531845

Hezké, povedené. 1.6 THP není zas takový průšvih - není to nejmenší motor a má aspoň 4 válce, což začíná být neobvyklé. Ten dotykový modul bych fakt nechtěl, není nad tlačítka. Za mě celkově R^

0/0
27.5.2016 13:46

J59i27ř53í 98S92c83h17w40a78c27h 8968104438946

tak motor s výkonem nad 200 koní coby čtyřválec je naprosté pravidlo, žádná neobvyklost....

0/0
29.5.2016 20:42

J37a23n 94K32o23n56v77a88l38i74n95k68a 5390631521505

Aneb "Řeknu něco, i když nemám co." 8-o

+1/0
30.5.2016 9:44

J80i84ř30í 32S25c71h24w53a33c69h 8178344888196

aneb neuznáš, že jsi jen tak plácnul hloupost....... cosi ve smyslu, že ostatní u obdobného auta 4 válce obvykle nemají....8-o

0/0
30.5.2016 12:47

J76i68ř77í 98H47r80a53d27e75c 2954162701876

Naprosté pravidlo? Na to jste přišel jak? Jen minimum vyráběných čtyřválců má výkon přes dvě stě koní. A rozhodně není pravidlem, že auto s výkonem přes dvě stě koní je čtyřválec. Vaši "logiku" obdivuji.

0/0
31.5.2016 7:33

J77i12ř33í 53S52c87h38w45a22c79h 8208784658976

Téma debaty není kolik procent čtyřválců má 200 koní, ale kolik válců má dnes obvykle motor o výkonu 200 koní.

A pak ještě pochopit skrytý kontext debaty a bude to dobré. Kolega Konvalinka tím, že pochválil motor za "čtyřválec" samozřejmě neměl na mysli téma čtyřválec versus pěti či šestiválec (za to by ho zrovna on rozhodně nechválil, že Jene), ale skrytě narážel na čtyřválec versus tříválec.

Ano 200 koňový motor je dnes "minimálně" (ano to slůvko jsem já zapomněl uvést) čtyřválec a sem tam možná nějaký pětiválec (nebo starší šestiválce), rozhodně ne tříválec....v tom je to moje "naprosté pravidlo" a ta tebou tolik obdivovaná "logika" ;-)

0/0
31.5.2016 15:47

P51e97t52r 49S53p98á28l96e36n89k40a 2263712955637

Problémem je, že je to Peugeot. Jinak OK

+1/0
27.5.2016 13:33

P18a33v26e53l 82Š45e50d98l26b63a46u60e73r 7648881662295

Proč? Nemám s tou značkou zkušenost, opravdu se ptám. Za mě je zase fajn, že to není VW, nebo Ford, kvůli poruchám.

+1/0
28.5.2016 15:07

J81i81ř12í 28J32u55n62e71k 6691795748433

Taky nevidím problém... jezdím Peugeotem, opravuji jen spotřebák a věci, co odpovídají 16 letem provozu.

0/0
29.5.2016 10:30

J23a36n 25K42o81n13v55a93l35i82n61k10a 5980361841165

Velkou výhodou Peugeotů z této doby je to, že prakticky nereznou. Vyjma těch, které byly havarované nebo nějak zbastlené. Dáte-li vedle sebe Peugeot z roku 99 a třeba Mercedes E z téhož roku, bude MB jak rezavá liška a frantík OK.

+1/0
30.5.2016 9:47

J47i54ř42í 47J32u20n44e88k 6921445848773

A nejen to...motory HDi byly značně povedené, si myslím.

0/0
30.5.2016 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.