- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak se predvedte vy vsichni, co jste vytvorili vy, nejsem student a neznam nikoho z tvurcu, ale me se to libi, byt ty barvy bych ja sam nedal, ale na studenty hezka prace
Hruza jako vsechno co ma neco spolecnyho se skudkou.
Tebe ta tatíkova Felda slušně irituje. :-D
Větší sklon zádi a hlavně měly "vyrobit" caharkteristický vodorovný zadní světla, která opticky auto snižují.
Jinak dobrá práce, časem se zdokonalí. On totiž kdo nic nedělá, ten nic nezkazí.
to měli vytvořit spíš ze sedanu aby mohla záď splývat pod menším úhlem. todle vypadá porád jak normální hatchback a zdaleka ne jako rapid (š130 rapid), natož erko, kde je úhel ještě menší
Na stejné platformě od VW stojí i Volvo 40. Má však pro kupé typické prodloužené přední dveře a 18. kola. Odstup od předního skla k bočním sloupkům u Volva zvětšili, tím je i nastupování komfortnější.
Toto auto by si určitě našlo své kupce. Marketingové oddělení Škodovky má o čem přemýšlet ...
Pěkné, jen ten zadek je moc "nabobtnalý", Ten nemá s R-kem nic společného. Jinak hezké auto.
Škoda Atero je velmi zajímavý projekt. Prvotní dojmy jsou velmi kladné, protože to je auto, které se od ostatních škodovek odlišuje. Oprostím se od domněnek co tam dají za motor, ale jedno je jistý: benzín a 5-6 válců by z tohoto auta mohli udělat opravdového krasavce.
Škoda je provedení zadní části, tvarově to připomíná provedení BMW5 GT, nebo vysokou prdel u Prosche Panamera.
Co lze autu popřát je to aby zůstal ten interiér, který byl představen = páčky jak z felicie, skutečná ručka ne nějaký přitroublý tlačítko.
Vzhledem k tomu, že se jedná o výtvor studentů, lze v tom očekávat jistý potenciál do budoucna, který je potřeba si vychovávat.
Rapid a kupátko inspirovaly! Je autor pologramotný Tatar? Ano, je.
Vypadá to zajímavě. Líbí - nelíbí je věc osobního vkusu. Takže ode mě mají študáci
jo, je to pěkný. a to si studenti v podstatě jen hráli :)