Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Atlet pro každý den: Peugeot 308 GT padne dobře do ruky

Označení GT slibuje emoce a adrenalin. Téměř každá automobilka okořeňuje svou nabídku právě těmito modely, Peugeot nabízí model 308 jako GTčko jak ve variantě hatchback a tak ve verzi kombi, tradičně označované SW. My jsme vyzkoušeli verzi SW s přeplňovným motorem 1.6 THP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76i53ř77í 43H55r77a18d38e52c 2864842581696

Zaujalo mne, že objem kufru 610 litrů u Peugeotu je považován za velmi slušný, zatímco o Octavii stejný server napsal, že svým objemem 610 litrů deklasuje konkurenci včetně zástupců střední třídy. Podotýkám, že proti Škodě nic nemám, určitě to jsou solidní auta, jen mě baví servilita českých autonovinářů. Na jiném webu zase nedávno na několika odstavcích vyzdvihovali přednosti interiéru Superbu oproti konkurenčnímu autu v podélném směru, ale fakt, že byl Superb na předních sedadlech užší, nechali úplně bez komentáře.

0/0
31.5.2016 7:45

J94i67ř80í 63S62c20h13w69a66c26h 8918204298946

a jak by to asi vypadalo, když by napsali, totéž, ....že "deklasuje konkurenci" když tu konkurenci jen dohnal? ;-)

0/0
31.5.2016 16:22

J34i67ř33í 38H64r15a78d27e77c 2794712641106

Diskutovat s vami je hazeni povestnych perel, ale stejne to zkusim. Mezi deklasovat a "velmi slusny" je siroka skala moznosti. Pokud pripustime fakt, ze Octavia deklasuje konkurenci, pak by se o Peugeotu sluselo napsat treba to, ze patri mezi nejlepsi, ne jen velmi slusne

0/0
1.6.2016 5:38


J50i42ř75í 78S83c25h81w82a12c43h 8288164308776

Pokud by obě hodnocení byla v jednom článku, tak souhlasím aby nějak korespondovala.

Ale požadovat od autora, aby si vedl evidenci, kdo, kdy a jak ohodnotil velikost kufru u nějakého auta třeba před rokem a podle toho se do tvého imaginárního "žebříčku hodnocení" správně zařadil, aby nebyl obviněn ze "servility", není perla, ale nesmysl.

0/0
1.6.2016 9:41

L74u73k83á20š 26F62o66j88t 5420288291619

A ještě navíc má v reálu Octavia míň. U ní se do 610 litrů započítá i místo pro rezervu (poue sada pro lepení), přičemž u peugeotu ne (ten má tu rezervu)....

0/0
6.6.2016 14:03
Foto

J30i15ř89í 87D63v85o82ř47á47k 5685269830268

Atlet pro každý den ........Univerzální atlet Lexus IS200t je skrytý talent . To je atletický web ?

0/0
27.5.2016 19:49

M41a44r78e52k 84H30r94u45b97y 6587482121168

Nedavno sel ten dil TopGearu o ridicich Peugeotu. Obavam se, ze tuhle etapu automobilka jeste neprekonala ;-)

+2/0
27.5.2016 13:46

J87a53n 82K86o74n86v46a65l95i29n61k96a 5520401521435

Hezké, povedené. 1.6 THP není zas takový průšvih - není to nejmenší motor a má aspoň 4 válce, což začíná být neobvyklé. Ten dotykový modul bych fakt nechtěl, není nad tlačítka. Za mě celkově R^

0/0
27.5.2016 13:46

J93i37ř35í 24S93c42h46w35a53c62h 8758434408356

tak motor s výkonem nad 200 koní coby čtyřválec je naprosté pravidlo, žádná neobvyklost....

0/0
29.5.2016 20:42

J68a90n 39K24o82n76v58a92l85i39n18k39a 5940781811325

Aneb "Řeknu něco, i když nemám co." 8-o

+1/0
30.5.2016 9:44

J32i33ř51í 15S54c24h54w74a79c73h 8598494498496

aneb neuznáš, že jsi jen tak plácnul hloupost....... cosi ve smyslu, že ostatní u obdobného auta 4 válce obvykle nemají....8-o

0/0
30.5.2016 12:47

J42i82ř88í 62H88r36a37d60e11c 2384602261776

Naprosté pravidlo? Na to jste přišel jak? Jen minimum vyráběných čtyřválců má výkon přes dvě stě koní. A rozhodně není pravidlem, že auto s výkonem přes dvě stě koní je čtyřválec. Vaši "logiku" obdivuji.

0/0
31.5.2016 7:33

J41i37ř64í 34S17c40h74w79a53c20h 8178824638466

Téma debaty není kolik procent čtyřválců má 200 koní, ale kolik válců má dnes obvykle motor o výkonu 200 koní.

A pak ještě pochopit skrytý kontext debaty a bude to dobré. Kolega Konvalinka tím, že pochválil motor za "čtyřválec" samozřejmě neměl na mysli téma čtyřválec versus pěti či šestiválec (za to by ho zrovna on rozhodně nechválil, že Jene), ale skrytě narážel na čtyřválec versus tříválec.

Ano 200 koňový motor je dnes "minimálně" (ano to slůvko jsem já zapomněl uvést) čtyřválec a sem tam možná nějaký pětiválec (nebo starší šestiválce), rozhodně ne tříválec....v tom je to moje "naprosté pravidlo" a ta tebou tolik obdivovaná "logika" ;-)

0/0
31.5.2016 15:47

P24e69t17r 95S84p43á45l88e67n95k21a 2883292435957

Problémem je, že je to Peugeot. Jinak OK

+1/0
27.5.2016 13:33

P94a89v13e26l 63Š37e96d48l45b94a24u42e19r 7668121452515

Proč? Nemám s tou značkou zkušenost, opravdu se ptám. Za mě je zase fajn, že to není VW, nebo Ford, kvůli poruchám.

+1/0
28.5.2016 15:07

J80i52ř73í 24J85u68n52e30k 6911975908743

Taky nevidím problém... jezdím Peugeotem, opravuji jen spotřebák a věci, co odpovídají 16 letem provozu.

0/0
29.5.2016 10:30

J66a20n 28K84o60n20v24a21l92i59n29k60a 5410201571495

Velkou výhodou Peugeotů z této doby je to, že prakticky nereznou. Vyjma těch, které byly havarované nebo nějak zbastlené. Dáte-li vedle sebe Peugeot z roku 99 a třeba Mercedes E z téhož roku, bude MB jak rezavá liška a frantík OK.

+1/0
30.5.2016 9:47

J48i31ř56í 57J39u19n53e76k 6611525318753

A nejen to...motory HDi byly značně povedené, si myslím.

0/0
30.5.2016 9:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.